Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Weet je zeker dat er helemaal geen uitzonderingen gemaakt kunnen worden? Meestal is het "huisdieren verboden" omdat een huisbaas bijvoorbeeld wil voorkomen dat er opeens een stel blaffende honden zit; preventief dus. Maar als je dan vraagt of je bijvoorbeeld wel een hamster mag, zal er waarschijnlijk niet echt een probleem zijn. ![]() |
![]() |
|
Offtopic: ik wil het wel vragen maar durf het niet echt, weet niet zogoed waarom
![]() ![]() ![]() En daarbij komt dat mn vriendje het niet zo'n goed idee vindt met als we misschien gaan verhuizen (overzees), blijkbaar vinden katten dat erg moeilijk?
||
Citaat:
![]() Ik denk dat, afhankelijk van waar je naartoe verhuist, dingen als inentingen, dierenpaspoort, chippen, etc, het lastigst zijn. Of nou ja, lastig. Het is zoveel gedoe. ![]() Volgens mij hoeft het voor de kat zelf niet per se slecht te zijn hoor. Katten gaan over het algemeen goed om met verhuizingen (voor zover ik weet). |
![]() |
||
Citaat:
Mijn vriendin heeft ook een kat, en die is vanuit Nederland naar Londen verhuisd. Was geen enkel probleem: hij ging na ongeveer 2 weken gewoon naar buiten en komt altijd netjes terug. Ligt een beetje aan de kat denk ik, hoeft niet per se een probleem te zijn idd! Hier gaat alles goed! Pas samen een weekje naar Nederland geweest, was erg leuk om iedereen weer te zien. ![]()
|
Ik ben nogal gestresst door het afstuderen en af en toe daardoor niet zo gezellig. Maar hij is wel erg lief
![]() ![]() Volgende week samen op vakantie, zooo veel zin in!!
|
Ik zit ook met dat katten verhuis verhaal. Ik ben van plan om in november naar Engeland te verhuizen, maar weet niet of ik dat mijn kat aan wil doen. Toen ik in dezelfde stad ging verhuizen kreeg ze een blaasontsteking van de stress.
![]() En @ Etmakas, wat is bij jou de situatie? Waarom die afstand?
|
Heb gisterenochtend mijn paard in laten slapen, mn ex ging mee om te rijden met de trailer. Waren er allebei kapot van, hij heeft ook een aantal keren op hem gereden.
Wel apart om hem te zien huilen, dat gebeurde nauwelijks. Allemaal een hele aparte ervaring. Ben erg verdrietig, maar nog steeds tevreden single
||
Citaat:
Met mij gaat het heel erg goed, ik heb niet te klagen ![]() |
![]() |
|
Drie weken met elkaar op vakantie geweest, dat was echt heel leuk, en toen ook nog gehoord dat hij is aangenomen voor zijn opleiding!! Ik ben heel bij voor hem, maar ook wel bang. Dit jaar hebben we elkaar vrijwel elk tweede weekend gezien en in de vakantie elke week wel, maar dat wordt nu natuurlijk heel veel minder. En hij gaat naar keulen en dat is wel een ander verhaal dan het dorp waar hij nu woont en misschien ben ik dan niet meer het spannende op zichzelf wonende meisje uit de stad en vindt hij iemand die dichterbij woont en dunner is
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij mij gaat het prima ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Sinds jaren niet zo gelukkig geweest als nu met deze jongen; soms vraag ik me af of dit allemaal wel echt gebeurt en waar ik het aan verdiend heb iemand zoals hij te ontmoeten, terwijl ik er op dat moment totaal niet voor open stond. Het is nog ongelofelijk pril en het merendeel van de relatie zat ik verdorie in het buitenland - wat me, hoe beschamend het ook is dat tegenover mezelf toe te geven, veel zwaarder viel dan ik gedacht had - maar dit voelt zo heftig en groot. Ik kan niet wachten tot we elkaar morgen weer zien en het hele weekend samen gaan doorbrengen <3
![]() |
![]() |
|
|