Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
The fuck... Ik was net even aan het googelen naar Chloe Moretz, want ik ken haar uit Kick Ass, vond het wel een tof kind en vroeg me af waar ik haar nog meer van kende...
zie ik er ineens websites bij staan waar mannen het hebben over hoe sexy ze is en dat ze over d'r heen willen cummen enzo... en 1 foto waar ze in haar ondergoed ligt te slapen... Even ter verduidelijking: Dat kind is nu 14! Ten tijde van die foto nog jonger. Ik voel me een beetje misselijk volgens mij. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha. Telefonisch marktonderzoek, dus enquetes afnemen. Wel over uiteenlopende (en vrij serieuze) onderwerpen, dus niet dat we mensen lastigvallen met welk Knorrgerecht ze het lekkerst vinden ofzo.
Maar ik ga nu ook op een andere afdeling werken, dat is wat leuker, want het zijn vooral studenten die daar werken, plus dat je belt naar een panel, mensen die zichzelf opgegeven hebben. Waardoor je dus niemand ongevraagd lastigvalt en je veel meer respons krijgt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Maar eh, nu is 'ie sowieso niet thuis, sinds maandagavond al niet meer, dus eh, ja. ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Blegh, ik ben zo moe de laatste paar dagen. Ik slaap 's nachts zo'n tien uur, maar ik word gewoon moe wakker en kan bijna niet de energie vinden om op te staan en naar school te gaan. Op school voel ik me hartstikke gaar en gaat alles langs me heen en als ik dan thuiskom plof ik op de bank om in slaap te vallen
![]() |
![]() |
|
|