Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2014, 20:15
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Waar ik trouwens wel oud in ben is dat brakheid (door zuipen) tegenwoordig een volle dag duurt, terwijl ik vroegah gedurende de dag wel weer boven jan was.
Bij mij duren ze soms twee dagen. Oud, oud .
Oud 19-03-2014, 20:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vond het 1e jaar van mijn studie eigenlijk het fijnste jaar ooit. Ik had 't gevoel dat ik wat had bereikt, dat ik wat leerde en ik had een hele groep van gelijkgestemde mensen om me heen waar ik regelmatig mee op pad ging en dat was wel erg fijn.
Oud 19-03-2014, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik denk er niet bij van: "whoo, zie mij lopen met een fles wodka!" En dat is misschien een teken dat ik het te vaak doe

Sterker nog, als ik met een fles wodka over straat loop (in een tasje dan hè, niet slempend in een beige papieren zak) dan voel ik me zelfs een beetje pauper
Dat ligt aan dat tasje, niet aan de wodka zelf.
Oud 19-03-2014, 20:20
Verwijderd
Ik heb een heel volwassen leven denk ik, met de baan waar ik altijd van droomde, een fijn huis en een leuke vent, en een eigen auto. En toch voel ik me niet echt volwassen, dat is iets wat nog moet komen ofzo . Als ik soms over mensen van 30 hoor, dan denk ik: wow die zijn al echt groot. Terwijl ik dat zelf toch ook bijna moet zijn
En verder denk ik wel eens dat het jammer is dat ik me op de middelbare school en tijdens mijn studie niet realiseerde hoe heerlijk ongecompliceerd alles was.
Oud 19-03-2014, 20:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Bij mij duren ze soms twee dagen. Oud, oud .
hear hear.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik vond de middelbare/hogereschool-periode ook wel relaxt; weinig verplichtingen; beetje doen waar je zin in hebt zolang er maar een vorm van vooruitgang in zit. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel fijn dat ik nu wel verplichtingen heb, beetje structuur enzo.
Ik vond het wel jammer dat ik m'n hele middelbareschooltijd en studietijd door het gebrek aan (financiële) verplichtingen het idee had dat 'werken' iets voor later was. Ik heb me dus veel te veel gefocust op cijfers en toetsresultaten en minder op wat ik nu echt wilde gaan doen.
Met als resultaat dat ik pas veel te laat doelgericht ben gaan werken aan mijn 'carrière'.
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik denk er niet bij van: "whoo, zie mij lopen met een fles wodka!" En dat is misschien een teken dat ik het te vaak doe

Sterker nog, als ik met een fles wodka over straat loop (in een tasje dan hè, niet slempend uit een beige papieren zak) dan voel ik me zelfs een beetje pauper
Nee, dat heb ik ook niet, maar wel dat ik ergens nog steeds verwacht dat ze naar m'n ID gaan vragen. Dat gebeurt nooit, en toch denk ik dan nog steeds;'Yeah, gelukt!'. Ofzo
Oud 19-03-2014, 20:24
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik heb liever dat je me gewoon normaal en/of leuk vindt in plaats van dat je het leuk vindt om me uit te lachen.
Maak je geen zorgen, ik lach je nog steeds uit.
Oud 19-03-2014, 20:25
Klovorhop
Klovorhop is offline
Haha ik hoop juist altijd dat ze m'n ID vragen, want dat betekent dat ik nog doorkan voor <25. Maar dat gebeurt niet zo vaak Laatst een keer, en dat was een niet al te snuggere caissiere want ik liet m'n rijbewijs zien en toen ging ze het uitgebreid bestuderen op 18+-heid.
Oud 19-03-2014, 20:27
Verwijderd
Ik kan hier echt totaal niks nuttigs over zeggen, maar, eh, ik ben diep onder de indruk van jullie volwassenheid.
Oud 19-03-2014, 20:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Laatst een keer, en dat was een niet al te snuggere caissiere want ik liet m'n rijbewijs zien en toen ging ze het uitgebreid bestuderen op 18+-heid.
Oud 19-03-2014, 20:28
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Haha ik hoop juist altijd dat ze m'n ID vragen, want dat betekent dat ik nog doorkan voor <25. Maar dat gebeurt niet zo vaak Laatst een keer, en dat was een niet al te snuggere caissiere want ik liet m'n rijbewijs zien en toen ging ze het uitgebreid bestuderen op 18+-heid.
Oud 19-03-2014, 20:29
Qimm
Qimm is offline
Laatst zei een patiënt tegen me dat ze dacht dat ik jonger was... Ik was in dubio over of ik blij moest zijn dat ik er jonger uit zie, of me beledigd moest voelen omdat dat toch voelt alsof ik niet bekwaam/ervaren genoeg over kom
Oud 19-03-2014, 20:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vond het wel jammer dat ik m'n hele middelbareschooltijd en studietijd door het gebrek aan (financiële) verplichtingen het idee had dat 'werken' iets voor later was. Ik heb me dus veel te veel gefocust op cijfers en toetsresultaten en minder op wat ik nu echt wilde gaan doen.
Met als resultaat dat ik pas veel te laat doelgericht ben gaan werken aan mijn 'carrière'.
Mjah, kan ik me best iets bij voorstellen. Wat dat betreft punten voor mijn ouders, vanaf mijn 13de of 14de kreeg ik geen zakgeld meer en moest ik maar klusjes doen, zodra ik 18 werd moest ik praktisch alles zelf betalen (ook kost en inwoning); dus zorgen dat ik voor mezelf kan zorgen is er op die manier wel ingelepeld. Niet dat ik ooit gewerkt heb aan een carrière; ik heb nu een baan die ik niet vervelend vind en waarbij ik het idee heb dat ik er nog best wat van kan leren; dus zolang dat zo blijft vind ik het wel prima.
Oud 19-03-2014, 20:35
Verwijderd
Ik ga zo The Hunger Games: Catching Fire kijken.
Oud 19-03-2014, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Oud 19-03-2014, 20:45
Carn
Carn is offline
over ambities gesproken, Unreal Engine 4 is voortaan op abonnementsbasis te gebruiken, 20 euro per maand. Misschien toch maar eens proberen
Oud 19-03-2014, 21:07
Pierrot
Pierrot is offline
Ik heb al de hele dag niet gerookt. Dat was prima, want superbrak, maar nu begint het toch wel een beetje te KRIEBELEN.
Oud 19-03-2014, 21:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wilders: "6 op de 10 Marokkaanse jongeren onder de 23 is met de politie in aanmerking geweest!"
Oud 19-03-2014, 21:09
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ik heb al de hele dag niet gerookt. Dat was prima, want superbrak, maar nu begint het toch wel een beetje te KRIEBELEN.
Ja, en ik weet wat jullie denken: Ga toch roken dan. Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik heb geen sigaretten en nog een indrukwekkende 2,77 op mijn rekening.
Oud 19-03-2014, 21:10
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Wilders: "6 op de 10 Marokkaanse jongeren onder de 23 is met de politie in aanmerking geweest!"
.
Oud 19-03-2014, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, en ik weet wat jullie denken: Ga toch roken dan. Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik heb geen sigaretten en nog een indrukwekkende 2,77 op mijn rekening.
Welnee, dat denk ik nooit
Oud 19-03-2014, 21:22
Verwijderd
Citaat:
O ja, dat is jouw ding, altijd blut zijn.
Oud 19-03-2014, 21:22
Verwijderd
Dit is voor het eerst dat ik ter plekke zo even meekrijg hoe eng Wilders eigenlijk is.
Oud 19-03-2014, 21:24
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
O ja, dat is jouw ding, altijd blut zijn.
Ik leende weleens geld van Pip, .
Oud 19-03-2014, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Ik leende weleens geld van Pip, .
Ik heb weinig geld op mn rekening (wel veel cash) maar wil je een tientje lenen? ik heb je gegevens nog.
Oud 19-03-2014, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Je kan je rijbewijs tegenwoordig al op je zeventiende halen overigens. Ik weet niet hoe dat genoteerd is op je rijbewijs, maar zo gek is het dus niet.
Oud 19-03-2014, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Dit is voor het eerst dat ik ter plekke zo even meekrijg hoe eng Wilders eigenlijk is.
IEUW
Verwijderd
Oh hoi trouwens.
Verwijderd
Over volwassen zaken gesproken: vandaag hebben we een boekhouder in de hand genomen die voor ons fiscale voordeeltjes gaat pakken
Ik heb het allemaal best vreemd aangepakt in mn leven. Op mn 17e een kind. Op mn 28e huiseigenaar geworden met mmn bff samen en nu 1e jaars student.
Oud 19-03-2014, 21:37
Verwijderd
Vandaag werd ik 20 geschat trouwens!
Oud 19-03-2014, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Laatst zei een patiënt tegen me dat ze dacht dat ik jonger was... Ik was in dubio over of ik blij moest zijn dat ik er jonger uit zie, of me beledigd moest voelen omdat dat toch voelt alsof ik niet bekwaam/ervaren genoeg over kom
Ja dat dilemma heb ik ook vaak!
Oud 19-03-2014, 21:40
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ik heb weinig geld op mn rekening (wel veel cash) maar wil je een tientje lenen? ik heb je gegevens nog.
Haha. Bedankt, maar nee. Ik zal het wel even tot morgen - zorgtoeslag! - uitzingen.
Oud 19-03-2014, 21:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vandaag werd ik 20 geschat trouwens!
Oh, dan ben je gauw oud geworden. Ik schatte je op 12.
Oud 19-03-2014, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Oh, dan ben je gauw oud geworden. Ik schatte je op 12.
Grappig
Oud 19-03-2014, 21:46
Verwijderd
Ik schatte jou 50
Oud 19-03-2014, 21:53
Pierrot
Pierrot is offline
Ik schat mezelf 26.

Spoiler
Oud 19-03-2014, 21:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh hey the larch heeft in het vorige topic gepost blijkbaar
Oud 19-03-2014, 22:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Grappig
Citaat:
Ik schatte jou 50
Nou, de mevrouw achter de kassa vandaag iig niet, en daar gaat het om in het leven: meningen van kassamevrouwen.
Oud 19-03-2014, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Grappig
Citaat:
Ik schatte jou 50
Oud 19-03-2014, 22:25
Pierrot
Pierrot is offline
Ouderen Politiek Actief (OPA),
Oud 19-03-2014, 22:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik haatte die partij zo intens toen ik hun punten las
Oud 19-03-2014, 22:26
Verwijderd
Ik voel me gewoon altijd een beetje leeftijdsloos. Of ik dan vijf ben, vijftien of vijfentwintig maakt verder niet zoveel uit. Als ik 45 ben voel ik me waarschijnlijk nog steeds zoals nu.

Volgens mij heb ik dit al 'ns verteld.
Verwijderd
Citaat:
Ouderen Politiek Actief (OPA),
Oef.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Gatverdamme wat ik Wilders een eng mannetje
Oud 19-03-2014, 22:29
Verwijderd
Een van mijn cliënten heeft me gister heel hard in mijn pols geknepen en nu ziet die uit alsof ik er met een passer in heb zitten rammen. Ik kreeg rare blikken van de caissière en de mensen bij het stembureau. Dat wordr nog wat morgen op school.
Oud 19-03-2014, 22:29
Hazel
Hazel is offline
Waarom deed die cliënt dat Ingegerd?
Oud 19-03-2014, 22:30
Verwijderd
En oh, komijnenkaas <3 volgende keer wil ik oude komijnenkaas.
Oud 19-03-2014, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Waarom deed die cliënt dat Ingegerd?
Omdat zij midden in de gang zat, ik er langs moest en zij het daar niet mee eens was.
Oud 19-03-2014, 22:31
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Over dat leeftijdsgedoe: ik schaam me voor hoe ik als puber was en ik vind mezelf nog lang niet volwassen. Ik ben nog niet zo onafhankelijk als een volwassene in mijn ogen idealiter is.

Regels voor berichten