Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb Sint-Jakobsschelpen. Van het recept moet ik ze in een jasje doen van kikkerewrtenmeel en ze dan frituren, maar zowel de c1000 met uitgebreide internationale afdeling als de turkse winkel hebben geen kikkererwten. Gedroogde kikkererwten, gestoomde kikkererwten, gekookte kikkererwten, geroosterde kikkererwten, gebakken kikkererwten, gezouten kikkererwten en zelfs gepofte kikkererwten, maar geen meel ervan. Dus nu heb ik tempuramix.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik heb een pakje Reese's Peatut Butter Cups omdat Amerikanen op het internet daar altijd zo enthousiast over zijn, maar ik heb er een geproefd en ik snap niet waar die drukte om is. Plakkerige pindapasta in slechte chocola. Er staat niet eens op hoe veel cacao er in de chocola zit
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Wie is er dan zo overtuigd van dat het een falend model is? Vast allemaal mensen die niet snappen dat het moet inspelen op een bestaande collectieve wens. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mijn ouders hebben een verjaardag en mijn stiefvader moest langs de slijter maar was het vergeten. Na lang wikken en wegen voor het drankkabinet (hebben we dat niet van hem gekregen?) kwamen ze een fles kruidenbitter tegen. Ze waren er erg tevreden over. Tot ik voorlas dat er prettige feestdagen op het etiket stond.
![]() ![]() Sukkels. |
![]() |
|
Jezus, nu is Halbe Zijlstra boos op de rest van de TK omdat zij er niet uitkomen om een alternatieve dekking te bieden voor de langstudeerboete :') Wat een hypocriete lul is het toch, schaf die onzinboete gewoon af.
||
Citaat:
Ik heb een tijdje gehad dat ik ze allemaal wou proberen, want er zit een winkeltje met allemaal importspul op weg naar mijn faculteit, maar ik durf het niet meer aan. Het meeste is echt gewoon boter met suiker. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfs in Frankrijk heb je al geen normaal brood. Of ben ik nu wereldvreemd? ![]() |
![]() |
|
Ik ben er trouwens nog niet zo heel lang achter dat mais echt fukking lekker is. Mijn ouders aten dat nooit, dus pas toen ik een tijdje op mezelf woonde ging ik es wat proberen met maiskolven uit de oven en echt...OMG. Zo lekker! <3
Niet de gezondste groente, maar het is zo lekker om te kluiven.
|
Verwijderd
|
Eerste keer dat ik in een Amerikaanse supermarkt kwam, leek het wel een soort paradijs op aarde. Ik was vanuit Nederland nog gewend dat je binnenkwam bij het groente-en-fruit deel, en daar lagen dan aardappels en een stuk of vijf, zes groenten en een stuk of vijf, zes soorten fruit (het was 1996 en een vrij kleine supermarkt die ik gewend was). Maar daar kwam je een supermarkt binnen en dan waren er twee tafels van elk 2 x 10 meter ofzo, vol met allerlei groenten die ik nog nooit eerder gezien had, met exotisch fruit als ananassen en kokosnoten en met wel tien soorten appels, op kleur gesorteerd. Prachtig.
En dan liepen al die Amerikanen daar gewoon aan voorbij op weg naar de diepvriesafdeling, ik kon me dat niet voorstellen. Later begreep ik dat in de VS verse groenten en fruit een stuk duurder zijn dan ingevroren/ingeblikt, maar toen was ik daar niet zo mee bezig. |
![]() |
|
Brood is overal een beetje anders natuurlijk en niet overal wordt het zo veel gegeten, maar bijvoorbeeld een hard bolletje is hier in Nederland ongeveer hetzelfde als in Duitsland, Noorwegen, Engeland of Frankrijk. Behalve in de VS, daar zit er een flinke schep suiker bij.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|