Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2012, 13:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, en hoi!
Oud 11-04-2012, 13:56
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat lijkt me echt bijzonder naar eigenlijk
Zo zijn? Of zo'n schoonfamilie hebben? Het is beide bijzonder naar, geloof me .

En hoi!
Oud 11-04-2012, 13:56
Verwijderd
Citaat:

En hoi!
Sorry.
Oud 11-04-2012, 13:57
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Sorry.
Hu wut, heb ik iets gemist?
Oud 11-04-2012, 13:59
Verwijderd
oh, ik vond het grappig hoe je dat schreef. Dat het beide zo vreselijk is. En toen zei ik sorry omdat het helemaal niet grappig is natuurlijk
Oud 11-04-2012, 14:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

En hoi!
Het lijkt me ook beide naar Maar vooral zulke schoonfamilie hebben, brrrr. Een vriendin van me wilde me een tijd geleden koppelen aan een jongen. Hij was volgens haar zo leuk en grappig en aardig en paste zo goed bij me, "maar hij is wel streng christelijk!" Ja doei
Oud 11-04-2012, 14:02
Verwijderd
http://9292.nl/reisadvies/station-ro...1T1537#content

waarom staat hier geen prijs bij? of ben ik kippig?
Oud 11-04-2012, 14:04
Verwijderd
prut, nee ik zie ook geen prijs.
Oud 11-04-2012, 14:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dan moet je op de website van ns-internationaal kijken.

edit: 5,20 voor een enkeltje met korting. 3,90 voor een enkeltje met vrij reizen.

Laatst gewijzigd op 11-04-2012 om 14:24.
Oud 11-04-2012, 14:24
Verwijderd
mmm shit, dat is misschien alsnog te veel. Dan toch maar in Antwerpen gaan wonen? Ik heb een mooi huisje in Roosendaal gevonden maar het is te duur voor alleen. Mijn studiogenoot woont en werkt in Zeeland en vindt het prima om voor een studio plek naar Roosendaal te reizen. Dan zou ik het huisje wel kunnen betalen en van de zolder een atelier kunnen maken. Lastig lastig, rot geld. Rot dat opties gewoon afvallen door fucking geld.
Oud 11-04-2012, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je op de website van ns-internationaal kijken.

edit: 5,20 voor een enkeltje met korting. 3,90 voor een enkeltje met vrij reizen.
Vrij reizen? Mmm?
Oud 11-04-2012, 14:33
Verwijderd
mijn beste vriendin en ik, gan volgend jaar samen naar het galabal van school. op de fiets, zo komen we 3uur snachts thuis, helemaal dronken en 20 keer in de struiken gefietst met kapotte kleren.
Oud 11-04-2012, 14:41
Verwijderd
Citaat:
mijn beste vriendin en ik, gan volgend jaar samen naar het galabal van school. op de fiets, zo komen we 3uur snachts thuis, helemaal dronken en 20 keer in de struiken gefietst met kapotte kleren.
eh, huh?
Oud 11-04-2012, 14:49
Verwijderd
Citaat:
ja, dat noem ik 'af en toe een bui', niet 'wisselvallig'
Je sais; maar 't weer slaat/sloeg ook echt zo faliekant om ééns per kwartier of zo, niet conform de gebruikelijke definitie van "wisselvallig" -- althans, niet zoals ik 'm gewend ben
Oud 11-04-2012, 14:50
Verwijderd
Citaat:
eh, huh?
bad things, bad things·
Oud 11-04-2012, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Stroek indoek'n!
Oud 11-04-2012, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Stroek indoek'n!
wat struik in doeken?
Oud 11-04-2012, 15:03
Verwijderd
Citaat:
wat struik in doeken?
Ter bescherming natuurlijk. Voor de nachtvorst.
Oud 11-04-2012, 15:26
Verwijderd
Citaat:
bad things, bad things·
Nee, gewoon huh? Je beschrijft hier iets zo van omg wat heb ik gedaan terwijl het nog moet gaan plaatsvinden?
Oud 11-04-2012, 15:26
Verwijderd
Oud 11-04-2012, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Sony is liev.
Oud 11-04-2012, 15:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, ik hoop dat het wel snel overgaat. Tijdens het lesgeven was het ook vrij irritant, ik hoorde mezelf en de kinderen veel slechter.
ik heb in het najaar hetzelfde gehad na een keelontsteking ik hoorde alleen nog maar lage tonen, heel irritant
Oud 11-04-2012, 15:47
Martiño
Martiño is offline
Als de PS3 nu backwards compatible zou zijn voor PS2 spellen had ik hem misschien nog wel gekocht!
Oud 11-04-2012, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Als de PS3 nu backwards compatible zou zijn voor PS2 spellen had ik hem misschien nog wel gekocht!
Dat is-ie toch, al dan niet deels?
Oud 11-04-2012, 15:56
Martiño
Martiño is offline
Neen, alleen de eerste modellen, heb ik mij laten vertellen
Oud 11-04-2012, 15:56
Martiño
Martiño is offline
Oh, en de X360 heeft dan weer dat gave kinect-spel waar je mee kunt rondlopen in Disneyland /geek
Oud 11-04-2012, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Ah, dat was het inderdaad. Iets irritants met modellen.

Citaat:
Oh, en de X360 heeft dan weer dat gave kinect-spel waar je mee kunt rondlopen in Disneyland /geek
Wibi Soerjadi, kom er maar in
Oud 11-04-2012, 16:32
Verwijderd
Citaat:
maar je koopt toch geen PS3 om PS2 spellen te gaan spelen?
Voor mij was Gran Turismo altijd een reden om PS te kopen.
Oud 11-04-2012, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Dat is-ie toch, al dan niet deels?
alleen de 20gig versie.
Oud 11-04-2012, 16:38
Verwijderd
Mijn collega heeft een pak stroopwafels en een doos ontbijtkoekreepjes in de kast gelegd met de woorden 'als je trek heb in ontbijtkoek ofzo mag je dat gewoon pakken hoor!'

ontbijtkoek ofzo? trek ofzo? ik ofzo?
WAT BETEKENT OFZO

GIEV STROOPWAFEL
Oud 11-04-2012, 16:40
Verwijderd
Bovendien is ze midden-oosters en weet ik dus helemaal niet of ze dat nou zegt omdat ik écht haar eten mag pakken, of uit beleefdheid die in veel culturen zo werkt dat je iets aanbiedt en dat het dan geweigerd hoort te worden tot er wordt aangedronken. Ik weet dat ze van mijn theezakjes mag pakken en dat dat écht mag, maar theezakjes zijn anders.
Oud 11-04-2012, 16:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou zeg, waarom mag ik mijn beschadigde box Gilmore Girls niet ruilen in Groningen, ik heb 'm verdorie bij dezelfde winkel in Assen gekocht. Doe even niet zo moeilijk
Oud 11-04-2012, 16:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar verder heb ik mooie nagellak gekocht, een gebreide witte katoenen trui voor een tientje en fijn nieuw (kanten zwart oeioei!) ondergoed
Oud 11-04-2012, 16:48
Verwijderd
Hoewel ze misschien ook niet zó middenoosters is, als ze nota bene stroopwafels en ontbijtkoek mee neemt naar haar werk.
Oud 11-04-2012, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Hoewel ze misschien ook niet zó middenoosters is, als ze nota bene stroopwafels en ontbijtkoek mee neemt naar haar werk.
Oud 11-04-2012, 16:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
True, best vervelend. Maar om eerlijk te zijn heb ik nog geen enkel moment gehad dat ik dacht "hè verdorie, mijn PS3 kan dit niet". Misschien om Shadow of the Colossus nog eens te spelen maar daar is sowieso een nieuwe 'HD versie' van.

Aan de andere kant zijn al veel PSX en PS2 games te downloaden via PSN voor een prikkie, en dat is al helemaal interessant als er een of andere actie is. Zo heb ik laatst een zut Final Fantasy games gedownload voor 3 euro per stuk.

Natuurlijk blijft het argument wel staan van "Ja, maar ik heb die games al, ik ga er niet nog een keer voor betalen", maar goed.
Oud 11-04-2012, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Nee, gewoon huh? Je beschrijft hier iets zo van omg wat heb ik gedaan terwijl het nog moet gaan plaatsvinden?
hihhi, zo gaat dat echt.!
Oud 11-04-2012, 17:16
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
maar je koopt toch geen PS3 om PS2 spellen te gaan spelen?
Voor mij was Gran Turismo altijd een reden om PS te kopen.
Ik zou indertijd een PS3 hebben gekocht om blu-rays af te spelen, PS2 spellen die ik al heb te kunnen blijven spelen, en nieuwe PS3 spellen te spelen. Ik heb geen zin in honderdmiljoen apparaten onder mijn TV, ik wil er gewoon één of twee.
Oud 11-04-2012, 17:17
Martiño
Martiño is offline
En zo belangrijk vond ik het nu ook weer niet om een PS3 te hebben. Ik koop wel een Wii U of hoe dat ding gaat heten.
Oud 11-04-2012, 17:18
Verwijderd
Citaat:
hihhi, zo gaat dat echt.!
Dat weet je toch nog niet? En waarom zou je überhaupt zelf op de fiets naar een gala gaan? Regel een jongen met een bakfiets en gaan met die banaan.
Oud 11-04-2012, 17:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Bovendien is ze midden-oosters en weet ik dus helemaal niet of ze dat nou zegt omdat ik écht haar eten mag pakken, of uit beleefdheid die in veel culturen zo werkt dat je iets aanbiedt en dat het dan geweigerd hoort te worden tot er wordt aangedronken. Ik weet dat ze van mijn theezakjes mag pakken en dat dat écht mag, maar theezakjes zijn anders.
De ziekenhuiscultuur schrijft voor dat alles dat op een pakbare plek ligt gewoon mag worden opgegeten
Oud 11-04-2012, 17:19
Carn
Carn is offline
oh, ik heb pas recentelijk een PS3 gekocht want die dingen kosten nog maar amper wat, en veel goede games zijn nu ook prima te betalen ipv de volle mep; toch een rits aan spellen die echt de moeite waard zijn . Dat valt met die Wii U (die ook qua hardware maar marginaal beter is dan de huidige generatie aan consoles!!) nog even te bezien
Oud 11-04-2012, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Dat weet je toch nog niet? En waarom zou je überhaupt zelf op de fiets naar een gala gaan? Regel een jongen met een bakfiets en gaan met die banaan.
Ik begon al te denken dat het aan mij lag
Oud 11-04-2012, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Ik begon al te denken dat het aan mij lag
Nee, hoor. Ik vond het ook wazig, maar jij reageerde als, dus ik dacht 'laat maar zitten', maar nu moest ik toch iets zeggen.
Oud 11-04-2012, 17:24
Verwijderd
Citaat:
nou ja, ..
dat krijg ik niet geregeld een jongen.
Oud 11-04-2012, 17:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
oh, ik heb pas recentelijk een PS3 gekocht want die dingen kosten nog maar amper wat, en veel goede games zijn nu ook prima te betalen ipv de volle mep; toch een rits aan spellen die echt de moeite waard zijn . Dat valt met die Wii U (die ook qua hardware maar marginaal beter is dan de huidige generatie aan consoles!!) nog even te bezien
Boeiend, de Wii was qua hardware ook niet superbijzonder, maar het is wel de leukste console voor de casual gamer (ik dus).
Wat ik goed vind aan Nintendo is dat ze niet streven naar de meest gelikte beelden, maar juist een innovatieve en vooral leuke game-ervaring introduceren. Sony en Microsoft proberen elkaar alleen maar af te troeven met nét iets betere prestaties, terwijl Nintendo een nieuwe ervaring introduceert.
Oud 11-04-2012, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Mijn collega heeft een pak stroopwafels en een doos ontbijtkoekreepjes in de kast gelegd met de woorden 'als je trek heb in ontbijtkoek ofzo mag je dat gewoon pakken hoor!'

ontbijtkoek ofzo? trek ofzo? ik ofzo?
WAT BETEKENT OFZO

GIEV STROOPWAFEL
<3
Oud 11-04-2012, 17:31
Verwijderd
Ik ga ergens de komende maanden ook een PS3 aanschaffen Kost niets meer, inderdaad. Of nouja, als je bedenkt dat ik 'm eigenlijk voor maar drie games koop dan is het wel erg decadent natuurlijk, maar toch.
Oud 11-04-2012, 17:32
Martiño
Martiño is offline
Ik zou alleen maar een PS3 kopen om Kingdom Hearts te spelen, maar aangezien dat een spel is dat ik toch maar één keer zal spelen ben ik niet echt gemotiveerd.
Oud 11-04-2012, 17:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Boeiend, de Wii was qua hardware ook niet superbijzonder, maar het is wel de leukste console voor de casual gamer (ik dus).
Wat ik goed vind aan Nintendo is dat ze niet streven naar de meest gelikte beelden, maar juist een innovatieve en vooral leuke game-ervaring introduceren. Sony en Microsoft proberen elkaar alleen maar af te troeven met nét iets betere prestaties, terwijl Nintendo een nieuwe ervaring introduceert.
Ja, maar wat ik zo lees is er nu al wat twijfel in de industrie of men dat met de Wii U weer kan doen. Mensen hebben immers al een Wii, wat interesseert hen nou die wat betere graphics?

Regels voor berichten