Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En een panterprintbontjasje.
En een lange zwarte winterjas met zo'n soort kraag, alleen dan ook panterprint. Bont <3 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom hadden ze 'm er eigenlijk eerst uit geknipt, weet jij dat? Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Oh, en over dit nog:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Van de goedkopere modellen zou ik voor de Capture gaan, want dan krijg je Photoshop Elements erbij en hij is eigenlijk hetzelfde als de Create maar dan kleiner. En hij heeft multitouch maar daar heb je verder niet bijzonder veel aan.
Hier. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En dit is waarom het iets uit de Bamboo-lijn moet zijn:
Inkling: geen tablet. Intuos: duur, ontwikkeld voor tekenaars dus heeft allemaal functionaliteit die je niet nodig hebt. Cintiq: meer een beeldscherm waar je op kunt tekenen dan een tablet. Andere merken dan Wacom: moet je vooral doen als je een mooie, hippe boekenplank wil kopen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, het gevoel van 'oei, mooie gadget, giev plz' snap ik uiteraard volledig ![]() |
![]() |
|
Overigens wil ik even zeggen dat ik een beetje op een afgestudeerde leerlinge van mijn lerares ben. Fantastisch figuur, mooi, lief, nog fantastischere stem, jezus christus wat een fantastische stem. Als ik met iemand volledig van lichaam en leven moet ruilen dan weet ik het wel. En dan heb ik gewoon doodleuk zangles met haar samen en alles
![]() Laatst gewijzigd op 19-08-2012 om 10:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|