Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar gewoon, weer op tijd uit bed moeten, opdrachten maken, gewoon, verplichtingen hebben. Ik ken mezelf, ik voer niet zoveel uit, schuif dingen voor me uit. Ik heb jaren niks hoeven doen, ik ga echt een totaal ander leven krijgen straks. Ik ben gewoon echt bang enzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een half jaar geleden en daarvoor durfde ik nog niet eens na te denken over m'n toekomst en een studie enzo, en wilde ik eigenlijk ook niks meer.
Dus ik heb echt heul erg vooruitgang geboekt de laatste tijd. Maarja, nog steeds wel heel eng. Zodra ik verplichtingen heb, en meerdere dingen aan mn hoofd, raak ik in de stress. |
![]() |
||
Citaat:
En ja het zal wel even wennen zijn, maar niks mis mee denk ik.
|
Verwijderd
|
Ik heb ook nog nooit in m'n leven gestudeerd + erbij gewerkt, ben benieuwd hoe dat gaat zijn.
Ben best bang dat ik straks nergens meer tijd voor heb (als in: ik kan straks niet meer uren achter internet hangen en films kijken en muziek dl'en en alles wat ik zo graag doe ![]() /gooit alle angsten op tafel |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik vind bij studeren juist dat je echt niets hoeft (hoewel met de harde knip en allerlei andere stomme regels je natuurlijk wel genoeg punten moet halen). Bij studeren moet je vooral dingen van jezelf, dus je moet echt daarin je eigen verantwoordelijkheid nemen en dingen doen voor jou.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Stefanie, wat goed dat je weer gaat studeren!
En het is juist keifijn om weer dingen te moeten doen ![]() ![]() .. en ik ben nu ook heel benieuwd wat je gaat doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik moest net even een aanvraagformulier inleveren (voor bijstand hiep hoi) en een boek ophalen bij de ub en nu ben ik belachelijk moe en warm en bezweet van max 3 km fietsen. BAH! Dus nu maar even fijn bankhangen
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens speel ik nog steeds met de gedachte om 'n bachelor toegepaste psychologie (pretstudie alert, kom er maar in Schrö!) te scoren. Of PABO te doen en voor de klas te gaan staan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() En, nja, voor jou werkt dat misschien goed, maar ik voel me best klote als ik het druk heb. Teveel dingen aan mijn hoofd zorgt er bij mij voor dat ik denk 'fuck het dan allemaal lekker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() In jouw studie moet je heel veel lezen (en waarschijnlijk ook veel schrijven?). Veel meer dan bij ons. Natuurlijk moesten wij ook lezen maar minder en er zat heel veel herhaling in. Ik heb meerdere boeken in m'n kast staan die vrijwel dezelfde inhoud hebben. Dat scheelt enorm in tijd ![]() Maar in m'n master zal ik veel meer echt moeten.. leren-leren. Daar gaat echt wel wat meer tijd in zitten. Al die hersengebiedjes uit m'n hoofd weten en zo. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe fantastisch smaakt dat woord: AFGESTUDEERD. |
![]() |
||
Citaat:
En die master van jou klinkt echt belachelijk interessant en moeilijk ![]() ![]()
||
Citaat:
( ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb ook wel heel veel zin in de master, maar ik ben ook wel een beetje bang ![]() ![]() ![]()
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maar goed, moet ik me nu nog niet druk om maken. Bovendien woon ik in een stedelijk gebied met genoeg scholen. Citaat:
![]() Je moet vrijwel meteen beginnen met stages, echt amg ![]() Citaat:
![]() Oh en rekenen :') Ik ben zelf geen ster in rekenen, en dat moet ik dan wel uit gaan leggen aan koters, whehe. Echt supertof dat jullie zo leuk reageren ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh en bwhaha, dus ook groep 1 en 2. Op zich vind ik die kinders vast hartstikke lief hoor, en spelen en liedjes zingen is vast wel een tijdje leuk, maar jarenlang knippen en plakken en alles, mwah ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|