| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pony's puppies glitters.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik bedoel - bang zijn hoeft niet, want ik woon op het internet dus mijn aanwezigheid is een constante. Ook als ik niet in een topic meepost lees ik op de achtergrond mee, kijkend of eenieder wel 't beste mens is dat hij of zij kan zijn. *mysterieus met cape wapper* *in schemer verdwijn*
|
|
|
|||
|
Citaat:
er zijn maar weinig spoken waar ik niet bang voor ben.Ik ben bang voor mijn baas, een beetje. Verder nog het meest voor mezelf, niemand is zo hard tegen mij als ik. Er zijn wel mensen die ik ECHT sexy vind Citaat:
|
|||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En, ik ben bang voor iedereen die hard praat. Ik had in de derde een lerares Engels die altijd schreeuwde. Verder was ze wel aardig, maar dat maakte haar heel eng. Maar echt-echt bang ben ik geloof ik alleen voor mijn oude schoolhoofd en de moeder van een vriendin bij wie ik woonde. Ze konden me allebei zo ontzettend hard de grond instampen, en dat deden ze ook erg vaak.
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En, hoe gaat het verder met je? Ben je al officieel doorgebroken als Groot Tekenaar? Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu bedtijd, for realz. |
|
|
|
|
|
Hoi! Ik kom net thuis
Ik voelde me dus al vrij snel beter en het was heel gezellig en vriendinnetje was superlief en blij dat ik er was en ik was ook heel blij Wat is het heerlijk om eens een avondje lol te hebben en eens laat thuis te komen enzo. Eigenlijk moet ik dat vaker doen, want het doet me goed (daar denk ik morgen vast anders over, maar soms moet een mens ook gewoon eens schijt hebben aan verstandig zijn )
|
|
||
|
Citaat:
Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad!
![]() |
|
|