Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen die geen notie hebben van persoonlijke ruimte en dus enthousiast ongewenst in je aura gaan staan en daar ook blijven staan al neem je strategische stapjes zij- en achterwaarts en dan ook nog eens een verlepte koffieadem en een heel vervelende stem hebben.. Ga eens van mijn planeet af
![]() |
![]() |
|
Wat doet hij dat voor verschrikkelijke kunstjes met een schaar?
En hoi! Ik deed vandaag mijn rassentoets, waar ik 86% voor haalde. En eigenlijk wou ik 90% halen, maar toen ik de eerste keer bijna klaar was, klikte ik met mijn domme hoofd per ongeluk mijn toets weg, waardoor ik weer helemaal opnieuw moest beginnen. En dat is echt een toets die je niet opnieuw wilt doen. Maar goed, hij moest toch gedaan worden en de tweede keer ging ik er redelijk snel doorheen. Ik was zelfs nog binnen de tijd klaar ![]() En ik heb zojuist mijn ganzenei uitgeblazen en opgegeten. Hij smaakte prima ![]() ![]() Zo, dit waren Miekje's avonturen voor vandaag. Nu ga ik anesthesiologie leren voor morgen, daar heb ik nog een hele kluif aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Mijn lief heeft een vast contract! En dat terwijl het eerst die kant helemaal niet leek op te gaan.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zo. Vandaag ge-museum'd met moeder, fotomoment met vrijwilligers, boodschappen gedaan, gekookt, gegeten, afgewassen, medicijnen uitgezocht. Dan vind ik dat ik nu wel een avond op de bank heb verdiend
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|