Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2013, 14:21
Verwijderd
Maar jongons, 2e paasdag is toch de enige dag in 't jaar dat Ikea geopend is
Advertentie
Oud 06-03-2013, 14:33
Vowel
Vowel is offline
Ik vind het sowieso iets vreemds dat mensen massaal naar bouwmarkten wilen op 2e paasdag. De waarom ontgaat me een beetje.
Oud 06-03-2013, 14:38
Verwijderd
ik moet ook nog frutsels en pkanken en kasten halen bij de ikea, voor mijn slaapkamer.

Pff, wat ben ik druk bezig in dit weer, het is echt warm. Zonder jas naar buiten dan maar.
Oud 06-03-2013, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het sowieso iets vreemds dat mensen massaal naar bouwmarkten wilen op 2e paasdag. De waarom ontgaat me een beetje.
Mja, waarom gepensioneerden per se op zaterdag hun boodschappen willen doen. Of op een feestdag naar de grensstad in het buitenland willen. Alsof ze niet de rest van het jaar prima kunnen gaan.
Oud 06-03-2013, 14:47
Vowel
Vowel is offline
Ja ok, maar boodschappen doe je wanneer je ze nodig hebt (al ben ik het met je eens verder ). En het zou al minder vreemd zijn als iemand toevallig net 2e paasdag iets nodig heeft uit een bouwmarkt. Maar dit zijn dus mensen die speciaal naar een bouwmarkt gaan omdát het 2e paasdag is (ook zonder dat ze iets nodig hebben) en dát snap ik niet.
Oud 06-03-2013, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Het kost mensen moeite die niet graag instructies volgen en graag dingen op gevoel doen.
Mannen waarschijnlijk dus. Net zoals je te goed voelen om de weg te vragen ^^
Oud 06-03-2013, 14:49
Verwijderd
Gepensioneerden gaan vaak op zaterdagmiddag naar de stad (voor kleren kopen enzo) omdat het "dan zo gezellig is"!
Oud 06-03-2013, 14:50
Verwijderd
Ik denk dat het net zoiets is als meisjes van 15 die pas de dansvloer op gaan als het daar zó vol staat dat je je kont niet kan keren zonder drie jongens te schuren. Bepaalde mensen van bepaalde leeftijden doen bepaalde dingen het liefst met z'n allen tegelijk.
Oud 06-03-2013, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Ja ok, maar boodschappen doe je wanneer je ze nodig hebt (al ben ik het met je eens verder ). En het zou al minder vreemd zijn als iemand toevallig net 2e paasdag iets nodig heeft uit een bouwmarkt. Maar dit zijn dus mensen die speciaal naar een bouwmarkt gaan omdát het 2e paasdag is (ook zonder dat ze iets nodig hebben) en dát snap ik niet.
Ja, ik ook niet hoor ^^ maar die gepensioneerden die zich onder de massa mensen mengen terwijl het niet nodig is, is ook zoiets dat ik niet begrijp. Of mensen die met baby's en kinderwagens gaan zeulen, daar heeft toch echt helemaal niemand plezier van? En ja, ik ga ook niet naar de Ikea als ik niet op zoek ben naar iets, gewoon om er wat rond te hangen. Ik ga eigenlijk nooit naar een winkel om zomaar rond te hangen omdat ik het leuk vind, zeker niet op een drukke dag

Vroeger ging ik wel eens in een cd-winkel van kennissen rondhangen, gewoon omdat (muziek, kennissen, toffe mensen), maar verder?
Oud 06-03-2013, 14:53
Verwijderd
Nouja, met baby's zeulen snap ik wel, ze kunnen nu eenmaal niet zelf lopen en je gaat toch geen oppas regelen elke keer dat je boodschappen moet doen.
Oud 06-03-2013, 15:00
indigo
indigo is offline
Ik kan me dan wel weer voorstellen dat je denkt: hee, het is lente, we hebben 4 dagen achter elkaar vrij, laten we onze tuin/schuur/zolder/woonkamer eens onder hande nemen, en dat ze daarom met Pasen naar de bouwmarkt gaan!

Ik ga verhuizen! Gelegitimeerd op zoek in de Ikea, bouwmarkten en marktplaats . Er is zooooveel te doen!
(Ingegerd: we hebben even zitten rekenen vandaag en tot de conclusie gekomen dat het makkelijk moet kunnen. Ik ga er daarbij voor het gemak maar even vanuit dat mijn contract verlengd wordt, anders wordt het wel lastig. Maar mijn leidinggevende zei 'dat ik me daar geen zorgen over moest maken'. Dus dan zal het wel goed komen.)
Oud 06-03-2013, 15:01
Verwijderd
Bij boodschappen, ok. Bij een een stoffenbeurs? Bij een vliegreis? Op de zaterdag voor Kerst in de Mediamarkt?
Oud 06-03-2013, 15:06
Verwijderd
Ik ben FUCKING WOEST
Oud 06-03-2013, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Mannen waarschijnlijk dus. Net zoals je te goed voelen om de weg te vragen ^^
Daar heb ik dan weer totaal geen moeite mee. Maar goed, naast pragmaticus ben ik ook volstrekt kansloos wat betreft richtingsgevoel.
Oud 06-03-2013, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Ik ben FUCKING WOEST
Póes toch.
Oud 06-03-2013, 15:14
indigo
indigo is offline
Oh Mutant, spaar je nog mini's? Welke moet je nog? Want ik heb er ook nog een aantal hier!
Oud 06-03-2013, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Ik ben FUCKING WOEST
Wat is er, lief V-lid?

Citaat:
Ja, ik ook niet hoor ^^ maar die gepensioneerden die zich onder de massa mensen mengen terwijl het niet nodig is, is ook zoiets dat ik niet begrijp. Of mensen die met baby's en kinderwagens gaan zeulen, daar heeft toch echt helemaal niemand plezier van? En ja, ik ga ook niet naar de Ikea als ik niet op zoek ben naar iets, gewoon om er wat rond te hangen. Ik ga eigenlijk nooit naar een winkel om zomaar rond te hangen omdat ik het leuk vind, zeker niet op een drukke dag

Vroeger ging ik wel eens in een cd-winkel van kennissen rondhangen, gewoon omdat (muziek, kennissen, toffe mensen), maar verder?
Dit bedoelde ik dus laatst.

Niet lullig bedoeld verder hoor, lief Mutantje, want ik vind je best tof, voorzover ik je ken, en ik lees het met een gg (grote glimlach), maar, ja, precies dit. Serieus, boeiend. Dan duurt het boodschappen doen maar vijf minuten langer omdat er een moeder met een kinderwagen stond te hannesen, en wat dan nog?
Oud 06-03-2013, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Oh Mutant, spaar je nog mini's? Welke moet je nog? Want ik heb er ook nog een aantal hier!
Gotta catch em all! Ik wil ze allemaal, ook dubbel, ik heb plannen!

Citaat:
Dit bedoelde ik dus laatst.

Niet lullig bedoeld verder hoor, lief Mutantje, want ik vind je best tof, voorzover ik je ken, en ik lees het met een gg (grote glimlach), maar, ja, precies dit. Serieus, boeiend. Dan duurt het boodschappen doen maar vijf minuten langer omdat er een moeder met een kinderwagen stond te hannesen, en wat dan nog?
Ja, maar wat maakt het jou dan uit dat ik me druk maak over die klotekinderen Láát me toch lekker Mijn hart doet het weer prima, dus ik maak geen kans meer op een hartaanval.

En serieus, vind jij het niet irritant dat er een baby een hele reis is aan het krijsen? En nee, die baby kan daar weinig aan doen, die kun je ook niet zeggen je oren te ploppen, maar waarom sleep je hem dan mee? En als het nog van die buggy's waren als vroeger, maar tegenwoordig zijn de kinderwagens groter dan de gemiddelde stadsauto. En mensen beuken daarmee alsof ze het recht op voorrang krijgen (en vraag maar eens aan Phoebe hoe leuk het is om in je rug gebeukt te worden met een winkelwagen).
Ik ben gewoon absoluut niet geduldig, ik hou niet van mensenmassa's en drukte en ik haat kinderen. Die combinatie frustreert me enorm ja, ik ben me ervan bewust en ik vermijd ze over het algemeen ook. Maar het is altijd fijn om over iets te zeiken dat je frustreert, niet? Ik heb geen andere dingen meer, mijn leven gaat goed en is leuk, mijn geldzorgen boeien me niet, mijn lichaam werkt mee, ik heb geen relatie die me bezig houdt, als ik nou wat wil kankeren op mensen die 50 tinten lezen, Uggs dragen, de koningin ziektes toewensen omdat ze met haar aftreden aan te kondigen de uitzending van GTST verpest, kinderwagens overal tussenproppen, whatever.
Ik lig er niet wakker van
Oud 06-03-2013, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar wat maakt het jou dan uit dat ik me druk maak over die klotekinderen Láát me toch lekker Mijn hart doet het weer prima, dus ik maak geen kans meer op een hartaanval.

En serieus, vind jij het niet irritant dat er een baby een hele reis is aan het krijsen? En nee, die baby kan daar weinig aan doen, die kun je ook niet zeggen je oren te ploppen, maar waarom sleep je hem dan mee? En als het nog van die buggy's waren als vroeger, maar tegenwoordig zijn de kinderwagens groter dan de gemiddelde stadsauto. En mensen beuken daarmee alsof ze het recht op voorrang krijgen (en vraag maar eens aan Phoebe hoe leuk het is om in je rug gebeukt te worden met een winkelwagen).
Ik ben gewoon absoluut niet geduldig, ik hou niet van mensenmassa's en drukte en ik haat kinderen. Die combinatie frustreert me enorm ja, ik ben me ervan bewust en ik vermijd ze over het algemeen ook. Maar het is altijd fijn om over iets te zeiken dat je frustreert, niet? Ik heb geen andere dingen meer, mijn leven gaat goed en is leuk, mijn geldzorgen boeien me niet, mijn lichaam werkt mee, ik heb geen relatie die me bezig houdt, als ik nou wat wil kankeren op mensen die 50 tinten lezen, Uggs dragen, de koningin ziektes toewensen omdat ze met haar aftreden aan te kondigen de uitzending van GTST verpest, kinderwagens overal tussenproppen, whatever.
Ik lig er niet wakker van
Waarom verdedig je je gelijk zo? Zoals ik al aangaf, ik heb er geen last van, ik lees je posts glimlachend. Wel vind ik dat je je gruwelijk aanstelt. Maar dat moet je zelf weten.
Oud 06-03-2013, 15:39
Verwijderd
Waarom niet? En tja, dat lijkt misschien zo, maar ach.
Oud 06-03-2013, 15:40
Verwijderd
Hoeveel zwembaden zou die arbiter over gehouden hebben aan die rode kaart voor Nani gisteravond? Vragen, vragen.
Oud 06-03-2013, 15:48
Verwijderd
Ik ben ook iemand die graag en vaak klaagt en moppert, en ik denk dat een hoop mensen dat niet zo goed begrijpen of aanvoelen met welke toon ik dat doe, en me daarom vaak een aansteller of zeikerd vonden/vinden. Terwijl ik het vaak niet eens zo serieus bedoel. Het is ook een beetje mijn manier van humor.

En Mutant is redelijk nieuw hier, en bombardeert de laatste tijd wsz met nogal lange posts. Vind ik zelf best leuk om te lezen, en stoor me er niet aan, maar voor mensen die leven volgens het adagium 'lekker optimistisch en zonder klagen moeten we dóór, DOOR, DE RIMBOE in met onze knapzak', komt dat misschien verkeerd over.

/2 cents
Oud 06-03-2013, 15:56
Verwijderd
Ik zie dat eigenlijk ook niet als klagen, ik voel me ook heel optimistisch, dus. Maar goed, niemand kan in mijn hoofd kijken, dus ik kom misschien wel over als een verbitterde oude vrouw ^^ Ik heb wel een wandelstok om afkeurend naar de jeugd te zwaaien!

En er was een tvmeubel/schoenenrekje/frisdrankrekje!

Next!
Oud 06-03-2013, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook iemand die graag en vaak klaagt en moppert, en ik denk dat een hoop mensen dat niet zo goed begrijpen of aanvoelen met welke toon ik dat doe, en me daarom vaak een aansteller of zeikerd vonden/vinden. Terwijl ik het vaak niet eens zo serieus bedoel. Het is ook een beetje mijn manier van humor.

En Mutant is redelijk nieuw hier, en bombardeert de laatste tijd wsz met nogal lange posts. Vind ik zelf best leuk om te lezen, en stoor me er niet aan, maar voor mensen die leven volgens het adagium 'lekker optimistisch en zonder klagen moeten we dóór, DOOR, DE RIMBOE in met onze knapzak', komt dat misschien verkeerd over.

/2 cents
Moet ik nou nog een derde keer gaan zeggen dat ik me er niet aan erger?
Oud 06-03-2013, 15:58
Verwijderd
JA!!!!

Het is nog niet duidelijk!
Oud 06-03-2013, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Moet ik nou nog een derde keer gaan zeggen dat ik me er niet aan erger?
Heb het niet alleen over jou nu hoor

Maar Mutant heeft de afgelopen tijd vaker reacties gekregen over haar posts, dus het is blijkbaar wel iets dat een bepaalde weerstand oproept.
Oud 06-03-2013, 16:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

/2 cents
Ik ben ook een beetje zo ja soms even lekker zeiken ergens over, zonder dat dat mijn echte humeur aantast. Maar ik ben dan weer veel te lui (en trek me teveel aan van de mening van anderen) om zulke verhalen als die van Mutant hier te gaan schrijven
Oud 06-03-2013, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Heb het niet alleen over jou nu hoor

Maar Mutant heeft de afgelopen tijd vaker reacties gekregen over haar posts, dus het is blijkbaar wel iets dat een bepaalde weerstand oproept.
Een Ohmse weerstand, denk ik.
Oud 06-03-2013, 16:11
Vowel
Vowel is offline
Ik denk dat Mutant en ik precies hetzelfde syndroom hebben. Ik zeur ook over heel veel dingen, maar dat betekent écht niet dat ik hier helemaal zit te stressen of er echt "last" van heb. Zeiken over onzin is gewoon een vorm van tijdverdrijf en dat kan prima wanneer ik me helemaal top voel.

En ik ben het helemaal met haar eens. Mensen met kinderwagens, krijsende kinderen in de trein/bus, mensen die op de markt lopen met fiets/kinderwagen, dan plotseling midden in het pad stoppen om een praatje te maken met iemand anders met fiets/kinderwagen, oude mensen die iedere munt moeten omdraaien om te zien hoeveel hij waard is. Vre-se-lijk.
Oud 06-03-2013, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat Mutant en ik precies hetzelfde syndroom hebben. Ik zeur ook over heel veel dingen, maar dat betekent écht niet dat ik hier helemaal zit te stressen of er echt "last" van heb. Zeiken over onzin is gewoon een vorm van tijdverdrijf en dat kan prima wanneer ik me helemaal top voel.

En ik ben het helemaal met haar eens. Mensen met kinderwagens, krijsende kinderen in de trein/bus, mensen die op de markt lopen met fiets/kinderwagen, dan plotseling midden in het pad stoppen om een praatje te maken met iemand anders met fiets/kinderwagen, oude mensen die iedere munt moeten omdraaien om te zien hoeveel hij waard is. Vre-se-lijk.

<3

En ik heb geen inspiratie om te koken, dus ik heb maar een stuk pizza in de oven gesmeten. Nu niet vergeten dat hij er in ligt. Wel moet ik dringend die speculaaskwarktoestandtaart maken! Dadelijk is die kwark alweer vervallen.

Het 'frisdrank'rekje werkt prima.
Oud 06-03-2013, 16:24
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
omg het blijkt dat ik één of andere aftrekpost, waarvan ik dacht dat het een toeslag was die ik al ontvang, niet heb ingevuld en die krijg ik van heel 2012 terug. 4000 euroknallertjes komen mijn kant op
omg

Citaat:
echt he, godverdomme zoveel geld heb ik nog nooit op m'n rekening gehad. Of uberhaupt
Dit komt ivm de aankomende studie ook zó goed uit
Oh, wat gade studeren?

Citaat:
Jezus ik ben totaal euforisch wat zal ik heerlijk slapen zo.
Meeting op kosten van Pip.

Citaat:
Ikeameet

Citaat:
Een 8,8 dus, voor ik die 5,5 kreeg.
En wat sta je nu dan, daarmee?
Oud 06-03-2013, 16:25
Verwijderd
Oh, ik kan me heel erg druk maken over dingen, maar daarover dus totaal niet. Terwijl het best wel logisch is op zich om je te ergeren aan krijsende kinderen. Maar meestal denk ik serieus alleen 'Awh die heeft het even niet zo leuk, die arme moeder ook' oid en dan ga ik weer verder.
Oud 06-03-2013, 16:33
Verwijderd
mijn examenbundels zijn er.
Oud 06-03-2013, 16:47
Verwijderd
Dozen uit rekken halen, in de auto laden, opensnijden, rekken in elkaar zetten, allemaal prima. Stapeltje papier oppakken en er is een nagel is aan gort [/wijf]
Oud 06-03-2013, 17:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Mijn broertje spoort niet. Ronald Goedemondt een beetje van hetzelfde niveau noemen als fucking Guido Weijers.
Oud 06-03-2013, 17:18
Verwijderd
Er zitten hier anders ook wat lieden die het wat dat betreft vast wel met hem eens zijn.
Oud 06-03-2013, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Mijn broertje spoort niet. Ronald Goedemondt een beetje van hetzelfde niveau noemen als fucking Guido Weijers.
Je hebt hem duidelijk tekort gedaan in de broederlijke opvoeding, Sjaak Verzaak.
Oud 06-03-2013, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Er zitten hier anders ook wat lieden die het wat dat betreft vast wel met hem eens zijn.
Wat een vijandigheid.
Oud 06-03-2013, 17:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je hebt hem duidelijk tekort gedaan in de broederlijke opvoeding, Sjaak Verzaak.
Ja, maar Down kun je er moeilijk uit-opvoeden. Gelukkig snapt zijn laatst overgebleven hersenkwab nog wel dat Guido ook kut is, maar daar houdt zijn intellect wel op.
Oud 06-03-2013, 17:25
Verwijderd
Bouw al de rekjes!
Oud 06-03-2013, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Wat een vijandigheid.
Ik noem toch geen namen! Lekker wachten tot iemand zich aangesproken voelt
Oud 06-03-2013, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar Down kun je er moeilijk uit-opvoeden. Gelukkig snapt zijn laatst overgebleven hersenkwab nog wel dat Guido ook kut is, maar daar houdt zijn intellect wel op.
Is het éckt een raszuivere Down? Of dicht je hem dat toe vanwege zijn mening over mijnheer Groenemondt?
Oud 06-03-2013, 17:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Is het éckt een raszuivere Down? Of dicht je hem dat toe vanwege zijn mening over mijnheer Groenemondt?
Het laatste, maar soms twijfel ik aan het eerste. Goedemondt trouwens! En niet alleen zijn mening over Goedemondt hoor, het zijn meerdere dingen.
Verwijderd
Citaat:
Ik noem toch geen namen! Lekker wachten tot iemand zich aangesproken voelt
Ik zeg toch ook niet dat je namen noemt? Dat hoeft ook niet
Verwijderd
Citaat:
Beetje jammer dat hij genetisch identiek is, en dus nooit lekker even ongecompliceerd het aantal chromosomen van zijn broertje ter discussie kan stellen.
Oud 06-03-2013, 17:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
(en vraag maar eens aan Phoebe hoe leuk het is om in je rug gebeukt te worden met een winkelwagen).
Nah, vieze aso's, als je dat in Den Haag doet, heb je ruzie jonge

Ik had me wel voorgenomen om te zeggen dat hij moest kappen met die kar in mijn rug te douwen, maar toen ging hij uit de rij pleite

En hoi, ik kreeg mijn geld terug van de Media Markt en heb nu een nieuwe harde schijf die ik alweer vol aan het stouwen ben
Oud 06-03-2013, 18:16
Verwijderd
Hoe ik het voor mekaar krijg? Een hele tijd geleden ben ik er in geslaagd om mijn gezicht te verbranden met een gebakken ei dat opeens *plof* deed, een geluk dat ik toen mijn ogen net op tijd dicht deed. Net lag ik in bad mijn nagels te ontdoen van nagellak. *spat* recht in mijn oog. Nu was het geluk dat het spul zonder aceton was.
Oud 06-03-2013, 18:23
Verwijderd
Citaat:
D66-leider Alexander Pechtold is bevreesd dat in Nederland, net als in Italië, een cabaretier opstaat die zich met de politiek gaat bemoeien. In weekblad Elsevier spreekt hij zijn zorgen uit over de politieke instabiliteit die het kabinet veroorzaakt.

"Ik weet niet wie straks de Nederlandse Beppe Grillo zal zijn, maar als het zo doorgaat, komt hier een partij van Youp of Jochem", zegt Pechtold.
Pechtold moet eens nadenken voordat hij achterlijk blaat. Jochem Myjer is wel de minst geëngageerde cabaterier van ons land die zich nog nooit een seconde met de politiek bemoeit heeft. Weet dan tenminste waar je het over hebt Alexander.
Oud 06-03-2013, 18:26
Verwijderd
Wat is vandaag een hoerendag.
Oud 06-03-2013, 18:41
Verwijderd
*Kat aai*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten