Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2013, 14:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het was bijna awkward, zo weinig hadden we (= random medewerkers) aan het directeurenteam te vertellen. Maar het is wel goed dat ik gegaan ben, in het kader van ''je gezicht even laten zien''. NU ben ik koortsig maar zonder zweet (kan dat?), maar de hoofdpijn is iets gezakt.

Hmmm, dan ga ik voor het eerst sinds ik hier woon blij zijn met de zeewind, en met de airco op werk.
Wat nuttig dan zeg En koortsig zonder zweet heb ik ook weleens, dus blijkbaar kan het.
Oud 17-06-2013, 14:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gmabj,kbVi,VB ik krijg net een mailtje van de stagiair in het museum. Blijkbaar zijn er nog (te) weinig aanmeldingen voor de quizavond en mogelijk gaat 'ie niet door/wordt 'ie verplaatst naar september/oktober
Oud 17-06-2013, 14:27
Verwijderd
Citaat:
JULLIE WARMTEHATERS HEBBEN VERDOMME 10 MAANDEN NIKS TE ZEIKEN GEHAD DUS HOU JE BEK ALLEMAAL
<3
Oud 17-06-2013, 14:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben een zonliefhebber, maar ik moet toegeven dat 30+ graden me toch wat te gortig wordt
Oud 17-06-2013, 14:30
Verwijderd
Vandaag zou het hier ook 28 worden en het is maar 22. Het begint met onweren.
Oud 17-06-2013, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Marcel Hensema <3 Hoewel ik hem vooral ken/van hem hou door Simon.
Hierin is ie ook fijn. Maar natuurlijk Frank Lammers en Martin Waardenberg en Stefan de Walle ook. En Mimoun, de knuffelmarokkaan.
Oud 17-06-2013, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een zonliefhebber, maar ik moet toegeven dat 30+ graden me toch wat te gortig wordt
Ja, ik kan me als koudeliefhebber best nog voorstellen dat mensen warm weer willen, maar waarom zou je blij zijn met 30+?
Oud 17-06-2013, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Hierin is ie ook fijn. Maar natuurlijk Frank Lammers en Martin Waardenberg en Stefan de Walle ook. En Mimoun, de knuffelmarokkaan.
Ik ga 'm vandaag kijken!
Oud 17-06-2013, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ga 'm vandaag kijken!
Cool
Oud 17-06-2013, 14:35
Verwijderd
Waardenberg heeft het script geschreven btw. En als je Loenatik kent, weet je dat dat een garantie voor succes is. Al vertonen die twee niet heel veel overeenkomsten, maar toch
Oud 17-06-2013, 14:38
Verwijderd
Ik wil mensen Marina Abramovic: The Artist is Present aanraden. Documentaire over haar en haar laatste grote performance in het MomA.
Ik moest best vaak huilen

Maar in ieder geval, heel interessant en mooi.

Als je een beetje iets hebt met haar kunst dan, als je :') gaat zitten doen of , kijk dan maar niet
Oud 17-06-2013, 14:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ik kan me als koudeliefhebber best nog voorstellen dat mensen warm weer willen, maar waarom zou je blij zijn met 30+?
Ik weet het ook niet, ik functioneer niet zo goed meer als het boven de 25 is (Niet dat ik nou zo goed functioneer bij andere temperaturen trouwens maar bij heel warm weer is het nog even wat erger )

Citaat:
Ik wil mensen Marina Abramovic: The Artist is Present aanraden. Documentaire over haar en haar laatste grote performance in het MomA.

Als je een beetje iets hebt met haar kunst dan, als je :') gaat zitten doen of , kijk dan maar niet
Ik ben toch zo slecht in namen he gênant echt. Maar Abramovic is van die performance dat ze haar haar kamt toch? "Art is beautiful, artist is beautiful." Heb je die docu "gekocht"?
Oud 17-06-2013, 14:44
Hazel
Hazel is offline
Citaat:

I second this
Oud 17-06-2013, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ben toch zo slecht in namen he gênant echt. Maar Abramovic is van die performance dat ze haar haar kamt toch? "Art is beautiful, artist is beautiful." Heb je die docu "gekocht"?
Ja, maar hij is ook op Uitzending Gemist te zien.

En ja, onder andere dat ja.
Oud 17-06-2013, 14:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah, ik heb 'm al gevonden
Oud 17-06-2013, 14:48
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Twintigers die ambities hebben maar er niets mee doen en bang zijn om volwassen te worden. Mensen zoals, dacht ik, vrijwel iedereen.
De manier waarop er mee omgegaan wordt is gewoon anders, denk ik dan. Maar goed, ik ben gewoon vreemd, blijkt, ben wel blij dat ik niet zo veel drama heb
Oud 17-06-2013, 14:49
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gmabj,kbVi,VB ik krijg net een mailtje van de stagiair in het museum. Blijkbaar zijn er nog (te) weinig aanmeldingen voor de quizavond en mogelijk gaat 'ie niet door/wordt 'ie verplaatst naar september/oktober
Dat is stom! Ik vond het een leuke quiz, btw

//Ik heb net kleren gekocht met mijn vriendje, en hij heeft een nieuwe zomerjas gekocht van kunstleer, in een soort motormodel Ik heb in die bijna twee-en-een-half jaar dat wij iets hebben, nog nooit iets gezien van hem zo goed stond, emg <3
Oud 17-06-2013, 14:49
Verwijderd
En van het uien eten, en een spiegel tussen twee naakte lichamen vasthouden en van een ster in d'r lijf kerven en van twee paar lippen op elkaar en elkaars adem ademen.
Toch?
Oud 17-06-2013, 14:50
Verwijderd
Ik vind bijna alle soorten weer geloof ik wel leuk. Dertig graden. Lekker helemaal je laten opslokken door de warmte, en alles langzaam doen. Ik voel me dan net een vis, doordat de lucht dan zo dik aanvoelt.
Oud 17-06-2013, 14:50
Verwijderd
Klinkt in dat geval niet als een docu die ik moet zien.
Oud 17-06-2013, 14:51
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
En van het uien eten, en een spiegel tussen twee naakte lichamen vasthouden en van een ster in d'r lijf kerven en van twee paar lippen op elkaar en elkaars adem ademen.
Toch?
Oud 17-06-2013, 14:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat is stom! Ik vond het een leuke quiz, btw
Ik baal er ook even heel erg van, er zit echt ontzettend veel tijd in de organisatie en ik wil dat het doorgaat en een megasucces wordt En dankjewel!

Citaat:
Toch?
Wat ben ik slecht op de hoogte van m'n eigen vakgebied
Oud 17-06-2013, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Klinkt in dat geval niet als een docu die ik moet zien.
Ik ben er ook niet zo'n fan van
Oud 17-06-2013, 14:57
Miekje*
Miekje* is offline
Oh jongens, ik wilde met jullie toch nog even mijn favoriete film delen. La vie en rose, over het leven van Edith Piaf. Zo heerlijk dramatisch en mooi en goede acteurs en oh, ik kan me echt helemaal verliezen in die film <3

Omdat jullie het over dingen kijken hadden.
Oud 17-06-2013, 14:58
Verwijderd
Lezen jullie ljh?
Oud 17-06-2013, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Lezen jullie ljh?
Soms, in het kader van leedvermaak.
Oud 17-06-2013, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Lezen jullie ljh?
Soms, hoezo?
Oud 17-06-2013, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Oh jongens, ik wilde met jullie toch nog even mijn favoriete film delen. La vie en rose, over het leven van Edith Piaf. Zo heerlijk dramatisch en mooi en goede acteurs en oh, ik kan me echt helemaal verliezen in die film <3

Omdat jullie het over dingen kijken hadden.
Ik vond hem ok. Ben een groot fan van Edith Piaf én van Marion Cotillard, maar de film zelf vond ik echt niet zo bijzonder.
Oud 17-06-2013, 15:02
Verwijderd
Vanavond naar de audiciën!
Oud 17-06-2013, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Lezen jullie ljh?
Nooit. En ik vind lezen om leedvermaak ook erg flauw.
Oud 17-06-2013, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Nooit. En ik vind lezen om leedvermaak ook erg flauw.
Waarom is dat flauw? Niemand dwingt ze toch wanstaltige 'problemen' te posten op intarwebs? En heel het punt er van is dat 't door anderen gelezen wordt, me dunkt.
Oud 17-06-2013, 16:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Lezen jullie ljh?
Lezen is een groot woord; maar als op het werk de koffiebonen op zijn en er is geen koffie en ik voel me daardoor ellendig dan kijk ik soms even op LJH en denk ik "Haha, zeik toch niet zo en doe er wat aan, sukkels".
Oud 17-06-2013, 16:18
Carn
Carn is offline
Ik vind Breaking Bad maar een matige serie. Ik kan me met niemand identificeren. Ik ken ook niet echt mensen die zo zijn.
Oud 17-06-2013, 16:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Waarom is dat flauw? Niemand dwingt ze toch wanstaltige 'problemen' te posten op intarwebs? En heel het punt er van is dat 't door anderen gelezen wordt, me dunkt.
Dit. Teh Internet is a playground
Oud 17-06-2013, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Breaking Bad maar een matige serie. Ik kan me met niemand identificeren. Ik ken ook niet echt mensen die zo zijn.
Maak je mij nu belachelijk?
Oud 17-06-2013, 16:25
Carn
Carn is offline
Ik volg je niet.
Oud 17-06-2013, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Ik volg je niet.
Omdat ik iets soortgelijks over The Sopranos zei en het wél meende
Oud 17-06-2013, 16:27
Verwijderd
Ik ben nu bij aflevering 3 van Girls, en het is heel leuk! Alleen wie zei dattie op Adam was? IEUW.
Oud 17-06-2013, 16:28
Carn
Carn is offline
Ik quotte bijna letterlijk een post van Qimm
Oud 17-06-2013, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Oud 17-06-2013, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Ooh, die zag ik over het hoofd.
Overigens vind ik The Sopranos geen matige serie, maar kon ik er om die reden niet echt inkomen.
Oud 17-06-2013, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nu bij aflevering 3 van Girls, en het is heel leuk! Alleen wie zei dattie op Adam was? IEUW.
Hij wordt leuker dan dattie nu is!
Oud 17-06-2013, 16:31
Verwijderd
The Sopranos is waarschijnlijk echt zo'n serie waar ik te dom voor ben.
Oud 17-06-2013, 16:32
Verwijderd
breaking bad spoiler
Spoiler

Laatst gewijzigd op 17-06-2013 om 16:38.
Oud 17-06-2013, 16:33
Verwijderd
Citaat:
The Sopranos is waarschijnlijk echt zo'n serie waar ik te dom voor ben.
Oud 17-06-2013, 16:34
Verwijderd
Ja, ik kom veel slimmer over dan ik eigenlijk ben
Oud 17-06-2013, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik kom veel slimmer over dan ik eigenlijk ben
Mwah, dat valt ook wel mee.
Oud 17-06-2013, 16:36
Verwijderd
Doe 's niet zo spoileren Pip
Carn
Carn is offline
Ik vind The Avengers een goede film. Ik kan me met bijna iedereen identificeren. Ik ken ook best veel mensen die zo zijn.
Verwijderd
Citaat:
Mwah, dat valt ook wel mee.
Alsof jij weet hoe dom danwel slim ik echt ben!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten