Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben al die tijd wakker gebleven, want het was kenkerspannend. Maar gelukkig is Amerika iets minder debiel dan ze de rest van de wereld vaak doen geloven en staat Oven Mitt nu klaar om z'n verliezers-speech te houden.<3
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Iemand gisteravond toevallig Hart van Nederland gekeken? Ik schijn in beeld te zijn geweest.
Er was een item over dat jonge huisartsen alleen nog maar in de stad willen werken. Dus gingen ze aan ons vragen of we in de stad of op het plattenland wilden werken. Ze waren niet blij met ons, want we gaven veel te genuanceerde antwoorden, de meesten hadden geen voorkeur en dat was niet de bedoeling, en van degenen die wel een voorkeur hadden wilde de helft naar het plattenland. Dat was al helemaal niet de bedoeling, maar hallo, ga dan ook niet naar Groningen om dat te vragen. Maar ik heb gehoord van een van de assistentes dat ze hebben geknipt en geplakt zoals dat gaat, en alleen de interviews met mensen die in de stad wilden werken hebben uitgezonden! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Omdat ik met kerst niet ga werken, en er is mij gezegd dat ik dat ook niet hoef (want nul-contract en dus geen verplichtingen), maar gisteren kreeg ik ineens te horen dat het wel wenselijk is omdat ik lange-duur-vervanging doe (ik werk als flexer en vervang iemand die met zwangerschapsverlof is) en ik ook al haar uren werk en voorrang heb bij het aangeven van wat ik wel/niet kan werken. Maar dat is de grootste flauwekul, want de diensten die er vrij komen worden verdeeld onder drie flexers in totaal. Waardoor ik echt wel veel minder werk dan de 24 uur die de collega die ik vervang werkt. En als ze willen dat ik met kerst werk, mogen ze mij ook eerst een tijdelijk contract aanbieden. Mét vaste uren. Er is mij nooit gezged dat bij lange-duur-aanvraag-werken ook feestdagen werken hoort. En ik heb gevraagd naar werken met de feestdagen. En er werd gezegd dat dat niet hoefde omdat nulurencontract. Maar nu doen ze dus moeilijk en beginnen ze met "JA MAAR DAT IS WEL HEEL ERG WENSELIJK EN HET IS BEHOORLIJK ASOCIAAL, ALS JE NIET WERKT". Dat zal best wel maar ik heb een nulurencontract en daar maak ik gebruik van, net zoals jullie dat bij mij doen. Bitches. Ik kan geen fatsoenlijke verhalen typen, zo zenuwachtig ben ik
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb gebeld
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, anders ga ik er heel veel last van hebben en kan ik drie dagen niet functioneren.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En moet dat dan ook nog zijn: "Wel edele heer, mijn genoegen was groot toen ik uw uitnodiging zag. Gaarne nodig ik u uit blablabla" Of mag dat ook zijn "Hoi lekkerding! Ik vind je lief! Kom je bij mij thee drinken want dat hoort nu eenmaal? Ik zal niemand vertellen dat we daarna gaan batsen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken dat wel geloof ik. Ik heb daar geen ervaring mee maar heb er wel eens van gehoord en vind het behoorlijk omslachtig ja : D
Dan kun je toch gewoon reageren met "Hoi Meneer Vriendje. Ik heb uw uitnodiging ontvangen. Graag nodig ik u uit voor een kopje thee om te bespreken (ja, wat ga je eigenlijk bespreken? Want het is toch zo dat als je koekjes serveert dat je dan mee gaat en dan moet je heel sneaky een stukje van je galajurk uit te kast laten hangen zodat hij kan zien wat je aan doet, of niet?) .... Of je zegt: Graag nodig ik u uit voor een kopje thee en dan iets over dat je geniet van zijn gezelschap ofzo... Wat heb je al? Ik geloof niet dat ik heel veel kan betekenen voor je, als ik mijn eigen reactie zo terulees ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hihi
![]() En ja, je moet duidelijk maken welke kleur je jurk is, want hij moet een corsage halen en dan moet ie de kleur van je jurk weten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het allmeaal veel te omslachtig, dat zou niks voor mij zijn
![]() En wat voor jurk heb je? Een echte galajurk of iets korts? Afgelopen jaar gin gmijn zusje met haar vriendinnen naar het eindexamengala en heel veel van die zestienzeventienjarige meisjes hadden van die minijurkjes met hakken van heb ik jou daar eronder. Ik vond dat een beetje jammer ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|