| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ja, lekker dichtbij de wereld inderdaad. In Schijndel kostte het me bijna een uur om bij een treinstation te komen, nu hoef ik alleen maar de lift naar beneden te nemen.
Docentenopleding lijkt me wel wat! Mijn zusje doet de docentenopleiding maatschappijleer. Ze is zelf 17, dus kindjes lesgeven zal ze het waarschijnlijk niet noemen. ![]() En ik heb nog steeds een heel leuk vriendinnetje! We naderen de vijf jaar. Ik zie btw op facebook dat jij ook een leuk vriendje hebt opeens?
|
|
|
|
Ahw
Ik heb nu stage op het MBO en geef kindjes les die net veel jonger zijn dan ik. Maar natuurlijk ben ik vet professioneel enzo, dus ze luisteren prima naar mij ![]() En wat leuk dat het zo goed gaat met jou en je vriendinnetje Wonen jullie nu ver uit elkaar?Ja, ik heb ook een heel leuk vriendje Je zult hem vast wel herkennen van hier
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-11-2014 om 11:51. Reden: insert quote! |
||
|
|
||||
Verwijderd
|
Lekker warm najaar is het hè? De winter is nog ver weg. Heerlijk
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
|||
|
|
|
|
Over verhuizen nog even. Ik ben in drie jaar tijd drie keer verhuisd en ik ben er voorlopig wel weer klaar mee. Daarvoor in 8 jaar 6 keer waarvan 2 binnen hetzelfde huis. Ik ga alleen nog weg voor een groter huurhuis als ik samen ga wonen en/of een koophuis voor dezelfde reden
|
|
||
|
Citaat:
Qua tijd is het ongeveer net zo lang, het is alleen qua kilometers nogal wat verder. Maar ik zie haar nu juist vaker dan vorig jaar, dus dat is wel chillie. Waar in Roffa krijg je een kamer trouwens? Beetje centrum?
|
|
||
|
Citaat:
En mijn kamer is in Middelland! Vlakbij metrostation Coolhaven. Net geen centrum meer, maar wel aan de goede kant van de rivier, 9 minuten in de tram voor Centraal en Euromastpark op struikelafstand Waar ergens in Den Haag woon jij?
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Niet als je een verzamelaar bent en je moeder je kamer voor een ander doel wilt gaan gebruiken, zodat alles uitgezocht, opgeruimd, weggegooid en opgeslagen moet worden.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Ik ben in 6 jaar tijd 5 keer verhuisd nu woon ik al 2 jaar op hetzelfde plekje. De meeste verhuizingen vond ik niet zo erg maar de laatste was wat ingewikkelder omdat ik ineens zelf contracten moest gaan afsluiten voor energie, water, tv, internet en al dat soort meuk. Voor het verhuizen zelf kon ik toen niet heel veel doen en mijn ouders riepen toen dat ik de eerst komende vijf jaar niet mocht verhuizen. En ik vind het best, ik woon hier prima
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|