Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heel erg leuke, ook nog eens! Deze: http://www.vliegenzwam.nl/images/SP-stuiterballen.jpg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok, ik spreek nu met mezelf af dat ik:
- na het versturen van dit bericht mijn fysio-oefeningen ga doen - ik na de lunch ga douchen - ik vandaag weer eens wat hoofdstukken ga lezen - ik ga zorgen dat iemand vandaag tijd voor me heeft zodat ik buiten eens kan gaan testen hoe ver ik nu kan lopen en diegene mee kan lopen met de rolstoel voor het geval ik niet meer terug kan. Houden jullie me eraan? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Hoi!
Ik heb vandaag een loze schooldag! Nouja, eigenlijk niet, want vandaag hebben we echo-lessen. En eigenlijk zou ik dat heel leuk moeten vinden, maar ik heb er absoluut geen zin in. Hoe is het met jou? Hoei, woei, pauze voorbij. Tot over anderhalf uur dan maar weer ![]()
|
Ik kwam net een vriendin tegen en ik was ervan overtuigd dat ik morgen met haar en twee andere vriendinnen zou gaan eten. Zij wist er alleen niks meer van. Dus ik heb haar overtuigd dat ik gelijk had en zij het gewoon was vergeten. Dus we hadden al helemaal afgesproken dat zij dan morgen na haar werk zou komen enzo, toen ik bedacht dat ik helemaal niet met haar had afgesproken, maar met een ander groepje vriendinnen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Och, gaat zij toch lekker mee? Zo heb ik een high tea gehad met een forumster omdat ik eigenlijk met een andere forumster had gezegd 'we gaan ooit eens iets eten samen''. ![]() |
![]() |
|
Als iemand voor mij op internet een simpele kleurplaat kan vinden van het volgende dan ben ik heel erg blij:
- Drinkende beer (geen bierpullen!) - Schrijvende beer Het moeten plaatjes zijn die voor kinderen van 3 a 4 begrijpelijk zijn en de beer mag niet een bekende beer zijn (niet winnie de poeh of zo). ![]()
Laatst gewijzigd op 26-04-2012 om 10:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kunt het meisje er uit knippen. ![]() en hier hetzelfde (etende meisjesbeer wegknippen)
||
Citaat:
|
Dit jongetje: http://kleuren.crea-kids.nl/KP_kinderen/schilderen.gif
Op welk kinderboek-/stripfiguur lijkt hij?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat: