Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2012, 22:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, dan begreep ik je verkeerd! @Lusi
Oud 10-11-2012, 22:51
Verwijderd
Ik word altijd een beetje bang van paranoides aanwezigheid in het topic.
Oud 10-11-2012, 22:52
Verwijderd
Ik heb nooit stil gestaan bij of koeienleer de koeien alleen voor t leer gebruikt worden. Dat zegt toch niet dat ik nooit nadenk over waar iets vandaan komt?
Oud 10-11-2012, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Ik ook
Oud 10-11-2012, 22:55
Verwijderd
Citaat:

Ik word altijd een beetje bang van Carns aanwezigheid in het topic. Het voelt alsof er elk moment iemand met een tetter in mijn oor kan gaan schreeuwen dat mijn smaak een untermenschensmaak is.

Dit was mijn bekentenis voor vandaag.
Oud 10-11-2012, 22:57
Verwijderd
Ik vind Para heel lief hoor maar ze is een van de enige mensen die me opeens echt hard onderuit kan halen in een bepaald betoog of idee Wijzen op een fout in de data en dan voel ik me klein.
Oud 10-11-2012, 23:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind Para niet speciaal eng. Er zijn zoveel mensen die mij om de oren kunnen slaan met hoe slecht ik geïnformeerd ben
Oud 10-11-2012, 23:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oi, wat is het laat. Tijd om dag te zeggen.
Oud 10-11-2012, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Para heel lief hoor maar ze is een van de enige mensen die me opeens echt hard onderuit kan halen in een bepaald betoog of idee Wijzen op een fout in de data en dan voel ik me klein.
Maar dan realiseer je je waar de denkfout zit en maak je hem niet meer en is de mensheid door ons beider invloed er beter op geworden. Pony's puppies glitters.
Oud 10-11-2012, 23:17
Verwijderd
Ik bedoel - bang zijn hoeft niet, want ik woon op het internet dus mijn aanwezigheid is een constante. Ook als ik niet in een topic meepost lees ik op de achtergrond mee, kijkend of eenieder wel 't beste mens is dat hij of zij kan zijn. *mysterieus met cape wapper* *in schemer verdwijn*
Oud 10-11-2012, 23:20
Verwijderd
:
Oud 10-11-2012, 23:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik weet van mezelf dat ik fucking domme dingen zeg en ik vind para niet eng, ook niet als ze me daarop wijst. Ik word bang van mensen die me persoonlijk aanvallen en dat is precies iets wat para nooit zou doen.
Oud 10-11-2012, 23:29
Verwijderd
Ja, ik kan er ook niet om malen.
Oud 10-11-2012, 23:33
Verwijderd
Stoertjes
Oud 10-11-2012, 23:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 10-11-2012, 23:34
Verwijderd
Zijn er voor jullie eigenlijk sowieso mensen waarvoor jullie bang zijn? (slechte formulering, ja) Ik zou héél graag willen dat ik voor geen enkel mens bang was, maar ik ben voor twee mensen geloof ik écht heel erg bang.
Oud 10-11-2012, 23:35
Verwijderd
Yes, mijn allereerste reactie was 'dit vind ik schattig en aandoenlijk maar ook onnodig'. Maar dat was minder glamoureus.

Ik heb wel echt een cape.
Verwijderd
ja, voor praktisch elk mens maar niet voor para?
Verwijderd
Je weet maar nooit wanneer je een cape nodig hebt.
Oud 10-11-2012, 23:36
Verwijderd
Ik denk alleen heel vaak 'goh, weer wat geleerd.' En niet iets als 'ohjee, billenkoek'.
Oud 10-11-2012, 23:36
Verwijderd
Kijk, twee gesprekken in de ruimte. Bijna Charms!
Oud 10-11-2012, 23:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zijn er voor jullie eigenlijk sowieso mensen waarvoor jullie bang zijn? (slechte formulering, ja) Ik zou héél graag willen dat ik voor geen enkel mens bang was, maar ik ben voor twee mensen geloof ik écht heel erg bang.
Hmm. Ik weet niet, ja voor het meisje uit de ring. Maar dat is een spook dus ja er zijn maar weinig spoken waar ik niet bang voor ben.
Ik ben bang voor mijn baas, een beetje. Verder nog het meest voor mezelf, niemand is zo hard tegen mij als ik.

Er zijn wel mensen die ik ECHT sexy vind
Citaat:
Je weet maar nooit wanneer je een cape nodig hebt.
Oud 10-11-2012, 23:38
Verwijderd
weten jullie al dat ik bijna ga ontvangen in medicijnvorm waar ik al 23 maanden voor op de wachtlijst sta?
Oud 10-11-2012, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Dit vind ik iets om trots om te zijn. Misschien kun je achterhalen waar 't 'm precies in zit en het aan de andere mensen vertellen. En aan mij, eventueel.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel echt een cape.
Kan je ermee vliegen?

Citaat:
Echt? Dat lijkt me moeilijk.

En, ik ben bang voor iedereen die hard praat. Ik had in de derde een lerares Engels die altijd schreeuwde. Verder was ze wel aardig, maar dat maakte haar heel eng. Maar echt-echt bang ben ik geloof ik alleen voor mijn oude schoolhoofd en de moeder van een vriendin bij wie ik woonde. Ze konden me allebei zo ontzettend hard de grond instampen, en dat deden ze ook erg vaak.
Verwijderd
Citaat:
weten jullie al dat ik bijna ga ontvangen in medicijnvorm waar ik al 23 maanden voor op de wachtlijst sta?
NOH, gefeliciteerd! Wanneer mag je?
Oud 10-11-2012, 23:40
Verwijderd
Citaat:
NOH, gefeliciteerd! Wanneer mag je?
waarschijnlijk in december! Als er niets raars uit de laatste medische tests komt rollen althans!
Oud 10-11-2012, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Kijk, twee gesprekken in de ruimte. Bijna Charms!
Volgens mij heeft hij ook dat verhaal over een verdwenen schilderij. Was hij dat? Dat verhaal is zo ontiegelijk ergerlijk en intrigerend en aandoenlijk tegelijk.
Oud 10-11-2012, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Kan je ermee vliegen?
Nee. Wel goed mysterieus mee wapperen.

Fun fact: je kan niet anders dan de hele tijd mysterieus wapperen in een cape, anders raken je voeten erin verstrikt en flikker je op je muil.
Oud 10-11-2012, 23:49
Verwijderd
Medicijnen hormonen? Wat fijn!

EN intussen zoek ik me suf naar een plaatje van laatst en als ik het uitleg is het al niet meer grappig Maar de kans dat para het niet gezien heeft is ook wel klein.
Oud 10-11-2012, 23:51
Verwijderd
Citaat:
waarschijnlijk in december! Als er niets raars uit de laatste medische tests komt rollen althans!
December, dat is technisch gezien over ongeveer twee weken al Fucking gaaf, Luud. Ga je ergens een openbare blog of dagboek bijhouden?
Oud 10-11-2012, 23:52
Verwijderd
Citaat:

En, hoe gaat het verder met je? Ben je al officieel doorgebroken als Groot Tekenaar?

Citaat:
Nee. Wel goed mysterieus mee wapperen.

