Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2012, 12:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waarom is deze user beheerder?
Een van de programmeurs van s.com op het kantoor, en het was handiger als hij beheerdersrechten had om dingen te kunnen veranderen op het forum.
Oud 29-05-2012, 12:29
Verwijderd
Citaat:
is dat een katholiek uit de hel of een aap die je helpt?
Oud 29-05-2012, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Ik kan even geen beter voorbeeld vinden, maar van dit stripje het ventje linksonder.
Allie Brosh is geen ventje voor de oorspronkelijke gaafheid: www.hyperboleandahalf.com, achteraan beginnen met lezen
Oud 29-05-2012, 14:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat vind jij van Flogging Molly, Trimm?
Wel tof. Heb ze een paar keer live gezien (de eerste keer, lowlands 2002, was m'n eerste moshpit ooit. Dat had ik niet zien aankomen. ) en heb 't veel geluisterd als altoow-trimmie, maar heb 't al jaren niet meer echt gevolgd.
Oud 29-05-2012, 14:51
Martiño
Martiño is offline
Trimmie, deze is ook wel oddly specific in jouw geval

Oud 29-05-2012, 15:05
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oeh, die wil ik ook heeeeeel graag zien
Hij was goed.
Oud 29-05-2012, 15:26
Verwijderd
hoi

ik staan weer een voldoende voor engels. en phoebe, mijn oma had geen bandjes meer, dus moet wachten tot we weer naar de winkel gaan.
Oud 29-05-2012, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Over 29,5 uur zie ik na negen maanden mijn ouders weer. Ik voel me heel gedesoriënteerd.
het komt wel goed schatje.
anders ga je gewoon in Rusland studeren als je terug wilt.
Oud 29-05-2012, 15:33
Verwijderd
Citaat:
hoi

ik staan weer een voldoende voor engels. en phoebe, mijn oma had geen bandjes meer, dus moet wachten tot we weer naar de winkel gaan.
Nog meer bandjes
Oud 29-05-2012, 15:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
hoi

Oh, nou toch bedankt

Strobe, als jij Duitsland bandjes over hebt, wil ik die ook graag hebben
Oud 29-05-2012, 15:36
Verwijderd
ik heb wel die van vorig jaar ergens. maar geen idee waar.
Oud 29-05-2012, 15:38
Verwijderd
Eh, wat voor bandjes?
Oud 29-05-2012, 15:39
Verwijderd
voetbalbandjes van de Plus.
Oud 29-05-2012, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Oh, nou toch bedankt

Strobe, als jij Duitsland bandjes over hebt, wil ik die ook graag hebben
Oké.
Oud 29-05-2012, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Eh, wat voor bandjes?
Zie fototopic
Oud 29-05-2012, 16:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimmie, deze is ook wel oddly specific in jouw geval

[afbeelding]
Heul niet!
Ik ben altijd heel makkelijk. Wat maakt mij het uit of iemand 'Grande' zegt of 'middel'. Middel is vaak makkelijker, want als ze 'groot' zeggen bedoelen ze dus vaak 'grande'. Whatever. Ik wijs gewoon naar de bekers als ze 't niet weten.
Oud 29-05-2012, 16:35
Verwijderd
Citaat:
voetbalbandjes van de Plus.
Aha. Zijn er tegenwoordig nog supermarkten/ketens zonder al die tierelantijntjes

En waarom is het zo bizar druk hier. Ik kan fedomme niet eens rustig forumen zonder knagend schuld- en/of verantwoordelijkheidsgevoel Effe dit, effe dat, DOE GODVERDOMME ZELF OOK EENS WAT

Laatst gewijzigd op 29-05-2012 om 17:01.
Oud 29-05-2012, 16:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Heul niet!
Ik ben altijd heel makkelijk. Wat maakt mij het uit of iemand 'Grande' zegt of 'middel'. Middel is vaak makkelijker, want als ze 'groot' zeggen bedoelen ze dus vaak 'grande'. Whatever. Ik wijs gewoon naar de bekers als ze 't niet weten.
Ik doelde meer op het opwindende carrièrevooruitzicht van studenten Engels dat dit stripje insinueert.

Is "oddly specific in your case" trouwens correct engels? Of moet het "for your" of "to your" zijn?
Oud 29-05-2012, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Aha. Zijn er tegenwoordig nog supermarkten/ketens zonder al die tierelantijntjes
De lidl en de aldi enzo. Die doen niet aan dat soort troep
Oud 29-05-2012, 16:47
Verwijderd
Het is geen troep.
nee je hebt gelijk Apate.
Oud 29-05-2012, 17:02
Verwijderd
Citaat:
De lidl en de aldi enzo. Die doen niet aan dat soort troep
Nja, maar ik doe niet zo aan de Lidl en Aldi. Dus daar heb ik niet veel aan
Oud 29-05-2012, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Het is geen troep.
nee je hebt gelijk Apate.
En speaking of troep:

80s/90s kids 10-fucking-4!
Oud 29-05-2012, 18:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Precies! Ik wilde ook nog tegen je zeggen dat ik je droom over Duitssprekende huisraad heel grappig vond.
hihi, dankjewel
Oud 29-05-2012, 18:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Overigens had ik echt een superprima dag. Gezongen op het tentamen van een huisgenootje en zij heeft het gehaald, naar een eindexamen wezen kijken wat ook een succes was, heel lang met een vriendin gehangen en muziek gemaakt die ik al een tijd niet gesproken had, en met die eerste huisgenote watergeweren en -ballonnen gekocht. En walkie-talkies.
Oud 29-05-2012, 18:29
Verwijderd
Hmm, voetbal dan maar. Noedelhap en Stefenootje naamzoek; laten we 't eens hebben over de zin en onzin van oefenduels. Ik zeg; afschaffen in z'n geheel en wel om de volgende redenen:

- Voetballers spelen genoeg wedstrijden en hebben genoeg clue om zich aan te passen aan wensen van de trainers/collegae.
- Vaak is het een wirwar aan wissels en proefballonnetjes; geen supporter doe je er plezier mee om precies die reden.
- Het nut er van vind ik zeer discutabel; in een oefenduel gaat geen enkele speler risico nemen op blessures in plaats van tot het uiterste gaan om toch dat balletje tegen de touwen te prikken.
- Het gaat niet om de knikkers noch om het spel.
- De tegenpartij staat ook op standje kloot-maar-raak-voor-een-flippo-en-kleurplaat want: oefenen. Dus tactische winst valt er niet echt uit te halen.

Zo.
Oud 29-05-2012, 18:30
Verwijderd
Citaat:
En speaking of troep:

[afbeelding]

80s/90s kids 10-fucking-4!
Oud 29-05-2012, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Nja, maar ik doe niet zo aan de Lidl en Aldi. Dus daar heb ik niet veel aan
Ik soms. Ik vind het altijd grappig hoeveel geld het scheelt.

Mijn ouders en ik gingen een keer kijken hoeveel eten we voor 10 euro konden halen bij de Lidl. Alleen snacks en snoep en dat soort shit enzo. Hebben we echt 2 of 3 weken van gegeten
Oud 29-05-2012, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Ik soms. Ik vind het altijd grappig hoeveel geld het scheelt.

Mijn ouders en ik gingen een keer kijken hoeveel eten we voor 10 euro konden halen bij de Lidl. Alleen snacks en snoep en dat soort shit enzo. Hebben we echt 2 of 3 weken van gegeten
Ik heb het niet zo op de sensationele Oostblok-ervaring die daar bij komt kijken. Winkelen is al een noodzakelijk kwaad; beter maak je het jezelf zo comfortabel mogelijk door niet naar de Aldi of Lidl te gaan. That said; ook AH heeft genoeg filialen waar ik nog niet dood gevonden wil worden. Maar toch heb je dan niet zo'n dozenbende en altijd zo'n typisch luchtje; een paar weken oude mopkar of verrotte aardappelen-melange Tenminste, wel in de Aldi hier.
Oud 29-05-2012, 19:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Geschiedenis niet gehaald. 3,5.
Oud 29-05-2012, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het niet zo op de sensationele Oostblok-ervaring die daar bij komt kijken. Winkelen is al een noodzakelijk kwaad; beter maak je het jezelf zo comfortabel mogelijk door niet naar de Aldi of Lidl te gaan. That said; ook AH heeft genoeg filialen waar ik nog niet dood gevonden wil worden. Maar toch heb je dan niet zo'n dozenbende en altijd zo'n typisch luchtje; een paar weken oude mopkar of verrotte aardappelen-melange Tenminste, wel in de Aldi hier.
Ik ga ook nooit naar de Aldi, dat vind ik ook verschrikkelijk. Lidl bevalt op zich wel redelijk in ieder geval. Het viel me heel erg mee, en ik ben er nog nooit iets verrots tegen gekomen. Ook geen mopkarren. Wel brede gangpaden waar je rustig met je karretje langs kan OOK als er twee domme dozen in het gangpad staan te kletsen. Wel dozenbenden, maar vooruit.
Verwijderd
Oh, en ze hebben altijd hele leuke groentes! Groentes waarvan ik niet weet wat het is en het alleen uit een potje ken enzo
Verwijderd
zo sinds 3maanden weer naar koor geweest. het was zo gezellig en een meisje was vol uitgeflipt op de vrouw die keyboard spëelt.
Oud 29-05-2012, 19:47
Verwijderd
ik krijg echt een hekerl maa die mensen die lollig proberen te zijn op FB door alles wat ze zeggen in het limburgs-dialect te typen. dat leest kut ja.
Oud 29-05-2012, 19:52
Verwijderd
Citaat:
ik krijg echt een hekerl maa die mensen die lollig proberen te zijn op FB door alles wat ze zeggen in het limburgs-dialect te typen. dat leest kut ja.
Er leest wel meer kut.
Citaat:
Oh, en ze hebben altijd hele leuke groentes! Groentes waarvan ik niet weet wat het is en het alleen uit een potje ken enzo
Eh, zoals?
Oud 29-05-2012, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Er leest wel meer kut.
zip it.
Oud 29-05-2012, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Er leest wel meer kut.

Eh, zoals?
Ja dat ligt waarschijnlijk meer aan mij dan aan de winkel, maar goed. Meer dingen als gewone hele koolrapen en alles, en normaal gesproken zag ik die altijd alleen in potjes of uit de diepvries enzo. Alhoewel ik er ook wel eens echt een hele bizarre soort aardappel ben tegen gekomen, die mijn moeder ook niet kende. Volgens mij een of ander zoet geval nou ja, dat soort dingen
Oud 29-05-2012, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Er leest wel meer kut.

Citaat:
Ja dat ligt waarschijnlijk meer aan mij dan aan de winkel, maar goed. Meer dingen als gewone hele koolrapen en alles, en normaal gesproken zag ik die altijd alleen in potjes of uit de diepvries enzo. Alhoewel ik er ook wel eens echt een hele bizarre soort aardappel ben tegen gekomen, die mijn moeder ook niet kende. Volgens mij een of ander zoet geval nou ja, dat soort dingen
Hebben ze die niet bij de Albert Heijn, dan? Dat lijkt me vreemd?
Oud 29-05-2012, 20:00
Verwijderd
Waarom zou dat vreemd zijn? de albert heijn hier heeft ook geen zoete aardappels.
Oud 29-05-2012, 20:01
Verwijderd
Ja, nou, vreemd is niet helemaal het goede woord, denk ik. Maar toch, ik bedoel, dingen als zoete aardappels worden toch best veel gebruikt?
Oud 29-05-2012, 20:02
Verwijderd
Citaat:
zip it.
Ahh, pkzip! ARJ vond ik wel chiller in verband met volume spanning
Oud 29-05-2012, 20:03
Verwijderd
Ik heb ze bij mijn ouders nooit zien liggen! Maar we gingen daar naar de c1000 en die had niet zo'n grote groente afdeling. Ik denk dat de AH hier ze wel heeft, want het is een AH XL waarvan ik nog steeds niet weet waar welke groente ligt.
Verwijderd
Sarah, nu je er toch bent, mag ik je iets vragen? Ik heb sinds gistermiddag allemaal rode vlekjes op mijn benen, in mijn knieholtes, op mijn bovenarmen, in mijn elleboogholtes (noem je dat zo?) en in mijn gezicht en hals. Ik dacht dat van de zon kwam en wel weg zou gaan, maar nu is het nog steeds niet weg en ook niet minder erg geworden. Het ziet er niet verbrand uit en het jeukt niet heel erg. Moet ik gewoon wachten tot het weggaat of toch even langs de huisarts?
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik ben net 5 km naar huis komen lopen omdat ik geen cash bij me had. onderweg nog bij een oplaadpunt van de ah langsgeweest, maar die was kapot. En de pinautomaat daar ook. Ik ben daar best wel pissig over, dat ik met die kutkaart geen spontane ritjes kan maken.
Oud 29-05-2012, 20:04
Verwijderd
Omdat lidl vaak op grote terreinen zit, hebben ze idd ruimte voor een groenteselectie alsof je op de markt bent en veel kruidenplantjes en biologische groenten enzo. Aldi vind ik wel heel anders, dat zijn vaak juist heel krappe winkels met keuze uit prei, wortel, bloemkool, tomaten,elstar-appels en bananen.
Oud 29-05-2012, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ja, nou, vreemd is niet helemaal het goede woord, denk ik. Maar toch, ik bedoel, dingen als zoete aardappels worden toch best veel gebruikt?
Ik gebruik nooit zoete aardappelen! Wel zoete woordjes
Oud 29-05-2012, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Door surinamers, antillianen en kookboekmensen misschien. Ben je in een buurt zonder surnamers en antillianen, dan zal een kleinere supermarkt ze niet hebben
Oud 29-05-2012, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Ik gebruik nooit zoete aardappelen! Wel zoete woordjes
Wat moet ik hier nu op zeggen?

Citaat:
Door surinamers, antillianen en kookboekmensen misschien. Ben je in een buurt zonder surnamers en antillianen, dan zal een kleinere supermarkt ze niet hebben
Oké, dan stel ik die gedachte in mijn hoofd bij
Oud 29-05-2012, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Sarah, nu je er toch bent, mag ik je iets vragen? Ik heb sinds gistermiddag allemaal rode vlekjes op mijn benen, in mijn knieholtes, op mijn bovenarmen, in mijn elleboogholtes (noem je dat zo?) en in mijn gezicht en hals. Ik dacht dat van de zon kwam en wel weg zou gaan, maar nu is het nog steeds niet weg en ook niet minder erg geworden. Het ziet er niet verbrand uit en het jeukt niet heel erg. Moet ik gewoon wachten tot het weggaat of toch even langs de huisarts?
die lokaties passen wel bij warmtebultjes. Ik heb die van mij ook nog, ondanks dat het vandaag minder warm is. Zou komende week wel weg moeten gaan, zo niet dan kun je eens de huisarts laten kijken.
Oud 29-05-2012, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Wat moet ik hier nu op zeggen?
Al sla je me morsdood.
Oud 29-05-2012, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat verklaart sowieso wel waarom het bij mijn ouders eigenlijk niet verkocht wordt
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten