Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2012, 10:52
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Woei. Wakkerrrr. Vandaag wordt mijn mamma 60!
Jouw moeder is precies een maand na de mijne geboren!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Advertentie
Oud 03-04-2012, 10:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik herdownload nu Game of Thrones seizoen 1, 1080p. Dik 44 gigabyte, maar dan HEB je ook wat!

En daarna als de wiedeweerga aan seizoen 2 beginnen
Ik herkijk seizoen 1 ook nog even snel! Morgen wel toe aan seizoen 2
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-04-2012, 11:00
Verwijderd
Alweer hongerrrr. Op zich geen slecht teken volgens mij. Ik kan me nu al verheugen op de nasi van vanavond
Oud 03-04-2012, 11:05
Verwijderd
Ik ga vanavond ep 2 van seizoen 2 kijken
Oud 03-04-2012, 11:08
Verwijderd
De verpleegkundigen hier zouden wel eens en cursus Motiverende Gespreksvoering mogen volgen. Vanochtend was er een mijn buurman aan het commanderen dat ie schone kleren aan moest trekken. Dat kon echt wel op een andere manier. bovendien is mijn buurman echt geen stinkie. En toen hetontbijt wat lang op zich liet wachten vroeg ze of ik alvast ging douchen. Ik zei dat ik vaak duizelig word als ik voor het eten douche. 'oh maar ik ben toch in de buurt!' ... Ja.. Alsnog word ik niet graag duizelig. Maar goed, ik ben gaan douchen en het ging prima,maar dan nog.
Oud 03-04-2012, 11:09
Verwijderd
Oh en netkwamen ze mijn buurman nieuwe pillen brengen met direct de mededeling erbij 'anders mag u niet weg donderdag!'
Oud 03-04-2012, 11:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ga vanavond ep 2 van seizoen 2 kijken
Dat kan helemaal niet
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-04-2012, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Dat kan helemaal niet
Jawel! Die staat sinds een uur of zes al online! Van HBO Go ON Demand geript.
Oud 03-04-2012, 11:15
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Buuuuh, ik heb gisteren iets verkeerd gegeten denk ik Opgeblazen gevoel, onrustige buik... Hopelijk word ik niet ziek
__________________
you're not my demographic
Oud 03-04-2012, 11:16
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ah, dat verklaart waarom gisteren iedereen GoT keek.
__________________
you're not my demographic
Oud 03-04-2012, 11:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik herdownload nu Game of Thrones seizoen 1, 1080p. Dik 44 gigabyte, maar dan HEB je ook wat!

En daarna als de wiedeweerga aan seizoen 2 beginnen
Hm, ik kon nooit een goede torrent vinden om de HD-afleveringen te 'kopen'. Maar ik ben ook afgehaakt na 2 afleveringen. Misschien moet ik toch maar weer eens beginnen, anders kan ik niet meer meepraten

Citaat:
Jouw moeder is precies een maand na de mijne geboren!
Grappig!
__________________
you're not my demographic
Oud 03-04-2012, 11:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jawel! Die staat sinds een uur of zes al online! Van HBO Go ON Demand geript.
Huh? Tof
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-04-2012, 11:21
Verwijderd
Wat zijn tegenwoordig de leuke series op (nederlandse) tv? Ikkeek vroegah altijd ER en daarna House MD en een tijdje uhmmm hoe heet dat ook alweer... die amerikaanse series metmoordzaken die worden opelost met wat rechtzaken erbij... cold case is er ook een van...

Maar wat is nu leuk op dat gebied?
Oud 03-04-2012, 11:22
Verwijderd
Beetje dramaseries dus, maar ook wat humor erbij. Iig niet van die commedy-dingen of actie
Oud 03-04-2012, 11:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Grey's Anatomy en Desperate Housewives zijn op maandag op net5, verder is er weinig soeps eigenlijk. Ik zou downloaden als ik jou was.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-04-2012, 11:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vind the Good Wife wel leuk op Net5 iedere zaterdag, met Julianna Margulies (die speelde Carol in ER).

En Bloedverwanten op Nederland 1, een Nederlandse dramaserie. Niet ontzettend vrolijk, maar soms best goed.
__________________
you're not my demographic
Oud 03-04-2012, 11:26
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, dat is ook een leuke serie En ik kijk ook wel Without a Trace en Numbers, ook op net5.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-04-2012, 11:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Mja, ik kijk het eigenlijk alleen als ik op zaterdag niks anders te doen heb, maar Julianna Margulies is een fijne actrice
__________________
you're not my demographic
Oud 03-04-2012, 11:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Eigenlijk begrijp ik niet waarom ik nog 2 Broke Girls kijk. Het is zo ontzettend niet-grappig dat ik er de rillingen van krijg.
Ik heb die ellende ook weer van mijn pc gewist na de tweede aflevering

Kriebel: ik ben verknocht aan One Tree Hill. Maar volgende week is de allerlaatste aflevering
Ik vind Glee ook leuk, Ringer.. Kijk even in mijn topic op TF&R, daar worden goede tips gegeven
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-04-2012, 11:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik volg eigenlijk helemaal geen series atm. Alleen radioseries. Maar ik hou sowieso niet van drama en dat Game of Thrones waar ik iedereen over hoor zal me ook aan m'n reet roesten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-04-2012, 11:47
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk ook graag Once upon a time trouwens. Een echte sprookjesserie
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-04-2012, 11:47
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Anyhoo, ik ben nu al sinds 5 uur wakker, heb er al een volle werkdiesnt opzitten en moet zo maar eens naar college hobbelen. Hitchcock ftw.
Hopen dat ik niet ineens omval, want ik ben best wel moe.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-04-2012, 11:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik kijk ook graag Once upon a time trouwens. Een echte sprookjesserie
Heb ik! Moet ik nog aan beginnen, maar ik kijk nu 3 of 4 series door elkaar
Citaat:
Ik volg eigenlijk helemaal geen series atm. Alleen radioseries. Maar ik hou sowieso niet van drama en dat Game of Thrones waar ik iedereen over hoor zal me ook aan m'n reet roesten.
Ja mij ook. Ik word er lichtelijk nieuwsgierig van, maar ik geloof niet dat het iets voor mij is. Plus dat mijn vriend riep dat die gast van LOTR was, en daar hoef ik helemaal niks van
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-04-2012, 11:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik volg eigenlijk helemaal geen series atm. Alleen radioseries. Maar ik hou sowieso niet van drama en dat Game of Thrones waar ik iedereen over hoor zal me ook aan m'n reet roesten.
Heb jij nog goede tips voor BBC-series? Ik vind het fijn om in bed naar een radiocomedy te luisteren
__________________
you're not my demographic
Oud 03-04-2012, 11:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Van wat ik heb gemerkt zijn het de mensen die LOTR en/of Harry Potter tof vinden die ook leip zijn van GoT, dus dat is voor mij reden genoeg om die zooi niet te kijken. Als het net zo boeiend is als die eerste 2, kijk ik nog liever 3 uur lang naar een testbeeld.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-04-2012, 11:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb die ellende ook weer van mijn pc gewist na de tweede aflevering
Ik had ook één ep gedownload en vond het vreselijk, maar er waren forumers (geen idee meer wie) die het een leuke serie vonden, dus toen het op tv kwam heb ik 't weer een kans gegeven. Daar kap ik nu wel echt mee.

Citaat:
Heb ik! Moet ik nog aan beginnen, maar ik kijk nu 3 of 4 series door elkaar
Ik moest er heel erg aan wennen, maar vind het nu echt een heel leuke serie
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-04-2012, 11:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Trimm trimm trimm, zit jij nu de verfilmingen van twee hoogstandjes uit de Engelse literatuur af te kraken?
__________________
you're not my demographic
Oud 03-04-2012, 11:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Harry Potter <3




Ik moet vandaag echt supersaaie dingen doen, die wel echt vandaag gedaan moeten worden. Misschien moet ik een Trimm lief aankijken voor een 5-uur ban
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 03-04-2012, 11:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Heb jij nog goede tips voor BBC-series? Ik vind het fijn om in bed naar een radiocomedy te luisteren
Wil je echt een serie-serie of meer podcast?

Ik vind de serie Party erg leuk. Gaat over studenten die een politieke partij hebben opgericht, maar er allemaal de ballen verstand van hebben.

Als je een flauwe/retegrappige panelshow wilt horen moet je the 99p challenge downloaden en als je een politieke panelshow wilt 'Armando Ianucci's Charm Offensive'.

Er zijn nog tig anderen, maar daar kom ik later op terug. Ik heb nu college. Kusjedoei!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-04-2012, 12:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm trimm trimm, zit jij nu de verfilmingen van twee hoogstandjes uit de Engelse literatuur af te kraken?
Ik vind Fantasy echt FUCKING SAAI!

Citaat:
Ik moet vandaag echt supersaaie dingen doen, die wel echt vandaag gedaan moeten worden. Misschien moet ik een Trimm lief aankijken voor een 5-uur ban
Ik ben geen plusje he, dus ik kan sowieso niemand bannen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-04-2012, 12:00
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Toedelsdoeiiiixxxxxxx! *in lucht kust*
__________________
you're not my demographic
Oud 03-04-2012, 12:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Toedelsdoeiiiixxxxxxx! *in lucht kust*


Van hetzelfde van mij, Trimmie!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 03-04-2012, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Plus dat mijn vriend riep dat die gast van LOTR was, en daar hoef ik helemaal niks van
nouja, als je een film of serie afkeurt omdat één van de acteurs toevallig ook in LotR heeft gespeeld, keur je wel ineens heel veel af
Oud 03-04-2012, 12:03
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ben geen plusje he, dus ik kan sowieso niemand bannen.


Dus Martino beledigen of seksueel getinte pm's gaan sturen heeft ook geen zin?

Dan maar zelf discipline kweken
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 03-04-2012, 12:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Van wat ik heb gemerkt zijn het de mensen die LOTR en/of Harry Potter tof vinden die ook leip zijn van GoT, dus dat is voor mij reden genoeg om die zooi niet te kijken. Als het net zo boeiend is als die eerste 2, kijk ik nog liever 3 uur lang naar een testbeeld.
Ik vind Harry Potter awesome en LOTR verschrikkelijk. Dus ik pass wel gewoon.
Citaat:
Ik had ook één ep gedownload en vond het vreselijk, maar er waren forumers (geen idee meer wie) die het een leuke serie vonden, dus toen het op tv kwam heb ik 't weer een kans gegeven. Daar kap ik nu wel echt mee.



Ik moest er heel erg aan wennen, maar vind het nu echt een heel leuke serie
Het is ook echt niet boeiend. Maar aflevering 1 van Glee vond ik ook niet zo boeiend, daarom kijk ik altijd de eerste 2 of 3 afleveringen. Maar dit ging hem echt niet worden.

Oké, zoals ik zei is OTH helaas bijna afgelopen, dan heb ik weer een gaatje.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-04-2012, 12:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:


Dus Martino beledigen of seksueel getinte pm's gaan sturen heeft ook geen zin?

Dan maar zelf discipline kweken
Nouja, als je naaktfoto's van Rationeel gaat sturen kan ik wel een banverzoekje indienen vanwege 'ongepaste' pm's.
__________________
you're not my demographic
Oud 03-04-2012, 12:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nouja, als je een film of serie afkeurt omdat één van de acteurs toevallig ook in LotR heeft gespeeld, keur je wel ineens heel veel af
Als het Orlando Bloom is of die gast die Aragorn speelt, is het prima, want die zijn heet /oppervlakkig

Maar die Boromir (ik vind het zo erg dat ik dat weet ) ziet er ook uit als in LOTR, dus dat beeld krijg ik nooit los.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-04-2012, 12:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nou, ik ga naar mijn moeder, het arme vrouwtje. Fijne dag allen!
__________________
you're not my demographic
Oud 03-04-2012, 12:07
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nouja, als je naaktfoto's van Rationeel gaat sturen kan ik wel een banverzoekje indienen vanwege 'ongepaste' pm's.
Hm *lampje*
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 03-04-2012, 12:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Doei Martino! Gefeliciteerd btw
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-04-2012, 12:26
Verwijderd
net in een mail van mijn stage'bedrijf' : 'dus wat ons betreft is je stage zeker voldoende!'
Oud 03-04-2012, 12:32
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
net in een mail van mijn stage'bedrijf' : 'dus wat ons betreft is je stage zeker voldoende!'
Supergoed gefeliciteerd!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-04-2012, 12:33
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hm, ik kon nooit een goede torrent vinden om de HD-afleveringen te 'kopen'. Maar ik ben ook afgehaakt na 2 afleveringen. Misschien moet ik toch maar weer eens beginnen, anders kan ik niet meer meepraten


Grappig!
Een goeie 1080p torrent is idd moeilijk te vinden. 720p is wel beter te krijgen, meer seeds enzo.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 03-04-2012, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Ik zit die docu over de wallen te kijken en nu vraag ik me af wat die mensen in live shows betaald krijgen. Vet awkward dat er een hele zaal zit te kijken hoe je ligt te neuken.
En ik vraag me ook af wat het kost om een kamertje te huren en of de tarieven per uur/dag/dagdeel gaan. En hoeveel je kunt vragen voor wat en dus hoeveel je moet doen voor je überhaupt je kamertje hebt betaald. En of je mensen mag weigeren waar je geen seks mee wil hebben. En of je fooi aan mag nemen.

Vragen waar ik misschien nooit antwoord op krijg, tenzij ik een hoer en/of live show persoon tegen kom!
Citaat:
Paranoide naamzoek, waarom ben jij de eerste persoon waar ik aan denk die dit misschien wel zou weten?
Omdat het terecht is, natuurlijk.

Strippers e.d. die voor een baas werken krijgen meestal ongeveer 50,- per show. Maar het verschilt nogal per club, per stad en per wat ze doen, denk ik. Raamprostituees huren een raam voor rond de 100,- per dagdeel, al kan dat om vanzelfsprekende redenen ook sterk verschillen. Ik heb in Amsterdam trouwens ook weleens ramen gezien die je volgens het briefje op het raam per week of zelfs per maand kon huren.

Je bepaalt zelf wat je vraagt voor wat, maar je kunt niet te hoog gaan zitten want dan gaat men net zo lief naar de concurrent. Er is wel vaak een minimumprijs afgesproken per gebied. Rond de 50,- per handeling is wel gangbaar, geloof ik, maar in sommige gevallen houden vrouwen zich daar niet aan waardoor de prijs van het hele gebied omlaag gedreven wordt. Door de crisis en het daarmee verbonden teruglopen van de bezoekersaantallen zie je dat de laatste tijd heel sterk, sommige hoeren komen inmiddels niet eens meer rond door hun werk en nemen er een gewone baan bij.

Als je in een club werkt gaat het ongeveer hetzelfde maar dan huur je een kamer in plaats van een raam. Het is dus niet dat zij jou aannemen, eerder andersom. Ik weet eigenlijk niet hoe duur een kamer in een club is maar ik denk dat het iets goedkoper is dan een eigen raam.

Fooi aannemen mag altijd want als prostituee ben je in Nederland zelfstandig ondernemer. (Inclusief KvK-nummer, ja. Hier.)
Oud 03-04-2012, 13:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Omdat het terecht is, natuurlijk.

Strippers e.d. die voor een baas werken krijgen meestal ongeveer 50,- per show. Maar het verschilt nogal per club, per stad en per wat ze doen, denk ik. Raamprostituees huren een raam voor rond de 100,- per dagdeel, al kan dat om vanzelfsprekende redenen ook sterk verschillen. Ik heb in Amsterdam trouwens ook weleens ramen gezien die je volgens het briefje op het raam per week of zelfs per maand kon huren.

Je bepaalt zelf wat je vraagt voor wat, maar je kunt niet te hoog gaan zitten want dan gaat men net zo lief naar de concurrent. Er is wel vaak een minimumprijs afgesproken per gebied. Rond de 50,- per handeling is wel gangbaar, geloof ik, maar in sommige gevallen houden vrouwen zich daar niet aan waardoor de prijs van het hele gebied omlaag gedreven wordt. Door de crisis en het daarmee verbonden teruglopen van de bezoekersaantallen zie je dat de laatste tijd heel sterk, sommige hoeren komen inmiddels niet eens meer rond door hun werk en nemen er een gewone baan bij.

Als je in een club werkt gaat het ongeveer hetzelfde maar dan huur je een kamer in plaats van een raam. Het is dus niet dat zij jou aannemen, eerder andersom. Ik weet eigenlijk niet hoe duur een kamer in een club is maar ik denk dat het iets goedkoper is dan een eigen raam.

Fooi aannemen mag altijd want als prostituee ben je in Nederland zelfstandig ondernemer. (Inclusief KvK-nummer, ja. Hier.)
Wauw hoe weet jij dat

Het lijkt mij minder erg om stripper te zijn dan live show persoon trouwens. Mag toch hopen dat ze meer dan 50 euro krijgen per show, want er zit wel een hele zaal te kijken hoe jij ligt te neuken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-04-2012, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Wauw hoe weet jij dat

Het lijkt mij minder erg om stripper te zijn dan live show persoon trouwens. Mag toch hopen dat ze meer dan 50 euro krijgen per show, want er zit wel een hele zaal te kijken hoe jij ligt te neuken
Oh, ik dacht dat je strippers ook onder live shows rekende. Ja, als er daadwerkelijke seks bij te pas komt zal het wel beter betalen dan enkel strippen, maar slechter dan normale prostitutie. Al heb je tegenwoordig bij sommige meisjes al een pijpbeurt en een neukpartij vanaf 35,- als ik hookers.nl mag geloven, dus zo ontzettend weinig is 50,- voor een halfuurtje relatief veilig, ongeschoold werk nou ook weer niet.

Dat er een zaal toekijkt vinden ze waarschijnlijk niet zo erg, want het zullen wel overwegend exhibitionistische mokkeltjes zijn die dat werk doen.

En ik weet dat omdat ik het jaren geleden eens had opgezocht, maar vooral ook omdat de menselijke perversie mij mateloos fascineert. Dus daarvan zie en onthoud ik veel. Para, voor al uw inlichtingen over schunnige zaken
Oud 03-04-2012, 13:35
Verwijderd
Citaat:
net in een mail van mijn stage'bedrijf' : 'dus wat ons betreft is je stage zeker voldoende!'
hiep hoi goedzo!
Oud 03-04-2012, 13:38
Verwijderd
En prostituees mogen altijd een klant weigeren. Zelfstandige prostituees sowieso, want nouja het is hun bedrijf, als ze in een club werken moeten ze vaak aan hun baas een reden opgeven zoals dat iemand te onhygiënisch is of agressief is.
En er is een minimumbedrag dat ze moeten vragen. Ik weet niet hoeveel. In 1999 was het 70 gulden per uur, toen heb ik er een werkstuk over gemaakt
Oud 03-04-2012, 13:52
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
LP : je moet even Je Zal Het Maar Zijn opzoeken, volgens mij de een na laatste aflevering. Dat gaat over een stelletje dat in Casa Rosso werkt en daar vertellen ze dan over.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 03-04-2012, 14:07
Verwijderd
Hoi! Ik ben bij mijn 2 colleges geweest.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.