![]() |
|
DREAMGIRL
- Dikke reet - Dikke tetten - Lang stijl blond-bruin haar - Geil gezichtje - Sexy lachje - Arrogant - Brutaal - Mooie ogen - Adidasvest - Jordans - Nickelsonjas - Panterprint kleding/dingen - In elke zin kanker gebruiken - Blackberry met gucci hoesje - Burberry sjaal - Zwarte soort van joggingbroek met goudenritjes - Jack daniels shirt - Blackberry tussen bh en borst klemmen - Kappersopleiding doen - Gucci riem - Het leven erg zwaar vinden - Twitter, ping en instagram - Voor ajax zijn - Louis vuitton tas - Chihuahua hebben - Arrogante blik - Uggs - Yogapants - Bjornborg/adidas joggingpak
Laatst gewijzigd op 02-10-2013 om 16:00. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het verbaast me dat je op het einde opeens 'uh' gebruikt.
OT: Haar maakt niet veel uit eigenlijk, maar brunette vind ik het leukste. Gewoon mooie borsten (dus niet te klein, maar ook niet te groot), een beetje vet. Niet slank maar ook niet echt mollig dus. Een kleurtje is ook wel fijn, niet te bleek. Brede heupen, goeie asser. Van die stralende ogen als ze me ziet. Dat eigenlijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
On topic: I like girls with sidecuts O_O. For some reason. Beetje ruggegraat. Meisje dat niet bang is me een punch te verkopen en wat te stoeien, me oldskool te burner als we in een groepje zijn. Zolang je het wederzeids kan doen en ook mét elkaar when needed : ). |
![]() |
|
goh pff:
wat ik aantrekkelijk sexy vind: Mooie lach Diepe ogen Jurkjes Goede benen lief waarvan ik weet dat vrouwen sexy kunnen vinden bij mannen: Handen (de gedachte aan) Goed postuur Zekerheid
||
Citaat:
|
![]() |
bij meisje
lang haar, liever geen rood en niet zoon neppe kleur, voor de rest maakt t niet uit. een mooi gezicht (geen idee hoe ik dat moet omschrijven) niet teveel makeup kleren gewoon normaal. (wat een gemiddeld meisje draagt) dus niet gothic ofzo. borsten en kont maakt mij niet veel uit maar moet wel iets zitten. niet te dik niet te slank gewoon een goede bmi. niet te gespierd. geen bezwaar tegen paar spieren maar niet zoon bodybuilder. kleiner dan ik (al is dat wel snel) rond 1.75 ofzo. (als je gestopt bent met groeien) liever geen bril. beugel maakt niet uit dat gaat vanzelf wel weg. en gewoon iemand waar ik mee kan lachen, gewoon praten en ze moet natuurlijk lief zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bruine huid door de zon blauwe of bruine ogen en blond en bruin het is even sexy/geil :-P |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ilse weigert pedofielensite Verwijderd | 415 | 04-02-2005 19:54 | |
Drugs & Alcohol |
het grote POST HIER AL JE VERZONNEN VERHALEN topic Verwijderd | 82 | 22-12-2004 22:25 | |
Drugs & Alcohol |
Verhaaltjes maken in een "rare" bui zeehond23 | 16 | 22-03-2004 19:11 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |