Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik was net de was in de wasmachine aan het proppen en toen ik omhoog kwam, stootte ik KEIHARD mijn kop tegen de deur van de droger. Ik doe het elke keer, elke keer scheld ik dat ding helemaal de graftering en toch.. Tjonge jonge, het deed verdorie nog zeer ook. Kutdroger.
||
Citaat:
|
Dat er gisteren een gezwel is gevonden in m'n moeders baarmoeder.
![]() ![]() M'n moeder hield het even niet droog toen ze me dit allemaal vertelde, waardoor ik natuurlijk nog meer van dit alles schrok. Als dit voor mij rauw al op m'n dak valt, dan voor haar al helemáál natuurlijk. ![]() ![]()
|
Dank jullie wel voor de goede wensen. Ik ga straks naar haar toe en kijken waar ik haar zoal nog mee kan helpen. Sowieso zal ik al meehelpen met de zorg voor de honden zolang ze in het ziekenhuis ligt: m'n ouders hebben 3 honden die meerdere keren per dag moeten worden uitgelaten, en dat kan mijn vader natuurlijk niet allemaal alleen doen (hij heeft zijn eigen werk ook nog). Ik woon het dichtste bij, dus ik kan dan het best een steentje bijdragen. Mijn ene zus woont te ver weg en de andere woont wel dichtbij maar gaat op vrijdag net op vakantie naar Turkije (naar haar vriend), dus die is dan niet beschikbaar.
Hmm, zucht... ik hoop maar dat alles goed gaat komen. ![]()
|
De langstudeerboete gaat mogelijk toch door. Wat is de huidige politiek toch kotswekkend.
"De langstudeerboete was een initiatief van staatssecretaris Halbe Zijlstra van de VVD. Inmiddels is er al geen Kamermeerderheid meer voor, maar door gebrek aan politieke samenwerking is er geen manier gevonden om invoering van de wet te kunnen voorkomen." En het CDA doet lekker mee met de VVD. De VVD riepen in de stemwijzer nog 'flink te gaan investeren in studenten'. Flikker een teringeind op. Ik mag lijen dat beide partijen onder de tien zetels komen. Wat een aanfluiting voor het land.
|||
Ik kwam gisteren al dit artikel tegen en moest er ook stilletjes om huilen. Diep diep triest.
Citaat:
Citaat:
|
stom wijf van marktplaats die m'n bank wilde overkopen maar ivm verhuizing kon ze pas deze week ophalen. Heel dat ding uit elkaar gehaald (grote slaapbank) en staat nu al een week gigantisch in de weg. Heb haar dat ook verteld maar ze wist 100% zeker dat ze hem kwam ophalen
![]()
|
Dat ik helemaal uitkeek naar het eten van hartige taart met oa zoete aardappel, kip en paprika en dat er op het laatste moment een pak zout in viel.
![]() Heb geprobeerd het meeste eruit te scheppen, maar ben bang dat het nu niet meer te vreten is. Nog een half uurtje wachten... @Severus: Jeetje wat naar. ![]() @CR en Noedel: Het is echt te belachelijk voor woorden. Zal je ook net zien dat het volgend jaar wel wordt afgeschaft, net als ik klaar ben en die 3000 euro al kwijt ben en ik er een jaar aan armoede op heb zitten. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() En nee he, heb je komend jaar al de boete ![]()
|
Ja, ik krijg 'm al. Als ik dat eerder had geweten had ik wat beter m'n best gedaan of hulp gezocht ofzo. Nu moet ik dus al m'n vakken zien te halen en meer uren werken om een beetje normaal te kunnen leven. Gelukkig heb ik nog niet eerder geleend, dus m'n studieschuld zal niet al te erg zijn, maar met dubbel zoveel werken heb ik minder tijd om aan m'n studie te besteden en dat was voorgaande jaren ook al een probleem.
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
"Het afschaffen van de maatregel kost Nederland niet alleen 370 miljoen euro per jaar, maar volgens Zijlstra zadelt het universiteiten ook nog eens op met flinke geldproblemen. Dat is al niet handig, en daarnaast is het juridisch ook nog eens onmogelijk de boete terug te draaien naar 0 euro. Het bedrag van 3000 euro als boete is namelijk vastgesteld in de wet en kan niet zomaar veranderd worden."
Zonder Zeilstra was het probleem er in de eerste instantie ook nooit geweest, toch?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Mijn moeder heeft stress omdat we morgen visite krijgen hier, en hoewel haar vrouw aan het koken is terwijl ik net een lading was gevouwen en een lading was gehangen heb en twee keer per dag de vloer schoonmaak, loopt ze de hele tijd te zuchten en wilde ze niet even naar de supermarkt om melk te halen want 'zucht ik heb mijn beha al uit'.
![]() |
![]() |
|
Mijn vader heeft een paar stenen beelden in de tuin die ik als kind gemaakt heb. Daar heeft de familie best om ge'ruziet', maar mijn vader kreeg ze omdat hij ze graag wou. Nou is hij zijn huis aan het verkopen en hij zei dat iemand om een van die beelden is gekomen en of hij het mocht verkopen. Ik zei nee, andere familieleden willen hem graag en ik hou hem liever in de familie. Toen zei hij dat hij niet wist waar het beeld stond trouwens. Een dag later kreeg ik een smsje: oohja, het stond bij zijn vader.
Ik snapte al niet hoe de potentiele koper het beeld ueberhaupt had kunnen zien staan dan. Dus ik heb mijn opa gemaild en het nagevraagd, en het beeld staat daar dus helemaal niet. Mijn vader zit dus gewoon glashard tegen me te liegen en intussen geld op te strijken voor mijn spullen. Ik vind dat best erg en ik denk dat ik iets duurs ga kopen van zijn creditcard. Want dat beeld was bestwel belangrijk voor mijn moeder en nou heeft hij het zitten verkopen ![]() |
![]() |
|
Ik deel mijn moeder mee dat ik morgen met mijn vriendje uit eten ga, krijg ik de reactie: 'oh, maar je zou van de week niet meer afspreken!' En helemaal beledigd zijn. Eh
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 11:39 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
Verhalen & Gedichten |
een stuk dat ik geschreven had toen ik stoned was.. italianboy | 12 | 12-07-2001 21:55 |