Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Overigens ken ik jullie allemaal niet goed genoeg irl, dus ik kan er niet zoveel over zeggen.
Naja, fizzle is natuulrijk wel een typisch ballet-zang-lang weelderig haar-huppelen in de wei met een bloemetjeskrans en op blote voeten taarten bakken- meisje. Naja, met wat spannende trekjes, dat wel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar jullie, of in ieder geval Trimm, kunnen jezelf tenminste nog beschrijven of enigszins in een hokje plaatsen.
Ik kan dat bij mezelf echt niet. Ik heb volgens mij geen uitgesproken stijl/smaak/levenshouding/interesses. Of nou ja, wel interesses, maar die zijn niet boeiend of uitgesproken genoeg om me echt mee te omschrijven ofzo. Vind ik ergens wel jammer hoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als jij later kinderen hebt dan ga je als de kinderen naar bed zijn met een vriendinnengroep rode wijn en franse kaasjes drinken beneden aan de keukentafel. Ik vind je ook iemand die wel een zitkamer heeft, maar altijd aan de keukentafel zit. En je doet aan theaterbezoekjes bij wijze van uitstapjes. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een fetisj is dat je opgewonden wordt van iets dat normaliter niets met seks te maken heeft, en dat je het nodig hebt om geil te worden. Gewoon wel hitsig worden van iets waar de meeste mensen niet warm voor lopen telt dus niet mee, dat is eerder een voorkeur dan een fetisj.
Maar uiteraard is het een reusachtig grijs gebied waarin iedereen z'n eigen definities stelt, dus zijn duidelijke grenzen onmogelijk te trekken. Pure fetisjisten hebben meestal volledig /care aan seks zoals de meeste mensen het ervaren. Neuken is dus geen voorspel, dat is bezig zijn met een mechanische handeling die voor hen weinig met seks te maken heeft. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Paranoide. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Heb jij een fetisj? |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Ja ik wil eigenlijk heel graag alles goed doen en ook zeker weten dat IEDEREEN vindt dat ik het goed gedaan heb en daarvoor heb ik dan die bevestiging nodig. Daarom ga ik ook overal op in ben ik bang. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |