Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kijk een bizar programma over mensen die geloven dat de wereld een keer chaos zal worden of helemaal gaat instorten en zich nu alvast voorbereiden daarop. Als in, trainen met zware bepakkingen om te kunnen overleven, mensen die legervrachtwagens aanschaffen om eventueel te kunnen vluchten en mensen die al enorme voedselvoorraden hebben.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar zo'n groot orkest kan niet zomaar zonder dirigent hoor. Kleine orkestjes misschien nog wel, als de concertmeester de leiding neemt, maar je moet iemand hebben die het tempo en de inzetten bepaalt, want anders gaat iedereen iets willen en heb je 60 'leiders'. Zeg dat maar tegen je pappa ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eigenlijk ligt het op de scheidslijn tussen nog serieus te nemen en Hans Teeuweneske, maar ik doe m'n best om dat laatste er niet in te zien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Een jaar? OMG ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het tof van de Avro dat ze veel doen met klassieke muziek, maar het is zo halfslachtig allemaal. Ik keek laatst die serie Onder Wibi's Vleugels, waar Wibi Soerjadi wat talenten onder zijn hoede neemt enzo, maar bijna al het pianospel is eruit geknipt ![]() Waarschijnlijk wordt het dan te saai voor Henk en Ingrid ofzo. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|