Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De meeste fantasy die ik heb gelezen bestaat trouwens helemaal niet uit allerlei rassen die samenwerken en bla. Geen ork of elf te bekennen. Wel bijna altijd draken.
De setting varieert ook van middeleeuws-achtig tot 18-eeuw-achtig. Het meest net-post-middeleeuws, een wereld die een nieuw tijdperk ingaat enzo. In tegenstelling tot LotR, waarbij het doel is om alles vooral weer normaal te maken. Een duidelijk duidelijk 'goed' en 'slecht' ben ik eigenlijk ook alleen tegengekomen bij Terry Goodkind. |
![]() |
||
Citaat:
|
Weet je wat mal is? De snackbarkaassoufflé is zo erg een puur Nederlands ding, dat er alleen een Nederlandse Wikipediapagina van bestaat. Andere landen mogen niet eens wéten wat wij een kaassoufflé noemen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed, hij schrijft dus wel weer op zich spannend. En hij schrijft ook wel lekker door, elk jaar een boek. Dus heb ik alle boeken de sword of truth-serie gelezen. En nu zoek ik een goede manier om die boeken weer uit de boekenkast te halen, want ze staan daar aandacht te trekken en te doen alsof mensen mij de boeken van zijn nieuwe serie mogen geven voor verjaardagen en sinterklazen, wat ze niet mogen. Maar Theodoor vind het stom om boeken uit de kast te halen omdat volgens hem de boekenkast is bedoeld om boeken in te bewaren en niet om ze in uit te stallen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Art Spiegelman en Maurice Sendak, twee van 's werelds gaafste tekenjoden, in een getekend gesprek.
![]() http://archives.newyorker.com/?i=1993-09-27#folio=080
||
Verwijderd
|
Citaat:
De films heb je wel een beetje gelijk in, maar ze zijn wel vrij doeltreffend omdat ze gewoon inspelen op een soort hang naar heroïek (die sommige mensen meer hebben dan anderen)(misschien heb ik te veel legerparades gezien in mijn leven). Wat dat betreft vond ik ze wel heel fijn om te kijken, vooral op de momenten dat ze het allerkitscherigst waren. <3 |
![]() |
|
|