Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2013, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Strobe Draaideurpoes naamzoek
Advertentie
Oud 09-09-2013, 16:40
Verwijderd
Nou, van een relatie spreken is nog tot daar aan toe zonder elkaar gezien te hebben, maar duizenden euro's of dollars sturen
Oud 09-09-2013, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Ik mis iets
Oud 09-09-2013, 16:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Is die nou wat? Ik hoor er steeds goede verhalen over, maar ik vind Kusturica zo'n prutsploert, afgaande of Life is a Miracle en Underground.
Ik vind hem geniaal, maar ik ben half opgevoed door Bosnische mensen en veel dingen in de film herken ik van bij hun. en de muziek vind ik erg fijn. en alles is lekker over de top.

Underground heb ik hier op DVD liggen, maar ik heb 'm nog nooit gekeken. Niet veel boeiends volgens jou? een vriend van me was er juist lyrisch over, maar zijn filmsmaak is best vreemd.
Oud 09-09-2013, 16:51
Verwijderd
Hmm, er kriebelt iets al een poosje. Ik heb best zin om weer 'ns instances te puggen Of het nou is om damagecharts te toppen, een matig gegearede tank up te houden of zelf het zootje maar te tanken is me om het even En PVP ergens ook wel.

Ik heb nog characters in WoW en SWTOR waar niet zo bijster veel werk in hoeft te zitten om ze on par te krijgen. Maar ja, jezus. Hng.
Oud 09-09-2013, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Draaideurpoes forumt toch al meer dan een jaar niet meer. Of ik heb ik iets gemist?
Oud 09-09-2013, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Draaideurpoes forumt toch al meer dan een jaar niet meer. Of ik heb ik iets gemist?
Dat was m'n punt niet
Oud 09-09-2013, 17:30
Verwijderd
Nee, die staat achter je nickname :;d;d;D:;;d;D;;;D;D:;d;D:;d;D
Oud 09-09-2013, 17:31
Verwijderd
Nee, maar dat was gewoon een vraag
Oud 09-09-2013, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Godver
Oud 09-09-2013, 17:32
Verwijderd
Citaat:

uh, hahha denk ik
Oud 09-09-2013, 17:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wajooo, ik zap net langs de BBC en ik zie Pointless, dus ik denk 'Oeh leuk, Pointless!' en het eerste wat ik Richard Osman hoor zeggen is 'Well done to our Dutch viewers!'.

Het ging over politici en Mark Rutte was het 'pointless' antwoord (oftewel, niemand had Mark Rutte geraden).
Oud 09-09-2013, 17:36
Verwijderd
Citaat:
uh, hahha denk ik
Oei.

Citaat:
Wajooo, ik zap net langs de BBC en ik zie Pointless, dus ik denk 'Oeh leuk, Pointless!' en het eerste wat ik Richard Osman hoor zeggen is 'Well done to our Dutch viewers!'.

Het ging over politici en Mark Rutte was het 'pointless' antwoord (oftewel, niemand had Mark Rutte geraden).
Ik vind Pointless ook een heel aardig programma
Oud 09-09-2013, 17:38
Verwijderd
Ik snap hem, maar ik vind het niet echt een leuk grapje
Oud 09-09-2013, 17:38
Verwijderd
Maar ik heb aparte humor
Oud 09-09-2013, 17:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Leuk, Pointless
Oud 09-09-2013, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Ik snap hem, maar ik vind het niet echt een leuk grapje
Hè, toch jammer, ik maakte wél een leuk grapje, maar die snapte je dan weer niet.
Oud 09-09-2013, 17:43
Verwijderd
Dat heb ik dus gemist.
Oud 09-09-2013, 17:44
Verwijderd
Ik twijfel tussen rijst met kip of rauwe witlofsalade met kipfilet.
Oud 09-09-2013, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Hoera! Hoe was het?
best schools! maar ja, wat verwacht je op een school!
Citaat:
Wat leuk Pip! Is het een beetje bevallen ?
ja! alleen ik ben niet echt fan van m'n projectgroepje nu al
Citaat:
Hoera! Waarover?
over culturele maatschappelijke vorming in de praktijk!
Oud 09-09-2013, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Dat was m'n punt niet
De punt laten zien welke mensen anders denken over een relatie als hieronder?

Citaat:
Ik snap dat ook niet zo goed, nog nooit iemand gezien hebben maar wel spreken van een relatie. Ik kan me daar echt niks bij voorstellen, ik moet mensen toch altijd wel even aan kunnen kijken
Oud 09-09-2013, 17:56
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Is die nou wat? Ik hoor er steeds goede verhalen over, maar ik vind Kusturica zo'n prutsploert, afgaande of Life is a Miracle en Underground.
Kijk Time of the Gypsies maar.
Oud 09-09-2013, 17:57
Verwijderd
Kan m'n reactie van Ingegerd wel voorstellen. Het is ook niet te snappen.
Oud 09-09-2013, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Kan m'n reactie van Ingegerd wel voorstellen. Het is ook niet te snappen.
Het is een gevoel
Oud 09-09-2013, 18:03
Carn
Carn is offline
ohja, Chelsea Wolfe en Russian Circles binnenkort samen in de Tivoli

Oud 09-09-2013, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Het is een gevoel
yess
Oud 09-09-2013, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Black Cat, White Cat! Servische film. Ik heb 'm op DVD.
Citaat:
black cat white cat
oh kijk iets met een kat dus
Oud 09-09-2013, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Kroatisch, dacht ik

Anyway, 'gezien de context', die context begreep je zelf niet helemaal geloof ik
nouja, wel als ik denk dat deze film catfish heet, dan is het vrij logisch dat het daar niet over ging
Oud 09-09-2013, 18:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik voel me eindelijk een beetje beter en vriendin komt hier in kopje thee drinken in plaats van eten
Oud 09-09-2013, 18:37
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Black cat, white cat
Oud 09-09-2013, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook een absurd programma. 'Murica met de AOL-generatie of zo, retards.

Verwen jezelf dan met SRWare Iron of misschien nog wel beter: Epic

Ik vind het armoede troef.
http://www.insanitybit.com/2012/06/2...-to-chrome-21/

Wat is je mening hierover?
Oud 09-09-2013, 19:51
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
IUnderground heb ik hier op DVD liggen, maar ik heb 'm nog nooit gekeken. Niet veel boeiends volgens jou? een vriend van me was er juist lyrisch over, maar zijn filmsmaak is best vreemd.
Ik vond het een ondraaglijk irritante film, en daarnaast een oppervlakkig propagandawerk van een politiek uitermate foute man.
Oud 09-09-2013, 19:54
Miekje*
Miekje* is offline
Nou, na een avond op Windows 8 gezeten te hebben, krijg ik er eindelijk een beetje handigheid in. Ook al mis ik de gewone startknop vreselijk, en wil ik nog dingen instellen die maar niet lukken

Muuuuh, ik mis mijn oude, trouwe laptopje Ik ben het er nog steeds niet mee eens dat 'ie echt kapot is.
Oud 09-09-2013, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat hoeft niet per se. Maar for crying out loud zeg, iemand blind vertrouwen die je nog nooit gezien of gesproken hebt? En het 'werk' dat die knulletjes doen is gewoon basic stuff.

Maar goed, ik zal wel niet bepaald in de beoogde doelgroep vallen. En als de doelgroep eckt bestaat gun ik ze wel misère
Ik ben het met je eens. Maar ik denk wel dat ze bestaat. Genoeg doelgroep die ook niet snapt dat je best een condoom of ander voorbehoedsmiddel moet gebruiken. Of aan wie het zelfs niet geleerd wordt (The Sex Education Show in Groot-Brittannië is ook om naast je stoel vallen). En dan vind ik het dus eigenlijk niet slecht dat er op de een of andere manier nog wat gebruikwatjehebtalishetnietveel geleerd wordt.

Ik heb goeie zalm en gratin met broccoli gehad <3 En de souvlaki's heb ik mogen proeven en die waren echt lekker, dus dan kan ik volgende keer als ze ze nog hebben weer eens voor vlees gaan (zijn kleine stukjes, dus dan kan het).

En er zijn mensen bezig met het verzamelen van slachtoffers gemaakt door een bepaalde chirurg om een rechtszaak te starten. Ik zou daar veel in kunnen bijdragen. Aan de andere kant, als ik in een rechtszaak zou stappen, kan ik nooit meer via een andere weg werken. Maar als ik het Fonds voor Medische Ongevallen ga aanspreken, kan ik nooit meer een rechtszaak. Ik denk dat ik met het FMO meer kans en minder leed heb. Die moeten binnen ook binnen het half jaar oordelen. Wel zou ik willen dat die vent uit de roulatie genomen wordt.
Oud 09-09-2013, 20:05
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik ben het met je eens. Maar ik denk wel dat ze bestaat. Genoeg doelgroep die ook niet snapt dat je best een condoom of ander voorbehoedsmiddel moet gebruiken. Of aan wie het zelfs niet geleerd wordt (The Sex Education Show in Groot-Brittannië is ook om naast je stoel vallen). En dan vind ik het dus eigenlijk niet slecht dat er op de een of andere manier nog wat gebruikwatjehebtalishetnietveel geleerd wordt.

Ik heb goeie zalm en gratin met broccoli gehad <3 En de souvlaki's heb ik mogen proeven en die waren echt lekker, dus dan kan ik volgende keer als ze ze nog hebben weer eens voor vlees gaan (zijn kleine stukjes, dus dan kan het).

En er zijn mensen bezig met het verzamelen van slachtoffers gemaakt door een bepaalde chirurg om een rechtszaak te starten. Ik zou daar veel in kunnen bijdragen. Aan de andere kant, als ik in een rechtszaak zou stappen, kan ik nooit meer via een andere weg werken. Maar als ik het Fonds voor Medische Ongevallen ga aanspreken, kan ik nooit meer een rechtszaak. Ik denk dat ik met het FMO meer kans en minder leed heb. Die moeten binnen ook binnen het half jaar oordelen. Wel zou ik willen dat die vent uit de roulatie genomen wordt.
Muhh wat een lastig dilemma.
Oud 09-09-2013, 20:27
Verwijderd
Mijn mening is dat die IRC-logs weinig aan de verbeelding over laten Over de technische details van de veranderingen in Iron t.o.v. Chrome kan ik weinig inhoudelijks zeggen eerlijk gezegd. Maar zelfs als de gesloopte dingen weinig tot geen effect zouden hebben is er nog niet echt harm done. De motieven van hem zijn wel zeer twijfelachtig indeed.
Oud 09-09-2013, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Ik twijfel tussen rijst met kip of rauwe witlofsalade met kipfilet.
ik las even witlofsalade met rauwe kipfilet en dacht: gatver.
Oud 09-09-2013, 21:09
Verwijderd
Rauwe kip, wie is er níet groot mee geworden?
Oud 09-09-2013, 21:16
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb tien dagen een soort horloge om gehad voor onderzoek. Ik moest het ding ook gewoon dragen met douchen. Nu heb ik m af gedaan en t stinkt een beetje
Oud 09-09-2013, 21:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik las even witlofsalade met rauwe kipfilet en dacht: gatver.
Ditto.

Citaat:
Rauwe kip, wie is er níet groot mee geworden?
Ah joh, word je hard van.
Oud 09-09-2013, 21:17
Verwijderd
Rauwe kip
Oud 09-09-2013, 21:30
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn computer scrollt bijna zoals ik hem hebben wil
Oud 09-09-2013, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Mijn computer scrollt bijna zoals ik hem hebben wil
Oud 09-09-2013, 21:39
Miekje*
Miekje* is offline
Met dank aan Q, natuurlijk Mijn computernerdje.
Oud 09-09-2013, 21:39
Verwijderd
Potverdriedubbeltjes, in de laatste hand headsup met 76s tegen 77 lopen
Oud 09-09-2013, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Met dank aan Q, natuurlijk Mijn computernerdje.
Nou, nou. Dat is wel veel credit voor het vinden van een menu
Oud 09-09-2013, 21:41
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou, nou. Dat is wel veel credits voor het vinden van een menu
Alsof je al niet genoeg computerissues voor me hebt gefikst
Oud 09-09-2013, 21:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, ik kijk The Roast of James Franco en het is echt de grappigste roast tot nu toe. Iedereen is fucking hilarisch. Mss ook omdat ze dit keer wat betere comedians hebben.
Omg, Andy Samberg en Aziz Ansari.
Oud 09-09-2013, 21:49
Verwijderd

Oud 10-09-2013, 00:59
Verwijderd
Citaat:
nouja, wel als ik denk dat deze film catfish heet, dan is het vrij logisch dat het daar niet over ging
Ja. Iets met een klok en een klepel.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten