Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2013, 19:49
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Typisch.

Citaat:
Ik heb een bijzonder hardnekkige mee-eter op m'n neus, ik kan uitknijpen wat ik wil, maar hij gaat nooit weg
Sommige mee-eters groeien altijd op dezelfde plek terug volgens mij. Of je kunt ze inderdaad nooit helemaal wegkrijgen.
Advertentie
Oud 30-05-2013, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Alle mannen bij wie ik ooit puistjes uitgeknepen heb stelden zich overigens vreselijk aan. Eentje zei zelfs telkens dat hij dacht dat ik zijn neus ging breken. Mietjes.
Citaat:
volgens mij heb ik quintie getraumatiseerd ten tijde van onze relaasie
Nee hoor. Maar dat gezanik dat 't aanstellerij is klopt ook niet bepaald.
Oud 30-05-2013, 19:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hou zo van pindakaas, maar dan wel doe van calvé met stukjes noot Thuis hadden we altijd huismerk AH, zonder stukjes noot en dat vond ik superlekker (ik wist nog niet beter) en smeerde één keer stiekem HEEL VEEL pindakaas op m'n brood. Ik ging uit van 'hoe meer, hoe beter'. Dat gaat dus duidelijk niet op in het geval van pindakaas M'n bek en keel plakten dicht en omdat ik niet zat te wachten op een zie-je-wel-reactie van m'n moeder heb ik dat broodje uit het badkamerraam gegooid
Verwijderd
Citaat:
Alle mannen bij wie ik ooit puistjes uitgeknepen heb stelden zich overigens vreselijk aan. Eentje zei zelfs telkens dat hij dacht dat ik zijn neus ging breken. Mietjes.
nou daar zeg je me wat, wat een gejammer altijd. Wat wil je nou? Met allemaal zwarte stippen en witkoppen rondlopen of gewoon even een speldenprikje voelen? Aanstellers
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Nee hoor. Maar dat gezanik dat 't aanstellerij is klopt ook niet bepaald.
Heeft Pip je lekker hard aangepakt, ja?
Oud 30-05-2013, 19:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Sommige mee-eters groeien altijd op dezelfde plek terug volgens mij. Of je kunt ze inderdaad nooit helemaal wegkrijgen.
Wat oneerlijk
Verwijderd
Pip je bent wel een beetje hypocriet qua iew puistjes weg maar dat je haar zo grotendeels verplihct vindt. Of qua dat hoeft toch niet weg en als je dat viest vindt dan ben je raar

Ik vind epileren fijn, heel prettig als het allemaal uitgetrokken is
Verwijderd
Ik vind de pijn van uitknijpen altijd heerlijk. Het jezelf pijn doen heeft iets vreemds. Maar ik ga afleveringen terug kijken. Later
Oud 30-05-2013, 19:52
Verwijderd
Oh en puistjes etc moeten ook gewoon WEG hoor, daar niet van.
Oud 30-05-2013, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Heeft Pip je lekker hard aangepakt, ja?
Nee. Maar prettig is het niet.
Oud 30-05-2013, 19:54
Hazel
Hazel is offline
Nee, prettig is het niet, maar het is ook niet het einde van de wereld en qua pijn valt het ook nogal mee.
Oud 30-05-2013, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Nee, prettig is het niet, maar het is ook niet het einde van de wereld en qua pijn valt het ook nogal mee.
Ik haat het ook, maar niet om de pijn. Gewoon om het idee dat iemand anders met zijn vieze handen en vreemde bacteriën aan mijn schone puist gaat zitten.

Mijn broertje krabte vroeger mijn wondjes open, dat was ook zo kut.
Oud 30-05-2013, 19:55
Verwijderd
Wat een smerig topic dit
Oud 30-05-2013, 19:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar er zijn wel plekken waar je liever geen puistjes hebt en het uitknijpen behoorlijk pijnlijk is. In je oor bijvoorbeeld
Verwijderd
Citaat:
Is dat zo? Wel eens bij jezelf shit uitgeknepen, vanaf onder je bil naar je knieholte toe?
Hazel
Hazel is offline
Oh ja, korstjes. Don't get me started.
Verwijderd
Okee ik ga nu douchen en als ik terugkom gaat het weer over iets propers, okee?
Oud 30-05-2013, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Mjanee. Ik heb wel eens brabantsismen en als ik heel, heel moe ben zelfs russicismen.
ach met jouw snoetje kom je overal mee weg joh.
Citaat:
Pip je bent wel een beetje hypocriet qua iew puistjes weg maar dat je haar zo grotendeels verplihct vindt. Of qua dat hoeft toch niet weg en als je dat viest vindt dan ben je raar

Ik vind epileren fijn, heel prettig als het allemaal uitgetrokken is
ooh nee ik kan het gewoon niet uitstaan, het is een drang. Maar ja, ik vind het gewoon geen gezicht verder.
Dat vieze aspect van uitknijpen daar geniet ik intens van. Maar ik lik het niet op, dat dan weer niet.

Ik vind epileren niet fijn, ronduit kut zelfs. Maarrrr laatste heb ik harsstrips gekocht voor m'n wenkbrauwen en dat vond ik gewoon een beetje opwindend dat gevoel
Scherpe pijn vs doffe pijn ofzo.
Overigens loop ik zelf niet met balen shag onder mijn oksels hoor, maar voor mannen vind ik dat noodzakelijk om hun vieze zweetlucht in te laten hangen.
Oud 30-05-2013, 19:57
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Is dat zo? Wel eens bij jezelf shit uitgeknepen, vanaf onder je bil naar je knieholte toe?
Ja hoor, en wel op gevoeligere plekken ook. Kom nou, het doet maar heel even pijn...
Oud 30-05-2013, 19:58
Verwijderd
Als ik aan het vervellen ben wil mijn zusje dat er altijd afpulken
BLIJF VERDOEME VAN M'N LIJF

Spoiler
Oud 30-05-2013, 19:58
Verwijderd
Citaat:
mijn schone puist
En trouwens, ik krabde vroeger ook altijd korstjes, maar dan wel bij mezelf. Heb er een heleboel littekens aan over gehouden.
Oud 30-05-2013, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor, en wel op gevoeligere plekken ook. Kom nou, het doet maar heel even pijn...
Dan zal ik wel een belachelijk lage pijngrens hebben, eah
Oud 30-05-2013, 19:59
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
Ja omg <3
Oud 30-05-2013, 20:00
Verwijderd
Het lekkerst vind ik het als je net geëpileerd hebt en het is helemaal glad en je huid doet zo van 'wut did just happen '
Oud 30-05-2013, 20:01
Hazel
Hazel is offline
Ik heb mezelf nog nooit geëpileerd. Ja, m'n wenkbrauwen... is 't wat?
Oud 30-05-2013, 20:02
Verwijderd
Nee serieus, die vervellies eraf trekken bij mezelf vind ik ook best leuk, maar ik voel absoluut niet de drang om het bij anderen te doen en ik vind het vooral intens vervelend als anderen het bij mij willen doen. Zeker als ze er dan meer vel van af gaan trekken dan goed is. Dat doet verdikke gewoon pijn
Oud 30-05-2013, 20:03
Verwijderd
Het doet de eerste keer gewoon echte pijn. Daarna weet je wat er komt en kun je het negeren, ofzo. Eerste keer dacht ik OMG ER GAAT IETS VERKEERD. Nu denk ik elke keer als het pijn doet: 'hihi daar zat nog wat, nu niet meer'.
Verwijderd
Ik vind vervellen echt smerig, en wil steeds verder trekken maar het beste is even te scrubben ofzo.
Verwijderd
Ik heb het niet zo op epileren. Doe het wel, want het is beter dan dagelijks scheren en dan nog schuurpapierbenen hebben, maar toch..
Ik ben echt wel minstens een half uur bezig met alleen m'n onderbenen en het moet alsnog minimaal elke week
Oud 30-05-2013, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Het doet de eerste keer gewoon echte pijn. Daarna weet je wat er komt en kun je het negeren, ofzo. Eerste keer dacht ik OMG ER GAAT IETS VERKEERD. Nu denk ik elke keer als het pijn doet: 'hihi daar zat nog wat, nu niet meer'.
Haha ja. Mijn benen zijn nu praktisch gevoelloos. Laatst deed ik bij wijze van experiment m'n armen ook eens en dat was wel een gevalletje koude kermis
Oud 30-05-2013, 20:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb ook alleen m'n wenkbrauwen geplukt, maar van mij hoeft verder ook niet alles glad.
Ik heb wel eens van die wax-strips gebruikt. Wat een ondingen.
Oud 30-05-2013, 20:05
Hazel
Hazel is offline
Toch nog elke week? Als ik aan het bijhouden van mijn haargroei denk de rest van mijn leven word ik echt MOEDELOOS. Hebben jullie dat ook?
Oud 30-05-2013, 20:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Toch nog elke week? Als ik aan het bijhouden van mijn haargroei denk de rest van mijn leven word ik echt MOEDELOOS. Hebben jullie dat ook?
Neuh, net zo moedeloos als dat ik me elke dag moet wassen. Scheren is binnen een paar seconden gepiept en hoort een beetje bij de routine, imo.
Oud 30-05-2013, 20:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb ook alleen m'n wenkbrauwen geplukt, maar van mij hoeft verder ook niet alles glad.
Ik heb wel eens van die wax-strips gebruikt. Wat een ondingen.
Ik heb ze alleen eens gebruikt voor m'n bikinilijn SLECHT PLAN

Citaat:
Ja, maar m'n benen en oksels boeien me niet zo. Wel bikinilijn, wat dus leidde tot bovenstaand plan.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het niet zo op epileren. Doe het wel, want het is beter dan dagelijks scheren en dan nog schuurpapierbenen hebben, maar toch..
Ik ben echt wel minstens een half uur bezig met alleen m'n onderbenen en het moet alsnog minimaal elke week
Elke week? Dat vind ik wel heel vaak.
Citaat:
Haha ja. Mijn benen zijn nu praktisch gevoelloos. Laatst deed ik bij wijze van experiment m'n armen ook eens en dat was wel een gevalletje koude kermis
Ik doe die al langer. Ik doe alles ermee ;x Sommige gebieden zijn nog wel een uitdaging, maar scheren doe ik echt niet meer. Stoppels na een halve dag, kost veel tijd en moet per se, terwijl ik epileren best een week extra kan laten liggen.
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
ooh ja <3 velletjes trekken.
Citaat:
laat het lekker wapperen meid, kan jou het schelen.
Oud 30-05-2013, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Ja, vooral als je dan bedenkt dat je voor het geld van vijftig jaar aan epileerapparaten en scheermesjes makkelijk een full body laserbehandeling had kunnen betalen.
Oud 30-05-2013, 20:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik begrijp echt niet waarom je je armen zou ontharen
Oud 30-05-2013, 20:10
Verwijderd
Ik doe al vijf jaar met mijn apparaat.
Oud 30-05-2013, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Elke week? Dat vind ik wel heel vaak.

Ik doe die al langer. Ik doe alles ermee ;x Sommige gebieden zijn nog wel een uitdaging, maar scheren doe ik echt niet meer. Stoppels na een halve dag, kost veel tijd en moet per se, terwijl ik epileren best een week extra kan laten liggen.
Ja ik vind het ook vaak ;x
Hmm ik heb oksels en bikinilijn wel eens geprobeerd maar dat werd een bloederige bende mijn epileerapparaat is speciaal voor benen. met extra pincetjes ofzo.
Hazel
Hazel is offline
Ik heb meestal ook niet genoeg /care om het goed bij te houden, vooral in de winter... Een vriendin van me heeft zo'n lichtapparaat maar daar moet ik ook niet aan denken. Je moet het namelijk heel vaak herhalen voor het een beetje effect heeft. Pfff...
Verwijderd
Citaat:
Hoezo? Als je nogal harige armen hebt is dat toch niet zo gek.
Verwijderd
Citaat:
Tot zover je inlevingsvermogen
Oud 30-05-2013, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Ja ik vind het ook vaak ;x
Hmm ik heb oksels en bikinilijn wel eens geprobeerd maar dat werd een bloederige bende mijn epileerapparaat is speciaal voor benen. met extra pincetjes ofzo.
Ik doe minder dan eens een grote ronde praktisch alles. En soms tussendoor stoort iets me, dan werk ik dat een keer bij, maar zeker niet meer dan eens in de twee weken.

Ik werd vooral eerst gek in relatie dat ik me schoor scheerde schoor en dan echt nog geen 24 uur acceptabel was, en bij een weekendrelatie was dat dus echt de hele tijd nog even snel gaan zitten scheren.
Oud 30-05-2013, 20:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hoezo? Als je nogal harige armen hebt is dat toch niet zo gek.
Mja, ik weet niet. Haar op armen vind ik normaal ofzo.
Oud 30-05-2013, 20:16
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik werd vooral eerst gek in relatie dat ik me schoor scheerde schoor en dan echt nog geen 24 uur acceptabel was, en bij een weekendrelatie was dat dus echt de hele tijd nog even snel gaan zitten scheren.
Dit ja. Zoveel werk
Oud 30-05-2013, 20:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wil al best wel een tijdje een epileerding kopen, maar ik ben bang dat het de eerste keer zoveel pijn doet dat ik het voor het gemak maar niet nog eens probeer En die dingen zijn zo duur!
Oud 30-05-2013, 20:18
Verwijderd
Mijn bikinilijn is zo glad als 't laken van een biljart
Oud 30-05-2013, 20:20
Verwijderd
Ik scheer en epileer het dan na met een pincet. En als ik daarmee klaar ben ben ik helemaal zen.
Oud 30-05-2013, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Mijn bikinilijn is zo glad als 't laken van een biljart
En je poeperd?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten