Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pffff, fijn dat ze zijn opgekomen voor onze rechten om opmerkzaam gemaakt te worden dat fucking elke website cookies door onze strot ramt, maar waarom moet dat in vredesnaam echt elke keer met zo'n ontzettend irritante popup die je weg moet klikken voor je iets kunt zien.
|
![]() |
||
Citaat:
Die oranje schimmel vind ik zo goor. Ik was een tijd terug bij een vriendin die thuis zo'n douchecabine heeft met een zitje erin (ze woont bij haar ouders) , best een chill en duur ding, maar echt alles was oranje. uuuuuuugh. Nou, toen voelde ik me wel een stuk beter over mijn eigen huis. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik snap serveerschalen nooit zo. Ja wel voor sla, maar niet voor warm eten. Dat koelt dan toch af. Aardewerken theepotten ook, lekker koude thee drinken vanaf je tweede kopje. |
![]() |
|
Hurr, ik wilde zeggen dat je de binnenkant van 't schaaltje zag (vanaf de bovenkant dus).. maar precies op het moment dat ik dat wilde posten vond ik dat-ie er eigenlijk meer uitzag alsof-ie vanaf de onderkant geschoten was.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kom net van zangles en het is ZO LEUK <33 en ik heb een heel lied solo gezongen en dat ging goed
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|