![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Strobe, als jij Duitsland bandjes over hebt, wil ik die ook graag hebben ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben altijd heel makkelijk. Wat maakt mij het uit of iemand 'Grande' zegt of 'middel'. Middel is vaak makkelijker, want als ze 'groot' zeggen bedoelen ze dus vaak 'grande'. Whatever. Ik wijs gewoon naar de bekers als ze 't niet weten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En waarom is het zo bizar druk hier. Ik kan fedomme niet eens rustig forumen zonder knagend schuld- en/of verantwoordelijkheidsgevoel ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 29-05-2012 om 17:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Is "oddly specific in your case" trouwens correct engels? Of moet het "for your" of "to your" zijn? ![]()
|
Overigens had ik echt een superprima dag. Gezongen op het tentamen van een huisgenootje en zij heeft het gehaald, naar een eindexamen wezen kijken wat ook een succes was, heel lang met een vriendin gehangen en muziek gemaakt die ik al een tijd niet gesproken had, en met die eerste huisgenote watergeweren en -ballonnen gekocht. En walkie-talkies.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, voetbal dan maar. Noedelhap en Stefenootje naamzoek; laten we 't eens hebben over de zin en onzin van oefenduels. Ik zeg; afschaffen in z'n geheel en wel om de volgende redenen:
- Voetballers spelen genoeg wedstrijden en hebben genoeg clue om zich aan te passen aan wensen van de trainers/collegae. - Vaak is het een wirwar aan wissels en proefballonnetjes; geen supporter doe je er plezier mee om precies die reden. - Het nut er van vind ik zeer discutabel; in een oefenduel gaat geen enkele speler risico nemen op blessures in plaats van tot het uiterste gaan om toch dat balletje tegen de touwen te prikken. - Het gaat niet om de knikkers noch om het spel. - De tegenpartij staat ook op standje kloot-maar-raak-voor-een-flippo-en-kleurplaat want: oefenen. Dus tactische winst valt er niet echt uit te halen. Zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn ouders en ik gingen een keer kijken hoeveel eten we voor 10 euro konden halen bij de Lidl. Alleen snacks en snoep en dat soort shit enzo. Hebben we echt 2 of 3 weken van gegeten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sarah, nu je er toch bent, mag ik je iets vragen? Ik heb sinds gistermiddag allemaal rode vlekjes op mijn benen, in mijn knieholtes, op mijn bovenarmen, in mijn elleboogholtes (noem je dat zo?) en in mijn gezicht en hals. Ik dacht dat van de zon kwam en wel weg zou gaan, maar nu is het nog steeds niet weg en ook niet minder erg geworden. Het ziet er niet verbrand uit en het jeukt niet heel erg. Moet ik gewoon wachten tot het weggaat of toch even langs de huisarts?
|
![]() |
|
Ik ben net 5 km naar huis komen lopen omdat ik geen cash bij me had. onderweg nog bij een oplaadpunt van de ah langsgeweest, maar die was kapot. En de pinautomaat daar ook. Ik ben daar best wel pissig over, dat ik met die kutkaart geen spontane ritjes kan maken.
|
Verwijderd
|
Omdat lidl vaak op grote terreinen zit, hebben ze idd ruimte voor een groenteselectie alsof je op de markt bent
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat: