Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://9292.nl/reisadvies/station-ro...1T1537#content
waarom staat hier geen prijs bij? of ben ik kippig? |
![]() |
|
Verwijderd
|
mmm shit, dat is misschien alsnog te veel. Dan toch maar in Antwerpen gaan wonen? Ik heb een mooi huisje in Roosendaal gevonden maar het is te duur voor alleen. Mijn studiogenoot woont en werkt in Zeeland en vindt het prima om voor een studio plek naar Roosendaal te reizen. Dan zou ik het huisje wel kunnen betalen en van de zolder een atelier kunnen maken. Lastig lastig, rot geld. Rot dat opties gewoon afvallen door fucking geld.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Bovendien is ze midden-oosters en weet ik dus helemaal niet of ze dat nou zegt omdat ik écht haar eten mag pakken, of uit beleefdheid die in veel culturen zo werkt dat je iets aanbiedt en dat het dan geweigerd hoort te worden tot er wordt aangedronken. Ik weet dat ze van mijn theezakjes mag pakken en dat dat écht mag, maar theezakjes zijn anders.
|
![]() |
|
Nou zeg, waarom mag ik mijn beschadigde box Gilmore Girls niet ruilen in Groningen, ik heb 'm verdorie bij dezelfde winkel in Assen gekocht. Doe even niet zo moeilijk
![]()
||
Citaat:
Aan de andere kant zijn al veel PSX en PS2 games te downloaden via PSN voor een prikkie, en dat is al helemaal interessant als er een of andere actie is. Zo heb ik laatst een zut Final Fantasy games gedownload voor 3 euro per stuk. Natuurlijk blijft het argument wel staan van "Ja, maar ik heb die games al, ik ga er niet nog een keer voor betalen", maar goed.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
oh, ik heb pas recentelijk een PS3 gekocht want die dingen kosten nog maar amper wat, en veel goede games zijn nu ook prima te betalen ipv de volle mep; toch een rits aan spellen die echt de moeite waard zijn
![]() ![]()
||
Citaat:
Wat ik goed vind aan Nintendo is dat ze niet streven naar de meest gelikte beelden, maar juist een innovatieve en vooral leuke game-ervaring introduceren. Sony en Microsoft proberen elkaar alleen maar af te troeven met nét iets betere prestaties, terwijl Nintendo een nieuwe ervaring introduceert.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|