Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2012, 14:59
Verwijderd
Het lijkt op die webcamfoto's trouwens precies () alsof ik bruine ogen heb, maar dat ligt echt totaal aan de webcam hoor, ECHT WAAR IK HEB GROENE OGEN PARA NAAMZOEK!!!1111
Advertentie
Oud 21-09-2012, 14:59
Macrador
Macrador is offline
Ja maar wat zijn groene ogen? Moet het dan echt groen zijn zonder extra kleurtje of niet? Want dan heb ik ook groen denk ik.
Oud 21-09-2012, 15:00
Verwijderd

Ik zit zo achter mijn computer.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ging net foto's maken van m'n outfit, maar nu ik ze bekijk op m'n laptop vind ik ze toch helemaal niet leuk
Verwijderd
Iemand van in de dertig zegt op internet dat de jeugd van tegenwoordig zo egocentrisch is, want ze maken 100 foto's van zichzelf tot er een goede bij zit en dat deed hijzelf als tiener nooit!

Nee, ze zien je aankomen bij de fotozaak, 'hoi ik heb hier drie filmrolletjes, wilt u die aub ontwikkelen en afdrukken, dan zoek ik de beste uit en gooi ik de rest weg, hier is alvast veertig gulden'
Oud 21-09-2012, 15:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
[afbeelding]

Lekker opgeruimd daar achter je
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zie er nu zo uit. En normaal gesproken post ik natuurlijk geen foto's waarop mijn haar dringend naar de kapper moet en ik in mijn niet-sexeh schoolkleding zit.
Spoiler
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

wat ben jij toch een ongelooflijke natural beauty.
Oud 21-09-2012, 15:02
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
[afbeelding]

Dat is een prima computergezicht
Verwijderd
Citaat:
Ik zie er nu zo uit. En normaal gesproken post ik natuurlijk geen foto's waarop mijn haar dringend naar de kapper moet en ik in mijn niet-sexeh schoolkleding zit.
Spoiler
Als je de foto nou wat cropt aan de onderkant, dan ziet niemand dat
Verwijderd
Citaat:
Lekker opgeruimd daar achter je
Tsja . Ik wou eigenlijk opruimen vanmiddag. Misschien moet ik dat zo maar gaan doen.

Citaat:
wat ben jij toch een ongelooflijke natural beauty.
dank je wel . Ik vind het op zich wel meevallen
Oud 21-09-2012, 15:03
Verwijderd
Ik heb de camera op het tafeldriepootje geschroefd om een foto van mezelf achter de computer te maken voor jullie
Oud 21-09-2012, 15:03
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben net een stoner als ik naar de computer zit te kijken, dus daar ga ik geen foto van posten
Oud 21-09-2012, 15:04
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als je de foto nou wat cropt aan de onderkant, dan ziet niemand dat
Dan zie je dat nog steeds
Oud 21-09-2012, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de camera op het tafeldriepootje geschroefd om een foto van mezelf achter de computer te maken voor jullie
Oud 21-09-2012, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Oud 21-09-2012, 15:08
Verwijderd
Zo zit ik als ik typ!
Oud 21-09-2012, 15:09
Verwijderd
Hee, wat vinden jullie van dat Project X gedoe in Haren?

Ik snap niet zo goed waarom mensen massaal op een per ongeluk-uitnodiging afkomen. Waarom zou je naar een feest gaan van iemand die je totaal niet kent? Alleen om te zieken ofzo, zou ik dan kunnen bedenken.

Dat zoiets in Amerika zou kunnen gebeuren vind ik beter te begrijpen, want die komen onder de 21 nergens in, dus die zijn allang blij als ze bij iemand thuis kunnen losgaan met drank.

Maar hier in Nederland is dat toch allemaal niet nodig, ga lekker naar de kroeg in plaats van een voor jou onbekende lastig te gaan vallen :')
Oud 21-09-2012, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Zo zit ik als ik typ!
[afbeelding]
Haha, heel serieus
Verwijderd
Hier komen mensen ook altijd af op huisfeesten van mensen die ze verder niet speciaal kennen enzo. Meer via via via. En dat is gewoon omdat het leuke/goede feestjes zijn, of als ze uit de kroeg komen na 1 / 2 uur en dan nog verder willen feesten en dan kom je in Leiden er gewoon nergens meer in.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huhuhu ik weet niet eens hoe ik m'n webcam aankrijg
Oud 21-09-2012, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Hier komen mensen ook altijd af op huisfeesten van mensen die ze verder niet speciaal kennen enzo. Meer via via via. En dat is gewoon omdat het leuke/goede feestjes zijn, of als ze uit de kroeg komen na 1 / 2 uur en dan nog verder willen feesten en dan kom je in Leiden er gewoon nergens meer in.
Ja goed, maar dat is in dezelfde stad, in het studentencircuit. Vind ik allemaal nog te begrijpen.

Maar dat er nu allemaal mensen (hoewel het vast ook enorm opgeblazen wordt door de media hoor) afkomen op iets wat niet eens gaat gebeuren :') Dat meisje is ondergedoken hoorde ik vanmiddag op het nieuws, whehe, the dramaz.
Oud 21-09-2012, 15:12
Verwijderd
Hey

er is gister een zwerfkat bij ons binnen komen lopen en die komt steeds naar ons, wilt naar binnen enzo. En heel mischien houden we hem.
Oud 21-09-2012, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Dus? Niemand heeft altijd een leuk gezicht bij alles. Ik kijk al boos bij wandelen.
Gewoon meer /care hebben want je merkt toch zelf wel dat je niet zo lelijk bent dat mensen stenen gooien.
Ook niet verkeerd opvatten dit.
ik zie er altijd goed uit!
Oud 21-09-2012, 15:14
Verwijderd
Citaat:
ik zie er altijd goed uit!
Dat is zeker waar.
Oud 21-09-2012, 15:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh hah, ik heb m'n webcam gevonden. Ik zit met nat haar en zonder make-up achter m'n laptop

Spoiler
Oud 21-09-2012, 15:17
Verwijderd
Citaat:
De gemeente en politie in Haren zetten zich schrap voor het Project X-feest waarvoor vrijdagavond mogelijk duizenden feestgangers naar het Groningse dorp komen. Het feest, dat bedoeld was als privéfeestje maar waarvoor per ongeluk een openbare uitnodiging op Facebook werd gezet, krijgt geen podium van de gemeente. Toch treft Haren vrijdag voorzorgsmaatregelen.

Vrijdagochtend werden straatnaambordjes in Haren verwijderd om feestgangers op een dwaalspoor te brengen, melden lokale media. Donderdag zou de politie al de straat op zijn gegaan om jongeren af te raden naar het feest te komen. Ook werden daarvoor scholen bezocht.

Ook is de Stationsweg, waar het feest zou plaatsvinden, afgesloten. Eventuele bezoekers worden naar een alternatieve, maar nog onbekende locatie geleid.

Vrijdagochtend vond nog een uitgebreid overleg plaats over het feest. Wat de uitkomsten daarvan zijn is vrijdag rond het middaguur nog niet bekend. De gemeente liet eerder weten zelf geen alternatief feest te organiseren en ook aan andere initiatieven die zich spontaan meldden werden geen vergunningen verleend. De gemeente zegt de veiligheid niet te kunnen garanderen.

Hoewel de gemeente afraadt vrijdagavond naar Haren af te reizen, geven duizenden mensen op sociale media aan alsnog te komen. Op Twitter wordt gesproken van touringcars die naar de Groningse plaats vertrekken. Dj Yellow Claw liet weten bij tienduizend volgers zijn dj-kunsten te zullen vertonen in Haren. Inmiddels volgen bijna elf duizend twitteraars hem nu.
Godsamme

En wat een lutser ben je als je alsnog gaat, terwijl je weet dat er helemaal niks gaat gebeuren!
Oud 21-09-2012, 15:18
Verwijderd
jullie kijken raar.
Oud 21-09-2012, 15:20
Verwijderd
Je bent zelluf raar!
Oud 21-09-2012, 15:23
Verwijderd
Toen ik de MicroSD kaart uit de lezer wilde halen besloot de computer dan ook maar de wifi-ontvanger af te stoten. Maar na een reboot ben ik er weer. Ik had namelijk nog een foto. Als ik lees of plaatjes kijk en zit te scrollen, zit ik vaak aan m'n mond:

Oud 21-09-2012, 15:25
Verwijderd
Ik zit heel heel vaak met m'n pink in m'n mond
Oud 21-09-2012, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Hee, wat vinden jullie van dat Project X gedoe in Haren?
Dat meisje is een tikkeltje lomp, de vreemden die er heen gaan nog lomper en verder vind ik er niets van.
Oud 21-09-2012, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Ik zit heel heel vaak met m'n pink in m'n mond
?
Oud 21-09-2012, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Oh hah, ik heb m'n webcam gevonden. Ik zit met nat haar en zonder make-up achter m'n laptop

Spoiler
poster
Verwijderd

Nee, maar ik zuig ook echt nog, ging rond m'n 11e van m'n duim over naar m'n pink, en ben er nooit mee gestopt
Verwijderd
Citaat:
Hey

er is gister een zwerfkat bij ons binnen komen lopen en die komt steeds naar ons, wilt naar binnen enzo. En heel mischien houden we hem.
Kijk wel even of hij geen chip heeft!
Oud 21-09-2012, 15:29
Verwijderd
Let ook op onze prachtige strijkplank die we van mijn oma hebben gekregen omdat zij een modernere strijkplank aanschafte die overtrek heeft ze zelf gemaakt!
Oud 21-09-2012, 15:31
Verwijderd

Mensen gaan al op de foto met het huis :')

Er is hier in Nederland blijkbaar écht niks te doen.
Oud 21-09-2012, 15:32
Verwijderd
wow, wat een kast van een huis
Oud 21-09-2012, 15:33
Verwijderd
Pff. Wat een gedoe om niets.
Oud 21-09-2012, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Pff. Wat een gedoe om niets.
Weet niet, er zijn wel duizenden mensen die hebben gezegd te gaan.

Ik denk dat er sowieso al een hoop mensen uit de buurt 'even gaan kijken of er iets te zien is'.

Hoop eigenlijk wel op iets Maar niet dat het uit de hand loopt hoor.
Oud 21-09-2012, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Haren, eah
Oud 21-09-2012, 15:34
Verwijderd
Ik heb wel een aantal keer door Haren gereden met rijles, om te merken dat als je van de snelweg af komt en dan over een brede, gladde asfaltweg in een woonwijk rijdt, het best moeilijk kan zijn om maximaal 30 aan te houden. Maar dit huis is zelfs voor Harense begrippen aan de grote kant.
Oud 21-09-2012, 15:35
Verwijderd
Ik heb weleens grotere huizen gezien hoor, valt toch wel mee?

Hier een eindje verderop begint Voorburg, ook kasten van huizen.
Verwijderd
Het is vooral zo massief!
Verwijderd
Citaat:
Weet niet, er zijn wel duizenden mensen die hebben gezegd te gaan.

Ik denk dat er sowieso al een hoop mensen uit de buurt 'even gaan kijken of er iets te zien is'.

Hoop eigenlijk wel op iets Maar niet dat het uit de hand loopt hoor.
Ja, en sowieso dat er geen 30000 mensen naartoe gaan . Ten minste, met dit soort dingen, iedereen zegt te gaan komen, maar dan valt het uiteindelijk toch wel tegen.
Oud 21-09-2012, 15:36
Verwijderd
Het is zeg maar een twee-onder-een-kap-woning, alleen dan met 1 voordeur en waarschijnlijk ook twee keer zo diep. Meestal als een huis veel woonoppervlak heeft, is het niet zo vierkant. En kasterig.
Oud 21-09-2012, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ja, en sowieso dat er geen 30000 mensen naartoe gaan . Ten minste, met dit soort dingen, iedereen zegt te gaan komen, maar dan valt het uiteindelijk toch wel tegen.
Nee tuurlijk geen 30000, maar met een mannetje of 500-1000 daar in die straat heb je toch al een aardig probleem
Oud 21-09-2012, 15:38
Verwijderd
Ik las iets over dat ze een of ander voetbalveld hebben aangewezen waar ze naartoe mogen
Oud 21-09-2012, 15:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
poster
Eigenlijk wil ik al heel lang iets nieuwe ophangen, maar ik weet niet wat. Dus zolang hangt De geboorte van Venus er.

Citaat:
Citaat:
Haren, eah
Dit ja En ik heb véél grote(re) huizen in Haren gezien, vooral langs de hoofdweg.

Regels voor berichten