Fun fact: je kan niet anders dan de hele tijd mysterieus wapperen in een cape, anders raken je voeten erin verstrikt en flikker je op je muil.
Tenzij je wind tegen hebt, of een korte cape.
Oud 11-11-2012, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Tenzij je wind tegen hebt, of een korte cape.
De mijne komt letterlijk tot 1 cm boven de grond. Maar alle vormen van wind tegen zijn goed weer voor een cape, ja.
Oud 11-11-2012, 00:02
Verwijderd
Citaat:
EN intussen zoek ik me suf naar een plaatje van laatst en als ik het uitleg is het al niet meer grappig Maar de kans dat para het niet gezien heeft is ook wel klein.
Je mag me de uitleg wel PM'en. Dan ben ik de enige die ziet dat het niet grappig meer is en zal ik hier in het topic liegen van wel. Eind goed, al goed.
Oud 11-11-2012, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Je mag me de uitleg wel PM'en. Dan ben ik de enige die ziet dat het niet grappig meer is en zal ik hier in het topic liegen van wel. Eind goed, al goed.
Ja maar juist jij moest lachen
Oud 11-11-2012, 00:11
Verwijderd
Hoe heet die categorie plaatjesgrapjes die vooral de laatste maanden op facebook verschijnen, met een getekend poppetje en dan een of andere wijsheid? En de achtergrondkleur is altijd zo lichtblauw of lichtgroen ofzo.
Oud 11-11-2012, 00:17
Verwijderd
Oud 11-11-2012, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Ja maar juist jij moest lachen
In het topic liegen dat ik nooit gelachen heb lijkt me ook geen probleem.
Oud 11-11-2012, 00:20
Verwijderd
Ah! Ik kende 'm niet en ik moest gniffelen en dat is niet eens gelogen.
Oud 11-11-2012, 00:21
Verwijderd
Ja ja
Oud 11-11-2012, 00:28
Verwijderd
Je wantrouwen is begrijpelijk. Ik had immers beloofd dat ik voor je zou liegen. Mijn eer op 't spel gezet om de jouwe te redden, en daarmee het vertrouwen enkel verder geschaad.

Zo zie je maar weer, kinders, misdaad loont niet.
Oud 11-11-2012, 00:41
Verwijderd
Goed, bedtijd!
Oud 11-11-2012, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nooit stil gestaan bij of koeienleer de koeien alleen voor t leer gebruikt worden. Dat zegt toch niet dat ik nooit nadenk over waar iets vandaan komt?
Oh, dit zag ik over 't hoofd. Nee, dat zegt inderdaad niet zoveel. Het lijkt me zelfs best begrijpelijk, 't is niet direct een logisch iets om bij stil te staan. Maar deze post ademt een 'don't know, don't care'-houding die een stuk breder is dan het simpele 'deze ene kwestie heb ik nooit over nagedacht', dus dat is waar ik over viel. Maar als dat onterecht was dan is dat alleen maar goed, natuurlijk.

Nu bedtijd, for realz.
Oud 11-11-2012, 01:51
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoi! Ik kom net thuis Ik voelde me dus al vrij snel beter en het was heel gezellig en vriendinnetje was superlief en blij dat ik er was en ik was ook heel blij Wat is het heerlijk om eens een avondje lol te hebben en eens laat thuis te komen enzo. Eigenlijk moet ik dat vaker doen, want het doet me goed (daar denk ik morgen vast anders over, maar soms moet een mens ook gewoon eens schijt hebben aan verstandig zijn )
Oud 11-11-2012, 02:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kak, ik moet echt slapen.
Oud 11-11-2012, 08:35
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
uwgh vroeg
Oud 11-11-2012, 08:56
Verwijderd
Ik ben gelukkig niet de enige die het s'nachts nog graag rondspookt.
Oud 11-11-2012, 09:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Broer met vrouw en kindjes komen op bezoek
Oud 11-11-2012, 10:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hoi! Ik kom net thuis Ik voelde me dus al vrij snel beter en het was heel gezellig en vriendinnetje was superlief en blij dat ik er was en ik was ook heel blij Wat is het heerlijk om eens een avondje lol te hebben en eens laat thuis te komen enzo. Eigenlijk moet ik dat vaker doen, want het doet me goed (daar denk ik morgen vast anders over, maar soms moet een mens ook gewoon eens schijt hebben aan verstandig zijn )
Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad!
Oud 11-11-2012, 10:12
Verwijderd
Goedemorgen! Eindexamenuitslagdag is hier
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten