Advertentie | |
|
![]() |
|
pfff...wat een discussies allemaal....*leest allez ez door*
![]() okeej...waar te beginnen.....ehh...wat we nou precies gaan doen ? naja, nie veel bijzonders, et was de oorspronkelijke bedoeling een overn8ing te houden in een soort van Blair Witch II idee, Blair Witch III dus...maar omdat we zoveel mensen kregen die problemen met ouders zouden hebben, is er eerst een gewone meeting, die waarschijnlijk in Utrecht gaat plaats vinden. Kortom, de meeting die nu besproken word, is egt alleen een gewone meeting voor mensen die op mystiek komen, en misschien wel geinteresseerd zijn in dat Blair Witch idee (wat misschien daarna nog eens doorgaat) of voor de "gewone" Mystiek forummers die bij de meeting willen komen. Dus niet veel anders dan andere meeting dingen. De dag en datum...hmm...datum kan ik nog weinig over zegguh, de vraag is meer, wie kan wanneer ? dus dat moet nog wat beter uitgezocht worden...maar de dag, een zondag ? als we naar utrecht gaan ? is dan niet alles dicht ? beetjuh leeg denk ik zo...zouden we nie beter een zaterdag kunnen nemen ? ik werk ook op zaterdag, en heb trainen, maar goed, et is een dagmeeting, nix speciaals met overn88 en zooi, dat kan tog wel ? daar kan je je ouders tog wel van overtuigen ? lijkt me althans beter om op een zaterdag te gaan, maar k kan er ook naast zittuh hoor.....
||
![]() |
Citaat:
Maar misschien is het goed dat iedereen ff zegt op welke zaterdagen hij/zij kan (over de komende maanden) !!? doeg
|
Heeft lang geduurt maar ik ben er weer, idd veel
![]() die dag-meeting ligt dus helemaal los van het blair witch III idee! misschien willen mensen elkaar nog ontmoeten (en/of ouders) voor ze BW. III met elkaar delen, (hoeft dus niet!) en Yule je had het over dat utrecht op zondag dicht was? ja oke utrecht wel maar amsterdam niet.. misschien vind niemand het heel erg om daarnaar toe te gaan als die zaterdagen zoveel problemen geven inverband met werken enzo.. en waarom zouden we niet gaan als de school al een tijdje of net begonnen is? dan heb je tenmindste iets om naar uit te kijken, en Yule en ik moeten nog best veel regelen bijv. geld, datum, brief, veiligheid, eten, enz. oh en die dag-meeting? is misschien iets om op een kerkhof te meeten?.. weer is wat anders dan al die "stad meetingen" nou ja let me now...
Laatst gewijzigd op 19-08-2002 om 11:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar welke historische plek dan?? Een kerkhof ofzo??
||
Citaat:
![]() Historische plek in Amsterdam, ik weet dat er een aantal grote kerkhoven zijn (duh) , maar waar die liggen geen idee. Enge plekken; In het Vondelpark wil ik toch echt niet s'nachts lopen hoor ![]() Maar Utrecht ligt toch wat centraler. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Voor de dagmeeting kunnen we het beste naar Amsterdam gaan, naar het beatrixpark!! Want daar schijnen ook heel veel geesten te zijn.. enz.. ![]() Het Beatrixpark ligt Amsterdam Z.O. Bij de de tramhalte(te bereiken met tram:5) Princes Irene straat ,dat is 1 halte voor WTC (als je van centrum of west komt) en 1 halte na WTC(als je van zuid komt) ![]() Het ligt tegen over de school SNL(Mijn school ![]() En dan kunnen we als we elkaar al kennen naar het kerkhof in Utrecht gaan voor Blairwitch III Ideetje?? Doeg. p.s. Ik zal een kaartje probeeerruuh te vinduh..
|
![]() |
Jah maar mystic girl kan natuurlijk wel in Utrecht (avond) komen!! tog??
Enne er zijn geloof ik niet zo heel veel mensen 's avonds in het beatrix park... maar het is groot dus dat maakt niet zoveel uit!! Kent iemand hier het beatrix park toevally?? doeg.. marjolein
|
hoi,
ik woon in almere en daar hebben we 1 bos die best wel eng is. ik ging met een paar vrienden de blair witch na doen gingen we met een camera het bos in enzo, maar na een lange tijd hoorde we echt dingen kraken echt of iemand ons wou op jagen of zo ik was zo bang dat ik huilend op de video stond (best echt) maar het was heel erg eng. de jongens waren ok best wel bang we hadden allemaal stokken gepakt en zo zijn we het bos uit gelopen. als je deze plek wat vind of zo zal ik het wel goed uitleggen waar het is... kuzz reza
|
Ehm... je hebt een plek in het bos, vlakbij Zeist (bij Utrecht in de buurt). Het heet Amelisweerd en er stond vroeger, in de middeleeuwen ofzo, een klooster. Inmiddels is dat afgebroken, maar er zijn nog wel resten over en het bos is heel gaaf.
![]() Oh, en volgens mij is het het Wilhelminapark in Utrecht ipv Beatrixpark ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
yule`tjuh is er weer.....jullie mogen weer juichen...lol...of nie natuurlijk....
Anyway, over de plaats denk ik tog dat Utrecht bes wel et beste idee is, vanwege de centrale ligging. Oowk is hier genoeg aan terrassies, en leuke "mystieke" plekkies, dus das geen probleem. Daarnaast denk ik dat zaterdag tog egt de beste dag is om te doen, aangezien dan de meeste winkels/terrasjuhs/weet ik veel wattuhs nog wel open sijn. Ampyra en ikjuh dachtuh zo aan ongeveer 13:00 op et C.S. van utrecht, bij de Burgerking (gejat van die andere nie doorgaans meeting ![]() Btw, Anneee, nog bijna niemand hier kent een ander persoonlijk, alleen van de berichtjuhs en MSN (of zoiets). Dus je kan best komen...en daarnaast kan je hier altijd nog je MSN neergooien om mensen toe te voegen, zodat je ze oowk een beetjuh leert kennen. Mijn email adres staat hier oowk al dus kan je best toevoegen (devilsscorpion@hotmail.com)....
||
![]() |
Citaat:
doeg
|
![]() |
wat ik dus hieruit opmaak is dat de gewone meeting ook waarschijnlijk in utrecht gehouden wordt?
![]() ![]() ![]() zaterdag is ind. nog de beste dag en in utrecht zijn ind. wel een paar mystieke winkeltjes
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() doeg
||
Citaat:
De dagmeeting zal ik waarschijnlijk niet bij kunnen zijn, ik zit nogal wat dagen tot eind september 'volgeboekt'.. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Yule en Amypra gewoon een paar datumpjes prikken, bijv. 14 september en de drie daarop volgende weken, kijken wat voor iedreen het beste is. Ziet eruit dat deze wel helemaal door gaat, yippie ![]() Hee anneee, mijn email musicgirl2501@hotmail.com |
![]() |
|
Heez, als we bij Burger king afspreken, dan bij de ingang ofzo, anders weet je nog niet wie van de meeting is. (t'is namelijk niet zo handig om de hele Burger king te moeten doorgaan opzoek naar mensen van de meeting) En is der iemand die in de buurt van Breda woont, is wel zo gezellig om samen te reizen namelijk
![]() |
![]() |
|
hmm....yule`tjuh mag et alleen gaan doen...Ampyra gaat naar LoLa dus dies er voorlopig nie voor vragen en antwoorden...maar goed, ik hoop et wel aan te kunnen met jullie hulp...ghe ghe
ff kijkuh...datumpjuhs prikken : 1. 14 september (is zaterdag dacht ik) 2. 21 september 3. 28 september 4. en voor as er nou egt bijna niemand in september kan, kunnen we altijd nog 1ste/2de zaterdag in oktober nemen...maar hoe later in et jaar et word, hoe meer et weer afneemt...en ik weet niet of er veel mensen komen die de gavuh hebbuh et weer te beinvloedde, maar denk da die kans klein is ![]() Daarnaast is deze meeting opzich al verzamelen in utrecht zelf, C.S. en gaan we iig naar een terrassie, wat we daarna gaan doen, shoppen/bos in/kerkhof/whatever kan dan altijd nog beslist worden...dus zo erguh bosmeeting is et nou oowk weer nie hoowr.... ![]() Voor de rest nog vraagies ? zal ze zo snel mogelijk beantwoorduh....(en voor prive problemen/vragen ivm de meeting kan juh meelen) Till next time, Yule
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
en mijn ouders mogen dat ook niet weten!!
|
owkeej, aangezien alles opuh is op de eerst zondag van de maand kunnen we dat oowk doen. Eerst zondag van septembur is wa snel, en aangesien vele dan nie kunnen stel ik voor duh eerste zondag van oktobur....wie kan er dan en wie niej ?
||
Mag van mijn pa in principe ook, mits het goed is geregeld (mail met wie er mee gaan en telefoonnummers van een paar mensjus). Dus als hij vermoed dat jullie een stelletje kinderlokkers zijn mag ik niet mee
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() aanwezigen: judith2211, 17, judith Yule, 17, Joel
|
![]() |
Uhmm.. moi zou ook wel willen komen, maar dan NIET op 25 septemper, want dan ben ik in Berlijn en da wil ik nie misse en bovendien ist dan Weerter kermis *Ook leuke plaats om te meeten alleen beetje ver voor de meeste
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Kortom : 6 oktobur (zondag), 1300 uur op C.S. Utrecht bij Burger King Nog Vragen ?
|
|
|