Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is nu een reisdocumentaire van Michael Palin bezig op HollandDoc (livestream). Ik wist helemaal niet dat 'ie dit was gaan doen na Monty Python.
|
![]() |
||
Citaat:
Around the world in 80 days, pole to pole, full circle, iets met Hemingway, Brazil... Dudebro heeft de hele collectie. ![]()
|
Cool.
![]() Heb je ook wel eens 30 seconds gespeeld? Dan ben je dus in teams en dan trek je een kaartje met 5 woorden/dingen/namen erop en dan heb je dus 30 seconden om die dingen te omschrijven zodat je teamgenoten 't kunnen raden. Ik deed steeds mee 'voor spek en bonerz', maar het is grappig om te zien hoe je vrienden dingen omschrijven, of hoe je bepaalde dingen kunt raden door injokes enzo. Zo deed een vriend een omschrijving: "Plaats. *zingt* 'I've seen things, I've seen 'em with my eyes..." Ik: "KUALA LUMPUR!" ![]() Of "Die blonde kuthoer die..." -"SYLVIE MEIS!"
|
Mijn exvriendje is net 2 dagen het land uit en ik zit al plannen te maken met zijn huisgenoot
![]() ![]()
|
Ik ben uitgenodigd om bij een afstudeerpresentatie met als titel "Parametric Study on Linear Plasma Synthetic Jet
Actuators". Het klinkt als iets waar ik weinig van zou gaan volgen ![]()
|
Klinkt lekker (op dat gekookte ei na, want ik ben zo'n debiel die vindt dat dat alleen als ontbijt kan worden gegeten enzo)
![]() Ik mis de 1-2-3-4 maaltijden van de AH, je hoefde het altijd alleen maar bij elkaar in de pan te flikkeren en 10 minuten later was het klaar <3 ook lekkere wokdingen enzo.
|
|