Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2012, 08:40
Sommerfugl
Sommerfugl is offline
Loop hopeloos achter, verhaal gaat nergens meer over, toetsweek verpest. Maar ik schrijf dapper door. ^.^
Oud 20-11-2012, 08:41
Verwijderd
Wat is je score?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 09:06
Sommerfugl
Sommerfugl is offline
Rond de 30.000
Oud 20-11-2012, 09:51
Verwijderd
Hopeloos achter? Hallo! Je ligt 3k voor op mij. Daarbij te zeggen dat het goed te doen is. Morgen moet je op 3500 zitten, dus zeg dat je 3000 achter ligt. 9 dagen te gaan, dus dagelijks iets meer dan 300 erbij
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 13:55
KIET
KIET is offline
Wel tof dat je nog steeds doorzet, Sommerfugl! En het kan nu nog prima hoor
Oud 20-11-2012, 15:02
Verwijderd
Precies. Met 2000 per dag kom je er nog steeds.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2012, 16:21
KIET
KIET is offline
Dat sowieso Maar ik heb ontdekt dat 'zaterdagnacht' in mijn gevoel anders is dan op een kalender, dus ik ga 24 uur eerder op vakantie Dus ik heb nog maar iets van 28 uur voor 7,500 woorden... Ik weet niet of ik de rest wel op vakantie af ga schrijven
Oud 23-11-2012, 22:38
KIET
KIET is offline
Hmz... 46.000 woorden, dus niet voor de vakantie gehaald Misschien dat ik wel die laatste 4/5k kan pakken, misschien niet. Anders speel ik even vals met valideren en haal ik ze na terugkomst wel in
Oud 24-11-2012, 22:22
Verwijderd
De achterstand varieert tussen de 6000 en 2000. Ik kom terug, raak achter en herhaal dit alles. Ziet er dus best gezond uit! Succes KIET, je kunt het!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2012, 12:07
Qimm
Qimm is offline
wij gaan het sowieso niet meer redden, jammer maar helaas. geeft niet heel veel vind ik zelf.
Oud 27-11-2012, 13:42
Verwijderd
Waar ben je op uitgekomen dan?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2012, 15:55
Qimm
Qimm is offline
uhm 15k ish
Oud 27-11-2012, 16:02
Verwijderd
what the hell
Met citaat reageren
Oud 27-11-2012, 16:40
Qimm
Qimm is offline
jah het faalde een beetje, begon goed, maar toen ging het bergafwaarts. beetje gebrek aan concentratie
Oud 27-11-2012, 18:00
Verwijderd
Jammer!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2012, 19:13
Qimm
Qimm is offline
niet erg, het was een middel voor een groter doel

we zijn weer aan het schrijven, het verhaal gaat afkomen nu!
Oud 27-11-2012, 20:21
Verwijderd
Veel succes, ik lees het graag een keer!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2012, 20:31
Qimm
Qimm is offline
hoop dat het ooit zover komt

tis wel een wijven-boek ben ik bang
Oud 27-11-2012, 20:39
Verwijderd
Ik ben ook een wijf
Met citaat reageren
Oud 27-11-2012, 21:25
Qimm
Qimm is offline
echt waar?? oh sorry dan Op de een of andere manier had ik gedacht dat je een dude was
Oud 27-11-2012, 21:43
Verwijderd
Hoe dan ook, ik zit nu op de 44332. Zevenhonderd woorden achterstand op vandaag. Dat schrijf ik hopelijk nog wel bij.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 12:35
Verwijderd
Laatste dag, tijd voor de eindsprint!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 19:48
Verwijderd
Gelukt en klaar om 19:35. Verhaal is nog niet af.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 20:27
Qimm
Qimm is offline
hoera! Gefeliciteerd met je 50k!
Oud 30-11-2012, 22:03
Verwijderd
Hartelijk dank!

Sommerfugl? KIET? ZEG HET ME
Met citaat reageren
Oud 01-12-2012, 23:18
KIET
KIET is offline
53.328 volgens Word, vrijdagmiddag Maar ik had geen internet in het hotel (althans, ik ga er geen 6 euro voor lappen voor 1 dag - of wezenlijk 5 minuten) en ben net een half uurtje weer thuis en ik heb niet kunnen valideren, dus volgens NaNo zelf ben ik geen winnaar
Oud 02-12-2012, 10:34
Verwijderd
Ja wat boeit NaNo nou Ik geloof je op je woord Ik geloof dat ik sinds de 11e niks meer heb ingevoerd op de site.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 14:24
KIET
KIET is offline
Ik wil een certificaat

Ik voer nooit wat in, alleen valideren op de 30ste normaal gesproken. Anders vind ik het te demotiverend als ik het zo langzaam zie stijgen Volgens mij telt NaNo gekoppelde woorden als twee losse worden, en aangezien ik vaak woorden opbreek om met alinea's uit te komen is mijn wordcount normaal nog hoger dan Word aangeeft

Alleen een beetje jammer dat ik nu ook mijn wordcount in het profiel (op het moment) niet kan aanpassen, dus ik sta voor heel 2012 op 0 Verder is het ook verre van af bij mij, had nog genoeg bedachte scènes over voordat ik echt na zou moeten gaan denken over 'ja, en nu?'!

En ik dacht ook dat je een M-lid was Is het bij jou ook een beetje een wijven-boek?
Oud 02-12-2012, 17:36
Verwijderd
Ik ben ook een M-lid. Kan ik toch nog wel een wijf zijn?

Jullie zijn echt kritisch.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 19:06
KIET
KIET is offline
Nou ja, niet echt kritisch, meer verbaasd over het toen geldende verwachtingspatroon wat anders doorbroken werd Wijverige M-leden zijn we hier natuurlijk niet vreemd
Oud 02-12-2012, 19:51
Verwijderd
Vroeger was ik Uitzicht, misschien verklaart dat wat
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 20:39
KIET
KIET is offline
Dat had ik allang gezien met mijn powers
Maar ik wist zo niet meer of je vorige account een M-lid was of niet

Waar gaat/ging het van jou dan over? Het viel mij op het Nederlandse NaNo-forum op dat er heel veel fantasie geschreven werd door mannen, maar dat sowieso 90% vrouw was en of fantasie, of wijven-boeken (of allebei) schreef
Oud 02-12-2012, 21:21
Verwijderd
Ik zou het ook vreselijk vinden als jij het niet had gezien met je powers! De rest was er ook snel achter.

Ik schrijf geen fantasy, maar meer coming of age realisme. Strikt genomen over 'de vreemdheid van het bestaan' door de ogen van de ik-figuur.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 09:29
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dat had ik allang gezien met mijn powers
Ik had dat al lang door met mijn gezonde verstand
Oud 05-12-2012, 15:25
Sommerfugl
Sommerfugl is offline
Nou, ik heb het ook gehaald hoor, de eindteller staat op 50.008 woorden. Eigenlijk was het verhaal al af, dus heb ik er een drie pagina's lange epiloog bij geschreven waarin de hoofdpersoon een korte samenvatting geeft van de gebeurtenissen en vervolgens op een gruwelijke wijze doodgaat. Ik kreeg al schrijvende een steeds grotere hekel aan hem dus het voelde goed om 'm te laten vierendelen. ^.^

Ik ben echt onwijs trots op mezelf, maar heb nu toch een beetje een "eens maar nooit weer" gevoel.
Oud 05-12-2012, 17:09
Qimm
Qimm is offline
gefeliciteerd
Oud 05-12-2012, 18:20
Verwijderd
Goed gedaan! Komende november wil je waarschijnlijk toch wel nog een keer, maar nu moet je vooral even balen en afkicken

Dit geeft toch vertrouwen in wat je kunt!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2012, 13:31
KIET
KIET is offline
Gefeliciteerd, lekker op het randje
Ik denk ook ieder jaar 'leuk, maar volgend jaar niet weer' en nou heb ik het toch al twee keer vaker gedaan dan ik zei dat ik zou doen

Citaat:
Ik zou het ook vreselijk vinden als jij het niet had gezien met je powers! De rest was er ook snel achter.

Ik schrijf geen fantasy, maar meer coming of age realisme. Strikt genomen over 'de vreemdheid van het bestaan' door de ogen van de ik-figuur.
Sommige lui pik je er dan ook al direct uit, of ze er nou moeite voor doen of niet

Met 'coming-of-age' dingen kan ik mij altijd slecht identificeren Ernstige dingen in entertainment zorgen wel voor nodig conflict, maar ik vind het altijd het leukste als het dan met een zekere luchtigheid wordt bestreden.

Ik ben dus bezig met een beetje SF en actie/avontuur, maar vanuit een huidig standpunt. Dus ik probeer voorzichtig richting het SG1-universum te kruipen op een manier die niet ineens heel zweverig en absurd lijkt, en dat is best lastig eigenlijk want je komt uiteindelijk op een drempel waarin je (vrijwel letterlijk) moet zeggen 'ik weet ook niet hoe dit werkt - magie ' ten kosten van wat ik denk toch de nodige geloofwaardigheid is Maar ja, voor NaNo mag dat sowieso.
Los daarvan werk ik met een team dat al uit 15 man bestaat, vaste personages die uit een groep van 5 bestaat, en dan straks het SG1-team dat uit minimaal 4 leden bestaat. Nogal veel personages om mee te werken

Citaat:
Ik had dat al lang door met mijn gezonde verstand
Het leek mij ook vrij duidelijk, maar ik kon het met absolute zekerheid zeggen
Oud 06-12-2012, 21:38
KIET
KIET is offline
O yeah, met terugwerkende kracht nog gevalideerd door de NaNo-crew
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten