Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb nou inderdaad een stuk of 100 mensen in mijn lijst, wat inhoudt dat als ik online kom ik gelijk besprongen word door een stuk of tien mensen. nou houd ik uiteraard met heel mijn hart van iedereen die ik in mn lijstje heb, maar als ik tegen zo veel mensen tegelijk ga praten dan krijgen die mensen ongeveer 1 reply per kwartier van mij, wat absoluut geen doen is.. vandaar dat ik om niemand te beledigen bijna nooit meer online kom. daar komt ook bij dat mijn paps en mams nogal drastische regelveranderingen hebben aangebracht, waarbij ik alleen in het weekend online mag. nou ga ik als ze weg zijn toch gewoon online, maar op zulke momenten heb ik maar twee/drie vensters open, om alles gelijk uit te kunnen doen. en DAAR komt weer bij dat onze computer nogal van streek is, en sommige programma's soms gewoon niet opstart - onder andere msn dus. ![]() (jah mevr britt, ik was net van plan een heel kwaad mailtje naar je te sturen ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() *zie boven* :/ Ontopik! zeg, als er gelogeert gaat worden dan vind ik dat iedereen uit amsterdam mee moet.. roelof is niet de enige die een pokke-end moet treinen ![]() |
![]() |
|
meeting 26 oktober, Zwolle
*Paranoide (Mash) * Avelon (Britt) * Mennuz (Menno) * Sooz (Marijke) * Minority (Milou) * SickofitAll (Jelle) * Black Rainbow (Bram) * Aurelia AutumnRain (Janneke) * Hukkie (Marije) * Ieme (Ieme) * Jozzz (Jos) * Psychotic (May) * EPD (kasper) * Jsoes (Jelmer) * Black Sugar (Iris) * Verbal-Violence * PiNow * STP (Martin) * Exploding boy (Olga) * 'I'he Prophet (Roelof) * ~(S-|-)2v!lL~ (Steve) * Ruby Soho (Tara) * AtHell (Roy) * Boardbabe * Verbal-violence Iedereen die wil, mag gewoon z'n naam in het lijstje zetten hoor! Hoe meer, hoe heerlijker ![]()
|
*Paranoide (Mash)
* Avelon (Britt) * Mennuz (Menno) * Sooz (Marijke) * Minority (Milou) * SickofitAll (Jelle) * Black Rainbow (Bram) * Aurelia AutumnRain (Janneke) * Hukkie (Marije) * Ieme (Ieme) * Jozzz (Jos) * Psychotic (May) * EPD (kasper) * Jsoes (Jelmer) * Black Sugar (Iris) * Verbal-Violence * PiNow * STP (Martin) * Exploding boy (Olga) * 'I'he Prophet (Roelof) * ~(S-|-)2v!lL~ (Steve) * Ruby Soho (Tara) * AtHell (Roy) * Boardbabe * Verbal-violence * ssjpan (jolanda) |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() logeren, sinds wanneer gaan we slapen tijdens een meeting??? gewoon bikkel hele nacht op het strand zitten met een slaapzak. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en welk strand? we hebben het over de zwollemeeting, hoor ![]() de zantvoortmeet werd er alleen bij betrokken omdat het mijn kans was om jouw ultrahighresolutionalphablendingmorpinghypergun te jatten.. maar ik zal nu een ander plan moeten bedenken - je andere twee ultrahighresolutionalphablendingmorpinghyperguns te stelen als je met je watervaste hypergun aan het zwemmen bent, bijvoorbeeld ![]() en nee, ik ga niet mee het water in ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() mja ik was gister een beetje duf denk ik, maar toch vink slapen geen leuk idee ![]() |
![]() |
|
ik neem maar weer een lading aan muziek mee denk ik dan als er ook mensen een cd speler of minidisk player meenemen zou cool zijn, hmm ik ga zo me tas pakken voor Schotland,
Morgen eindelijk KoRn meeten................. ![]() *gek word*
|
YESSS! Ik heb ZIN!
Helaas kan er niet geslapen worden denk ik, tenzij ik mijn ouders weg kick. Er is nog hoop! Zullen we vast gaan brainstormen hoe laat we afspreken en wat we gaan doen??? Ieme stemt voor 13 uur in de MEGA-GROTE stationshal van Zwolle (het halletje dus) om het hoekje bij de loketten, voor het GWK. (het is even zoeken, maar je mist mij niet zo snel ![]() We kunnen heeeeeeeeeeer-lijk in het park gaan zitten o.a. Slechts een optie, slecht een klein tipje van de vele leuke dingen die er in ons prachtige plaatsje te doen zijn! *braaaaak* ende ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dus blijft er weinig over. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
het is heel apart om 'online-mense' in real life te meeten, maar wel heel erg koel ![]() Het kan misschien een beetje onwennig zijn in het begin maar eng is het allerminst!
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() We zien het vanzelf wel.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
NIEMAND MAG MENNO HASJ GEVEN!! want IK moet waarschijnlijk weer op de terugweg bij hem in de bus en heb GEEN zin in spraakwatervallen .. NEE NEE NEEEEE! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #128! darkfairy | 493 | 15-05-2008 19:52 | |
Muziek |
Bevrijdingspop Zwolle meeting? Belphegore | 4 | 29-04-2003 22:05 | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 | |
Lifestyle |