Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2013, 22:52
Carn
Carn is offline
goaf. Die heeft vast geoefend!
Oud 09-07-2013, 23:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben op een serious tattoo hunt....

OMG.
http://www.somequalitymeat.com/tatto...surowiec#2:221

Maar ik ga naar deze fuckers in Den Haag. Yup. Zekers.

http://papanatos.tumblr.com/
Oud 09-07-2013, 23:55
Carn
Carn is offline

hehe, altijd geinig om het zo te zien.
Oud 10-07-2013, 00:12
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb 'Niandra LaDes...' ontdekt toen ik 14 was en het was enerzijds 'wtf', maar anderzijds 'omg, dit is zo mooi! '
Het geluid van zijn gitaar vind ik heel fijn en ook al is het een rommeltje qua opnames en zijn stem, en is het soms herrie, er zitten hele mooie liedjes onder verstopt. Ik heb het echt kapotvaak geluisterd. Z'n 2e album is nog creepier, maar dat is net te ver doorgeslagen imo. Dat is meer eng dan mooi. Al vind ik dit nummer dan weer een van de mooiste:

[filmpje]
Uitstekend argument voor gratis heroïneverstrekking aan muzikanten, die man. Als ie clean en gelukkig is stopt ie kanker in je oren, maar zijn junkperiode is geweldig. Naast Al Jourgensen nooit een muzikant gehoord die zo duidelijk positief beïnvloed is door drugs.
Oud 10-07-2013, 01:44
Carn
Carn is offline
Trent Reznor .
Oud 10-07-2013, 01:46
Carn
Carn is offline
kennen jullie die VPRO-docu? cool spul.

http://www.youtube.com/watch?feature...0KhdQLw#t=241s
Oud 10-07-2013, 08:48
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

OMG.

omg
Oud 10-07-2013, 08:49
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

OMG.

Laat je een aarsgewei zetten?
Oud 10-07-2013, 11:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Laat je een aarsgewei zetten?
Zoveel geld heb ik niet en ik ben niet sletterig genoeg.
Oud 10-07-2013, 11:43
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ziet er goed uit Trimm

Ik heb gisteren in de zee gezwommen. In de avond. Terwijl het heel hard waaide.
Oud 10-07-2013, 12:06
Verwijderd

Wat was hij denkende.
Oud 10-07-2013, 13:05
Verwijderd
ik ga iets heel raars doen, ik ga naar de zonnebank.
Oud 10-07-2013, 13:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je ken ook gewoon buiten gaan zitten. Zonnebanken zijn voor als er geen zon is. Gekke Pip.
Oud 10-07-2013, 13:34
Verwijderd
ik lig er nu al onder. Er is geen zon vandaag.
Oud 10-07-2013, 13:50
Verwijderd
Zon
Oud 10-07-2013, 14:22
Verwijderd
mijn bevindingen: vieze zonnestudio, aggenebiszootje, slechte uitstraling. Volgende keer maar een andere proberen. Het zonnen zelf was minder kut dan ik dacht, ik heb het één keer onder m'n moeder d'r zonnebank geprobeerd maar dat vond ik niet uit te houden. Ik zie vooral in m'n gezicht nu verschil met kleur. Ik heb duizend zomersproeten (maar niet zoveel als m'n zusje).
Oud 10-07-2013, 14:59
Verwijderd
Hoi wij gingen vandaag naar een kasteel maar toen kwamen we daar en toen had het kasteel siësta. Dus nu gaan we lekker plebsig de rest van de middag aan het hotelzwembad liggen.
Oud 10-07-2013, 15:20
Verwijderd
Nog een goede maand voor ik vakantie heb. Eens zien of het me lukt niet voor die tijd met een volautomatisch wapen voor wereldnieuws te zorgen.
Oud 10-07-2013, 15:22
Verwijderd
Middag!
Oud 10-07-2013, 15:22
Verwijderd
Dat meen ik natuurlijk niet echt. AIVD naamzoek.
Oud 10-07-2013, 15:39
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Nog een goede maand voor ik vakantie heb. Eens zien of het me lukt niet voor die tijd met een volautomatisch wapen voor wereldnieuws te zorgen.
Oud 10-07-2013, 15:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-tyne-22839359
Oud 10-07-2013, 15:55
Verwijderd
Ja, ja. Vandaar ook de disclaimer.

The court heard Elliott had 17 previous convictions for 28 offences, including at the age of 16 an attempted robbery on a bookmakers when he was armed with an axe, and a racially aggravated public order offence in a pizza shop.

Lekker ventje.

Laatst gewijzigd op 10-07-2013 om 16:04.
Oud 10-07-2013, 16:23
Selah_Suish
Selah_Suish is offline
Citaat:
Het zonnen zelf was minder kut dan ik dacht, ik heb het één keer onder m'n moeder d'r zonnebank geprobeerd maar dat vond ik niet uit te houden.

Ik vind het altijd een ontzettend relaxed ik-kan-nu-niks-doen-dus-geniet-daar-lekker-van moment! Niet dat ik echt vaak ga, maar áls ik ga....
Oud 10-07-2013, 16:23
Selah_Suish
Selah_Suish is offline
En sproetjes zijn lief!
Oud 10-07-2013, 16:28
Verwijderd
Ik had vroeger heel veel sproetjes in mijn gezicht. nu alleen nog een beetje onder mijn ogen.
Oud 10-07-2013, 16:31
Verwijderd
ik heb gister geshred en nu ga ik dood als ik de trap op of af loop. Ik ben zo jaloers op sann.
Oud 10-07-2013, 16:44
Carn
Carn is offline
no pain no gain!
Oud 10-07-2013, 16:48
Verwijderd
Ik had gister met die 27 graden 2 uur lang heuvels opgefietst. De Molenberg. Helse berg is dat.
Oud 10-07-2013, 17:09
Verwijderd
Citaat:
ik heb gister geshred en nu ga ik dood als ik de trap op of af loop. Ik ben zo jaloers op sann.
Melden in het shredtopic, hup hup!

Daar word je namelijk bewierookt en bejubeld als je aan shredden doet, hier durf ik dat niet
Oud 10-07-2013, 19:36
Verwijderd
Tijd voor Heel Holland Bakt

Truttigheid ten top, maar stiekem zo vermakelijk.
Oud 10-07-2013, 19:39
Verwijderd
Dat presenterende lijk wilde ik na een paar minuten al door m'n TV heentrekken om d'r op dat smoelwerk te stompen.
Oud 10-07-2013, 19:41
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Wat ben je in een gewelddadige bui vandaag, Quintiano.
Oud 10-07-2013, 19:41
Turk February
Turk February is offline
Heel Holland Baart.
Oud 10-07-2013, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Dat presenterende lijk wilde ik na een paar minuten al door m'n TV heentrekken om d'r op dat smoelwerk te stompen.
Dat is inderdaad het grote minpunt van dit programma. Ik kan haar ook heel slecht hebben.
Oud 10-07-2013, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Wat ben je in een gewelddadige bui vandaag, Quintiano.
Uhhuh. Psychopaatje leef je nog, ieja deeja. Ja mevrouw, ik ben er nog, ieja deeja.

Citaat:
Dat is inderdaad het grote minpunt van dit programma. Ik kan haar ook heel slecht hebben.
Niet te krap eah.
Oud 10-07-2013, 19:49
Miekje*
Miekje* is offline
Zo. En nu heb ik besloten om geen vrije dagen meer vol te plannen met uitjes. Miekje terugvindpost reminder! Ik ben op vrije dagen tot nu toe alleen maar dingen aan het doen moet mensen, en dat is hartstikke leuk, maar ik moet ook uitrusten van werk en gewoon mijn eigen ding kunnen doen.
Oud 10-07-2013, 19:50
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik heb spierpijn op een hele rare plek in mijn benen. Ik vraag me af waar ik dat aan te danken heb.
Oud 10-07-2013, 19:50
Miekje*
Miekje* is offline
En ik heb het gevoel dat Spatje het niet zo naar zijn zin heeft, tot nu toe. Misschien moet ik een liedje voor hem zingen.
Oud 10-07-2013, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Zo. En nu heb ik besloten om geen vrije dagen meer vol te plannen met uitjes. Miekje terugvindpost reminder! Ik ben op vrije dagen tot nu toe alleen maar dingen aan het doen moet mensen, en dat is hartstikke leuk, maar ik moet ook uitrusten van werk en gewoon mijn eigen ding kunnen doen.
Ik heb dat nu juist andersom
Oud 10-07-2013, 20:37
Verwijderd
Citaat:
no pain no gain!
en zo is het!
Citaat:
Melden in het shredtopic, hup hup!

Daar word je namelijk bewierookt en bejubeld als je aan shredden doet, hier durf ik dat niet
ik doe het toch elke keer maar maximaal 2 keer, dus dan schaam ik me als ik naast jullie doorzetters moet posten.
Citaat:
Heel Holland Baart.
Oud 10-07-2013, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat nu juist andersom
Hee Koen, je sig is net een naar het Engels vertaald liedje van Elly en Rikkert.

Ik ga morgen met een vriendin als klant naar mijn werk, en ik ben een beetje zenuwachtig voor het naakt-gedeelte.
Oud 10-07-2013, 20:47
Verwijderd
Citaat:
ik doe het toch elke keer maar maximaal 2 keer, dus dan schaam ik me als ik naast jullie doorzetters moet posten.
Ah welnee, ik doe ook al eeuwen over 30 shredjes! En twee keer shredden is nog altijd meer dan niet shredden
Oud 10-07-2013, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Hee Koen, je sig is net een naar het Engels vertaald liedje van Elly en Rikkert.

Ik ga morgen met een vriendin als klant naar mijn werk, en ik ben een beetje zenuwachtig voor het naakt-gedeelte.
Oud 10-07-2013, 21:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Heel Holland Baart.
Terwijl ik dit las hoorde ik op de TV een Freddie Mercury wannabe zingen 'There goes my baaabyyyyy'.
Oud 10-07-2013, 21:04
Verwijderd
Ik werk in een sauna!
Oud 10-07-2013, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Gooo pip En waarom jaloers?
Oud 10-07-2013, 22:28
Carn
Carn is offline
http://www.pastemagazine.com/article...-lees-old.html hey kijk, weer een overbodige remake
Oud 10-07-2013, 22:29
Verwijderd

Wat een heerlijk kanaal heeft die man
Oud 10-07-2013, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Gooo pip En waarom jaloers?
nou ik was gister nog over je aan het janken tegen Paranoide. Dat ik niet begrijp/jaloers ben over waarom het jou zo makkelijk af lijkt te gaan. En dan bedoel ik de motivatie. Je kan jezelf er blijkbaar zo goed toe zetten dat je al die dagen kan uitzitten, en nog een programma, en nog een keer shred. En evy.
Para haar constatering was dat jij je verstand goed op nul kan zetten blijkbaar en wij proberen nu ook iets te vinden om dat te doen waardoor je het gewoon doet ipv erover na te denken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten