Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja dat bedacht ik me ook net
![]() Maar niet alleen Pools, ook een hele schap Surinaams en Thais en gewoon superveel buitenlands, en heel veel kruiden, en naja. Waarom som ik het eigenlijk nog op, ze hebben er gewoon ALLES ![]() Alleen volgens mij geen cacaopoeder, dat viel me dan weer tegen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je krijgt van mij echt geen props omdat je jezelf hemelse spekkoek ontzegt, helaas! ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb morgen echt een hele STOMME toets, over medicatie, apotheek en baliewerkzaamheden
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben alleen heel benieuwd naar de andere jongen die mee gaat. De vorige keer dat ik em zag, verbaasde hij zich er ontzettend over dat ik voetbal kwam kijken met drie jongens (waarvan twee onbekend) zonder mijn vriend, dat ik in een hoodie rondliep, bier dronk en een beste vriend had maar wel verpleegkunde deed. Laatst gewijzigd op 19-02-2013 om 20:45. |
![]() |
|
Ik heb vandaag trouwens bonuspunten gescoord (denk ik), omdat ik vroeg naar 'de titel van dat ene metalnummer met die vette shiftende drum-ritmes'. Het bleek van Chimaera te zijn. Ik ga lekkah luisterah!
|
Getver, ik moet morgen echt gaan afwassen
![]() ![]() Snebbel: Schindler's list is ZO MOOI <3 I love it. En ja, het is een beetje naar, maar het einde maakt heel veel goed, believe you me ![]() Ik had die muziek op mijn mp3 en elke keer als ik in onze lift stapte, ging die aan. Ironisch, want we hebben een Schindler's lift ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
|