Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2013, 13:03
Verwijderd
Lijkt me wel tof om in staat te zijn een blindegeleidehonden te trainen/op te leiden. Gewoon, als beroep.
Advertentie
Oud 08-02-2013, 13:06
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Vriendinnetje van mij heeft een hulphond (geen blindegeleidehond) en dat is echt een ontzettend lief beest. Ik ben niet heel dol op honden, maar die hond is echt zo lief. En ze gaat heel veel op training met m.
Oud 08-02-2013, 13:14
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben heel vrolijk en stuiterig. Al de hele week
Oud 08-02-2013, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Ik ben heel vrolijk en stuiterig. Al de hele week

Mijn beste vriendinnetje mag op exchange voor een half jaar, en natuurlijk ben ik wel blij voor d'r, maar ik vind het heel stiekem ook wel een beetje jammer En nog stiekemer ben ik ook wel een beetje jaloers.
Oud 08-02-2013, 13:21
Verwijderd
Maar mag jij nu niet? Of mag je ook nog gewoon ?
Oud 08-02-2013, 13:25
Verwijderd
Nou, zij gaat in haar vierde semester, en dan kan ik niet door mijn vakkenplanning. Ik kan misschien wel nog in mijn vijfde semester, maar dan moet ik er zeker van zijn dat ik drie van de vier vakken die ik moet doen zeker kan krijgen (en dat is nogal moeilijk, maar het kan heel misschien), en dan moet ik nog toegelaten worden en dan kan ik ook. Eigenlijk zitten er zoveel misschiens in dit verhaal dat ik erover denk om gewoon een summer school in het buitenland te gaan doen, in plaats van een exchange.
Oud 08-02-2013, 13:44
Verwijderd
Ah. Nou ja, klinkt op zich wel als genoeg mogelijkheden
Oud 08-02-2013, 13:50
Verwijderd
Godzeidank heb ik mijn duivelpakje gevonden. alleen de bijapssende oortjes nog zoeken.

en ik ben weer getagd in iets van wat er wordt gedaan met carnaval zonder dat ik echt weet dat ik meegadoen.
Oud 08-02-2013, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Doet SpeedTouch het nog steeds, trouwens?
ja, zowel die van snerty als die van de vriendin van de criminele buurjongen
Oud 08-02-2013, 14:21
Verwijderd
door het filmpje van carn heb ik nu de stoopjes - achtbaan in mijn hoofd
Oud 08-02-2013, 14:24
Verwijderd
Hahaaaaa, wat is het toch fijn om eigenwijze collegae kankerhard in teh face te pwnen, zeker wanneer heel stellig stelling X geponeerd wordt en men kribbig wordt wanneer je aangeeft dat 't niet klopt want X, Y en Z. Vervolgens laten zien waar ze bij staan met een smug face MWHEHE.

Citaat:
ja, zowel die van snerty als die van de vriendin van de criminele buurjongen
Hahaha, dat is wel awesome
Oud 08-02-2013, 14:24
Verwijderd
Snoop Dogg is zo raar nu hij Snoop Lion is geworden.

Vooral dat Jamaicaanse accent dat 'ie opeens nadoet.
Oud 08-02-2013, 14:40
Verwijderd
Bluh. Ik had een enorme bak met meloen waarop stond dat het houdbaar was tot de 10e, nu maak ik hem open en ruikt het bedorven. En het smaakt ook niet echt meer superchill. Nu durf ik sowieso niet verder te eten want ik ben al ziek en beroerd en ik lig al de hele dag in bed en ik wil niet nog zieker worden P.
Oud 08-02-2013, 15:05
Verwijderd
De vruchten van mijn slechte opvoeding beginnen zich af te werpen, mijn zoon vroeg net of ik 'dat clipje met die man en die vrouw die zingen over een chinees restaurant' wilde opzetten
Oud 08-02-2013, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Omg nee optie 3 optie 3
Dat!

Citaat:
Godzeidank heb ik mijn duivelpakje gevonden. alleen de bijapssende oortjes nog zoeken.

en ik ben weer getagd in iets van wat er wordt gedaan met carnaval zonder dat ik echt weet dat ik meegadoen.
Oortjes? Bij een duivelpakje?

Citaat:
Bluh. Ik had een enorme bak met meloen waarop stond dat het houdbaar was tot de 10e, nu maak ik hem open en ruikt het bedorven. En het smaakt ook niet echt meer superchill. Nu durf ik sowieso niet verder te eten want ik ben al ziek en beroerd en ik lig al de hele dag in bed en ik wil niet nog zieker worden P.
Ik heb het ook eens gehad, vers fruit in zo'n bakje dat nog een paar dagen goed was, ik heb het dezelfde dag als dat ik het kocht geopend en het smaakte naar brandewijn, dus ik heb het maar weggegooid ^^

Citaat:
De vruchten van mijn slechte opvoeding beginnen zich af te werpen, mijn zoon vroeg net of ik 'dat clipje met die man en die vrouw die zingen over een chinees restaurant' wilde opzetten
Oud 08-02-2013, 15:10
Verwijderd
Oud 08-02-2013, 15:14
Verwijderd
Okeeeeeeeee dan... ik geloof dat ik volgende keer wijselijk niet meer vraag waar je het over hebt
Oud 08-02-2013, 15:14
Verwijderd
Ik ga vanavond naar Life of Pi!
Oud 08-02-2013, 15:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh die wil ik ook nog heel graag zien! Eens even bedenken wie er met me mee zou willen. Hmmz
Oud 08-02-2013, 15:31
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mi sxatas lerni Esperanto, sed mi estas laca nun. Pfffff
Oud 08-02-2013, 15:31
Verwijderd
Oh ja, die wou ik ook nog zien.
Oud 08-02-2013, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Oud 08-02-2013, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Het vervolg op American Pi?
Oud 08-02-2013, 15:37
Verwijderd
Ik moet even melden dat ik nog steeds

YES YES A HORSE IN THE HALLWAY

in mijn hoofd ben aan het zingen. Af en toe zelfs luidop
Oud 08-02-2013, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Het vervolg op American Pi?
Ja.
Oud 08-02-2013, 15:38
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik moet even melden dat ik nog steeds

YES YES A HORSE IN THE HALLWAY

in mijn hoofd ben aan het zingen. Af en toe zelfs luidop
Ik ook
Oud 08-02-2013, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Dat wordt dan ouderwetsch schouderschokken, schuddebuiken en dijenkletsen! Heb je toch nog wat aan die paar kilootjes meer

:dD
Oud 08-02-2013, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ook
Mooi!
Ik lijden, heel de wereld lijden!
Oud 08-02-2013, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Ah. Nou ja, klinkt op zich wel als genoeg mogelijkheden
Dat is eigenlijk ook wel zo

Citaat:
Ik vond hem mooi. Niet dat mijn meningen op filmgebied er nou echt toe doen, maar toch.
Oud 08-02-2013, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vond hem mooi. Niet dat mijn meningen op filmgebied er nou echt toe doen, maar toch.
oke
Heb pas het boek uitgelezen, dus het verhaal zit nog vers in m'n geheugen. Ben heel benieuwd!
Oud 08-02-2013, 15:50
Verwijderd
Ik hoorde wel van mensen die het boek gelezen hadden dat ze de film minder vonden, maar volgens mij is dat bijna altijd wel met boekverfilmingen.
Oud 08-02-2013, 15:52
Verwijderd
Hm. Deze film leent zich heel erg voor verfilming vind ik. Je leest wat hij allemaal doet op de boot, maar op een gegeven moment vraagt dat wel veel van je voorstellingsvermogen (zeker met al die boottermen enzo, las 'm in het Engels).
Oud 08-02-2013, 15:56
Verwijderd
Ik heb echt nooit moeite met verfilmingen. Maar ik vind het ook echt een beetje te ver van elkaar af staan om het goed te vergelijken . Zeg maar appels/peren. Dus ja, ik vind films meestal heel leuk en prima.
Oud 08-02-2013, 16:00
Verwijderd
Ik ga hem ook nog een keertje lezen, een vriendin heeft hem in het engels, dus dan mag ik hem vast wel lenen. Ik lees nu trouwens 'de honderdjarige man die uit het raam klom en verdween' en ik vind het een heel fijn boek. Ik las dat daar ook een verfilming van gaat komen.
Oud 08-02-2013, 16:05
Verwijderd
Het is onwaarschijnlijk dat ik 'm ooit ga kijken. Het is echt zo'n film waar ik nooit echt zín in heb, laat staan het boek. Life of Pi, that is.
Oud 08-02-2013, 16:09
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb ook pas het boek gelezen. Het lijkt me heel lastig te verfilmen, maar het schijnt dat het wel goed gedaan is.
Oud 08-02-2013, 16:15
Martiño
Martiño is offline
Nog leuke plannen voor het weekend?
Oud 08-02-2013, 16:21
Verwijderd
Ik ga morgen naar de voorstelling van Daniël Arends.
Oud 08-02-2013, 16:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ga fotoalbum maken met een vriendin, met haar en nog een vriendin eten en dan met de andere vriendin vioolspelen, of ik ga met deze meiden + nog een andere vriendin naar 'Alles is familie' in een of andere hele grote bioscoop. Zondag. En vanavond met een andere vriendin spelletjes spelen
Oud 08-02-2013, 16:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
'heel grote bioscoop' stop de tijd!
Oud 08-02-2013, 16:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En voor de rest genieten van mijn vrolijke stuiterstemming
Oud 08-02-2013, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Nog leuke plannen voor het weekend?
Comazuipen
Oud 08-02-2013, 16:25
Verwijderd
Mijn vriendje komt morgen weer terug van studiereis dus ik ga morgenavond voor hem koken als ik me weer beter voel en misschien dat we zondag naar de film gaan ofzo.
Oud 08-02-2013, 16:34
Verwijderd
Ik heb een koffer te leen! Ik kan beginnen nadenken en passen en meten en wegen
Oud 08-02-2013, 16:35
Verwijderd
En mijn huis moet aan de kant omdat er iemand de vogels moet komen verzorgen, ik wil ze hier laten omdat ze teveel troep maken om bij iemand anders te gaan logeren. Nu hopen dat de onderonderbuurvrouw niet toevallig weg is die week, ander wordt het al iets ingewikkelder.
Oud 08-02-2013, 16:36
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Aan de kant?
Oud 08-02-2013, 16:40
Verwijderd
Aan de kant ja, is dat weer iets Vlaams?
Opruimen en poetsen dus
Oud 08-02-2013, 16:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je kan wel iets aan kant maken. Toch? Of is het alleen 'van kant maken'? Maar dat kan niet met een huis. Volgens mij kun je wel iets aan kant maken. Maar ik ben nu ook in de war
Oud 08-02-2013, 16:43
Verwijderd
Ik zie dat de officiële uitdrukking aan kant is, zonder de. Maar ik hoor hem dus ook met de ^^
Oud 08-02-2013, 16:44
Verwijderd
aan kant het huis aan kant maken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten