Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2002, 09:20
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
Wiccan schreef:
het zou voor mij heel handig wezen als het op een zondag gaat gebeuren, ik werk zaterdags namelijk..... en het valt NOg meer op als ik er ook noggis vrij voor ga vragen ! duzz.. maarreis er al een atum enz. ?! ben benieuwd

* me heeft er veeeeeeeeeeeeeeeel zin in *

Ok.. we hebben dus al:

Plaats: Utrecht (kerkhof)
Dag: Zondag (datum hebben we nog niet)

Ok we zijn goed op weg....

Nu nog...

Datum;
wat we gaan doen;
brief of smoesje om weg te mogen;

Jongens kom us met een voorstel,,,,,

doeg(K)
En ikke heb er ook veel zin in!!!!!!!!!!
Oud 19-08-2002, 10:13
Yule
Yule is offline
pfff...wat een discussies allemaal....*leest allez ez door*

okeej...waar te beginnen.....ehh...wat we nou precies gaan doen ? naja, nie veel bijzonders, et was de oorspronkelijke bedoeling een overn8ing te houden in een soort van Blair Witch II idee, Blair Witch III dus...maar omdat we zoveel mensen kregen die problemen met ouders zouden hebben, is er eerst een gewone meeting, die waarschijnlijk in Utrecht gaat plaats vinden. Kortom, de meeting die nu besproken word, is egt alleen een gewone meeting voor mensen die op mystiek komen, en misschien wel geinteresseerd zijn in dat Blair Witch idee (wat misschien daarna nog eens doorgaat) of voor de "gewone" Mystiek forummers die bij de meeting willen komen. Dus niet veel anders dan andere meeting dingen.

De dag en datum...hmm...datum kan ik nog weinig over zegguh, de vraag is meer, wie kan wanneer ? dus dat moet nog wat beter uitgezocht worden...maar de dag, een zondag ? als we naar utrecht gaan ? is dan niet alles dicht ? beetjuh leeg denk ik zo...zouden we nie beter een zaterdag kunnen nemen ? ik werk ook op zaterdag, en heb trainen, maar goed, et is een dagmeeting, nix speciaals met overn88 en zooi, dat kan tog wel ? daar kan je je ouders tog wel van overtuigen ? lijkt me althans beter om op een zaterdag te gaan, maar k kan er ook naast zittuh hoor.....
Oud 19-08-2002, 11:45
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
Yule schreef:
pfff...wat een discussies allemaal....*leest allez ez door*

okeej...waar te beginnen.....ehh...wat we nou precies gaan doen ? naja, nie veel bijzonders, et was de oorspronkelijke bedoeling een overn8ing te houden in een soort van Blair Witch II idee, Blair Witch III dus...maar omdat we zoveel mensen kregen die problemen met ouders zouden hebben, is er eerst een gewone meeting, die waarschijnlijk in Utrecht gaat plaats vinden. Kortom, de meeting die nu besproken word, is egt alleen een gewone meeting voor mensen die op mystiek komen, en misschien wel geinteresseerd zijn in dat Blair Witch idee (wat misschien daarna nog eens doorgaat) of voor de "gewone" Mystiek forummers die bij de meeting willen komen. Dus niet veel anders dan andere meeting dingen.

De dag en datum...hmm...datum kan ik nog weinig over zegguh, de vraag is meer, wie kan wanneer ? dus dat moet nog wat beter uitgezocht worden...maar de dag, een zondag ? als we naar utrecht gaan ? is dan niet alles dicht ? beetjuh leeg denk ik zo...zouden we nie beter een zaterdag kunnen nemen ? ik werk ook op zaterdag, en heb trainen, maar goed, et is een dagmeeting, nix speciaals met overn88 en zooi, dat kan tog wel ? daar kan je je ouders tog wel van overtuigen ? lijkt me althans beter om op een zaterdag te gaan, maar k kan er ook naast zittuh hoor.....
Lijkt me ook wel een goed idee!! Zaterdag duzz..
Maar misschien is het goed dat iedereen ff zegt op welke zaterdagen hij/zij kan (over de komende maanden)
!!?

doeg
Oud 19-08-2002, 11:55
ampyra
ampyra is offline
Heeft lang geduurt maar ik ben er weer, idd veel en vraagtekens!
die dag-meeting ligt dus helemaal los van het blair witch III idee! misschien willen mensen elkaar nog ontmoeten (en/of ouders) voor ze BW. III met elkaar delen, (hoeft dus niet!) en Yule je had het over dat utrecht op zondag dicht was? ja oke utrecht wel maar amsterdam niet.. misschien vind niemand het heel erg om daarnaar toe te gaan als die zaterdagen zoveel problemen geven inverband met werken enzo..
en waarom zouden we niet gaan als de school al een tijdje of net begonnen is? dan heb je tenmindste iets om naar uit te kijken, en Yule en ik moeten nog best veel regelen bijv. geld, datum, brief, veiligheid, eten, enz.
oh en die dag-meeting? is misschien iets om op een kerkhof te meeten?.. weer is wat anders dan al die "stad meetingen" nou ja let me now...

Laatst gewijzigd op 19-08-2002 om 11:57.
Oud 19-08-2002, 12:49
Nefiāth
Nefiāth is offline
Iedereen heeft het erover dat Utrecht op zondag dicht is.
Zouden ze daar dan nog nooit van koopzondagen gehoord hebben .
Misschien toch wat handiger voor de zaterdagwerkers.
Amsterdam kan natuurlijk ook, maakt voor mij weinig uit, maar Utrecht ligt centraler voor de meeste mensen.
Oud 19-08-2002, 15:02
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
Nefiāth schreef:
Iedereen heeft het erover dat Utrecht op zondag dicht is.
Zouden ze daar dan nog nooit van koopzondagen gehoord hebben .
Misschien toch wat handiger voor de zaterdagwerkers.
Amsterdam kan natuurlijk ook, maakt voor mij weinig uit, maar Utrecht ligt centraler voor de meeste mensen.
AMSTERDAM!!! goed idee!! (gna gna gna.. lekker digtby!!)

Maar welke historische plek dan?? Een kerkhof ofzo??
Oud 19-08-2002, 18:26
Nefiāth
Nefiāth is offline
Citaat:
AMSTERDAM!!! goed idee!! (gna gna gna.. lekker digtby!!)
Ja,voor jou en een paar andere wel hé .

Historische plek in Amsterdam, ik weet dat er een aantal grote kerkhoven zijn (duh) , maar waar die liggen geen idee.
Enge plekken; In het Vondelpark wil ik toch echt niet s'nachts lopen hoor .
Maar Utrecht ligt toch wat centraler.
Oud 19-08-2002, 18:39
mystic girl
mystic girl is offline
utrecht is inderdaad centraler en daar is al een plaats voor uitgezocht. op een koopzondag is inderdaad wel een idee ja.
ik heb er in ieder geval heel veel zin in
Oud 19-08-2002, 19:14
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
mystic girl schreef:
utrecht is inderdaad centraler en daar is al een plaats voor uitgezocht. op een koopzondag is inderdaad wel een idee ja.
ik heb er in ieder geval heel veel zin in
en ik kan niet op een zondag...
Oud 19-08-2002, 19:15
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
watermannetje schreef:

en ik kan niet op een zondag...
en dat was dus niet als quote bedoeld, sorry, maar kom net trug van vakantie en heb iets van 30uur niet geslapen dus denk niet meer zo na
Oud 19-08-2002, 20:55
morwen
morwen is offline
*heeft nog niet alles geleest*

ik woown in domburg.....is beswel ver ofzow...kweetniet of t gaat lukken..mja *probeert nog steeds* diej dag-meeting is btw wel een goed ideej
Oud 20-08-2002, 16:28
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
Nefiāth schreef:

Ja,voor jou en een paar andere wel hé .

Historische plek in Amsterdam, ik weet dat er een aantal grote kerkhoven zijn (duh) , maar waar die liggen geen idee.
Enge plekken; In het Vondelpark wil ik toch echt niet s'nachts lopen hoor .
Maar Utrecht ligt toch wat centraler.
Kheb Idee!!!

Voor de dagmeeting kunnen we het beste naar Amsterdam gaan, naar het beatrixpark!! Want daar schijnen ook heel veel geesten te zijn.. enz..

Het Beatrixpark ligt Amsterdam Z.O. Bij de de tramhalte(te bereiken met tram:5) Princes Irene straat ,dat is 1 halte voor WTC (als je van centrum of west komt) en 1 halte na WTC(als je van zuid komt)

Het ligt tegen over de school SNL(Mijn school ), maar ook tegen over het Vossius!!

En dan kunnen we als we elkaar al kennen naar het kerkhof in Utrecht gaan voor Blairwitch III

Ideetje??

Doeg.
p.s. Ik zal een kaartje probeeerruuh te vinduh..
Oud 20-08-2002, 16:35
Nefiāth
Nefiāth is offline
Zijn er niet heel veel mensen in het Beatrix park?
Dan is het spookachtige er wel een beetje af .
Oud 20-08-2002, 19:01
mystic girl
mystic girl is offline
amsterdam is erg ver weg van me, en ik mag al helemaal niet alleen gaan. dat wordt dus die meeting missen.
Oud 20-08-2002, 19:32
Nefiāth
Nefiāth is offline
Citaat:
amsterdam is erg ver weg van me, en ik mag al helemaal niet alleen gaan. dat wordt dus die meeting missen.
Moeilijke ouders? Wel shit voor je
Oud 20-08-2002, 20:07
Wiccan
Wiccan is offline
ik vind ut wel een cool idee >!!! dat van amsterdam !!! ene wel jammer dat mystic girl dan niet kan dus dat owrd mishcien toch iets anders... maar het lijkt mij wel heeel top @!
Oud 20-08-2002, 20:51
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Jah maar mystic girl kan natuurlijk wel in Utrecht (avond) komen!! tog??

Enne er zijn geloof ik niet zo heel veel mensen 's avonds in het beatrix park... maar het is groot dus dat maakt niet zoveel uit!!

Kent iemand hier het beatrix park toevally??

doeg..

marjolein
Oud 21-08-2002, 10:22
Reza
Reza is offline
hoi,

ik woon in almere en daar hebben we 1 bos die best wel eng is.
ik ging met een paar vrienden de blair witch na doen gingen we met een camera het bos in enzo, maar na een lange tijd hoorde we echt dingen kraken echt of iemand ons wou op jagen of zo ik was zo bang dat ik huilend op de video stond (best echt) maar het was heel erg eng. de jongens waren ok best wel bang we hadden allemaal stokken gepakt en zo zijn we het bos uit gelopen.
als je deze plek wat vind of zo zal ik het wel goed uitleggen waar het is...

kuzz reza
Oud 21-08-2002, 12:33
Anne
Anne is offline
Ehm... je hebt een plek in het bos, vlakbij Zeist (bij Utrecht in de buurt). Het heet Amelisweerd en er stond vroeger, in de middeleeuwen ofzo, een klooster. Inmiddels is dat afgebroken, maar er zijn nog wel resten over en het bos is heel gaaf. Maar ik weet niet of ik nu achterloop ofzo.
Oh, en volgens mij is het het Wilhelminapark in Utrecht ipv Beatrixpark
Oud 21-08-2002, 15:31
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Ehm... je hebt een plek in het bos, vlakbij Zeist (bij Utrecht in de buurt). Het heet Amelisweerd en er stond vroeger, in de middeleeuwen ofzo, een klooster. Inmiddels is dat afgebroken, maar er zijn nog wel resten over en het bos is heel gaaf. Maar ik weet niet of ik nu achterloop ofzo.
Oh, en volgens mij is het het Wilhelminapark in Utrecht ipv Beatrixpark
Beatrixpark ligt ook in amsterdam!! slimpie
Oud 21-08-2002, 15:46
Anne
Anne is offline
Citaat:
WhItEsHaDoW schreef:

Beatrixpark ligt ook in amsterdam!! slimpie
Ja, dat klopt. Ik las het helemaal verkeerd!

Misschien wil ik ook wel komen, maar jullie kennen elkaar allemaal al...
Oud 21-08-2002, 16:56
Yule
Yule is offline
yule`tjuh is er weer.....jullie mogen weer juichen...lol...of nie natuurlijk....

Anyway, over de plaats denk ik tog dat Utrecht bes wel et beste idee is, vanwege de centrale ligging. Oowk is hier genoeg aan terrassies, en leuke "mystieke" plekkies, dus das geen probleem. Daarnaast denk ik dat zaterdag tog egt de beste dag is om te doen, aangezien dan de meeste winkels/terrasjuhs/weet ik veel wattuhs nog wel open sijn. Ampyra en ikjuh dachtuh zo aan ongeveer 13:00 op et C.S. van utrecht, bij de Burgerking (gejat van die andere nie doorgaans meeting ) alleen de datum is nog nie bekend...maar die moet in overleg zodat de meeste, misschien wel iedereen die wil kan komen...zou wel zo mooi sijn.

Btw, Anneee, nog bijna niemand hier kent een ander persoonlijk, alleen van de berichtjuhs en MSN (of zoiets). Dus je kan best komen...en daarnaast kan je hier altijd nog je MSN neergooien om mensen toe te voegen, zodat je ze oowk een beetjuh leert kennen. Mijn email adres staat hier oowk al dus kan je best toevoegen (devilsscorpion@hotmail.com)....
Oud 21-08-2002, 18:54
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
Yule schreef:
yule`tjuh is er weer.....jullie mogen weer juichen...lol...of nie natuurlijk....

Anyway, over de plaats denk ik tog dat Utrecht bes wel et beste idee is, vanwege de centrale ligging. Oowk is hier genoeg aan terrassies, en leuke "mystieke" plekkies, dus das geen probleem. Daarnaast denk ik dat zaterdag tog egt de beste dag is om te doen, aangezien dan de meeste winkels/terrasjuhs/weet ik veel wattuhs nog wel open sijn. Ampyra en ikjuh dachtuh zo aan ongeveer 13:00 op et C.S. van utrecht, bij de Burgerking (gejat van die andere nie doorgaans meeting ) alleen de datum is nog nie bekend...maar die moet in overleg zodat de meeste, misschien wel iedereen die wil kan komen...zou wel zo mooi sijn.

Btw, Anneee, nog bijna niemand hier kent een ander persoonlijk, alleen van de berichtjuhs en MSN (of zoiets). Dus je kan best komen...en daarnaast kan je hier altijd nog je MSN neergooien om mensen toe te voegen, zodat je ze oowk een beetjuh leert kennen. Mijn email adres staat hier oowk al dus kan je best toevoegen (devilsscorpion@hotmail.com)....
Ok.. dit weekend en het weekend erop kan Ik niet in ieder geval!!

doeg
Oud 21-08-2002, 18:58
mystic girl
mystic girl is offline
wat ik dus hieruit opmaak is dat de gewone meeting ook waarschijnlijk in utrecht gehouden wordt? jippie, toch , dat ligt ietsje dichterbij voor me en is ietsje goedkoper, dus dat zou dan wel kunnen. natuurlijk heb k nog steeds n ouders probleem maar daar zeg je gewoon tegen dat je met een paar vrienden gaat, heb ik bij de vorige meeting ook gedaan. (is nog maar net goed gegaan )
zaterdag is ind. nog de beste dag en in utrecht zijn ind. wel een paar mystieke winkeltjes
Oud 21-08-2002, 20:14
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
mystic girl schreef:
wat ik dus hieruit opmaak is dat de gewone meeting ook waarschijnlijk in utrecht gehouden wordt? jippie, toch , dat ligt ietsje dichterbij voor me en is ietsje goedkoper, dus dat zou dan wel kunnen. natuurlijk heb k nog steeds n ouders probleem maar daar zeg je gewoon tegen dat je met een paar vrienden gaat, heb ik bij de vorige meeting ook gedaan. (is nog maar net goed gegaan )
zaterdag is ind. nog de beste dag en in utrecht zijn ind. wel een paar mystieke winkeltjes
COOL!! KHEB ER ZIN IN!!!

doeg
Oud 21-08-2002, 22:43
Yule
Yule is offline
okeej, 24 en 31 augustus word et iig nie....en 7 september denk ik oowk nie, denk eerder 14 september ??? iemand andurs een datum ???
Oud 22-08-2002, 10:56
Quintus
Quintus is offline
Citaat:
Yule schreef:
okeej, 24 en 31 augustus word et iig nie....en 7 september denk ik oowk nie, denk eerder 14 september ??? iemand andurs een datum ???
[Lucky Duck]

De dagmeeting zal ik waarschijnlijk niet bij kunnen zijn, ik zit nogal wat dagen tot eind september 'volgeboekt'..
Oud 22-08-2002, 11:14
Nefiāth
Nefiāth is offline
Citaat:
De dagmeeting zal ik waarschijnlijk niet bij kunnen zijn, ik zit nogal wat dagen tot eind september 'volgeboekt'..
Ahhhhhh , ga je dan wel mee als der een nachtmeeting komt. .

Yule en Amypra gewoon een paar datumpjes prikken, bijv. 14 september en de drie daarop volgende weken, kijken wat voor iedreen het beste is. Ziet eruit dat deze wel helemaal door gaat, yippie .

Hee anneee, mijn email musicgirl2501@hotmail.com
Oud 22-08-2002, 13:20
Nefiāth
Nefiāth is offline
Heez, als we bij Burger king afspreken, dan bij de ingang ofzo, anders weet je nog niet wie van de meeting is. (t'is namelijk niet zo handig om de hele Burger king te moeten doorgaan opzoek naar mensen van de meeting) En is der iemand die in de buurt van Breda woont, is wel zo gezellig om samen te reizen namelijk .
Oud 22-08-2002, 13:43
Yule
Yule is offline
hmm....yule`tjuh mag et alleen gaan doen...Ampyra gaat naar LoLa dus dies er voorlopig nie voor vragen en antwoorden...maar goed, ik hoop et wel aan te kunnen met jullie hulp...ghe ghe

ff kijkuh...datumpjuhs prikken :

1. 14 september (is zaterdag dacht ik)
2. 21 september
3. 28 september
4. en voor as er nou egt bijna niemand in september kan, kunnen we altijd nog 1ste/2de zaterdag in oktober nemen...maar hoe later in et jaar et word, hoe meer et weer afneemt...en ik weet niet of er veel mensen komen die de gavuh hebbuh et weer te beinvloedde, maar denk da die kans klein is

Daarnaast is deze meeting opzich al verzamelen in utrecht zelf, C.S. en gaan we iig naar een terrassie, wat we daarna gaan doen, shoppen/bos in/kerkhof/whatever kan dan altijd nog beslist worden...dus zo erguh bosmeeting is et nou oowk weer nie hoowr....

Voor de rest nog vraagies ? zal ze zo snel mogelijk beantwoorduh....(en voor prive problemen/vragen ivm de meeting kan juh meelen)

Till next time, Yule
Oud 22-08-2002, 13:53
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
Yule schreef:
hmm....yule`tjuh mag et alleen gaan doen...Ampyra gaat naar LoLa dus dies er voorlopig nie voor vragen en antwoorden...maar goed, ik hoop et wel aan te kunnen met jullie hulp...ghe ghe

ff kijkuh...datumpjuhs prikken :

1. 14 september (is zaterdag dacht ik)
2. 21 september
3. 28 september
4. en voor as er nou egt bijna niemand in september kan, kunnen we altijd nog 1ste/2de zaterdag in oktober nemen...maar hoe later in et jaar et word, hoe meer et weer afneemt...en ik weet niet of er veel mensen komen die de gavuh hebbuh et weer te beinvloedde, maar denk da die kans klein is

Daarnaast is deze meeting opzich al verzamelen in utrecht zelf, C.S. en gaan we iig naar een terrassie, wat we daarna gaan doen, shoppen/bos in/kerkhof/whatever kan dan altijd nog beslist worden...dus zo erguh bosmeeting is et nou oowk weer nie hoowr....

Voor de rest nog vraagies ? zal ze zo snel mogelijk beantwoorduh....(en voor prive problemen/vragen ivm de meeting kan juh meelen)

ik weet nog niet cker of ik ka want ik heb ook hockey!

Till next time, Yule
Oud 22-08-2002, 13:54
Yule
Yule is offline
ik heb oowk trainen op zaterdag-ochtend, maar dat kan je tog best een keertjuh missen ?
Oud 22-08-2002, 17:59
DigitalStorm
DigitalStorm is offline
For the record; Ik vond dat Blair Witch II zwaar zoog. Blair Witch I was echt the best gewoon. op zulke films moeten er geen vervolgen komen what-so-ever.

but that's my opinion. lol
Oud 22-08-2002, 19:30
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
judith2211 schreef:
ik kan alleen in t weekend denk ik, op de universiteit heb je ook geen herfstvakantie ofzo..
maar ik ga vandaag mn rooster ophalen, dus t kan best zijn dat ik dan toch wel doordeweeks kan.

zo dat was nutteloos.

het hoeft van mij trouwens niet zo nodig in een bos o.i.d, utrecht centraal vind ik ook al spannend genoeg...
misschien een goed idee om er twee topics van te maken; een voor een 'gewone' meeting en een voor een bos-meeting?
yule, je zegt t maar..
jij moet toch ook wel komen hoor, anders is het niet compleet
Oud 22-08-2002, 20:02
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
Yule schreef:
ik heb oowk trainen op zaterdag-ochtend, maar dat kan je tog best een keertjuh missen ?
Maar dan willen ze allemaal weten waar ik heen ga..
en mijn ouders mogen dat ook niet weten!!
Oud 22-08-2002, 20:26
Nefiāth
Nefiāth is offline
Citaat:
Maar dan willen ze allemaal weten waar ik heen ga.. en mijn ouders mogen dat ook niet weten!!
Je ouder mogen het niet weten .
Hoe wil je dan zonder dat ze iets weten naar Utrecht?
Oud 22-08-2002, 21:20
Anne
Anne is offline
Ik wil wel graag komen maar ik kan niet op een zaterdag . Eerste zondag van de maand is altijd koopzondag maar op zondag zijn er ook veel terrasjes open. (woon vlakbij Utrecht vandaar)
Oud 22-08-2002, 22:12
Yule
Yule is offline
owkeej, aangezien alles opuh is op de eerst zondag van de maand kunnen we dat oowk doen. Eerst zondag van septembur is wa snel, en aangesien vele dan nie kunnen stel ik voor duh eerste zondag van oktobur....wie kan er dan en wie niej ?
Oud 23-08-2002, 00:48
Chelsea
Chelsea is offline
ik kom niet
Oud 23-08-2002, 06:52
Wiccan
Wiccan is offline
zou voor mij een top datum wezuh !!! 8Sorry dat ik zo lang nix van me heb late horen ****schaamt zich****
Oud 23-08-2002, 11:37
Anne
Anne is offline
Eerste zondag oktober... I'm in!

*waaah, eng!* (heb al veel meetings meegemaakt, maar steeds met dezelfde mensen)
Oud 23-08-2002, 13:01
Yule
Yule is offline
Cewl, das alvast 3 mensen die voor zijn....plus Ampyra en mij is al 5...et begint ergus op te lijkuh...

En Chelsea, wrom kom je niej ???
Oud 23-08-2002, 16:12
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
Nefiāth schreef:

Je ouder mogen het niet weten .
Hoe wil je dan zonder dat ze iets weten naar Utrecht?
gewoon zeggen dat ik naar vrienden ga ofzo..
Oud 24-08-2002, 10:32
Nefiāth
Nefiāth is offline
Mag van mijn pa in principe ook, mits het goed is geregeld (mail met wie er mee gaan en telefoonnummers van een paar mensjus). Dus als hij vermoed dat jullie een stelletje kinderlokkers zijn mag ik niet mee . Maar zet mij er alvast wel bij .

Citaat:
gewoon zeggen dat ik naar vrienden ga ofzo..
Hoe doe je het dan met geld?
Oud 24-08-2002, 11:07
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
Nefiāth schreef:
Mag van mijn pa in principe ook, mits het goed is geregeld (mail met wie er mee gaan en telefoonnummers van een paar mensjus). Dus als hij vermoed dat jullie een stelletje kinderlokkers zijn mag ik niet mee . Maar zet mij er alvast wel bij .

Hoe doe je het dan met geld?
Gewoon eigen geld! maar ik weet nog nie of ik kom!! want ik kan niet op die dag! want er komen kennissen van ons en daar moeten we altijd bij zijn!! dus helaas!!
Oud 26-08-2002, 12:21
Yule
Yule is offline
Citaat:
judith2211 schreef:
MEETING
7 oktober

UTRECHT CENTRAAL

aanwezigen:
judith2211, 17, judith
*vul hier je nick, leeftijd en echte naam in ALS JE ZEKER WEET DAT JE KOMT*
Goed ideej

aanwezigen:
judith2211, 17, judith
Yule, 17, Joel
Oud 26-08-2002, 18:16
Nefiāth
Nefiāth is offline
Komt er nou ook nog een officiėel mailtje ?
Oud 26-08-2002, 18:43
mystic girl
mystic girl is offline
k weet niet zeker of ik dan kan en mag niet dat ik het mijn ouders zeg maar goed, die dag ervoor heb ik een demonstratie en k weet niet tot hoe laat dat gaat duren.
Oud 26-08-2002, 19:48
Moonnature
Moonnature is offline
Uhmm.. moi zou ook wel willen komen, maar dan NIET op 25 septemper, want dan ben ik in Berlijn en da wil ik nie misse en bovendien ist dan Weerter kermis *Ook leuke plaats om te meeten alleen beetje ver voor de meeste * en ik mis ook geen kermis!!! Ennu... un zaterdag is bes oke ksal vrage aan Crypera of se misschien ook wil komme *als da mag* en weet Yule wel zeker of ie mag??? Voor de rest nog wat info waar we allemaal heengaan?
Oud 28-08-2002, 20:16
Yule
Yule is offline
Citaat:
moonnature, er is al een vastgestelde dag! nl. de eerste zondag van oktober.

in mn vorige post had ik neergezet dat dat de 7e was, maar dat moet de 6e zijn...
Had ik oowk al teguh d`r gezegt, en kwam erook achter dat ut de 6DE moest zijn.

Kortom :
6 oktobur (zondag), 1300 uur op C.S. Utrecht bij Burger King

Nog Vragen ?

Regels voor berichten