Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als alles goed is dan voelt het ook alsof het vanzelf gaat, maar dat wil niet zeggen dat je niet onbewust allerlei signalen uitzend, geen man die een relatie met jou wilt zal in jouw buurt rondlopen met de gedachte "ach kan mij het rotten wat ze doet, of ze nu voor mij kiest of voor henkie ken mij het schelen" nee die man die zal toch "zijn best doen" (wat dat dan ook precies is wat die man als zijn kwaliteiten ziet). Hoe vrouwen dat benaderen weet ik als man uiteraard niet, maar ik merk gewoon dat vrouwen of wel of niet erop reageren (wat de reden van de wel- of niet-reactie is, is iets waar ik alleen naar kan raden)
||
Citaat:
Je slaat de spijker weer eens op zijn kop. Als je als man rondloopt met "vrouwen zijn kil, ze willen me niet en ik ben stom" tja wat voor reactie verwacht je dan, dat straal je uit, erger je kan het letterlijk ruiken.
|
Verwijderd
|
Ik sla spijkers altijd op de kop; wij vrouwen kunnen heel goed timmeren namelijk.
Ik snap tot op zekere hoogte wel wat je bedoelt, Arpos, en daar zit ook zeker een kern van waarheid in (met een "HEY!" namens mijn verloofde op je "Creatief-emotioneel zijn wij mannen net holbewoners", want dat slaat natuurlijk nergens op). Het punt is alleen dat de TS het steeds over verliefd worden en relaties heeft, en jij het over de eerste aantrekkingskracht. Dat die tot op zekere hoogte zo werkt als jij beschrijft, dat moge duidelijk zijn (Vowel zal met mij de eerste zijn om toe te geven dat een zelfverzekerde uitstraling aantrekkelijk is), maar voor verliefdheid en relaties komen toch echt de aspecten die zij noemt naar voren. Er zijn genoeg mannen op de wereld die aantrekkelijk zijn in hun uiterlijk, houding en gedrag, maar de gemiddelde (zelfverzekerde) vrouw zou maar op een klein deel van die mannen daadwerkelijk verliefd worden. Stel je voor; een kerel komt de kroeg binnenlopen, stoer maar niet té, lage stem, aantrekkelijke kop, brede schouders, zelfverzekerde uitstraling. Grootste deel van de vrouwen zal 'm binnen zien komen. Maar als je een praatje met hem maakt en hij blijkt lomp en agressief te zijn en PVV te stemmen, dan is die eerste aantrekkingskracht niet alleen irrelevant geworden, maar in een groot deel van de gevallen verdwijnt hij zelfs helemaal. (Op de vriendschapsladder zal ie niet terechtkomen, maar op de góeie ladder zit ie per definitie niet ![]() Er zijn natuurlijk vrouwen genoeg op de wereld die zo emotioneel afhankelijk zijn dat ze niet verder kijken dan die eerste aantrekkingskracht. De vrouwelijke equivalenten van Copthorne, zeg maar, die met de eerste de beste gozer trouwen die hen op een voetstuk plaatst. Maar zijn dat nou echt de vrouwen die je als partner zou willen? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
kil zeg. |
![]() |
|
Verwijderd
|
LA
![]() ![]() Ik geloof best dat ik kil kan overkomen bij jongens. Maar dat is omdat ik niets van ze wil of moet. Als een jongen naar me toekomt voor een praatje, dan ga ik daarin mee totdat ik daar geen zin meer in heb. Dat kan zijn omdat iemand op me staat te wachten, dat kan ook zijn omdat ik hem wat te opdringerig vind en het kan zelfs zijn dat ik gewoon écht geen zin heb en weet dat het toch niets gaat worden. Nou ben ik niet zo kil dat ik zo wegloop ofzo, niet op die manier, maar ik laat dat dan wel merken ![]() Oh, en laten we het hier vooral ontopic houden, als we over de PVV willen discussiëren dan kan dat wel ergens anders. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vowel, je geniet hiervan of niet? Meestal hou je het ergens halverwege voor gezien omdat het toch geen zin heeft om verder te discussieren, maar ik krijg het idee dat je je best wel vermaakt!
![]() Niet dat ik klaag hoor en ik ben het volledig met je eens (krijg het alleen niet zo goed verwoord als jij), maar ik ben dit neit zo gewend van jou ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Copthorne komt straks terug uit spanje en kan aan al zijn vrienden vertellen dat hij de hele reis heeft verspild aan het houden van onnozele discussies op een scholieren forum.
Ga toch vrienden maken en genieten van de spaanse zon. allejezes....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
oh my god. nerd. wie intereseerdtdtdtd het nou weer met welke letter je een woord schrijft, je snapt toch wat ik bedoel?
dat jij niet snapt dat een chick jouw niet wil omdat je een ... bent. zo denk ik niet na bij wat voor letter ik moet type. zal ik een chick voor je regelen dan mag jij me nederlands leren, deal? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Zijn vrouwen kille wezens? Verwijderd | 13 | 07-03-2012 15:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Spiegelwereld>> verhaal Twijg | 66 | 09-12-2003 12:50 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |