Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2012, 09:41
Zeppelin
Zeppelin is offline
hihi heb je nu vaste furkering met Noedels??
Oud 19-07-2012, 10:29
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
<3
Oud 19-07-2012, 13:58
Qimm
Qimm is offline
Ik geloof dat we dat allemaal nu wel eens willen weten
Oud 19-07-2012, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Vaste furkering zou ik het nog niet willen noemen, maar we zijn wel involved, ja
Oud 19-07-2012, 16:28
Verwijderd
Ik ben echt zo eenzaam.
Oud 19-07-2012, 20:43
ST*R
ST*R is offline
Hij is zo leuk en lief Ik wil nooit meer iemand anders!
Oud 20-07-2012, 09:01
miekmuis
miekmuis is offline
2,5 maand een halve planeet bij elkaar vandaan, terwijl we nog geen maand samen zijn. Kijken hoe dat gaat verlopen...
Oud 21-07-2012, 18:02
Femina
Femina is offline
Ik houd verschrikkelijk veel van hem kan niet zonder!
Oud 22-07-2012, 15:23
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Heel goed
Oud 22-07-2012, 16:55
Verwijderd
Gaat lekker!
Oud 23-07-2012, 11:03
tuttebel
tuttebel is offline
heel fijn! en ik wil samen een katje hebben maar dat mag eigenlijk niet in ons huis
Oud 23-07-2012, 13:48
Verwijderd
Citaat:
minstens 6 maanden een halve planeet bij elkaar vandaan, terwijl we nog geen maand samen zijn. Kijken hoe dat gaat verlopen...
Oud 23-07-2012, 14:24
Vowel
Vowel is offline
Pfft, ik had toch niet verwacht dat ik hem zo zou missen hoor. Het is maar twee weken en het is zeker niet dat ik hier een zielig hoopje zit te zijn, maar het is toch erger dan ik had verwacht. Ach, het is een goed teken, denk ik zo.

Verder was mijn moeder hier een tijdje en het was heel gezellig. Ik heb haar net naar het vliegveld gebracht en stiekem is het hier opeens vrij leeg en stil in huis. Nu nog een paar dagen rust en vrijdag komt 'ie thuis!
Oud 23-07-2012, 15:27
Rob
Rob is offline
Citaat:
Vaste furkering zou ik het nog niet willen noemen, maar we zijn wel involved, ja
Involved, furkering. Het maakt ons niet uit. Hoog tijd voor de ontgroening, lijkt mij.
Oud 23-07-2012, 16:05
Volk
Volk is offline
Hier gaat het goed Binnenkort alweer 5,5 jaar en dus reden voor een feestje. Vorig jaar had ik 4,5 jaar zonder hem gevierd, was erg gezellig. Maar dit jaar is hij er gewoon bij dus hopelijk wordt het dit jaar nog gezelliger! En verder gaat het dus gewoon goed.

Ik voel me altijd een beetje een saaie muts als ik hier post...
Oud 23-07-2012, 16:34
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hij komt vrijdag weer terug en ik heb heel veel zin hem weer te zien, maar ik hoop wel dat mijn amandelen dan niet meer ontstoken zijn, want blegh.
Oud 26-07-2012, 20:20
Verwijderd
Hij heeft kaartjes gewonnen voor LowLands en hoewel ik het prima vond dat we niet naar een festival zouden gaan, heb ik er nu wel weer heel veel zin in. Waarschijnlijk ook omdat vorig jaar zo ultiem relaxed was. Zojuist een tent gekocht en het begint steeds meer te kriebelen. Het gaat tussen ons onwaarschijnlijk goed en dat is tof <3
Oud 26-07-2012, 20:40
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
In de categorie: small step for mankind, enormous step for Slome Kameel: ik heb mijn teennagels in iemands lievelingskleur gelakt. Ik weet nog niet precies hoe ik me hierbij moet voelen
Oud 26-07-2012, 20:41
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
heel fijn! en ik wil samen een katje hebben maar dat mag eigenlijk niet in ons huis
Kan iemand erachter komen? In mijn vorige huis mocht het eigenlijk ook niet, maar ik heb toen samen met mijn ex een straatkatje geadopteerd en dat heeft nooit iemand gemerkt. Het was meteen ook een hele goede reden om groter te gaan wonen, trouwens
Oud 27-07-2012, 09:19
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Kan iemand erachter komen? In mijn vorige huis mocht het eigenlijk ook niet, maar ik heb toen samen met mijn ex een straatkatje geadopteerd en dat heeft nooit iemand gemerkt. Het was meteen ook een hele goede reden om groter te gaan wonen, trouwens
ja we huren een huis dus grote kans dat de huisbaas erachter komt
Oud 27-07-2012, 10:37
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Oh, dat is minder
Oud 27-07-2012, 11:43
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hmm, dat is wel jammer. Ik heb de huisbaas hier nog nooit gezien (maar dat kan ook komen doordat ze in een rolstoel zit en we hier geen lift hebben ), dus wij zouden eventueel best katten kunnen hebben zonder dat iemand erachter komt..

Weet je zeker dat er helemaal geen uitzonderingen gemaakt kunnen worden? Meestal is het "huisdieren verboden" omdat een huisbaas bijvoorbeeld wil voorkomen dat er opeens een stel blaffende honden zit; preventief dus. Maar als je dan vraagt of je bijvoorbeeld wel een hamster mag, zal er waarschijnlijk niet echt een probleem zijn.
Oud 27-07-2012, 13:03
tuttebel
tuttebel is offline
Offtopic: ik wil het wel vragen maar durf het niet echt, weet niet zogoed waarom hij is een beetje een angstaanjagende man, lang en zware stem en klinkt altijd boos
En daarbij komt dat mn vriendje het niet zo'n goed idee vindt met als we misschien gaan verhuizen (overzees), blijkbaar vinden katten dat erg moeilijk?
Oud 27-07-2012, 13:18
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Offtopic: ik wil het wel vragen maar durf het niet echt, weet niet zogoed waarom hij is een beetje een angstaanjagende man, lang en zware stem en klinkt altijd boos
En daarbij komt dat mn vriendje het niet zo'n goed idee vindt met als we misschien gaan verhuizen (overzees), blijkbaar vinden katten dat erg moeilijk?
Offtopic: Volgens mij ligt dat heel erg aan de kat. Toen mijn tante was verhuisd naar het buitenland heeft ze de kat 3 maanden binnengehouden, gewoon om er zeker van te zijn. Dat is prima gegaan.

Ik denk dat, afhankelijk van waar je naartoe verhuist, dingen als inentingen, dierenpaspoort, chippen, etc, het lastigst zijn. Of nou ja, lastig. Het is zoveel gedoe.

Volgens mij hoeft het voor de kat zelf niet per se slecht te zijn hoor. Katten gaan over het algemeen goed om met verhuizingen (voor zover ik weet).
Oud 27-07-2012, 15:35
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Offtopic:
Offtopic:

Mijn vriendin heeft ook een kat, en die is vanuit Nederland naar Londen verhuisd. Was geen enkel probleem: hij ging na ongeveer 2 weken gewoon naar buiten en komt altijd netjes terug. Ligt een beetje aan de kat denk ik, hoeft niet per se een probleem te zijn idd!

Hier gaat alles goed! Pas samen een weekje naar Nederland geweest, was erg leuk om iedereen weer te zien.
Oud 27-07-2012, 15:42
ST*R
ST*R is offline
Ik ben nogal gestresst door het afstuderen en af en toe daardoor niet zo gezellig. Maar hij is wel erg lief Ik kwam hem net heel toevallig even tegen, en toen dacht ik: owww wat ben jij toch leuk
Volgende week samen op vakantie, zooo veel zin in!!
Oud 27-07-2012, 20:19
Pete Mitchell
Pete Mitchell is offline
Beeeeetje maar in de war
Oud 28-07-2012, 00:22
miekmuis
miekmuis is offline
Ik zit ook met dat katten verhuis verhaal. Ik ben van plan om in november naar Engeland te verhuizen, maar weet niet of ik dat mijn kat aan wil doen. Toen ik in dezelfde stad ging verhuizen kreeg ze een blaasontsteking van de stress. Maar goed, ik ben dus wel heel erg verliefd en als we deze 2,5 maand goed doorkomen (wat wel heel erg moeilijk is in deze situatie) hoef ik hem daarna niet meer te missen <3

En @ Etmakas, wat is bij jou de situatie? Waarom die afstand?
Oud 28-07-2012, 16:10
Dott
Dott is offline
Heb gisterenochtend mijn paard in laten slapen, mn ex ging mee om te rijden met de trailer. Waren er allebei kapot van, hij heeft ook een aantal keren op hem gereden.
Wel apart om hem te zien huilen, dat gebeurde nauwelijks. Allemaal een hele aparte ervaring.
Ben erg verdrietig, maar nog steeds tevreden single
Oud 28-07-2012, 16:29
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Heb gisterenochtend mijn paard in laten slapen, mn ex ging mee om te rijden met de trailer. Waren er allebei kapot van, hij heeft ook een aantal keren op hem gereden.
Wel apart om hem te zien huilen, dat gebeurde nauwelijks. Allemaal een hele aparte ervaring.
Ben erg verdrietig, maar nog steeds tevreden single
Sterkte.

Met mij gaat het heel erg goed, ik heb niet te klagen
Oud 28-07-2012, 18:34
Verwijderd
Vanavond sletjes schaken!
Oud 28-07-2012, 18:44
kuik
kuik is offline
Citaat:
Vanavond sletjes schaken!
me tooooooooo. want weer vrijgezel sinds 1,5 maand na 3 jaar. laat de mannelijk sletjes maar komen.
Oud 28-07-2012, 18:57
Verwijderd
Gaar kuik Ik zou je schaken maar ik vrees dat je niet op hetzelfde feestje gaat zijn!
Oud 28-07-2012, 20:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Drie weken met elkaar op vakantie geweest, dat was echt heel leuk, en toen ook nog gehoord dat hij is aangenomen voor zijn opleiding!! Ik ben heel bij voor hem, maar ook wel bang. Dit jaar hebben we elkaar vrijwel elk tweede weekend gezien en in de vakantie elke week wel, maar dat wordt nu natuurlijk heel veel minder. En hij gaat naar keulen en dat is wel een ander verhaal dan het dorp waar hij nu woont en misschien ben ik dan niet meer het spannende op zichzelf wonende meisje uit de stad en vindt hij iemand die dichterbij woont en dunner is
Oud 28-07-2012, 20:56
Verwijderd
Citaat:
en dunner is

Doe eens niet zo raar, gekke fizzle! Hij zou een volidiot zijn als hij bij je weggaat omdat hij een dunner iemand tegenkomt.
Oud 28-07-2012, 21:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En toch vind ik het eng!
Oud 29-07-2012, 10:09
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Drie weken met elkaar op vakantie geweest, dat was echt heel leuk, en toen ook nog gehoord dat hij is aangenomen voor zijn opleiding!! Ik ben heel bij voor hem, maar ook wel bang. Dit jaar hebben we elkaar vrijwel elk tweede weekend gezien en in de vakantie elke week wel, maar dat wordt nu natuurlijk heel veel minder. En hij gaat naar keulen en dat is wel een ander verhaal dan het dorp waar hij nu woont en misschien ben ik dan niet meer het spannende op zichzelf wonende meisje uit de stad en vindt hij iemand die dichterbij woont en dunner is
Niet zo onzeker, hij is toch niet voor niets bij jou?

Bij mij gaat het prima ik vermaak me uitstekend.
Oud 29-07-2012, 11:34
Verwijderd
Toch maar geen sletjes gehosseld want ze zaten allemaal op korfbal en ik wil wel sletjes van iets hoger niveau.
Oud 29-07-2012, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Toch maar geen sletjes gehosseld want ze zaten allemaal op korfbal en ik wil wel sletjes van iets hoger niveau.
Oud 29-07-2012, 16:19
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Toen mijn vriendje nog ver weg woonde maakte ik me daar ook wel eens druk om, maar als je dan even denkt, 'ja maar hallo hij steekt al zo lang zoveel moeite reistijd (en geld) in dit dat het heus wel snor zit' helpt dat echt een hele hoop (voor mij iig )
Oud 29-07-2012, 22:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Toen mijn vriendje nog ver weg woonde maakte ik me daar ook wel eens druk om, maar als je dan even denkt, 'ja maar hallo hij steekt al zo lang zoveel moeite reistijd (en geld) in dit dat het heus wel snor zit' helpt dat echt een hele hoop (voor mij iig )
Datis inderdaad wel waar, dat zou hij niet doen als ik alleen een sletje van hoger niveau was. Plus dat hij veel waarde hecht aan zekerheid en dat heeft hij bij mij alleen al meer dan bij en nieuw meisje omdat hij mij al veel langer kent. het is wel te rationaliseren .
Oud 29-07-2012, 22:41
Verwijderd
misschien gaat ie er wel vandoor met een meisje dat 25kg meer weegt dan jij
Oud 29-07-2012, 23:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
misschien gaat ie er wel vandoor met een meisje dat 25kg meer weegt dan jij
Daar ben ik iets minder bang voor.
Oud 30-07-2012, 15:16
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Oud 30-07-2012, 15:17
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Datis inderdaad wel waar, dat zou hij niet doen als ik alleen een sletje van hoger niveau was. Plus dat hij veel waarde hecht aan zekerheid en dat heeft hij bij mij alleen al meer dan bij en nieuw meisje omdat hij mij al veel langer kent. het is wel te rationaliseren .
Vooral rationeel blijven denken, dan.
Oud 31-07-2012, 16:02
Nienna*
Nienna* is offline
Sinds jaren niet zo gelukkig geweest als nu met deze jongen; soms vraag ik me af of dit allemaal wel echt gebeurt en waar ik het aan verdiend heb iemand zoals hij te ontmoeten, terwijl ik er op dat moment totaal niet voor open stond. Het is nog ongelofelijk pril en het merendeel van de relatie zat ik verdorie in het buitenland - wat me, hoe beschamend het ook is dat tegenover mezelf toe te geven, veel zwaarder viel dan ik gedacht had - maar dit voelt zo heftig en groot. Ik kan niet wachten tot we elkaar morgen weer zien en het hele weekend samen gaan doorbrengen <3
Oud 31-07-2012, 23:31
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
^ Awwww

Ik vraag me de laatste tijd elke dag af of ik ongeduldig geboren ben, het aangeleerd heb gekregen, het in mijn genen zit, of dat ik er gewoon van houd mijn leven voor mezelf onmogelijk te maken.

Het laatste waarschijnlijk.
Oud 01-08-2012, 07:17
feniks
feniks is offline
Ontzettende toffe reis gehad. Hele toffe meid leren kennen De toekomst zal uitwijzen of er toekomst inzit, maar voorlopig genieten we van elkaar.
Na 2 barre jaren was het wel nodig dat ik even wat stoom kon afblazen .
Oud 01-08-2012, 11:01
Qimm
Qimm is offline
^ fijn!
Oud 02-08-2012, 10:12
miekmuis
miekmuis is offline
Bleeeeeeeeeeeegh ik mis hem verschrikkelijk. :-\

Regels voor berichten