Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik hou zo van pindakaas, maar dan wel doe van calvé met stukjes noot
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn broertje krabte vroeger mijn wondjes open, dat was ook zo kut. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Dat vieze aspect van uitknijpen daar geniet ik intens van. Maar ik lik het niet op, dat dan weer niet. Ik vind epileren niet fijn, ronduit kut zelfs. Maarrrr laatste heb ik harsstrips gekocht voor m'n wenkbrauwen en dat vond ik gewoon een beetje opwindend dat gevoel ![]() Scherpe pijn vs doffe pijn ofzo. Overigens loop ik zelf niet met balen shag onder mijn oksels hoor, maar voor mannen vind ik dat noodzakelijk om hun vieze zweetlucht in te laten hangen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee serieus, die vervellies eraf trekken bij mezelf vind ik ook best leuk, maar ik voel absoluut niet de drang om het bij anderen te doen en ik vind het vooral intens vervelend als anderen het bij mij willen doen. Zeker als ze er dan meer vel van af gaan trekken dan goed is. Dat doet verdikke gewoon pijn
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm ik heb oksels en bikinilijn wel eens geprobeerd maar dat werd een bloederige bende ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik werd vooral eerst gek in relatie dat ik me schoor scheerde schoor en dan echt nog geen 24 uur acceptabel was, en bij een weekendrelatie was dat dus echt de hele tijd nog even snel gaan zitten scheren. |
![]() |
|
Ik wil al best wel een tijdje een epileerding kopen, maar ik ben bang dat het de eerste keer zoveel pijn doet dat ik het voor het gemak maar niet nog eens probeer
![]()
|
|