Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2013, 14:34
Verwijderd
Ik had geen zin om, zoals ik altijd moet doen, de leiding te nemen bij groepswerk en nu is er niks gedaan. Ik vind het het slechte punt meer dan waard.
Advertentie
Oud 11-04-2013, 14:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ja, 500 gulden, dat weet ik nog. Ze had voor d'r trouwen 500 piek aan bonnen gekregen bij de bijenkorf en toen heeft ze dat er voor gekocht.
Ik bedoel maar, wij hebben bijna alles op deze pagina, heeft ze ook met cadeaubonnen gekocht
Oud 11-04-2013, 14:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dingen die we niet hebben: mok, kop&schotel, melkkan, volgens mij hebben we dat suikerpotje ook niet, zuurschaaltje, een van de twee schaaltjes (ik kan niet goed zien welke het is) en de etagere. Verder hebben we alles en ik was altijd heel bang om iets stuk te maken, omdat een eierdopje alleen al 3 euro kost
Oud 11-04-2013, 14:53
Verwijderd
Citaat:
dat glazen servies (remember) is ook onverwoestbaar. Laatst liet ik een hele stapel servies uit m'n klauwen kletteren en toen was anne d'r servies kapot en het glazen servies van mama niet
Is dat van dat glazen servies dat aan de onderkant/binnenkant bobbelig is en aan de andere kant ruw en meestal is het bruin of bierflesjesgroen?
Oud 11-04-2013, 14:53
Verwijderd
ah dat servies, niet echt mijn smaak beetje te truttig.
wtf is het nut van een zuurschaaltje?
Oud 11-04-2013, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Is dat van dat glazen servies dat aan de onderkant/binnenkant bobbelig is en aan de andere kant ruw en meestal is het bruin of bierflesjesgroen?
nee het is gewoon blank glas, helemaal glad. Er is één keer een bordje kapot gevallen en toen was het echt in duizenden mini stukjes en vond ik het weken later nog terug.
Oud 11-04-2013, 14:56
Verwijderd
Oh oke. Ik ken heel veel mensen met bruin of groen glazen servies op zolder dat ze eind jaren 70 gekocht hebben en dat echt onverwoestbaar is, vandaar
Oud 11-04-2013, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heb ik ook een beetje schimmel op 't latex van het niet-tegeltjesdeel van de muur bij de douche
Ik had dat ook, maar met zo'n spray is het linea recta pleite.
Oud 11-04-2013, 14:59
Verwijderd
Pffff, fijn dat ze zijn opgekomen voor onze rechten om opmerkzaam gemaakt te worden dat fucking elke website cookies door onze strot ramt, maar waarom moet dat in vredesnaam echt elke keer met zo'n ontzettend irritante popup die je weg moet klikken voor je iets kunt zien.
Oud 11-04-2013, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Ik probeer het te bedenken, maar verder als een snoepschaaltje kom ik niet. Het is ovaal en ik zie geen afmetingen.
Oud 11-04-2013, 15:01
Lorelei
Lorelei is offline
Hoi!
Oud 11-04-2013, 15:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
In het studentenhuis waar ik eerst woonde was het continu zo'n 30 graden en de douche zat in de hal met geen mogelijkheid tot ventilatie. We gingen zo'n 2 keer per jaar met HG schimmelspul er tegenaan, maar daarvoor moest je ook een sjaal voor je gezicht binden want dat sloeg vreselijk op je longen. Dus die reclame slaat ook helemaal nergens op.
Ik heb die spray ooit eens geprobeerd, maar ik vond het geen wondermiddel. De douche hier beschimelt heel snel (het plafond ois het ergst), maar een paar keer per jaar ga ik met spray en een schuurspons aan de slag.

Die oranje schimmel vind ik zo goor. Ik was een tijd terug bij een vriendin die thuis zo'n douchecabine heeft met een zitje erin (ze woont bij haar ouders) , best een chill en duur ding, maar echt alles was oranje. uuuuuuugh. Nou, toen voelde ik me wel een stuk beter over mijn eigen huis.
Oud 11-04-2013, 15:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Al sla je me dood we hebben alleen de serveerschaal, en die is denk ik 2 keer gebruikt
Oud 11-04-2013, 15:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hee Fiebs, heb jij nog siroop of iets gevonden, of moet ik zo effe langs der arbeit?
Oud 11-04-2013, 15:06
Verwijderd
Een ander woord zou belegschaaltje zijn en ik denk dat het is om de sauskom op te zetten of sauslepel op te leggen ofzo. Maar in mijn ronde op wiki toen ik vanalles over keukentoestanden las, ben ik het in ieder geval niet tegen gekomen.
Oud 11-04-2013, 15:07
Verwijderd
Citaat:
deze?

topspul ja, ik stond echt verbaasd hoe snel het weg was.
Oud 11-04-2013, 15:08
Verwijderd
ik denk dat een zuurschaaltje is om tafelzuur (zoals zilveruitjes, augurkjes, atjar, etc) op te serveren
Oud 11-04-2013, 15:08
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat een zuurschaaltje is om tafelzuur (zoals zilveruitjes, augurkjes, atjar, etc) op te serveren
waarom zou je daar in vredesnaam een apart schaaltje voor hebben. maar goed
Oud 11-04-2013, 15:09
Verwijderd
Citaat:
deze?
[afbeelding]

topspul ja, ik stond echt verbaasd hoe snel het weg was.
werkt goed, maar oppassen dat je het niet inademt en dat je het direct goed afspoelt als je het op je huid krijgt
Oud 11-04-2013, 15:09
Verwijderd
Citaat:
waarom zou je daar in vredesnaam een apart schaaltje voor hebben. maar goed
Omdat je geen potjes op tafel mag zetten natuurlijk!

Ik snap serveerschalen nooit zo. Ja wel voor sla, maar niet voor warm eten. Dat koelt dan toch af. Aardewerken theepotten ook, lekker koude thee drinken vanaf je tweede kopje.
Oud 11-04-2013, 15:12
Verwijderd
Dit schaaltje is wel verwarrend, zie je het nou vanaf de onderkant of de bovenkant?
Oud 11-04-2013, 15:14
Lorelei
Lorelei is offline
Hurr, ik wilde zeggen dat je de binnenkant van 't schaaltje zag (vanaf de bovenkant dus).. maar precies op het moment dat ik dat wilde posten vond ik dat-ie er eigenlijk meer uitzag alsof-ie vanaf de onderkant geschoten was.
Oud 11-04-2013, 15:15
Verwijderd
Ja, het zal vast de binnenkant zijn want een schaaltje ondersteboven zetten en dan fotograferen voor de blokkerwebsite is raar. Maar het kan er uit zien als allebei.
Oud 11-04-2013, 15:20
Verwijderd
Citaat:
ja, 500 gulden, dat weet ik nog. Ze had voor d'r trouwen 500 piek aan bonnen gekregen bij de bijenkorf en toen heeft ze dat er voor gekocht.
Piek Ik mis dat wel een beetje, dat gepiek, geknaak, gedaalder. </oldfag>

Citaat:
Hmm, aight. Het lost de latex niet op?

Citaat:
Dit schaaltje is wel verwarrend, zie je het nou vanaf de onderkant of de bovenkant?
[afbeelding]
Dat is toch duidelijk de bovenkant
Oud 11-04-2013, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Omdat je geen potjes op tafel mag zetten natuurlijk!

Ik snap serveerschalen nooit zo. Ja wel voor sla, maar niet voor warm eten. Dat koelt dan toch af. Aardewerken theepotten ook, lekker koude thee drinken vanaf je tweede kopje.
Daar heb je die houders met theelichtjes voor ^^
Oud 11-04-2013, 15:27
Verwijderd
Muuh administraasie. Grafwerk.
Oud 11-04-2013, 15:30
Verwijderd
Godallemachtig, ze had nog niet eens stilgestaan bij de taakverdeling. Fuck deze shit, ik ga niet alles oplossen voor anderen.
Oud 11-04-2013, 15:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb een twitter-account Moest 'm even aanmaken voor mijn bizniz. Nu voel ik me vies.
Oud 11-04-2013, 15:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hee phoebe, geef es antwoord.
Oud 11-04-2013, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een twitter-account Moest 'm even aanmaken voor mijn bizniz. Nu voel ik me vies.
Niks mis met twitter!
Oud 11-04-2013, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Hee phoebe, geef es antwoord.
Ja ze heeft bij de jumbo shit gehaald!
Oud 11-04-2013, 15:43
Verwijderd
Citaat:

Dat is toch duidelijk de bovenkant
Het kan net zo duidelijk de onderkant zijn! Alleen is dat dus niet zo logisch.
Oud 11-04-2013, 15:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja ze heeft bij de jumbo shit gehaald!
mmmmshit. <3
okee dan!
Oud 11-04-2013, 15:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Niks mis met twitter!
Maar ook niet veel goeds met twitter! Al die mensen die random dingen tweeten, wat moet je ermee?
Oud 11-04-2013, 15:58
Verwijderd
pas op voor ene mounir, noodels.
Oud 11-04-2013, 16:16
Verwijderd
Zoo, alle acceptgirootjes afgehandeld, meterstanden op de bus, nieuwe afspraak gemaakt voor 't wisselen van de watermeter, nieuwe trainingsbroek gescoord.. Nu nog een glasvezelprovidert uitzoeken
Oud 11-04-2013, 16:27
Verwijderd
lekker bezig kwinsie!
Oud 11-04-2013, 16:35
Verwijderd
Ja, ik ga hárd vanmiddag
Oud 11-04-2013, 16:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
pas op voor ene mounir, noodels.
Wie?
Oud 11-04-2013, 16:55
Verwijderd
Ik begrijp heel zijn of haar post niet
Oud 11-04-2013, 17:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Schan-da-lig. Als ik die Mounir tegenkom, nou...nou...dan...zwaait er wat.
Oud 11-04-2013, 17:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik moest eerst aan dit denken:

Oud 11-04-2013, 17:32
Verwijderd
Menhirs

En XS4ALL gaat over een week of drie glasvezel leveren, 100/100
Oud 11-04-2013, 17:50
Verwijderd
Jeeej ik heb de hele dag gewerkt zonder ook maar een inzinking of hartklopping en zelfs nu ben ik nog tamelijk helder en fit. Vanavond weer om tien uur naar bed.
Oud 11-04-2013, 17:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 11-04-2013, 17:53
Verwijderd
Pff 19u en nog steeds niet klaar met werken. Dan maar even shredden als pauze, en dan weer door!
Oud 11-04-2013, 17:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kom net van zangles en het is ZO LEUK <33 en ik heb een heel lied solo gezongen en dat ging goed en ik ga ook solo zingen op de presentatie, maar ik weet nog niet wat.
Oud 11-04-2013, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Ik kom net van zangles en het is ZO LEUK <33 en ik heb een heel lied solo gezongen en dat ging goed en ik ga ook solo zingen op de presentatie, maar ik weet nog niet wat.
Wat leuk! Ben je dat gaan doen n.a.v. dat koor waar je bij zit/zat?
Oud 11-04-2013, 17:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat leuk! Ben je dat gaan doen n.a.v. dat koor waar je bij zit/zat?
Het is dat koor, sorry, onduidelijk. Het is dus een cursus die heet 'solo met z'n allen'.

Regels voor berichten