Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja maar dat is toch raar met jaartallen, had laatst een patient uit 1992, en dan verwacht ik dus een kínd. Moest me even opnieuw instellen toen het om een vent van ongeveer 2 meter ging... ... en dan... dan realiseer ik me dat ik oud aan het worden ben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het recept (twee varianten), voor ratatouille, bedoeld voor je snijskills. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor 't snijwerk ben ik vooral voor groentesoep gegaan. En voor heel veel fruit snijden voor in de kwark. En dit. En vandaag dus voor pompoen, waarbij ik overigens nog aan die post moest denken want hij was inderdaad kankerhard. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik maak het altijd in een gewone kookpan hoor, dat kan prima. (wel eentje met een beetje een OK bodem anders moet je blijven roeren tot je een ons weegt) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Godverkut. Ik zie net dat ik drie dingen op mijn tentamen door elkaar gehaald heb en het waren dingen die ik heus wel wist eigenlijk. Het was zo domdomdom en ik heb echt zin om met mijn hoofd tegen de muur te gaan slaan want echt
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Oh, fuckerdefuckfuck. Waarom ben ik ook zo'n domme KOE
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu moet ik alles opnieuw gaan opzoeken en uittypen ![]()
||
Verwijderd
|
Sadye, ik weet dat het je al vaker gevraagd is, maar wil je asje-asjeblieft je posts even doorlezen en aanpassen voordat je het post?
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
|