Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2012, 17:33
Verwijderd
Ik heb ook geen gaydar. Wel een kinkradar/afwijkende-seksualiteiten-radar, maar homo's en lesbiennes verschijnen daar niet op want kennelijk vindt de radar dat te normaal. Ik kan niet zeggen dat ik het daar niet mee eens ben, op zich.
Advertentie
Oud 01-08-2012, 17:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind het ook stom dat je als mens zo vaak moet eten. Ben je net lekker je ding aan doen, gaat je maag opeens herrie maken .
Ik vind het stom dat ik ineens veel meer eten nodig lijk te hebben als ik vroeg opsta. Als ik laat uit m'n bed kom kan ik makkelijk urenlang iets anders doen voordat ik denk 'Ohja, ik moet eten!', maar vandaag was ik om half 10 uit bed en m'n maag begon meteen te knorren. Na een grote bak yoghurt/muesli en kop koffie dacht ik dat het wel even goed was, maar een uur later had ik weer knijterveel honger.
En zo gaat dat alle keren dat ik eens vroeg uit bed ben. Stom.

@Para: Voelde je bij mij ook wat aan je dar? Of merk je alleen wat bij mensen die stiekem furries zijn ofzo?
Oud 01-08-2012, 17:39
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind het ook stom dat ik elke pauze op mijn werk iets moet eten van mijn maag. Ik besteed mijn pauzes liever aan het doen van spelletjes op mijn DS en socializen met leuke collega's. En een boterham met cup a soup eten als je een boek probeert te lezen, is ook bijzonder lastig.
Oud 01-08-2012, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook stom dat je als mens zo vaak moet eten. Ben je net lekker je ding aan doen, gaat je maag opeens herrie maken .
Ja, echt aan één stuk door he. Dag in, dag uit!

Ik vind het vooral irritant dat ik (kennelijk) heel moe word van pieken en dalen in bloedsuiker. Maar ik vergeet telkens te eten dus het zijn een en ál pieken en dalen Vroeger vlakte nicotine dat af. Elke drie uur eten, wtf, dan kun je toch nooit wat.
Oud 01-08-2012, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Ja, echt aan één stuk door he. Dag in, dag uit!

Ik vind het vooral irritant dat ik (kennelijk) heel moe word van pieken en dalen in bloedsuiker. Maar ik vergeet telkens te eten dus het zijn een en ál pieken en dalen Vroeger vlakte nicotine dat af. Elke drie uur eten, wtf, dan kun je toch nooit wat.
Het went! En de truc met langzame suikers ipv snelle doet ook wonderen.

Hoe heette dat boek ook alweer dat je las vlak voordat je stopte? Mn lief heeft het ineens in zijn bol en wil ''gezonder gaan leven" dus misschien moet ik 'm maar aanmoedigen met dat soort klierige materiële zaken.
Oud 01-08-2012, 18:12
Verwijderd
Ik eet sowieso meestal maar twee keer per dag, want vaker voelt zo zinloos. Dan neem ik een appel ofzo.

En om de drie uur is ook wel heel vaak, lijlt me?
Oud 01-08-2012, 18:17
Verwijderd
Citaat:
@Para: Voelde je bij mij ook wat aan je dar? Of merk je alleen wat bij mensen die stiekem furries zijn ofzo?
Panda's zijn wat moeilijker, juist omdat het een (grotendeels) ontbreken van een seksuele beleving is. Dan blijft de radar dus stil. Ik ben op zich wel goed in het inschatten van libido, maar de grens tussen hardcore panda's, greysexuals, mensen die aseksueel maar niet aromantisch zijn, mensen die niet aseksueel zijn maar gewoon hooguit eens per twee weken willen, etc, zijn te vaag om concreet naar te gokken. In tegenstelling tot mensen met fetisj X of voorkeur Y: die zijn heel makkelijk want die stralen zowel heel veel interesse als heel veel désinteresse in seks uit, waardoor je veilig kunt gokken dat ze een afwijkende seksvorm leuk vinden. (En in sommige gevallen ook kunt gokken naar welke precies.)

Maar dat is een heel algemeen antwoord en jij vraagt om iets specifieks. Volgens mij twijfelde ik bij jou altijd, maar gaf ik 'niet vurig geďnteresseerd, maar vindt het bovendien ook extra eng door nare ervaringen met haar ex' het voordeel van de twijfel, omdat dat wat vaker voorkomt.
Oud 01-08-2012, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Panda's zijn wat moeilijker, juist omdat het een (grotendeels) ontbreken van een seksuele beleving is. Dan blijft de radar dus stil. Ik ben op zich wel goed in het inschatten van libido, maar de grens tussen hardcore panda's, greysexuals, mensen die aseksueel maar niet aromantisch zijn, mensen die niet aseksueel zijn maar gewoon hooguit eens per twee weken willen, etc, zijn te vaag om concreet naar te gokken. In tegenstelling tot mensen met fetisj X of voorkeur Y: die zijn heel makkelijk want die stralen zowel heel veel interesse als heel veel désinteresse in seks uit, waardoor je veilig kunt gokken dat ze een afwijkende seksvorm leuk vinden. (En in sommige gevallen ook kunt gokken naar welke precies.)

Maar dat is een heel algemeen antwoord en jij vraagt om iets specifieks. Volgens mij twijfelde ik bij jou altijd, maar gaf ik 'niet vurig geďnteresseerd, maar vindt het bovendien ook extra eng door nare ervaringen met haar ex' het voordeel van de twijfel, omdat dat wat vaker voorkomt.
Kun je het verschil tussen/de kenmerken van die greyseksuals, niet aromatici et cetera uitleggen?
Oud 01-08-2012, 18:31
Verwijderd
Ik dacht dat ik jou uiteindelijk asexuality.org had gelinkt, Trimm, maar nader onderzoek wijst uit dat je zelf over AVEN begon toen ik ze preventief linkte aan Rivka in deze post. Dat betekent dat ik inderdaad tot op 't einde heb getwijfeld.

Het forum is mijn levensarchief <3
Oud 01-08-2012, 18:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik dacht dat ik jou uiteindelijk asexuality.org had gelinkt, Trimm, maar nader onderzoek wijst uit dat je zelf over AVEN begon toen ik ze preventief linkte aan Rivka in deze post. Dat betekent dat ik inderdaad tot op 't einde heb getwijfeld.

Het forum is mijn levensarchief <3
Haha, cool, dat wist ik niet eens meer.
Het was wel wat later dan dat dat het kwartje bij mij viel, overigens.
Oud 01-08-2012, 18:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kun je het verschil tussen/de kenmerken van die greyseksuals, niet aromatici et cetera uitleggen?
Een aseksueel is iemand die totaal geen seksuele aantrekking voelt tot andere mensen. Dan zijn er de demi-seksuelen, die zich alleen seksueel aangetrokken kunnen voelen tot iemand als er een sterkte band is tussen hun. De 'grey'-seksuelen vallen ergens tussen a- en demiseksueel in. Of ze hebben slechts een paar keer in hun leven iets gevoeld wat op seksuele aantrekking lijkt, maar willen daar niks mee doen, of ze twijfelen erover of ze zich misschien seksueel aangetrokken kunnen voelen.

En dan heb je de a-romantici, die ook geen romantische aantrekkingskracht voelen. Er zijn veel aseksuelen die wel een drang voelen om een relatie met iemand aan te gaan en eventueel te zoenen en te knuffelen en whatever (en sommigen hebben ook seks, want aseksueel =/= seks haten), iemand die a-romantisch is heeft dat niet. En dan heb je daar ook weer een demi- en grijze-aftakking van.
Het verschil tussen romantische en a-romantische mensen is ook de manier waarop ze verliefd worden. Bij de één is het een crush (bekende term) en bij de ander een 'squish'. Dan voel je een hele sterke drang om iemand te leren kennen en bevriend te raken, maar zonder dat er romantiek bij komt kijken.
Oud 01-08-2012, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk. Heel ongenuanceerd:

Iemand die aseksueel is heeft geen behoefte aan seks (met een ander). Greysexuals hebben over het algemeen geen behoefte aan seks met een ander, maar kunnen er soms wel van genieten. Aromantisch zijn betekent dat je geen behoefte hebt aan romantiek en dus ook nooit verliefd wordt. Veel aseksuelen zijn níet ook aromantisch, wat moeilijk is, want degenen op wie ze verliefd worden hebben meestal wel behoefte aan seks.

Verder heb je nog wat minder bekende subtypes die de beste panda's zichzelf toekennen (autoseksueel is dat je wel masturbeert, bijvoorbeeld) maar die liggen minder vast of reiken in het 'alleen makkelijk toegankelijk voor mensen die het daadwerkelijk als geaardheid hebben'-domein. Die heb ik dus, als infiltrant, niet zo 1-2-3 paraat.

Als je er meer over wil weten kun je naar de site van AVEN. Ze hebben ook een Nederlands gebied, met o.a. een forum.
Oud 01-08-2012, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Een aseksueel is iemand die totaal geen seksuele aantrekking voelt tot andere mensen. Dan zijn er de demi-seksuelen, die zich alleen seksueel aangetrokken kunnen voelen tot iemand als er een sterkte band is tussen hun. De 'grey'-seksuelen vallen ergens tussen a- en demiseksueel in. Of ze hebben slechts een paar keer in hun leven iets gevoeld wat op seksuele aantrekking lijkt, maar willen daar niks mee doen, of ze twijfelen erover of ze zich misschien seksueel aangetrokken kunnen voelen.

En dan heb je de a-romantici, die ook geen romantische aantrekkingskracht voelen. Er zijn veel aseksuelen die wel een drang voelen om een relatie met iemand aan te gaan en eventueel te zoenen en te knuffelen en whatever (en sommigen hebben ook seks, want aseksueel =/= een hekel hebben aan seks), iemand die a-romantisch is heeft dat niet. En dan heb je daar ook weer een demi- en grijze-aftakking van.
Helder, dank!
Ik wil tijd kopen en alsnog genderstudies gaan doen, met dit soort dingen als keuzevakken of zo.
Oh en jij ziet jezelf dus als een aseksueel of heb ik dat nou juist verkeerd begrepen?
Oud 01-08-2012, 18:53
Verwijderd
Oh, Trimm legt het ook uit Als er twijfel is - haar uitleg is sowieso beter.
Oud 01-08-2012, 18:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee, dat heb je goed begrepen, Quis. Ik weet alleen nog niet zeker waar ik val op het romantische spectrum. Ergens in het grijze gebied, denk ik.

@Para: Ik heb inmiddels zo belachelijk veel websites en blogs gelezen, dat het voor mij allemaal wel wat duidelijker is geworden.
Zo wist ik eerst niet dat er ook een groot verschil tussen seksuele aantrekkingskracht en seksueel gedrag, wat dus ook een verklaring is voor 'auto-seksuelen' of a-seksuelen die seks hebben met hun partner.
Daarom heeft het zo lang geduurd voor ik erachter was, want 'ik heb seks gehad met iemand en ik vond hem aantrekkelijk, DUS ben ik geen aseksueel', maar dat ligt toch anders.
Oud 01-08-2012, 18:59
Carn
Carn is offline
"romantische aantrekkingskracht". Wat is dat nu weer?
Oud 01-08-2012, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Haha, cool, dat wist ik niet eens meer.
Het was wel wat later dan dat dat het kwartje bij mij viel, overigens.
Met 'het einde' doelde ik op wanneer je het bevestigde, niet op wanneer je het wist. Maar - mooi zo. Ik ben met zulke dingen graag overbodig.
Oud 01-08-2012, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat heb je goed begrepen, Quis. Ik weet alleen nog niet zeker waar ik val op het romantische spectrum. Ergens in het grijze gebied, denk ik.

@Para: Ik heb inmiddels zo belachelijk veel websites en blogs gelezen, dat het voor mij allemaal wel wat duidelijker is geworden.
Zo is er ook een groot verschil tussen seksuele aantrekkingskracht en seksueel gedrag, wat dus ook een verklaring is voor 'auto-seksuelen' of a-seksuelen die seks hebben met hun partner.
En stel, je bent qua romantiek inderdaad iemand in het grijze gebied, en vindt een persoon waarmee je een relatie zou willen hebben, en stel je biologische klok zou ooit gaan tikken, zou je dan wel seks hebben om een kind te verwekken? Of is dat al te hypothetisch...
Oud 01-08-2012, 19:01
Verwijderd
Hoi ik lees mee.
Oud 01-08-2012, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Hoi ik lees mee.
Hoi ik kreeg je uitnodiging, maar ik was niet in NL, helaas!
Oud 01-08-2012, 19:03
Carn
Carn is offline
Dat sowieso, maar is er geen verschil tussen "DINER BIJ KAARSLICHT MET VIOOLMUZIEK CLICHEKOTS HAND IN HANDJE OVER STRAAT HUPPELEN EN ELKAAR AFMUILEN IN HET OPENBAAR" en gewoon samen met iemand willen zijn? Want romantiek is natuurlijk nogal vrij te interpreteren
Oud 01-08-2012, 19:03
Verwijderd
Ik zag je met bier en dat vond ik leuk en ik ben benieuwd hoe het is enzo!
Oud 01-08-2012, 19:04
Carn
Carn is offline
Zeg pas je posts eens niet zo snel aan, Quis 3.0
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En stel, je bent qua romantiek inderdaad iemand in het grijze gebied, en vindt een persoon waarmee je een relatie zou willen hebben, en stel je biologische klok zou ooit gaan tikken, zou je dan wel seks hebben om een kind te verwekken? Of is dat al te hypothetisch...
Nou, ik wil sowieso geen kinderen, maar ik sluit niet 100% uit dat ik nooit meer in een relatie terecht kom (al is het erg onwaarschijnlijk).
En mocht dat met iemand zijn die me begrijpt en waar ik me op m'n gemak bij voel, dan zou ik ook niks tegen seks hebben. Ik zou dan alleen seks hebben om andere redenen. Bij mij zou het dan gaan om een uiting van liefde, niet van lust.
Verwijderd
Oh en Trimm ik ben natuurlijk nummer 723 die dit zegt, maar qua aseksueel zijn.. is dat niet ook iets wat een beetje aangewakkerd zou kunnen worden? Zo van: WACHT MAAR tot je de goeie tegenkomt? A-romantisch ben je niet toch? want je bent toch ook weleens verliefd kan ik me herinneren
Oud 01-08-2012, 19:07
Verwijderd
Citaat:

Ja, dat is het ook een beetje. Er is een zekere grens van verdieping die je alleen overgaat als je heel veel tijd en aandacht aan één voorkeur besteedt, en dat doe je meestal alleen als het de jouwe is. Mijn kennis is eerder breed dan diep, ik kan alleen oppervlakkige uitleg geven. Maar wel over heel veel dingen, dat dan weer wel.
Oud 01-08-2012, 19:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat sowieso, maar is er geen verschil tussen "DINER BIJ KAARSLICHT MET VIOOLMUZIEK CLICHEKOTS HAND IN HANDJE OVER STRAAT HUPPELEN EN ELKAAR AFMUILEN IN HET OPENBAAR" en gewoon samen met iemand willen zijn? Want romantiek is natuurlijk nogal vrij te interpreteren
Het verschil zit 'm voornamelijk in dat knuffelen en muilen en zulk soort dingen. Ik lees wel eens blogs van a-romantische mensen en die hebben een 'platonische levenspartner'. Dat is dus een toegewijde relatie, zonder klefheid, maar het gaat wel dieper dan 'gewoon' vriendschap.
Oud 01-08-2012, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Ik zag je met bier en dat vond ik leuk en ik ben benieuwd hoe het is enzo!
Het is erg goed, en een stuk beter dan vorig jaar rond deze tijd. (zie ook waardeertopic) Ben jij al (bijna) afgestudeerd inmiddels?

Citaat:
Zeg pas je posts eens niet zo snel aan, Quis 3.0
Ja nee ja ik wilde het anders formuleren en kwam daar niet op en hum. LEES DAN NIET ZO SNEL.

Citaat:
Nou, ik wil sowieso geen kinderen, maar ik sluit niet 100% uit dat ik nooit meer in een relatie terecht kom (al is het erg onwaarschijnlijk).
En mocht dat met iemand zijn die me begrijpt en waar ik me op m'n gemak bij voel, dan zou ik ook niks tegen seks hebben. Ik zou dan alleen seks hebben om andere redenen. Bij mij zou het dan gaan om een uiting van liefde, niet van lust.
Ja nee ok, geen kinderen, dat had ik kunnen weten. De rest is helder. Het lijkt me wel naar als je zo enorm aseksueel bent dat het je het echt niet wilt, en dat je dan wel kinderen wil.
Oud 01-08-2012, 19:13
Carn
Carn is offline
For $1,230, you too can own a 3D-printed model of your unborn fetus

This is how you impress your horrified progeny's date during prom photographs. The Japanese engineering firm Fasotec is teaming up with Tokyo's Parkside Hiroo Ladies Clinic to offer expecting mothers 3D-printed models of their gestating bundles of joy.

A mere Ľ100,000 will get you a 90x60x40 millimeter "Shape of an Angel," an MRI-scanned keepsake that depicts the fetus in white resin, floating in a block of "amniotic" clear resin. Is this the harbinger of things to come?

As in, will parents of the future print three-dimensional facsimiles of their children for every milestone, to the point that they collect entire Terracotta-soldier-like armies of their abashed spawn? "Beautiful ballet recital, sweetheart! Into the scanning bed with ya! I know it's cramped in there, but be a dear and try to pirouette."
Oud 01-08-2012, 19:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh en Trimm ik ben natuurlijk nummer 723 die dit zegt, maar qua aseksueel zijn.. is dat niet ook iets wat een beetje aangewakkerd zou kunnen worden? Zo van: WACHT MAAR tot je de goeie tegenkomt? A-romantisch ben je niet toch? want je bent toch ook weleens verliefd kan ik me herinneren
Dat is net zoals tegen een homo zeggen 'wacht maar tot je de juiste vrouw tegenkomt!'. Het is geen geval van onzekerheid van mijn kant of dat ik bang ben voor mannen (integendeel, vaak andersom! ), ik voel gewoon geen aantrekking.
Ik kan na een hele tijd idd wel verliefd worden, maar dat is dan omdat ik iemands persoonlijkheid waardeer en ik weet dat die persoon goed en betrouwbaar is en dan raak ik soms een beetje hoteldebotel van hoe tof iemand is. Maar ik zou dan nog steeds geen relatie met die persoon willen.
(Dus dan is het een 'squish' ipv een 'crush')
Oud 01-08-2012, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Jij wordt toch ook niet verliefd op een geit als je maar de juiste geit tegenkomt. Gekke Lusi.
Oud 01-08-2012, 19:17
Verwijderd
Ik heb trouwens een tijd geleden gekeken hoeveel afwijkende seksuele voorkeuren ik gedocumenteerd heb in mijn rariteitenkabinet, en de schatting is 3000-4000.
Oud 01-08-2012, 19:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wow, dat zijn er veel. Heb je ze gearchiveerd? Ik ben leergierig!

edit: Ken je de term 'lithromantic' ook? Die kwam ik pas voor het eerst tegen.
"Lithromantics are individuals who experience romantic love but do not desire their feelings to be reciprocated. Lithromantic people may want to avoid dating and romantic relationships entirely, or may be comfortable with such a relationship or even desire it, as long as their love is not returned in a romantic way. Some lithromantics may even accept reciprocated love, but do not require it to find a relationship fulfilling, as most romantics do."
Oud 01-08-2012, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Dat is net zoals tegen een homo zeggen 'wacht maar tot je de juiste vrouw tegenkomt!'. Het is geen geval van onzekerheid van mijn kant of dat ik bang ben voor mannen (integendeel, vaak andersom! ), ik voel gewoon geen aantrekking.
Ik kan na een hele tijd idd wel verliefd worden, maar dat is dan omdat ik iemands persoonlijkheid waardeer en ik weet dat die persoon goed en betrouwbaar is en dan raak ik soms een beetje hoteldebotel van hoe tof iemand is. Maar ik zou dan nog steeds geen relatie met die persoon willen.
Maar ik zeg ook niet dat je onzeker of bang bent, en ik geloof zo dat je geen aantrekking voelt. Ik heb alleen erg veel gevallen gezien van mensen die ook zoiets hadden van pff care en binnen een paar weken transformeerden en allerlei dingen voelden die ze nooit dachten te voelen. Net zoals zoveel vrouwen de babykriebels opeens krijgen en nooit dachten te krijgen.

Daarnaast zie ik ook wel een parallel tussen hoe depressieve mensen het hele leven ervaren en hoe aseksuelen seks zien. Aanraking vervelend vinden en totaal geen behoefte hebben aan seks, da's ook een onderdeeltje van depressie. Ook bij aseksuelen zal het wel gewoon hormonaal terug te vinden zijn en daarmee ook 'behandelbaar', vraag is of dat ooit wenselijk zou zijn.
Oud 01-08-2012, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens een tijd geleden gekeken hoeveel afwijkende seksuele voorkeuren ik gedocumenteerd heb in mijn rariteitenkabinet, en de schatting is 3000-4000.
Is ''een afwijkende voorkeur hebben" dan niet simpelweg de norm? Of zijn ze stuk voor stuk zo zeldzaam dat de "hetero man die op iets jongere, iets kleinere vrouw valt en rond zijn achttiende een seksuele piek beleefd en standaard seks wil en in het verloop van zijn leven misschien nog iets uitprobeert en een keer vreemdgaat" nog altijd het meest voorkomt?
Oud 01-08-2012, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Jij wordt toch ook niet verliefd op een geit als je maar de juiste geit tegenkomt. Gekke Lusi.
Dat weet ik niet want ik heb geen idee of álle geiten niks met me doen he, gekke Masha
Citaat:
Het is erg goed, en een stuk beter dan vorig jaar rond deze tijd. (zie ook waardeertopic) Ben jij al (bijna) afgestudeerd inmiddels?
Ik lees het ja <3 Mooi Ik ben klaar met mijn bachelor en heb bijna het eerste jaar van de master af. Dus nog een jaar en dan klaar, of wellicht een beetje uitloop, maar dat is naar omstandigheden erg weinig. Ik ging neuzen op je fb en ik zag geen romantische foto's meer maar ik ben wel heel nieuwsgierig..
Oud 01-08-2012, 19:22
Verwijderd
Hoi ik lees even mee en ik wil even zeggen dat ik het een leuke discussie vind
Oud 01-08-2012, 19:23
Verwijderd
Oja, Quis, het boek dat ik las was The Easy Way To Quit Smoking van Allen Carr. Zeg tegen je vriend dat je van het boek niet mag stoppen zolang je nog aan het lezen bent, en dat je alleen moet stoppen als je het met alles eens bent. Dat scheelt enorm, qua hoe je je er tegen opstelt.
Oud 01-08-2012, 19:23
Verwijderd
Overigens ben ik wel verliefd op deze hoor.

http://www.dumpert.nl/mediabase/2242...dwerggeit.html
Oud 01-08-2012, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Dat weet ik niet want ik heb geen idee of álle geiten niks met me doen he, gekke Masha

Ik lees het ja <3 Mooi Ik ben klaar met mijn bachelor en heb bijna het eerste jaar van de master af. Dus nog een jaar en dan klaar, of wellicht een beetje uitloop, maar dat is naar omstandigheden erg weinig. Ik ging neuzen op je fb en ik zag geen romantische foto's meer maar ik ben wel heel nieuwsgierig..
Ohja, tweejarige master, natuurlijk. Wat fijn en goed zeg. En hoe bevalt het samenwonen? En heeft Wolter nog steeds die ene baan? Hu, ja, op FB zul je weinig vinden en hier zet ik ook niks meer. Ik stuur je wel iets romatisch per mail, dan.
Oud 01-08-2012, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Overigens ben ik wel verliefd op deze hoor.

http://www.dumpert.nl/mediabase/2242...dwerggeit.html
Omg, wat een fantastisch beest hoe hij telkens die anderen omver springt
Oud 01-08-2012, 19:26
Verwijderd
Het lijkt me best leuk om iemand tegen te komen met hetzelfde geaardheidsding als ik, maar dat zijn allemaal van die gristenen, geloof ik. En naast gristenen voel ik me altijd zo, eh, zondig. :')
Oud 01-08-2012, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me best leuk om iemand tegen te komen met hetzelfde geaardheidsding als ik, maar dat zijn allemaal van die gristenen, geloof ik. En naast gristenen voel ik me altijd zo, eh, zondig. :')
Wat heb jij dan weer?
Oud 01-08-2012, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Wat heb jij dan weer?
Lesbisch zijn met de OVERWELDIGENDE DRANG om hetero te zijn.
Oud 01-08-2012, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Oja, Quis, het boek dat ik las was The Easy Way To Quit Smoking van Allen Carr. Zeg tegen je vriend dat je van het boek niet mag stoppen zolang je nog aan het lezen bent, en dat je alleen moet stoppen als je het met alles eens bent. Dat scheelt enorm, qua hoe je je er tegen opstelt.
Dank. Werkt het ook als je niet fysiek, maar wel psychologisch verslaafd bent? Want hij rookt zo een dikke week niet, maar als ie dan met vrienden bier aan het drinken is...
Oud 01-08-2012, 19:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar ik zeg ook niet dat je onzeker of bang bent, en ik geloof zo dat je geen aantrekking voelt. Ik heb alleen erg veel gevallen gezien van mensen die ook zoiets hadden van pff care en binnen een paar weken transformeerden en allerlei dingen voelden die ze nooit dachten te voelen. Net zoals zoveel vrouwen de babykriebels opeens krijgen en nooit dachten te krijgen.

Daarnaast zie ik ook wel een parallel tussen hoe depressieve mensen het hele leven ervaren en hoe aseksuelen seks zien. Aanraking vervelend vinden en totaal geen behoefte hebben aan seks, da's ook een onderdeeltje van depressie. Ook bij aseksuelen zal het wel gewoon hormonaal terug te vinden zijn en daarmee ook 'behandelbaar', vraag is of dat ooit wenselijk zou zijn.
Nou, ik heb al bijna 7 jaar geen seks gehad en ook geen behoefte, dus dat binnen een paar weken transformeren is bij mij ook niet het geval.
Van wat ik lees van anderen wordt er vaak wat gezegd over depressie of iets wat niet goed zou zitten in de hormoon-huishouding, maar het gros van de aseksuelen die zich daarop laten testen hebben helemaal geen hormonale problemen of voelen zich alleen somber omdat andere mensen hun niet begrijpen, niet omdat ze een depressie hebben.

Misschien ben ik al heel mijn leven depressief hoor, dat zou heel goed kunnen, maar dat heeft niks te maken met seksuele aantrekking. Ik hou persoonlijk ook niet zo van knuffelen, maar zat aseksuelen wel. Bij mij komt 't door m'n opvoeding, niet omdat ik depressief ben.

Anyway, jouw post is iig het stereotype 'shit people say to asexuals' lijstje.
Oud 01-08-2012, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Lesbisch zijn met de OVERWELDIGENDE DRANG om hetero te zijn.
Oh dan had ik het wel goed bedacht, maar ik dacht dat je iets nieuws had ontdekt of zo. Die drang zou over kunnen gaan, dat heet acceptatie?
Oud 01-08-2012, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Ohja, tweejarige master, natuurlijk. Wat fijn en goed zeg. En hoe bevalt het samenwonen? En heeft Wolter nog steeds die ene baan? Hu, ja, op FB zul je weinig vinden en hier zet ik ook niks meer. Ik stuur je wel iets romatisch per mail, dan.
Jammerdebammer Je kunt op facebook ook heel selectief delen he?

Ja samenwonen, dat heeft niet zoveel veranderd behalve de ruimte die we hadden, en dat ik nu meer met de auto doe omdat slecht bereikbaar Ik moest echt afkicken van altijd winkels open en ov etc. Ik mis Utrecht wel En Wolter werkt idd nog bij dezelfde fabriek. Nog zeker anderhalf jaar, daarna wellicht misschien toch wel Limburg. Woont je vriend ook in Den Haag eigenlijk?
Oud 01-08-2012, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik heb al bijna 7 jaar geen seks gehad en ook geen behoefte, dus dat binnen een paar weken transformeren is bij mij ook niet het geval.
Van wat ik lees van anderen wordt er vaak wat gezegd over depressie of iets wat niet goed zou zitten in de hormoon-huishouding, maar het gros van de aseksuelen die zich daarop laten testen hebben helemaal geen hormonale problemen of voelen zich alleen somber omdat andere mensen hun niet begrijpen, niet omdat ze een depressie hebben.

Misschien ben ik al heel mijn leven depressief hoor, dat zou heel goed kunnen, maar dat heeft niks te maken met seksuele aantrekking. Ik hou persoonlijk ook niet zo van knuffelen, maar zat aseksuelen wel. Bij mij komt 't door m'n opvoeding, niet omdat ik depressief ben.

Anyway, jouw post is iig het stereotype 'shit people say to asexuals' lijstje.
Daar begon ik mijn post dan ook mee.
Oud 01-08-2012, 19:33
Carn
Carn is offline
Utrecht Y(y9Y0)y0y))y0)0y9yy)y)9y9y)yY().

sorry.

Regels voor berichten