Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2012, 11:41
Verwijderd
Soms stel ik me voor dat ik doodga en dat mijn vrienden dit soort dingen gaan schrijven:

"Ik kan helaas geen afscheid nemen
Ik kan helaas niet bij je zijn
Maar ik denk aan jou en voel de pijn
Pijn die een leven lang zal duren
Het had ook anders kunnen zijn..."

Dan had ik net zo goed niet dood kunnen gaan, natuurlijk.
Advertentie
Oud 02-12-2012, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Het is toch algemeen bekend dat doodvriezen best een aangename dood is? Mij lijkt 't ook wel wat Als het dan toch moet.
Doet me denken aan een verhaal dat ik ooit hoorde; een maat van me is c.q. was bergklimmer. En dan bedoel ik categorie 'redelijk serieus', Mont Blanc, K2 etc. Schijnt dat grote hoogtes ook voor een gevaarlijk effect zorgen door ijle lucht en koude. Anyway, expeditie was aan de top gekomen en één klimmer vond het wel prima. Als in; neerploffen en niet meer weg willen/hoeven. Want het eindresultaat was daar. Ze hebben hem echt over moeten halen door op hem in te praten In hoeverre dit waar is weet ik niet maar ik heb geen reden aan te nemen dat het wel eens een Goed Verhaal kon zijn.
Oud 02-12-2012, 11:45
Verwijderd
Niet dat ik ertegen ben als andere mensen (bijvoorbeeld Uomi en haar nichtje) dat soort dingen naar elkaar schrijven, natuurlijk. Maar ik ben er ook niet tegen als andere mensen elkaar met elfjesglitterplaatjes een prachtige woensdag toewensen.
Oud 02-12-2012, 11:47
Verwijderd
Oke een boerderijtje en een ster. Officieel is het een kerstkaart. Wie wil er een zelf-geborduurde kerstkaart?
Oud 02-12-2012, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Doet me denken aan een verhaal dat ik ooit hoorde; een maat van me is c.q. was bergklimmer. En dan bedoel ik categorie 'redelijk serieus', Mont Blanc, K2 etc. Schijnt dat grote hoogtes ook voor een gevaarlijk effect zorgen door ijle lucht en koude. Anyway, expeditie was aan de top gekomen en één klimmer vond het wel prima. Als in; neerploffen en niet meer weg willen/hoeven. Want het eindresultaat was daar. Ze hebben hem echt over moeten halen door op hem in te praten In hoeverre dit waar is weet ik niet maar ik heb geen reden aan te nemen dat het wel eens een Goed Verhaal kon zijn.
Ja, 't is uitkijken met zulke dingen.
Oud 02-12-2012, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Soms stel ik me voor dat ik doodga en dat mijn vrienden dit soort dingen gaan schrijven:

"Ik kan helaas geen afscheid nemen
Ik kan helaas niet bij je zijn
Maar ik denk aan jou en voel de pijn
Pijn die een leven lang zal duren
Het had ook anders kunnen zijn..."

Dan had ik net zo goed niet dood kunnen gaan, natuurlijk.
Oud 02-12-2012, 11:50
Verwijderd
Doodgevroren mensen hebben meestal ook een lieve glimlach op hun gezicht.
Oud 02-12-2012, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, 't is uitkijken met zulke dingen.
Hij was ook niet suïcidaal of zo. Alleen nadenken ging niet zo best meer Hoewel, iemand de K2 gaat doen.. *ponders*
Oud 02-12-2012, 11:59
Verwijderd
Ik kijk een bizar programma over mensen die geloven dat de wereld een keer chaos zal worden of helemaal gaat instorten en zich nu alvast voorbereiden daarop. Als in, trainen met zware bepakkingen om te kunnen overleven, mensen die legervrachtwagens aanschaffen om eventueel te kunnen vluchten en mensen die al enorme voedselvoorraden hebben.
Oud 02-12-2012, 12:07
Verwijderd
Ik vind 'trainen voor de zombieapocalyps' ook altijd een veel betere reden om te gaan hardlopen dan 'afvallen' of 'gezonder zijn'.
Oud 02-12-2012, 12:12
Verwijderd
Dat is geen sarcasme overigens. Geen betere gelegenheid om je conditie optimaal te benutten dan tijdens het einde der tijden
Oud 02-12-2012, 12:14
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ook al is het geen sarcasme, ik moest toch even grinniken. Of misschien juist omdat het geen sarcasme is
Oud 02-12-2012, 12:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Elk jaar roept mijn moeder dat we het écht zuiniger aan gaan doen met sinterklaas. Nou, sinterklaas was nog nooit zo gul als dit jaar Maar, om eerlijk te zijn lag dat niet zo zeer aan mijn moeder.
Oud 02-12-2012, 12:24
Verwijderd
OeioeioeioeiOEI wat ben ik labiel vandaag
Oud 02-12-2012, 12:27
Verwijderd
Ik ben vandaag ook melancholischer dan gewoonlijk. 't Zal wel iets in het drinkwater zijn.
Oud 02-12-2012, 12:28
Verwijderd
Ik ben vandaag voor mijn doen eigenlijk wel stabiel, en daardoor helemaal niet zo geschikt voor sociaal contact.
Oud 02-12-2012, 12:30
Verwijderd
Ik ben benieuwd of van die typische VROUWEN zich dan normaal zo voelen als ik me nu voel of dat dit wel erger is. Ik zou kapot gaan als ik me elke dag zo zou voelen namelijk. HM.
Oud 02-12-2012, 12:30
Verwijderd
Het is erg vermakelijk overigens, als ik niet zo graag zou willen janken zou ik hard om mezelf moeten lachen.
Oud 02-12-2012, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Het is erg vermakelijk overigens, als ik niet zo graag zou willen janken zou ik hard om mezelf moeten lachen.
Oud 02-12-2012, 12:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik heb vanaf 8 uur 's avonds tot net aan mijn surprise gewerkt, het resultaat mag er wezen. Ik ga nog geen foto posten want mijn kinderachtige zusje wil niet zeggen wie ze heeft en dat is uit mijn suprise wel erg af te lezen en ik doe graag kinderachtig terug!!!
Dat is niet kinderachtig, kut, mij opbellen om te vragen wie ik heb, dát is kinderachtig
Oud 02-12-2012, 12:47
Verwijderd
Citaat:
OeioeioeioeiOEI wat ben ik labiel vandaag
Ehr, hoe uit zich dat dan?
Oud 02-12-2012, 12:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Jongens ik ben vrolukkk
Oud 02-12-2012, 12:55
Verwijderd
Citaat:

Jongens ik ben vrolukkk

// Gisteren de eerste aflevering van Maestro gekeken, wat een aardig programma zeg. Overigens hield mijn pa de mening er op na dat een dirigent volstrekt overbodig is omdat de musici immers weten wat gespeeld moet worden Bizar.
Oud 02-12-2012, 12:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Godverdomme, als jullie dat berichtje op sinter-DK hebben gelezen, ik heb dus gisteravond de huiswhatsapp compleet liggen spammen met dat soort teksten, echt een half uur lang Ik kan me er NIKS van herinneren
Oud 02-12-2012, 12:57
Verwijderd
Oh, en mijn broertje kwam ook weer eens lekker uit de hoek; ma was aan het koken en zegt tegen m'n broertje "Zet jij eens wat op tafel, dan." -- "Ja, ik zet zó het zout op tafel hoor." BUUUUURN
Oud 02-12-2012, 13:54
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
[filmpje]

// Gisteren de eerste aflevering van Maestro gekeken, wat een aardig programma zeg. Overigens hield mijn pa de mening er op na dat een dirigent volstrekt overbodig is omdat de musici immers weten wat gespeeld moet worden Bizar.
<3 voor Herman. En hoe stelt jouw pappa zich voor dat een orkest repeteert? Mijn pappa zei over dat programma overigens 'ja, waarschijnlijk zou het zonder zo'n nepdirigent nog beter gaan, die mensen brengen het orkest alleen maar in de war! Bij de eerste beweging denkt iedereen 'tja, zou hij/zij dat nou in vieren of in tweeën bedoelen? Geeft hij/zij nu de maat aan of elke afzonderlijke noot?' en dan maakt iedereen z'n eigen interpretatie en loopt alles uit elkaar.'

Maar zo'n groot orkest kan niet zomaar zonder dirigent hoor. Kleine orkestjes misschien nog wel, als de concertmeester de leiding neemt, maar je moet iemand hebben die het tempo en de inzetten bepaalt, want anders gaat iedereen iets willen en heb je 60 'leiders'. Zeg dat maar tegen je pappa
Oud 02-12-2012, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet kinderachtig, kut, mij opbellen om te vragen wie ik heb, dát is kinderachtig
niet.
Oud 02-12-2012, 14:37
Verwijderd
Citaat:
<3 voor Herman. En hoe stelt jouw pappa zich voor dat een orkest repeteert? Mijn pappa zei over dat programma overigens 'ja, waarschijnlijk zou het zonder zo'n nepdirigent nog beter gaan, die mensen brengen het orkest alleen maar in de war! Bij de eerste beweging denkt iedereen 'tja, zou hij/zij dat nou in vieren of in tweeën bedoelen? Geeft hij/zij nu de maat aan of elke afzonderlijke noot?' en dan maakt iedereen z'n eigen interpretatie en loopt alles uit elkaar.'

Maar zo'n groot orkest kan niet zomaar zonder dirigent hoor. Kleine orkestjes misschien nog wel, als de concertmeester de leiding neemt, maar je moet iemand hebben die het tempo en de inzetten bepaalt, want anders gaat iedereen iets willen en heb je 60 'leiders'. Zeg dat maar tegen je pappa
Haha, ik snap de functie van de dirigent prima -- net als iedereen met een beetje verstand in z'n donder. Hij is de verteller van het verhaal, het cement tussen de stenen. Het is meer dat ik het zó stuitend vind, dat ik 'm maar lekker laat. If ignorance is bliss, he must be ecstatic.
Oud 02-12-2012, 14:49
Verwijderd
Wat is Tanja Jess sexy zeg, als ze de Star Wars-tune dirigeert
Oud 02-12-2012, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ze gewoon van internet geplukt hoor. Maar ik kan het zelf ook wel, denk ik:

"Een mensenkindje is een wonder
En dat groeit nu in jouw lijf.
Dat gevoel is zo bijzonder
Dat ik je nu dit gedichtje schrijf!"
Oud 02-12-2012, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Over dirigeren gesproken (ik volg Maestro ook, inspireert me weer tot klassieke dingen opzoeken e.d.), deze man is zo geweldig om naar te kijken:

Eigenlijk ligt het op de scheidslijn tussen nog serieus te nemen en Hans Teeuweneske, maar ik doe m'n best om dat laatste er niet in te zien
Oud 02-12-2012, 15:05
Verwijderd
Citaat:
If ignorance is bliss, he must be ecstatic.
Oud 02-12-2012, 15:07
Verwijderd
Oh, eigenlijk komt hij niet zo vaak in beeld.
Oud 02-12-2012, 15:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
niet.

Citaat:
Mijn vader vindt haar ook al zo geil maar ook als ze geen nerd deuntjes dirigeert.
Oud 02-12-2012, 15:13
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Het is toch algemeen bekend dat doodvriezen best een aangename dood is? Mij lijkt 't ook wel wat Als het dan toch moet.
ledematen eraf laten vriezen is anders bijzonder pijnlijk
Oud 02-12-2012, 15:15
Verwijderd
! Mijn spraakcomputersoftware werkt ook op het forum! alleen een beetje jammer dat ik op deze computer nu ook kan soggen.
Oud 02-12-2012, 15:17
Verwijderd
Citaat:
! Mijn spraakcomputersoftware werkt ook op het forum! alleen een beetje jammer dat ik op deze computer nu ook kan soggen.
Omg omg omg omg omg ook op msn?!
Oud 02-12-2012, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Omg omg omg omg omg ook op msn?! Feek:
geen idee, maar ik ga het nu ook niet uitproberen, ik moet nodig wat energie in mijn opdracht stoppen. Ik zag trouwens veel te laat dat je gebeld had. Heb je morgenavond tijd om te msnnen dan wel te bellen? Vanavond kan niet want dan ben ik een jaar jaar samen met mijn lief. heel veel klusjes in elk geval.
Oud 02-12-2012, 15:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Haha, ik snap de functie van de dirigent prima -- net als iedereen met een beetje verstand in z'n donder. Hij is de verteller van het verhaal, het cement tussen de stenen. Het is meer dat ik het zó stuitend vind, dat ik 'm maar lekker laat. If ignorance is bliss, he must be ecstatic.
Het is alleen zo jammer dat kijkers die de dirigent beter willen leren begrijpen, met Maestro niet echt veel leren. Er wordt enkel gefocust op het wedstrijdje en het (al dan niet) aankloten van de kandidaten, in plaats van dat er een beetje dieper wordt ingegaan op hoe de dirigent alles aanstuurt. Drie afleveringen verder en ik weet nog bijna niks.
Oud 02-12-2012, 15:30
Verwijderd
Citaat:
geen idee, maar ik ga het nu ook niet uitproberen, ik moet nodig wat energie in mijn opdracht stoppen. Ik zag trouwens veel te laat dat je gebeld had. Heb je morgenavond tijd om te msnnen dan wel te bellen? Vanavond kan niet want dan ben ik een jaar jaar samen met mijn lief. heel veel klusjes in elk geval.
Klusjes terug

Een jaar? OMG waar gaat de tijd heen Maar morgen is goed, jay! Groetjes aan je lief!
Oud 02-12-2012, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Het is alleen zo jammer dat kijkers die de dirigent beter willen leren begrijpen, met Maestro niet echt veel leren. Er wordt enkel gefocust op het wedstrijdje en het (al dan niet) aankloten van de kandidaten, in plaats van dat er een beetje dieper wordt ingegaan op hoe de dirigent alles aanstuurt. Drie afleveringen verder en ik weet nog bijna niks.
Nee precies. We weten nu hoe je begint met een opmaat, en hoe je het tempo in de hand houdt. Maar verder... Wel jammer vind ik dat. Ik ging er eigenlijk naar kijken om er wat van te leren, maar dat is waarschijnlijk te optimistisch van me geweest :')

Ik vind het tof van de Avro dat ze veel doen met klassieke muziek, maar het is zo halfslachtig allemaal.
Ik keek laatst die serie Onder Wibi's Vleugels, waar Wibi Soerjadi wat talenten onder zijn hoede neemt enzo, maar bijna al het pianospel is eruit geknipt
Waarschijnlijk wordt het dan te saai voor Henk en Ingrid ofzo.
Oud 02-12-2012, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Klusjes terug

Een jaar? OMG waar gaat de tijd heen Maar morgen is goed, jay! Groetjes aan je lief!
Oud 02-12-2012, 15:40
Verwijderd
Ooooo Quis! Ik had nog niet eens persoonlijk tegen je gezegd van hoi, leuk dat je er weer bent! Hoi! Leuk dat je er weer bent! En gefeliciteerd!
Oud 02-12-2012, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Ja, ledematen eraf moet je ook niet doen. Half werk
Oud 02-12-2012, 15:43
Verwijderd
Moet je voor zeggen: Haakje openen, hoofdletter Griekse IJ, haakje sluiten? als ik bij je ben wil ik het proberen
Oud 02-12-2012, 15:44
Verwijderd
Ik ben rijk ik heb nog 20 euro gevonden in mijn kast en een cadeaubon van 15 euro.
Oud 02-12-2012, 15:51
Verwijderd
Essay online inleveren en uitprinten en dan niks studiegerelateerds meer doen vandaag
Oud 02-12-2012, 15:54
Verwijderd
Uoompje, wat studeer je eigenlijk?
Oud 02-12-2012, 15:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oke een boerderijtje en een ster. Officieel is het een kerstkaart. Wie wil er een zelf-geborduurde kerstkaart?
*vinger opsteekt*

Citaat:
Is het ontdooien niet juist pijnlijk?

Citaat:
Oud 02-12-2012, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Uoompje, wat studeer je eigenlijk?
Ik ga naar University College Utrecht. En ik doe iets / wil iets gaan doen met biology, neuroscience en linguistics. Of scheikunde, maar dat moet ik volgend semester nog even uitzoeken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten