Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Oke ideeen van dingen die meegenomen moeten worden:
-waxinelichtjes -drankjes (cola, sinaasappelsap, wijntje, baileys, smirnoff etc. en natuurlijk ![]() -Groot kleed ![]() -Paraplu -Zwembroek (extra zwembroeken voor vergeetachtigen ![]() -Pringles Het zou leuk zijn als iedereen een beetje zn fantasie gebruikt en in ieder geval iets meeneemt. Beetje lullig namelijk als de rest zich uitslooft en jij daarvan profiteert. ![]()
|
Ik ga wel kijken of ik een of ander kleed mee kan nemen, en wat drankjes en food uiteraard. Tsja verder ga ik uiteraard een vooraadje rookwaar inslaan, en uhm een jas.
Tip: Neem een jas ofzow mee aangezien het snachts altijd toch kouder blijkt te zijn dan verwacht ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
waar heb je het dan over op een meeting? Waar iedereen toch die gave avatar vandaan heeft? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb met bepaalde forummers op meetings hele goede gesprekken had,en waar heb je het over...over dingen waar je het met vrienden of kennissen het ook over zou hebben,al is het in het begin altijd even wennen en komen gesprekken al gauw terug op het forum. |
![]() |
||
Citaat:
![]() mja.. waar heb je het over.. waar heb jij het over in het dagenlijksleven met je vrienden ?, neem dat maar gewoon als uitgangspunt, gewoon met een stel nare figuren (lees: aardige persoontjes) het over dingen hebben die toevallig ter sprake komen (bv. keuze van glijmiddel :])
|
![]() |
okay paar vraagjes (heb geen zin om alles te lezen)
WAAR(preciese plaats, strandtent ofzo)? WANNEER? HOE LAAT? kan verder iedereen aanvullen wat hij meeneemt of wat hij denkt dat er nog mee moet(quote en vul aan) KLEED: black sugar - misschien een of ander kleed DRINKEN: ETEN: ninnoc- neemt wel wat mee maar weet nog niet wat en niet voldoende voor allemaal CD-SPELER: CDS: PARAPLU: ROOKWAREN: WIEt/HASJ/ANDERE GEESTVERUIMENDE MIDDELEN: ninnoc- heeft nog veel ouds liggen (mogelijk nog goed rookbaar) en zal ook wel wat vers meenemen (allemaal wiet btw) KAARSEN: ninnoc-ik heb wel stel stompkaarsen ed maar geen waxinelicht of houders ervoor GITAAR + IEMAND DIE GITAAR KAN SPELEN: wat mensen verder persoonlijk mee nemen heb ik niet opgeschreven, zoals zwembroek. Wat dachten jullie van een slaapzak?? ![]() ik kom trouwens waarschijnlijk en wel vanuit amsterdam met ov, dus kunnen mensen met korting mee
|
Verwijderd
|
WAAR: (preciese plaats, strandtent ofzo) *geen idee*
WANNEER: 14 september (geloof ik) HOE LAAT: uur of zeven s'avonds was het voorstel kan verder iedereen aanvullen wat hij meeneemt of wat hij denkt dat er nog mee moet(quote en vul aan) KLEED: black sugar - misschien een of ander kleed paranoide - zal kijken of hier nog iets ligt wat als kleed bruikbaar is DRINKEN: ruby soho en ik/paranoide zouden (heeele lekkere ![]() ETEN: ninnoc - neemt wel wat mee maar weet nog niet wat en niet voldoende voor allemaal paranoide + adrenaline nemen wel chips mee CD-SPELER: paranoide - ik zal aan mijn broertje vragen of ik zijn oude cd-speler mee mag nemen (sorry, heb geen zin in zand in mijn eigen ding ![]() CDS: PARAPLU: ROOKWAREN: WIEt/HASJ/ANDERE GEESTVERUIMENDE MIDDELEN: ninnoc- heeft nog veel ouds liggen (mogelijk nog goed rookbaar) en zal ook wel wat vers meenemen (allemaal wiet btw) KAARSEN: ninnoc - ik heb wel stel stompkaarsen ed maar geen waxinelicht of houders ervoor paranoide + adrenaline nemen waxinelichtjes mee GITAAR + IEMAND DIE GITAAR KAN SPELEN: paranoide - hehe, ik kan wel gitaar spelen, maar no way dat ik voor een publiek ga spelen of mijn gitaar meeneem de bus in ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Neej...ik ga wel mee hoor!!!!
||
![]() |
Citaat:
OHJAA???...neej is goed hoor...
|
WAAR: (preciese plaats, strandtent ofzo) *geen idee*
WANNEER: 14 september (geloof ik) HOE LAAT: uur of zeven s'avonds was het voorstel kan verder iedereen aanvullen wat hij meeneemt of wat hij denkt dat er nog mee moet(quote en vul aan) KLEED: black sugar - misschien een of ander kleed paranoide - zal kijken of hier nog iets ligt wat als kleed bruikbaar is olga- 'k ga ook een kleed zoeken DRINKEN: ruby soho en ik/paranoide zouden (heeele lekkere ![]() olga- fiero uiteraard/of wijn/of andere alcohol ETEN: ninnoc - neemt wel wat mee maar weet nog niet wat en niet voldoende voor allemaal paranoide + adrenaline nemen wel chips mee olga; spekjes CD-SPELER: paranoide - ik zal aan mijn broertje vragen of ik zijn oude cd-speler mee mag nemen (sorry, heb geen zin in zand in mijn eigen ding ![]() CDS: PARAPLU: ROOKWAREN: olga- ik neem me eigen rookspulletjes mee ![]() WIEt/HASJ/ANDERE GEESTVERUIMENDE MIDDELEN: ninnoc- heeft nog veel ouds liggen (mogelijk nog goed rookbaar) en zal ook wel wat vers meenemen (allemaal wiet btw) KAARSEN: ninnoc - ik heb wel stel stompkaarsen ed maar geen waxinelicht of houders ervoor paranoide + adrenaline nemen waxinelichtjes mee GITAAR + IEMAND DIE GITAAR KAN SPELEN: paranoide - hehe, ik kan wel gitaar spelen, maar no way dat ik voor een publiek ga spelen of mijn gitaar meeneem de bus in ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waar: Strand van zandvoort Mijnt neemt mee: flesje drank, kleed, cd van Jewel en eventueel ander iets.
Laatst gewijzigd op 31-08-2002 om 18:48. |
![]() |
|
Verwijderd
|
1) Feline
2) Li 3) The exploding boy 4) Black Sugar 5) Nare Man 6) Alex 7) Black Rainbow 8) Prototype 9) CemetarySlut 10) Ruff Thugg 11) Paranoide 12) EvilSmiley 13) Bor 14) Ruby Soho 15) SpiritX 16) Eztah 18) Bertbart 19) Ninnoc 20) Adrenaline 22) a new noise 23) Roxy 24) Marshall_Mathers 25) AnzjeboowN 26)*Fallen_Tear* (rosien) (misschien ) 27) Drama 28) Rodina (misschien) 29) Dying Bride 30) jongetje-wat-dyingbride-en-paranoide-meenemen 31) italianboy/Jip (misschien) ![]() by the way, dit is de laatste lijst die er was, dus als je niet meer komt moet je je naam even weghalen. Bij jewel ( ![]() |
![]() |
|
{eztah}
Ik denk dat we het best opt station af kunnen spreken. Tis daar klein, en waarschijnlijk heeft iedereen dezelfde trein omdat ie toch maar 1 keer per half uur rijdt. En komt er nog een mobiel voor laatkomers? Dat zou dan wel handig zijn ![]()
|
![]() |
|
|