Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, er kriebelt iets al een poosje. Ik heb best zin om weer 'ns instances te puggen
![]() ![]() Ik heb nog characters in WoW en SWTOR waar niet zo bijster veel werk in hoeft te zitten om ze on par te krijgen. Maar ja, jezus. Hng. |
![]() |
|
Wajooo, ik zap net langs de BBC en ik zie Pointless, dus ik denk 'Oeh leuk, Pointless!' en het eerste wat ik Richard Osman hoor zeggen is 'Well done to our Dutch viewers!'.
Het ging over politici en Mark Rutte was het 'pointless' antwoord (oftewel, niemand had Mark Rutte geraden).
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is je mening hierover? |
![]() |
||
Citaat:
|
Nou, na een avond op Windows 8 gezeten te hebben, krijg ik er eindelijk een beetje handigheid in. Ook al mis ik de gewone startknop vreselijk, en wil ik nog dingen instellen die maar niet lukken
![]() Muuuuh, ik mis mijn oude, trouwe laptopje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb goeie zalm en gratin met broccoli gehad <3 En de souvlaki's heb ik mogen proeven en die waren echt lekker, dus dan kan ik volgende keer als ze ze nog hebben weer eens voor vlees gaan (zijn kleine stukjes, dus dan kan het). En er zijn mensen bezig met het verzamelen van slachtoffers gemaakt door een bepaalde chirurg om een rechtszaak te starten. Ik zou daar veel in kunnen bijdragen. Aan de andere kant, als ik in een rechtszaak zou stappen, kan ik nooit meer via een andere weg werken. Maar als ik het Fonds voor Medische Ongevallen ga aanspreken, kan ik nooit meer een rechtszaak. Ik denk dat ik met het FMO meer kans en minder leed heb. Die moeten binnen ook binnen het half jaar oordelen. Wel zou ik willen dat die vent uit de roulatie genomen wordt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Omg, ik kijk The Roast of James Franco en het is echt de grappigste roast tot nu toe. Iedereen is fucking hilarisch. Mss ook omdat ze dit keer wat betere comedians hebben.
Omg, Andy Samberg en Aziz Ansari. ![]()
|
|