Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een heel volwassen leven denk ik, met de baan waar ik altijd van droomde, een fijn huis en een leuke vent, en een eigen auto. En toch voel ik me niet echt volwassen, dat is iets wat nog moet komen ofzo
![]() ![]() En verder denk ik wel eens dat het jammer is dat ik me op de middelbare school en tijdens mijn studie niet realiseerde hoe heerlijk ongecompliceerd alles was. |
![]() |
||
Citaat:
Met als resultaat dat ik pas veel te laat doelgericht ben gaan werken aan mijn 'carrière'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Haha ik hoop juist altijd dat ze m'n ID vragen, want dat betekent dat ik nog doorkan voor <25. Maar dat gebeurt niet zo vaak
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Laatst zei een patiënt tegen me dat ze dacht dat ik jonger was... Ik was in dubio over of ik blij moest zijn dat ik er jonger uit zie, of me beledigd moest voelen omdat dat toch voelt alsof ik niet bekwaam/ervaren genoeg over kom
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Over volwassen zaken gesproken: vandaag hebben we een boekhouder in de hand genomen die voor ons fiscale voordeeltjes gaat pakken
![]() Ik heb het allemaal best vreemd aangepakt in mn leven. Op mn 17e een kind. Op mn 28e huiseigenaar geworden met mmn bff samen en nu 1e jaars student. |
![]() |
|
|