Gefeliciteerd, lekker op het randje

Ik denk ook ieder jaar 'leuk, maar volgend jaar niet weer' en nou heb ik het toch al twee keer vaker gedaan dan ik zei dat ik zou doen
Citaat:
Ik zou het ook vreselijk vinden als jij het niet had gezien met je powers! De rest was er ook snel achter.
Ik schrijf geen fantasy, maar meer coming of age realisme. Strikt genomen over 'de vreemdheid van het bestaan' door de ogen van de ik-figuur.
|
Sommige lui pik je er dan ook al direct uit, of ze er nou moeite voor doen of niet
Met 'coming-of-age' dingen kan ik mij altijd slecht identificeren

Ernstige dingen in entertainment zorgen wel voor nodig conflict, maar ik vind het altijd het leukste als het dan met een zekere luchtigheid wordt bestreden.
Ik ben dus bezig met een beetje SF en actie/avontuur, maar vanuit een huidig standpunt. Dus ik probeer voorzichtig richting het SG1-universum te kruipen op een manier die niet ineens heel zweverig en absurd lijkt, en dat is best lastig eigenlijk want je komt uiteindelijk op een drempel waarin je (vrijwel letterlijk) moet zeggen 'ik weet ook niet hoe dit werkt - magie

' ten kosten van wat ik denk toch de nodige geloofwaardigheid is

Maar ja, voor NaNo mag dat sowieso.
Los daarvan werk ik met een team dat al uit 15 man bestaat, vaste personages die uit een groep van 5 bestaat, en dan straks het SG1-team dat uit minimaal 4 leden bestaat. Nogal veel personages om mee te werken
Citaat:
Ik had dat al lang door met mijn gezonde verstand 
|
Het leek mij ook vrij duidelijk, maar ik kon het met absolute zekerheid zeggen