Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bluh. Ik had een enorme bak met meloen waarop stond dat het houdbaar was tot de 10e, nu maak ik hem open en ruikt het bedorven. En het smaakt ook niet echt meer superchill.
![]() ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga hem ook nog een keertje lezen, een vriendin heeft hem in het engels, dus dan mag ik hem vast wel lenen. Ik lees nu trouwens 'de honderdjarige man die uit het raam klom en verdween' en ik vind het een heel fijn boek. Ik las dat daar ook een verfilming van gaat komen.
|
![]() |
|
Ik ga fotoalbum maken met een vriendin, met haar en nog een vriendin eten en dan met de andere vriendin vioolspelen, of ik ga met deze meiden + nog een andere vriendin naar 'Alles is familie' in een of andere hele grote bioscoop. Zondag. En vanavond met een andere vriendin spelletjes spelen
![]()
|
Verwijderd
|
En mijn huis moet aan de kant omdat er iemand de vogels moet komen verzorgen, ik wil ze hier laten omdat ze teveel troep maken om bij iemand anders te gaan logeren. Nu hopen dat de onderonderbuurvrouw niet toevallig weg is die week, ander wordt het al iets ingewikkelder.
|
![]() |
|
|