Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2012, 23:38
Carn
Carn is offline
www.google.com/elections/ed/us/results
Oud 06-11-2012, 23:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
6500 dollar voor een HEEL huis, omg.
ik heb dat soort 'huizen' gezien, daar mag je in Nederland niet eens in wonen
Oud 06-11-2012, 23:41
Verwijderd
Ja, je hebt in Detroit toch ook allemaal huizen voor 'n euro? Maar dan zit je in een krot dat op instorten staat in een buurt die op jou en wat junks na nagenoeg leeg is.
Oud 06-11-2012, 23:44
Carn
Carn is offline
Correct. Deze was nog wel aardig; nog steeds absurd goedkoop, dat wel.

Oud 06-11-2012, 23:57
Verwijderd
Detroit Rock Citeeeh! </Kiss>
Oud 07-11-2012, 00:04
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Je mag wel zeggen dat iemand liegt, maar je mag niet zeggen dat iemand een leugenaar is
Oud 07-11-2012, 00:14
Verwijderd
Citaat:
ik heb dat soort 'huizen' gezien, daar mag je in Nederland niet eens in wonen
Maar het is een huis, een heel huis :emigreert:
Oud 07-11-2012, 00:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar het is een huis, een heel huis :emigreert:
Waar je nog voor 2 ton aan moet verbouwen
Oud 07-11-2012, 00:24
Verwijderd
Je verpest al m'n leuke geldideeën Mickel

Zijn jij en Absinthe ook bij Sharif vrijdag?
Oud 07-11-2012, 00:59
Carn
Carn is offline
Jot!
Oud 07-11-2012, 02:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ach, op die leeftijd vind je alles aan jezelf belangrijk genoeg om militant over te doen. Bovendien; niks mis met veertienjarigen die onder elkaar seksuele vrijheid propageren, of dat nou vanuit biseksualiteit of vanuit aseksualiteit is. (De vrijheid om geen seks te hebben is ook vrijheid, immers.)

Ze doet het misschien niet op de manier die jij graag zou zien, en misschien blijkt ze achteraf niet eens aseksueel te zijn, maar ze zorgt er wel voor dat meer mensen op de hoogte raken van wat het is, en dat lijkt me in de kern toch een goed iets.

[edit] Alhoewel ik je irritatie ook wel snap, hoor. Dit is meer gezegd vanuit 'the greater good'.
Ja, tuurlijk is het goed dat erover gesproken wordt en seksuele vrijheid propageren is altijd een goed iets, maar het ging mij voornamelijk om dat het een meisje van 14 is. Ik was op die leeftijd helemaal niet met zulk soort dingen bezig en mijn leeftijdsgenoten toen ook niet.
Oud 07-11-2012, 02:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wordt trouwens een beetje misselijk van die election coverage op de BBC.
Romney staat nu voor en dat vind ik een beetje heel erg veel eng.

Ik ga duimen zoals ik nog nooit geduimt heb.
Oud 07-11-2012, 02:32
Verwijderd
Ik heb mezelf ingeschreven als wekker. Nu kan ik wekkers instellen en dan wakker gebeld worden door een onbekend persoon, en zelf mensen wakker bellen. Ik vind het een zeer sympathiek plan.
Oud 07-11-2012, 03:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb mezelf ingeschreven als wekker. Nu kan ik wekkers instellen en dan wakker gebeld worden door een onbekend persoon, en zelf mensen wakker bellen. Ik vind het een zeer sympathiek plan.
Ik haat mensen die mij wakker bellen. Soms is het noodzakelijk, maar dan kies ik iemand waarvan ik weet dat hij/zij weet hoe ik ben als ik net wakker ben en daar rekening mee houdt Het zijn er maar weinig.
Oud 07-11-2012, 04:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn Nu.nl app haalt mij bruut uit mijn bijna-in-slaap-val-moment om me te vertellen dat Obama gewonnen heeft. En terecht.
Oud 07-11-2012, 04:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben al die tijd wakker gebleven, want het was kenkerspannend. Maar gelukkig is Amerika iets minder debiel dan ze de rest van de wereld vaak doen geloven en staat Oven Mitt nu klaar om z'n verliezers-speech te houden.<3
Oud 07-11-2012, 06:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn telefoon gaat heel vaak midden in de nacht hysterisch doen omdat hij dan volledig opgeladen is. Ja, ik nog niet, kut, ga slapen.

Goeiemorgen allemaal en jezus jullie zijn ook vroeg op
Oud 07-11-2012, 06:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh wacht Little Phoebe was NOG wakker in plaats van al
Oud 07-11-2012, 06:29
Verwijderd
Citaat:
Ik haat mensen die mij wakker bellen. Soms is het noodzakelijk, maar dan kies ik iemand waarvan ik weet dat hij/zij weet hoe ik ben als ik net wakker ben en daar rekening mee houdt Het zijn er maar weinig.
Maar dit is gaaf! Je kan via deze app een tijd instellen dat je wakker wil worden. Andere mensen die dan wakker zijn kunnen inschrijven om op die tijd iemand te wekken. Die worden dan gebeld en met jou doorverbonden. Jij wordt gebeld op je wektijd en dan krijg je diegene aan de lijn, die jou wakker gaat maken. Ik heb tot nu toe drie mensen gewekt en ben nog niet gewekt (dat gaat vannacht gebeuren) en het is heel gaaf. En gratis.
Oud 07-11-2012, 06:31
Verwijderd
Mogguh. *slaapkorstje uit ogen wrijf* Oi, heeft die ouwe negert toch nog een poosje het witte huis gekaapt Jammer alleen weer van het Huis van Afgevaardigden, but still.
Oud 07-11-2012, 06:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar dit is gaaf! Je kan via deze app een tijd instellen dat je wakker wil worden. Andere mensen die dan wakker zijn kunnen inschrijven om op die tijd iemand te wekken. Die worden dan gebeld en met jou doorverbonden. Jij wordt gebeld op je wektijd en dan krijg je diegene aan de lijn, die jou wakker gaat maken. Ik heb tot nu toe drie mensen gewekt en ben nog niet gewekt (dat gaat vannacht gebeuren) en het is heel gaaf. En gratis.
Maar waarom zou je dat willen, je kunt toch ook een gewone wekker zetten?
Oud 07-11-2012, 08:06
Verwijderd
Iemand gisteravond toevallig Hart van Nederland gekeken? Ik schijn in beeld te zijn geweest.

Er was een item over dat jonge huisartsen alleen nog maar in de stad willen werken. Dus gingen ze aan ons vragen of we in de stad of op het plattenland wilden werken. Ze waren niet blij met ons, want we gaven veel te genuanceerde antwoorden, de meesten hadden geen voorkeur en dat was niet de bedoeling, en van degenen die wel een voorkeur hadden wilde de helft naar het plattenland. Dat was al helemaal niet de bedoeling, maar hallo, ga dan ook niet naar Groningen om dat te vragen. Maar ik heb gehoord van een van de assistentes dat ze hebben geknipt en geplakt zoals dat gaat, en alleen de interviews met mensen die in de stad wilden werken hebben uitgezonden!
Oud 07-11-2012, 08:22
Verwijderd
SBS6 is een beetje ebola, dus daar kijk ik eigenlijk nooit naar
Oud 07-11-2012, 08:36
Verwijderd
Geen college vandaag superchill.
Oud 07-11-2012, 09:30
Verwijderd
Ik moet zometeen mijn werk bellen en vindt dat echt niet tof en ben stikzenuwachtig. Bah. Ik kan niet zo goed tegen sociale druk

Oh nee, zij moeten mij terugbellen! Doet dat dan ook
Oud 07-11-2012, 09:32
Verwijderd
Hoeo moet je per se bellen dan ?
Oud 07-11-2012, 09:37
Verwijderd
Omdat ik met kerst niet ga werken, en er is mij gezegd dat ik dat ook niet hoef (want nul-contract en dus geen verplichtingen), maar gisteren kreeg ik ineens te horen dat het wel wenselijk is omdat ik lange-duur-vervanging doe (ik werk als flexer en vervang iemand die met zwangerschapsverlof is) en ik ook al haar uren werk en voorrang heb bij het aangeven van wat ik wel/niet kan werken. Maar dat is de grootste flauwekul, want de diensten die er vrij komen worden verdeeld onder drie flexers in totaal. Waardoor ik echt wel veel minder werk dan de 24 uur die de collega die ik vervang werkt. En als ze willen dat ik met kerst werk, mogen ze mij ook eerst een tijdelijk contract aanbieden. Mét vaste uren. Er is mij nooit gezged dat bij lange-duur-aanvraag-werken ook feestdagen werken hoort. En ik heb gevraagd naar werken met de feestdagen. En er werd gezegd dat dat niet hoefde omdat nulurencontract. Maar nu doen ze dus moeilijk en beginnen ze met "JA MAAR DAT IS WEL HEEL ERG WENSELIJK EN HET IS BEHOORLIJK ASOCIAAL, ALS JE NIET WERKT". Dat zal best wel maar ik heb een nulurencontract en daar maak ik gebruik van, net zoals jullie dat bij mij doen. Bitches. Ik kan geen fatsoenlijke verhalen typen, zo zenuwachtig ben ik
Oud 07-11-2012, 09:41
Verwijderd
Hihi nou ja, als je gewoon belt en je leest dit verhaal op dan kom je een heel eind. Ik zou ze alleen geen bitches noemen . Komt wel goed. Gewoon vasthouden, als je niet wil werken dan wil je niet.
Oud 07-11-2012, 10:01
Verwijderd
Ik heb gebeld En ik heb nog best een netjes verhaal gehouden, dacht ik zo: "Als flexmedewerker heb ik een aantal nadelen, waaronder dat ik vaak pas kort vantevoren weet of ik kan werken. Ook moet ik maar afwachten of ik genoeg kan werken om genoeg inkomen te verzamelen. Als flexmedewerker zijn er ook een aantal voordelen, waarvan er eentje is dat ik met kerst/oudennieuw niet hoef te werken, en daar maak ik nu gebruik van. Ik werk dus niet." "Ok, dat is duidelijk. Dat is jouw keuze en ik weet niet of het een verstandige keuze is, maar het is wel jouw keuze." En ik heb oko nog de voicemail van mijn teamleidster ingesproken, met hetzelfde verhaal. Al vermoed ik wel dat zij iets minder makkelijk reageert. Maar goed, dat zien we dan wel weer. Dit heb ik alvast gedaan
Oud 07-11-2012, 10:09
Verwijderd
Goed zo .

Wel goed dat je het verder niet uitstelt en meteen nu gewoon doet
Oud 07-11-2012, 10:12
Verwijderd
Ja, anders ga ik er heel veel last van hebben en kan ik drie dagen niet functioneren. Maargoed, ik vind eigenlijk al dat ze laat zijn met het kerstplanningsgebeuren, op veel plekken is dat al in de zomer bekend, of ze met kerst of oud en nieuw moeten werken. Dus het is, als ik dan toch niet werk, wel zo netjes om het meteen te regelen, dan weten zij ook waar ze aan toe zijn en kunnen ze gewoon gaan plannen, aangezien het toch al kortdag is.
Oud 07-11-2012, 10:17
Verwijderd
Ja, zeker.

Even wat anders, ik ben heel dringend op zoek naar hulp omdat ik een galabrief aan het schrijven ben en het lukt niet. Heb jij daar niet toevallig ervaring mee ? Of een stiekeme meelezer?
Oud 07-11-2012, 10:22
Verwijderd
Ik wil best wel helpen, maar ik heb geen idee wat een galabrief is Maar als je het me uitlegt, kan ik misschien wel van dienst zijn
Oud 07-11-2012, 10:26
Verwijderd
Oh. Wij hebben een gala, dus mijn vriendje heeft me een brief geschreven om me uit te nodigen. Nu moet ik hem een brief terug schrijven om hem uit te nodigen op de thee.
Oud 07-11-2012, 10:29
Verwijderd
En moet dat dan ook nog zijn: "Wel edele heer, mijn genoegen was groot toen ik uw uitnodiging zag. Gaarne nodig ik u uit blablabla" Of mag dat ook zijn "Hoi lekkerding! Ik vind je lief! Kom je bij mij thee drinken want dat hoort nu eenmaal? Ik zal niemand vertellen dat we daarna gaan batsen " ??
Oud 07-11-2012, 10:31
Verwijderd
Nou, het is niet wel edele heer mijn genoegen was groot. Houdt er een beetje het midden tussen, want het is wel 'hoi wil je met mij naar het gala' maar ik moet in de brief volgens mij nog geen antwoord geven, want wat ik serveer bij de thee is het antwoord of ik met hem naar het gala wil. Over omslachtig gesproken.
Oud 07-11-2012, 10:36
Verwijderd
Ik ken dat wel geloof ik. Ik heb daar geen ervaring mee maar heb er wel eens van gehoord en vind het behoorlijk omslachtig ja : D
Dan kun je toch gewoon reageren met "Hoi Meneer Vriendje. Ik heb uw uitnodiging ontvangen. Graag nodig ik u uit voor een kopje thee om te bespreken (ja, wat ga je eigenlijk bespreken? Want het is toch zo dat als je koekjes serveert dat je dan mee gaat en dan moet je heel sneaky een stukje van je galajurk uit te kast laten hangen zodat hij kan zien wat je aan doet, of niet?) .... Of je zegt: Graag nodig ik u uit voor een kopje thee en dan iets over dat je geniet van zijn gezelschap ofzo... Wat heb je al?

Ik geloof niet dat ik heel veel kan betekenen voor je, als ik mijn eigen reactie zo terulees
Oud 07-11-2012, 10:38
Verwijderd
hihi ik heb nu een stukje reactie op zijn brief (hij had geschreven dat ik weer al mijn bakspullen uit de kast kan halen, want hij verwacht natuurlijk zelfgebakken taart) en daarna dat ik het superlief vond dat hij een roos erbij had gegeven.

En ja, je moet duidelijk maken welke kleur je jurk is, want hij moet een corsage halen en dan moet ie de kleur van je jurk weten
Oud 07-11-2012, 10:43
Verwijderd
Hoi! Het is wel een beetje een omslachtige manier, maar het klinkt ook wel tof, eigenlijk.
Oud 07-11-2012, 10:46
Verwijderd
Het is ook wel grappig, alles wat erbij hoort hoor . Ik kan het over het algemeen wel waarderen. En vooral chill dat ik het allemaal niet hoef te betalen . Behalve de jurk en alles. Maar het kost wel wat tijd en alles
Oud 07-11-2012, 10:47
Verwijderd
Heb je al een jurk?
Oud 07-11-2012, 10:50
Verwijderd
Ik heb er al eentje ja. Ik wil nog wel handschoenen erbij en ik moet even kijken naar mijn schoenen of ik nieuwe nodig heb maar ik hoop van niet.
Oud 07-11-2012, 10:55
Verwijderd
Ik vind het allmeaal veel te omslachtig, dat zou niks voor mij zijn Maargoed. Misschien kun je in je brief nog vragen naar zijn taartvoorkeur?

En wat voor jurk heb je? Een echte galajurk of iets korts? Afgelopen jaar gin gmijn zusje met haar vriendinnen naar het eindexamengala en heel veel van die zestienzeventienjarige meisjes hadden van die minijurkjes met hakken van heb ik jou daar eronder. Ik vond dat een beetje jammer
Oud 07-11-2012, 10:57
Verwijderd
Nee, het is een echte galajurk.
Oud 07-11-2012, 11:00
Verwijderd
Wij hadden bij het kerstgala op school (we hebben geen eindexamengala), dat alle bovenbouwers die niet eindexamenklas waren in korte jurkjes gingen en de eindexamenleerlingen in lange jurken.
Oud 07-11-2012, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Oven Mitt
Oud 07-11-2012, 11:01
Verwijderd
Hoera voor echte galajurken
Oud 07-11-2012, 11:03
Verwijderd
Ja, het is echt een half drama. Alle meisjes bij ons lopen te stressen 'want ik heb nog geen jurk'.
Oud 07-11-2012, 11:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Frayne, wat zijn dit nou weer voor gekke studentikoze grappen.
Oud 07-11-2012, 11:05
Verwijderd
Heb je een jurk gekocht of gehuurd? En heb je dan vaak een gala? Ik vind het altijd een beetje raar dat mensen een jurk kopen van heul veul geld en hem dan maar een keer aanhebben. Ik ken iig niet veel mensen die na hun eindexamengala nog gala's hebben. Mijn oudste zus heeft een jurk van 25 euro gekocht in de kerst-uitverkoop bij de C&A en mijn moeder heeft de jurken van mijn zusjes en mij zelf gemaakt!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten