Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2013, 19:08
Verwijderd
waarom moet je actinische keratoses behandelen met stikstof? Ik had die vraag wel goed, maar mijn reden om die optie te kiezen was 'omdat we dat altijd zo deden bij mijn co-schap dermatologie' en dat schijnt niet voldoende reden te zijn
Advertentie
Oud 25-02-2013, 19:10
Verwijderd
En waarom zijn vierkante handjes met korte vingertjes en een doorlopende handlijn bij baby's een teken van syndroom van Down en niet van Klinefelter, Marfan of Turner? Waarbij 'eh, omdat dat nu eenmaal zo is' weer niet de goede reden zal zijn. Maar ik denk niet dat ik helemaal hoef uit te zoeken wat het biochemische proces van DNA naar vierkante handjes is. Ik denk dat het genoeg is als ik gewoon zeg 'dat staat in hoofdstuk x van boek Y'
Oud 25-02-2013, 19:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Als je maar geen risotto gaat maken in het bijzijn van Gordon Ramsey, geheid dat je iets fout doet. Ik zag laatst een afl van Hell's Kitchen, nou, ze konden NIETS goed doen Maarja, ze deden ook niets goed.
Oud 25-02-2013, 19:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh enneh, ik heb een brief van de NS, dat per maart alleen nog maar met korting kan worden gereisd via de OV-flopkaart, maar dat is toch uitgesteld?
Oud 25-02-2013, 19:20
Verwijderd
ckeck, gevonden
Oud 25-02-2013, 19:23
Verwijderd
Oooommmffg wat een godenmaal. Nog tien minuutjes roeren en dan kan er parmezaanse kaas bij. Dit wordt het beste ding ter wereld. Er zit ook kip bij en ik ga er ook walnoten bij doen.

Citaat:
Dan knik je er toch gewoon bonen uit een potje in? Zelf ik doe d'a'ar niet moeilijk over.
Ik ben geen fan van groente uit blik Sovjetgewoonte.
Oud 25-02-2013, 19:23
Miekje*
Miekje* is offline
Ik kook altijd pompoensoep met pompoen. Verder heb ik nog nooit iets anders gemaakt met pompoen
Oud 25-02-2013, 19:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bonen uit blik zijn dikke prima
Oud 25-02-2013, 19:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Sperziebonen uit blik of pot niet trouwens. Bleh.
Miekje*
Miekje* is offline
Chili met rijst, gemaakt met bonen uit blik <3
Verwijderd
Theodoor luistert dit liedje:

En ik zag de clip op zijn beeldscherm, en toen hadden we dit gesprek
Ik: "goh ik dacht dat dat liedje veel ouder was, maar dit ziet er wel vrij recent uit"
Theodoor: "Ja, 1994"
Ik: "Het liedje is uit 1994?"
Theodoor "Nee, de zanger"

Oud 25-02-2013, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Oooommmffg wat een godenmaal. Nog tien minuutjes roeren en dan kan er parmezaanse kaas bij. Dit wordt het beste ding ter wereld. Er zit ook kip bij en ik ga er ook walnoten bij doen.

Ik ben geen fan van groente uit blik Sovjetgewoonte.
Ik ook echt niet, maar voor bonen maak ik een uitzondering. Ik vind ze zelfs lekkerder en het scheelt veeeeel werk.
Oud 25-02-2013, 19:34
Verwijderd
Trouwens Para heb je m'n recept al eens uitgeprobeerd?
Oud 25-02-2013, 19:36
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Theodoor luistert dit liedje:
[filmpje]
En ik zag de clip op zijn beeldscherm, en toen hadden we dit gesprek
Ik: "goh ik dacht dat dat liedje veel ouder was, maar dit ziet er wel vrij recent uit"
Theodoor: "Ja, 1994"
Ik: "Het liedje is uit 1994?"
Theodoor "Nee, de zanger"

ja maar dat is toch raar met jaartallen, had laatst een patient uit 1992, en dan verwacht ik dus een kínd. Moest me even opnieuw instellen toen het om een vent van ongeveer 2 meter ging...

... en dan... dan realiseer ik me dat ik oud aan het worden ben
Oud 25-02-2013, 19:40
Verwijderd
ik ben te oud om ooit nog ergens de jongste ooit in te zijn op een positieve manier
Oud 25-02-2013, 19:47
Miekje*
Miekje* is offline
Dit liedje is een beetje mijn guilty pleasure

Oud 25-02-2013, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Als je maar geen risotto gaat maken in het bijzijn van Gordon Ramsey, geheid dat je iets fout doet. Ik zag laatst een afl van Hell's Kitchen, nou, ze konden NIETS goed doen Maarja, ze deden ook niets goed.
Hah, sowieso zou ik vrij nerveus worden met dat soort persoonlijkheden die op je vingers kijken
Oud 25-02-2013, 19:50
Verwijderd
Citaat:
In het bijzijn van Gordon Ramsey zou ik nog geen broodje durven smeren Maar risotto is wel de widow maker, ja. Easy to learn, hard to master.

Citaat:
Ik ook echt niet, maar voor bonen maak ik een uitzondering. Ik vind ze zelfs lekkerder en het scheelt veeeeel werk.
Hmm. Nou, dan zal ik 't een keer proberen Ik baseer mijn mening over groente uit blik vooral op sperziebonen, wortels, erwten en vooroordelen.

Citaat:
Trouwens Para heb je m'n recept al eens uitgeprobeerd?
Welk recept?
Oud 25-02-2013, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Hah, sowieso zou ik vrij nerveus worden met dat soort persoonlijkheden die op je vingers kijken
Hivemind!
Oud 25-02-2013, 19:55
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, wat denken jullie? Zal een 'confession bear'-topic lopen op DK?
Oud 25-02-2013, 19:58
Verwijderd
Citaat:
In het bijzijn van Gordon Ramsey zou ik nog geen broodje durven smeren Maar risotto is wel de widow maker, ja. Easy to learn, hard to master.

Hmm. Nou, dan zal ik 't een keer proberen Ik baseer mijn mening over groente uit blik vooral op sperziebonen, wortels, erwten en vooroordelen.

Welk recept?
Ja nee wortels, erwten en all the like zijn echt doodzonde om uit een potje te nemen, maar 'harde' bonen en kikkererwten zijn een ander verhaal, en mais -hoewel niet echt vergelijkbaar met verse- is ook nog wel goed te doen.

Het recept (twee varianten), voor ratatouille, bedoeld voor je snijskills.
Oud 25-02-2013, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Jongens, wat denken jullie? Zal een 'confession bear'-topic lopen op DK?
Als het maar zonder dat kutplaatje is.
Oud 25-02-2013, 20:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat Quis zegt, bonen (witte, kidney, bruine, zwarte, cannellini etc) en kikkererwten zijn heel prima uit blik Vooral kidneybonen en kikkererwten, nom nom.
Oud 25-02-2013, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ja nee wortels, erwten en all the like zijn echt doodzonde om uit een potje te nemen, maar 'harde' bonen en kikkererwten zijn een ander verhaal, en mais -hoewel niet echt vergelijkbaar met verse- is ook nog wel goed te doen.

Het recept (twee varianten), voor ratatouille, bedoeld voor je snijskills.
Ah, natuurlijk! Nee, nog niet geprobeerd, vooral omdat ik op het moment geen goede koekenpan met deksel heb. Maar ratatouille staat op de wachtlijst De dingen die Fizzle toen opperde ook trouwens. Fizzle naamzoek voor verlate reactie.

Voor 't snijwerk ben ik vooral voor groentesoep gegaan. En voor heel veel fruit snijden voor in de kwark. En dit. En vandaag dus voor pompoen, waarbij ik overigens nog aan die post moest denken want hij was inderdaad kankerhard. Ik heb een blaar van 't snijden.
Oud 25-02-2013, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Ah, natuurlijk! Nee, nog niet geprobeerd, vooral omdat ik op het moment geen goede koekenpan met deksel heb. Maar ratatouille staat op de wachtlijst De dingen die Fizzle toen opperde ook trouwens. Fizzle naamzoek voor verlate reactie.

Voor 't snijwerk ben ik vooral voor groentesoep gegaan. En voor heel veel fruit snijden voor in de kwark. En dit. En vandaag dus voor pompoen, waarbij ik overigens nog aan die post moest denken want hij was inderdaad kankerhard. Ik heb een blaar van 't snijden.

Ik maak het altijd in een gewone kookpan hoor, dat kan prima. (wel eentje met een beetje een OK bodem anders moet je blijven roeren tot je een ons weegt)
Oud 25-02-2013, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde die bevalling posten, maar vroeg me af of je dat van me kon waarderen
uiteraard
Oud 25-02-2013, 20:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
uiteraard

Hier, heb je 'm alsnog:
Spoiler
Oud 25-02-2013, 20:37
Verwijderd
Citaat:

Hier, heb je 'm alsnog:
Spoiler
Ze heeft zo'n gezicht van van die museumbeelden van inboorlingen, zegmaar.
Oud 25-02-2013, 20:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
Deze liedjes zijn een beetje mijn nieuwe guilty pleasure

Verwijderd
Godverkut. Ik zie net dat ik drie dingen op mijn tentamen door elkaar gehaald heb en het waren dingen die ik heus wel wist eigenlijk. Het was zo domdomdom en ik heb echt zin om met mijn hoofd tegen de muur te gaan slaan want echt en iedereen zit maar te zeggen dat ik ook heus wel dingen goed heb enzo. En dat heb ik ook vast wel, maar daar gaat het niet om, want het was zo DOM. Argh, ik ben nu best wel gefrustreerd en alles
Carn
Carn is offline
Citaat:

Hier, heb je 'm alsnog:
Spoiler
Godnakende is was net mn Danio aan het eten
Oud 25-02-2013, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Ze heeft zo'n gezicht van van die museumbeelden van inboorlingen, zegmaar.
Vind ik ook
Oud 25-02-2013, 20:48
Verwijderd
Ik mag meedoen met het Schoolschaaktoernooi in Amsterdam. Dat is best wel grappig als je weet hoe goed ik kan schaken.
Oud 25-02-2013, 20:49
Verwijderd
Een schoolschaaktoernooi?
Oud 25-02-2013, 20:50
Verwijderd
Oh, nouja, het heet 'intergymnasia al schaaktoernooi'.
Oud 25-02-2013, 20:58
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, fuckerdefuckfuck. Waarom ben ik ook zo'n domme KOE Ik stel natuurlijk weer eens een hyperbelangrijke opdracht uit tot het ALLERlaatste moment, en vervolgens heb ik van tevoren niet gekeken wat er allemaal in moest, blijk ik een kwart gewoon al te hebben (zij het in een andere vorm), maar dat staat dus niet op mijn mail, op de online service van school en óók niet op mijn usb-stick Het ligt thuis op papier of in mijn kluisje. En dat is superstom, want ik kom hier punten tegen die ik echt LETTERLIJK over kan typen. En bovendien ligt er een superbelangrijk studieboek in mijn kluisje. WRRAAAGHHHHHH *haren uit hoofd trekt*

Nu moet ik alles opnieuw gaan opzoeken en uittypen
Oud 25-02-2013, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Ik mag meedoen met het Schoolschaaktoernooi in Amsterdam. Dat is best wel grappig als je weet hoe goed ik kan schaken.
pas op er zijn echte goeie bij soms.

zo 20 pagina´s engels uyitgerpint. nu naar bed.
Oud 25-02-2013, 21:01
Miekje*
Miekje* is offline
Nu ga ik thee drinken en koekjes eten, en morgen weer verder zenuwen. (&%(@&% Maarja, eigen schuld
Oud 25-02-2013, 21:02
Verwijderd
ik hoor vreemde-enge geluiden op zolder, volgens mij zitten er vreemde katten ofzo. als morgen nog die 35 cm sneeuw ligt, loop ik alweer naar school. gaat weer luek worden.
Oud 25-02-2013, 21:04
Verwijderd
Sadye, ik weet dat het je al vaker gevraagd is, maar wil je asje-asjeblieft je posts even doorlezen en aanpassen voordat je het post?

Citaat:
Nu ga ik thee drinken en koekjes eten, en morgen weer verder zenuwen. (&%(@&% Maarja, eigen schuld
Thee met koekjes is altijd goed
Oud 25-02-2013, 21:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik las schoolnaakttoernooi

Citaat:
Godnakende is was net mn Danio aan het eten
Ik ging voor je zoeken of de kunstenaar ook mooie vrouwen maakt, maar helaas. Ik vond alleen een zwangere, maar dat zal wel niet je cup of tea zijn.
Oud 25-02-2013, 21:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar dat zal wel niet je cup of tea zijn.
Dat heb je goed ingeschat
Oud 25-02-2013, 21:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, fuckerdefuckfuck. Waarom ben ik ook zo'n domme KOE Ik stel natuurlijk weer eens een hyperbelangrijke opdracht uit tot het ALLERlaatste moment, en vervolgens heb ik van tevoren niet gekeken wat er allemaal in moest, blijk ik een kwart gewoon al te hebben (zij het in een andere vorm), maar dat staat dus niet op mijn mail, op de online service van school en óók niet op mijn usb-stick Het ligt thuis op papier of in mijn kluisje. En dat is superstom, want ik kom hier punten tegen die ik echt LETTERLIJK over kan typen. En bovendien ligt er een superbelangrijk studieboek in mijn kluisje. WRRAAAGHHHHHH *haren uit hoofd trekt*

Nu moet ik alles opnieuw gaan opzoeken en uittypen
Dropbox!
Oud 25-02-2013, 21:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar pip waardeert ze vast wel

Spoiler
Oud 25-02-2013, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Ik las schoolnaakttoernooi

.
Ik ook
Oud 25-02-2013, 21:29
Verwijderd
Citaat:
pas op er zijn echte goeie bij soms.

zo 20 pagina´s engels uyitgerpint. nu naar bed.
Twintig pagina's? Voor een mondeling?

Waarom?
Oud 25-02-2013, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Maar pip waardeert ze vast wel

Spoiler
Ik vind haar een beetje plastic uitzien
Oud 25-02-2013, 21:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind haar een beetje plastic uitzien
Vind je? Ik helemaal niet juist.
Oud 25-02-2013, 21:34
Verwijderd
Nou ja, eigenlijk vooral haar buik. De rest is wel realistisch
Oud 25-02-2013, 21:34
Verwijderd
De douches doen het niet en nu heb ik net mijn haar aan de wastafel gewassen, maar dat was niet zo'n succes Ik hoop niet dat ik dat ooit nog eens een keer moet doen. Alhoewel het misschien wel kan als mijn haar niet zo lang was. /random mededeling
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten