Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2013, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Doe een snor op, eet je de grutjes en meld dan aan de krant dat je onbeschoft werd behandeld als transgender
Advertentie
Oud 02-04-2013, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Doe een snor op, eet je de grutjes en meld dan aan de krant dat je onbeschoft werd behandeld als transgender
Je de grutjes eten
Oud 02-04-2013, 15:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oud 02-04-2013, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Trekkertje? Zeem? Spons?
trekkertje ja
Oud 02-04-2013, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Ik snap nooit dat er mensen zijn die wekelijks of maandelijks de ramen wassen. Eens in de twee jaar is echt goed genoeg
Laat mijn moeder dat niet horen, ze doet het 1 keer in de 2 weken het hele jaar door. En ze zeurt steeds: ze zijn vies.
Oud 02-04-2013, 15:17
Verwijderd
Spoiler die Phoebe niet mag openen.

Spoiler
Oud 02-04-2013, 15:19
Verwijderd
aww maar het is nog wel zo'n schattige spin
Oud 02-04-2013, 15:21
Verwijderd
Bijns alle spinnen zijn schattig als ze mooi gefotografeerd zijn.
Oud 02-04-2013, 15:22
Verwijderd
Op die manier begin ik spinnen nog schattig te vinden ook.
Oud 02-04-2013, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Spoiler die Phoebe niet mag openen.

Spoiler
Why would you post this

Twee weken geleden ving ik een monsterspin. Na 'm een paar dagen vertwijfeld te hebben bekeken zette ik hem met glas en al buiten, vrij om te gaan. Vanochtend kreeg ik een foto van 'm: heb jij deze gevangen?

Dus nu ben ik geen held maar een martelmens Ik wilde martelaar zeggen maar dat klopt niet. En martelnemer ook niet.
Oud 02-04-2013, 15:24
Verwijderd
je kreeg een foto van de spin?
Oud 02-04-2013, 15:24
Verwijderd
alsin, je had whatsapps uitgewisseld met de spin en hij appte je een fototje?
Oud 02-04-2013, 15:25
Verwijderd
Beul.
Verwijderd
Ja. Hij vond het tijd me te herinneren aan zijn situatie.

Mijn zus vond een pot buiten En stuurde me een foto van was jij dit. De vanger. Niet de spin. Moeilijk moeilijk moeilijk.
Verwijderd
Ik heb bloed laten prikken. Ben benieuwd.
Oud 02-04-2013, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Beul.
O. Ja.
Oud 02-04-2013, 15:30
Verwijderd
Oh god ik heb Quiz Battle ontdekt en nu komt er niks meer van werken
Oud 02-04-2013, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ik heb bloed laten prikken. Ben benieuwd.
ah, vanwege je slaperigheid?
Oud 02-04-2013, 15:44
Verwijderd
Citaat:
oh dan mag je me wel een berigtje sturen ... xd ahaha. katya_xoxo@hotmail.com

xx
kat
Oud 02-04-2013, 15:48
Verwijderd
Mensen die geen notie hebben van persoonlijke ruimte en dus enthousiast ongewenst in je aura gaan staan en daar ook blijven staan al neem je strategische stapjes zij- en achterwaarts en dan ook nog eens een verlepte koffieadem en een heel vervelende stem hebben.. Ga eens van mijn planeet af
Oud 02-04-2013, 15:50
Verwijderd
Armlengte plz.
Oud 02-04-2013, 15:55
Verwijderd
Gebrek aan pc=poetstaim met cdtjes op ipv winamp. En toen kreeg ik een hidden track en toen dacht ik dat de jeugd van tegenwoordig het plezier van een hidden track ontdekken niet meer kent
Oud 02-04-2013, 15:56
Verwijderd
Bedankt voor het meeleven, Mutant. Ik dacht laatst ook al, wat ben ik eigenlijk zielig.
Oud 02-04-2013, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Gebrek aan pc=poetstaim met cdtjes op ipv winamp. En toen kreeg ik een hidden track en toen dacht ik dat de jeugd van tegenwoordig het plezier van een hidden track ontdekken niet meer kent
Ik dacht even dat je 't over DJVT had.
Oud 02-04-2013, 16:53
Verwijderd
Citaat:
ah, vanwege je slaperigheid?
ja!
Oud 02-04-2013, 16:58
Verwijderd
Ik probeer mijn wederhelft ervan te overtuigen dat hij niet zulke verschrikkelijke kunstjes met een schaar moet doen, maar hij luistert niet.
Oud 02-04-2013, 17:57
Verwijderd
koortijd!!! en er is bijna niemand.
Oud 02-04-2013, 18:00
Miekje*
Miekje* is offline
Wat doet hij dat voor verschrikkelijke kunstjes met een schaar?

En hoi! Ik deed vandaag mijn rassentoets, waar ik 86% voor haalde. En eigenlijk wou ik 90% halen, maar toen ik de eerste keer bijna klaar was, klikte ik met mijn domme hoofd per ongeluk mijn toets weg, waardoor ik weer helemaal opnieuw moest beginnen. En dat is echt een toets die je niet opnieuw wilt doen. Maar goed, hij moest toch gedaan worden en de tweede keer ging ik er redelijk snel doorheen. Ik was zelfs nog binnen de tijd klaar

En ik heb zojuist mijn ganzenei uitgeblazen en opgegeten. Hij smaakte prima Ik heb er nog één meegenomen, die ik aan een bepaalde forumer ga geven. Wel al uitgeblazen, anders is het een beetje vies Tenzij ik haar deze week nog zie, maar dat zal wel niet.

Zo, dit waren Miekje's avonturen voor vandaag. Nu ga ik anesthesiologie leren voor morgen, daar heb ik nog een hele kluif aan.
Oud 02-04-2013, 18:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Over niet zo lang gaat de zon 's avonds weer bij m'n huis naar binnen schijnen <3 ik mis de zon binnen.
Oud 02-04-2013, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Over niet zo lang gaat de zon 's avonds weer bij m'n huis naar binnen schijnen <3 ik mis de zon binnen.
hier schijnt de zon al heerlijk naar binnen, en mijn balkonnetje is ook nog lekker zonnig

Oud 02-04-2013, 18:32
Verwijderd
Citaat:
hier schijnt de zon al heerlijk naar binnen, en mijn balkonnetje is ook nog lekker zonnig

[afbeelding]
Om de een of andere reden herken ik dit als Venray en volgens je profiel klopt dat nog ook.
Oud 02-04-2013, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Om de een of andere reden herken ik dit als Venray en volgens je profiel klopt dat nog ook.
helemaal waar
Oud 02-04-2013, 18:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarom ruikt wokolie toch zo sterk
Oud 02-04-2013, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Waarom ruikt wokolie toch zo sterk
zodat blinde mensen zich niet vergissen tijdens het wokken
Oud 02-04-2013, 18:47
Verwijderd
Mijn lief heeft een vast contract! En dat terwijl het eerst die kant helemaal niet leek op te gaan. En omdat we er een weddenschap over hadden, moet hij me nu trakteren op een weekendje in een hotel boven onze stand, woei!
Citaat:
+ gewoon een energieker gevoel de rest van de dag en mijn houding verbetert ook nog
Het sporten zelf is niet leukleuk, maar ook niet vervelend.
Citaat:
Dat energieke gevoel heb ik inderdaad ook ja <3.
Citaat:
Ja ook dat ja Beetje trappen op en afrennen want energie voor 10. Ofzo. Ik moet wel om mezelf lachen.
Jullie zijn zo lievig, alsof jullie nog nooit eerder gesport hebben!
Citaat:
Oh en ik moet niet te enthousiast worden, tot nu toe ben ik steeds een kg per week afgevallen, door het shredden betrap ik mezelf erop dat ik hoop deze week 2, maar dat is niet erg realistisch.
Krijg je van dat schredden niet ook spieren? Dan val je natuurlijk ook minder af. Maarre, goed bezig, 1 kg per week! En minder eng dan dat koolhydraten ding dat je ooit probeerde.
Oud 02-04-2013, 18:57
Verwijderd
Citaat:
zodat blinde mensen zich niet vergissen tijdens het wokken
Doet me denken aan deze:
Oud 02-04-2013, 18:59
Verwijderd
Sigmund, weet je wel dat Den Haag als studentenstad niet erg leuk is?
Oud 02-04-2013, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Sigmund, weet je wel dat Den Haag als studentenstad niet erg leuk is?
Ja, maar dat weegt niet op tegen het feit dat ik niet echt een goeie studie heb gevonden in andere steden.
Oud 02-04-2013, 19:11
Verwijderd
Is het UC anders in Den Haag dan in Utrecht of Maastricht?
Oud 02-04-2013, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Is het UC anders in Den Haag dan in Utrecht of Maastricht?
Den Haag richt zich heel erg op de wereld, met filosofie, economie en recht, dat zijn precies de drie dingen waar ik wel blij van word. Utrecht is meer op cultuur gericht, Maastricht vind ik qua feel niet echt wat.
Verwijderd
Vergeet het immer bruisende Middelburg niet!
Verwijderd
Citaat:
Vergeet het immer bruisende Middelburg niet!
Oja, excuus.
Oud 02-04-2013, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Den Haag richt zich heel erg op de wereld, met filosofie, economie en recht, dat zijn precies de drie dingen waar ik wel blij van word. Utrecht is meer op cultuur gericht, Maastricht vind ik qua feel niet echt wat.
Ah zo, dat klinkt wel als een prettige combinatie ja. Ik ken vooral UCU-ers die erg beta waren afgestudeerd, trouwens.
Oud 02-04-2013, 19:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo. Vandaag ge-museum'd met moeder, fotomoment met vrijwilligers, boodschappen gedaan, gekookt, gegeten, afgewassen, medicijnen uitgezocht. Dan vind ik dat ik nu wel een avond op de bank heb verdiend
Oud 02-04-2013, 19:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, helemaal vergeten dat ep 1 van GoT online staat
Oud 02-04-2013, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Ah zo, dat klinkt wel als een prettige combinatie ja. Ik ken vooral UCU-ers die erg beta waren afgestudeerd, trouwens.
Dat is voor mij ongeveer even erg dus ach.
Oud 02-04-2013, 19:25
Verwijderd
Ja nee snap ik ik bedoelde alleen dat het me verbaast dat ze daar ook op cultuur zitten.
Oud 02-04-2013, 19:25
Verwijderd
Is er iemand die verstand heeft van eindnota's en jaarnota's van gas & elektriciteit?
Oud 02-04-2013, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Ja nee snap ik ik bedoelde alleen dat het me verbaast dat ze daar ook op cultuur zitten.
Ik kan het ook met a'dam oid verwarren hoor. Ik heb ze allemaal bekeken, maar eigenlijk leek alleen Den Haag me wel wat. Ik wou eigenlijk naar Oxford maar centjes zijn schaars.
Oud 02-04-2013, 19:27
Verwijderd
En is er iemand die verstand heeft van therapeuten, als in fysio, manueel en alles wat daar op lijkt?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten