Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2012, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Oh, wat balen sann! Ik heb serieus nog aan je gedacht om 12 uur! Wat voor nieuw project ga je nu doen dan?
Ah wat lief!

Project om te kijken hoe handig en haalbaar het is om een juridische afdeling binnen de keten te starten ipv elke keer maar mensen in te huren als er een nieuw pand wordt gekocht, dingen over arbeidsrecht etc
Advertentie
Oud 29-03-2012, 13:46
Verwijderd
En ja ik vind het ook echt heel kut, de vacature was echt voor mij geschreven, vond ik
Oud 29-03-2012, 13:47
Verwijderd
Waarom mocht je niet dan?
Oud 29-03-2012, 13:48
Verwijderd

en ik zag dit nogal zitten als mijn tijdelijke huis. MAAR JA.
Oud 29-03-2012, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Waarom mocht je niet dan?
Er waren veel mensen die vonden dat het hun op het lijf geschreven was en ze kunnen me momenteel niet missen in Utrecht, dus dat samen werd dat ik in het koude Nederland moet blijven
Oud 29-03-2012, 13:50
Verwijderd
OMG DO want.

Wtf op facebook post iemand een foto van een zogenaamde "langstudeerpolitie" die langstudeerders gaan vangen als een of andere promotiestunt. Gaat iemand lopen reageren: 'Ja, ik wil ook wel 9 jaar lang demotisch en akkadisch gaan studeren' Alsof je daar 9 jaar over doet :')

Citaat:
Er waren veel mensen die vonden dat het hun op het lijf geschreven was en ze kunnen me momenteel niet missen in Utrecht, dus dat samen werd dat ik in het koude Nederland moet blijven
Oh. Op zich wel een compliment dat ze je hier zo hard nodig hebben, maar WAT STOM dat je daarom niet daar naartoe mag. Kun je nagaan hoe hard ze je daar nodig hebben.
Oud 29-03-2012, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Wtf op facebook post iemand een foto van een zogenaamde "langstudeerpolitie" die langstudeerders gaan vangen als een of andere promotiestunt. Gaat iemand lopen reageren: 'Ja, ik wil ook wel 9 jaar lang demotisch en akkadisch gaan studeren' Alsof je daar 9 jaar over doet :')
Oud 29-03-2012, 13:52
Verwijderd
Ik heb steeds het gevoel alsof het vrijdag is en dus niks hoef te doen, maar ik heb morgen nog twee SE's. Alleen dringt dat nog niet zo tot me door, geloof ik.
Verwijderd
Ach ja Utrecht is ook leuk.
Verwijderd
Ik vind wel dat mijn studie een beetje belachelijk wordt gemaakt. /snij
Oud 29-03-2012, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb steeds het gevoel alsof het vrijdag is en dus niks hoef te doen, maar ik heb morgen nog twee SE's. Alleen dringt dat nog niet zo tot me door, geloof ik.
Kom op . Nog even deze twee SE's doen, nog even leren en doorzetten Hup hup, aan de slag!

Oud 29-03-2012, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Ik vind wel dat mijn studie een beetje belachelijk wordt gemaakt. /snij
Nou, ga er iets aan doen
Oud 29-03-2012, 13:54
Verwijderd
Tsja. Er is niet zoveel aan te doen de mensen die het belachelijk vinden praat je toch niet om, dus meestal knik en lach ik en dan zeg ik dat ik het toevallig heel leuk vind. Werkt bij mijn huisgenoten niet zo goed, bij andere mensen wel
Oud 29-03-2012, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Kom op . Nog even deze twee SE's doen, nog even leren en doorzetten Hup hup, aan de slag!

Ik ga mijn boeken al pakken
Oud 29-03-2012, 13:57
Verwijderd
Goed zo
Oud 29-03-2012, 13:59
Verwijderd
Ik kan ze niet vinden. Of ja, ik heb er al één, maar ik moet er drie
Oud 29-03-2012, 13:59
Verwijderd
Oud 29-03-2012, 14:00
Verwijderd
En ik kan natuurlijk niet met die ene beginnen als ik de andere nog niet heb.
Oud 29-03-2012, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij moet je wel wat meer context weten. BR is gemaakt door een vrij oude (inmiddels overleden) regisseur ook als een soort statement over/tegen de 'verloedering' van de jeugd; volgens mij was er in die periode ook behoorlijk wat te doen over geweld door minderjarigen/scholieren in Japan.

Maar verder is het ook gewoon een brute film ja
Dat wist ik, hoor. Maar de openbaring waar sommigen het voor houden c.q. hielden is me nog altijd niet duidelijk
Oud 29-03-2012, 14:25
Lorelei
Lorelei is offline
Hoe maken jullie een formele brief die je per email verstuurd?

Adres afzender, adres geadresseerde, etc?
Oud 29-03-2012, 14:27
Lorelei
Lorelei is offline
En als je een Engelstalige brief naar een Nederlander stuurt, in hoeverre ga je dan uit van de Engelse opmaak vs de Nederlandse opmaak?
Oud 29-03-2012, 14:28
Martiño
Martiño is offline
Gebruikelijk is bij een formele brief versturen per mail (zoals sollicitatie/motivatiebrieven), dat je de brief in de bijlage verstuurt.

Dus een brief typen in Word (alsof je hem per post verstuurt, dus incl. adres) en opslaan als pdf, als bijlage toevoegen aan een mailtje waarin je typt dat je bij deze de brief verstuurt, die u vindt in de bijlage, etc.

Brief typen in de mail zelf staat een beetje raar, en als je hem als mail of worddocument verstuurt, loop je het risico dat je de opmaak verneukt. En vergeet niet om andere bijlagen (c.v. etc.) ook in de bijlage te stoppen, plus te vermelden in de brief!
Oud 29-03-2012, 14:29
Martiño
Martiño is offline
Bij twijfel de nederlandse opmaak gebruiken. Je verstuurt hem immers in Nederland naar een Nederlander, en je bent zelf ook Nederlands.
Oud 29-03-2012, 14:32
Verwijderd
Gatverdamme wat heb ik een kutetmaal
Oud 29-03-2012, 14:33
Verwijderd
Hihi Martin, ga je nu macrador op onzin vervangen?
Oud 29-03-2012, 14:34
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Gebruikelijk is bij een formele brief versturen per mail (zoals sollicitatie/motivatiebrieven), dat je de brief in de bijlage verstuurt.

Dus een brief typen in Word (alsof je hem per post verstuurt, dus incl. adres) en opslaan als pdf, als bijlage toevoegen aan een mailtje waarin je typt dat je bij deze de brief verstuurt, die u vindt in de bijlage, etc.

Brief typen in de mail zelf staat een beetje raar, en als je hem als mail of worddocument verstuurt, loop je het risico dat je de opmaak verneukt. En vergeet niet om andere bijlagen (c.v. etc.) ook in de bijlage te stoppen, plus te vermelden in de brief!
Ja, hij gaat natuurlijk in de bijlage. Maar zelfs dan voelt het vreemd om het adres erbij te zetten
Oud 29-03-2012, 14:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, hij gaat natuurlijk in de bijlage. Maar zelfs dan voelt het vreemd om het adres erbij te zetten
Het voelt vreemd idd, maar het is gebruikelijk. Dus don't worry!
Oud 29-03-2012, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Gatverdamme wat heb ik een kutetmaal
:aai: what's up?
Oud 29-03-2012, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Je hebt aspiraties de koppositie op de bangalijst te pakken?

Hoe hip ben ik dat ik maarzo even 'bangalijst' uit m'n mouw schud, als oldtimertje

Citaat:
*houd je tegen*

Citaat:
Waarom trek je een hoerentruitje aan ?
de rest ligt in de was. en het is zo open en dat komt horig over. nou ja je hebt open en open. en dat is te.
Oud 29-03-2012, 15:16
Verwijderd
morgen laatste SE
Oud 29-03-2012, 15:17
Verwijderd
Ja schaam je maar diep Chicka!

Citaat:
morgen laatste SE
(leuk voor je )
Oud 29-03-2012, 15:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
20 terabytes of music or a Spotify premium account is not a music collection.
Oud 29-03-2012, 15:26
Lorelei
Lorelei is offline
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG ik heb net mn aanmeldingsshit gemaild. Woaaah. Dat was 1. Nu de backup-aanmeldingen even regelen.
Oud 29-03-2012, 15:27
Verwijderd
Goed bezig
Oud 29-03-2012, 15:31
freezer
freezer is offline
Zo ook weer uit school, terug van een saaie excursie naar het (saaie) Science Centre in Delft.
Oud 29-03-2012, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Ja schaam je maar diep Chicka!

(leuk voor je )
neuh hoor.
Oud 29-03-2012, 16:14
Lorelei
Lorelei is offline
En de backup-aanmeldingen zijn ook geregeld. Nu maar afwachten.
Oud 29-03-2012, 16:15
Martiño
Martiño is offline
Komt goed!
Oud 29-03-2012, 16:17
Lorelei
Lorelei is offline
Nja. Ik heb me voor 3 research masters aangemeld. Als ze me alle drie afwijzen is het een kwestie van take a hint. Maar hopelijk wil Nijmegen me in ieder geval. Dan kunnen ze in Utrecht de pot op
Oud 29-03-2012, 16:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Van Haren en Fanta hebben dezelfde muziek voor hun reclames
Oud 29-03-2012, 16:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Cockaccino's! Niet alleen had ik met leren de 2 vakken door elkaar gehaald, maar ook nog eens de inleverdatum van het essay. Dat moest dus vandaag.
Nu maar hopen dat het niemand opvalt als ik het morgen nog inlever, want het tentamen ging (volgens mij) best wel goed.

De 2 (zwaarst tellende) essay-vragen wist ik iig en verder heb ik maar 1 vraag van de 14 geskipt.
Oud 29-03-2012, 16:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nu ga ik lekker een essay schrijven over hyponyms en superordinates en het verband met 'apes' en 'monkeys' in de OED. YAY!
Oud 29-03-2012, 16:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat klinkt als geweldig leuk tijdverdrijf Succes
Oud 29-03-2012, 16:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb geregeld dat ik een week vrij ben van stage En aangezien het volgende week maandag ook nog pasen is, heb ik nu 11 dagen vrij
Oud 29-03-2012, 16:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja en morgen gaat de nieuwe wajong-aanvraag de deur uit, benieuwd of ze nu aardiger voor me gaan zijn.
Oud 29-03-2012, 16:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oja en morgen gaat de nieuwe wajong-aanvraag de deur uit, benieuwd of ze nu aardiger voor me gaan zijn.
Succes
Oud 29-03-2012, 17:00
Lorelei
Lorelei is offline
Oi, tijd om boodschappen te gaan doen want ik ga echt dood van de honger
Oud 29-03-2012, 17:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Citaat:
Succes
Dit, al moet ik wel een beetje lachen, want ik kan nooit het woord wajong lezen zonder 'WAAAJOOOOOONG!' te denken.
Oud 29-03-2012, 17:02
mollerator
mollerator is offline
Zo de onderhandelingen beginnen volgende week weer. Ik heb het meest onredelijke voorstel opgesteld dat ik met een strak gezicht kan verdedigen. Ik verheug me al op de reactie
Oud 29-03-2012, 17:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Succes
Thanks!

Citaat:
Dit, al moet ik wel een beetje lachen, want ik kan nooit het woord wajong lezen zonder 'WAAAJOOOOOONG!' te denken.
Ssstttt anders hoor ik dat in het vervolg natuurlijk ook alleen nog maar!

Regels voor berichten