Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2015, 17:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
En ik drink geen melk. Te duur.
Advertentie
Oud 13-09-2015, 18:24
Verwijderd
hoe duur is dat dan in Finnie?
Oud 13-09-2015, 18:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vraag van de dag: Welk attractiepark of museum vind je zo geweldig dat je er (bijna) zou willen wonen?
DE EFTELING NATUURLIJK
Oud 13-09-2015, 19:02
Verwijderd
Citaat:
En ik drink geen melk. Te duur.
Hier kost het echt net iets meer dan kraanwater op het moment.
Oud 13-09-2015, 19:15
Elin3
Elin3 is offline
Tropenmuseum is zeker gaaf!

Efteling zou ik best snel gillend gek worden denk ik, maar in het Archeon mogen ze me best een weekje houden. Beetje primitief leven (wel stiekem 's morgens even lenzen indoen anders is het direct wel een hele grote uitdaging ), lijkt me echt heel leuk en leerzaam met alle staf en vrijwilligers daar.

(Je kunt daar ook een tijdje logeren als ik me niet vergis - dat zou ik ooit nog eens met mijn moeder gaan doen Ondanks dat het niet meer met haar kan zou ik het nog steeds graag een keer doen.)
Oud 13-09-2015, 19:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
hoe duur is dat dan in Finnie?
Geen idee, ik koop nooit melk omdat het ranzig is. Zal wel ongeveer het dubbele zijn.
Oud 13-09-2015, 19:32
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Tropenmuseum is zeker gaaf!

Efteling zou ik best snel gillend gek worden denk ik, maar in het Archeon mogen ze me best een weekje houden. Beetje primitief leven (wel stiekem 's morgens even lenzen indoen anders is het direct wel een hele grote uitdaging ), lijkt me echt heel leuk en leerzaam met alle staf en vrijwilligers daar.
Of je draagt een bril, een klein beetje primitiever
Oud 13-09-2015, 20:03
Miekje*
Miekje* is offline
Archeon of het Openluchtmuseum, maar liever het Archeon. Ik zou er overigens ook prima kunnen werken, als dat kon.
Oud 13-09-2015, 20:25
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Of je draagt een bril, een klein beetje primitiever
Gewoon lenzen indoen voor de bezoekers komen

Ik heb daar ook wel eens boogschietles gehad van een jongen met beugel en zichtbare spijkerbroek bij zijn middeleeuwse outfit. Misschien was de spijkerbroek bedoeld als knipoog naar Kruistocht in spijkerbroek, maar ik denk van niet
Oud 13-09-2015, 22:16
Dekaloog
Dekaloog is offline
Mijn twee interessantste littekens zijn 1) een chemische brandwond, opgelopen van een Zippo voordat ik wist dat je ze niet in je broekzak kon bewaren en 2) eentje van een kroontjespen die dwars door mijn tas een snee in mijn been roetsjte. Vervolgens heeft 'ie er een hele dag in geprikt voordat ik 'm bewust opmerkte.

Die van de chemische brandwond is weggetrokken toen ik stopte met roken.
Oud 13-09-2015, 22:20
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Mijn twee interessantste littekens zijn 1) een chemische brandwond, opgelopen van een Zippo voordat ik wist dat je ze niet in je broekzak kon bewaren en 2) eentje van een kroontjespen die dwars door mijn tas een snee in mijn been roetsjte. Vervolgens heeft 'ie er een hele dag in geprikt voordat ik 'm bewust opmerkte.

Die van de chemische brandwond is weggetrokken toen ik stopte met roken.
Waarom kan je zippo's niet in je broekzak bewaren?
Oud 13-09-2015, 22:58
Dekaloog
Dekaloog is offline
Omdat 't brandbare spul dat je erin stopt langzaam verdampt. Zippo's gaan daardoor ook maar één à twee weken mee, zelfs als je ze niet gebruikt.
Oud 13-09-2015, 23:01
ecnelis
ecnelis is offline
... Wat onpraktisch!
Oud 13-09-2015, 23:24
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Hm, het Tropenmuseum ziet eruit als iets dat ik maar eens een keertje moest gaan bezoeken.
Oud 13-09-2015, 23:34
ecnelis
ecnelis is offline
Haubenmeise kennen wij elkaar? Ben jij Jaeger? Wie ben jij?
Oud 13-09-2015, 23:45
Holland Oates
Holland Oates is offline
Hint: treinen.
Oud 13-09-2015, 23:48
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben btw niet zo museum of pretpark-gangerig, maar ik zou me goed kunnen vermaken in 't V&A in Londen. En het natural history museum, want beesjes en dino's. Maar dan zou ik ook naar Naturalis kunnen gaan, want dat ligt vlakbij m'n huis.
Oud 14-09-2015, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Haubenmeise kennen wij elkaar? Ben jij Jaeger? Wie ben jij?
commendator
Oud 14-09-2015, 02:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Omdat 't brandbare spul dat je erin stopt langzaam verdampt. Zippo's gaan daardoor ook maar één à twee weken mee, zelfs als je ze niet gebruikt.
Zippo's hebben een levenslange garantie. Of bedoel je dat de benzine maar 2 weken meegaat?
Oud 14-09-2015, 10:46
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Was 't een 'eckte' Zippo of een kermisding? Ik heb ook jarenlang een Zippo gehad en één of twee keer meegemaakt dat er een chemische brandwond aan zat te komen, nadat ik 'm bij het vullen te vol had gedaan waardoor de prop watten shit niet kon adsorberen. Altijd 't ding in broekzak gehad voor de rest.

Citaat:
Zippo's hebben een levenslange garantie. Of bedoel je dat de benzine maar 2 weken meegaat?
Nafta is vluchtig, yesh.
Oud 14-09-2015, 11:02
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik zie net dat Heel Holland Bakt weer is begonnen
Oud 14-09-2015, 12:01
Klovorhop
Klovorhop is offline
die hand

Oud 14-09-2015, 12:47
Abby.
Abby. is offline
Welke boer is dat ook alweer, die nu met Mary is en die zijn hand zo interessant plaatst?
Is het dezelfde boer als die ene die toen ineens een of andere Oostblok-snol met getekende wenkbrauwen had die veel jonger was dan hij?

Laatst gewijzigd op 14-09-2015 om 13:49.
Oud 14-09-2015, 13:00
Klovorhop
Klovorhop is offline
Weet ik niet. Bij de foto stond alleen dat het een reunie is van de vrouwen van Geert oid.
Bij boer-met-oostbloksnol denk ik aan Marcel met Xenia, maar die bedoel je neem ik aan niet?
Oud 14-09-2015, 13:01
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ha, gevonden. Het is GRADUS van seizoen 2010. Hm hij is dus ook gewoon echt samen met Mary.
Dat maakt de o zo subtiel geplaatste handopdij al minder grappig pfff
Oud 14-09-2015, 13:47
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Weet ik niet. Bij de foto stond alleen dat het een reunie is van de vrouwen van Geert oid.
Bij boer-met-oostbloksnol denk ik aan Marcel met Xenia, maar die bedoel je neem ik aan niet?
Haha, nee, die bedoel ik niet Xenia was super sophisticated, zeker voor die oetlul

Maar Gradus inderdaad, ik dacht dat hij dus tussendoor ook al een andere vriendin had gehad
Oud 14-09-2015, 13:48
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ha, gevonden. Het is GRADUS van seizoen 2010. Hm hij is dus ook gewoon echt samen met Mary.
Dat maakt de o zo subtiel geplaatste handopdij al minder grappig pfff
Ja, dat zij met deze andere boer was, wist ik ja. Sorry dat ik het verpest heb voor je
Oud 14-09-2015, 18:07
Verwijderd
Dit topic moest Annexsaaitsie #1939 heten, kusjes.
Oud 14-09-2015, 18:34
Verwijderd
GRADUS
Oud 14-09-2015, 18:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oud 14-09-2015, 19:18
Holland Oates
Holland Oates is offline
Oud 14-09-2015, 19:39
Verwijderd
Fistfuck voor en na. Vandaar de donkerdere kleur.
Oud 14-09-2015, 20:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn enorme blauwe plek, na een week nog steeds aanwezig. Met het douchegordijn dicht valt het veel meer op.
Oud 14-09-2015, 20:08
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik dacht dat 't gewoon schaduw was.
Oud 14-09-2015, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Dit topic moest Annexsaaitsie #1939 heten, kusjes.
Ja
Oud 14-09-2015, 20:42
Verwijderd
Verander maar hoor
Oud 15-09-2015, 08:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ah, 8 minuten op school, nu al surrounded by idiots. Testosteronlevel is erg hoog hier.
Oud 15-09-2015, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Verander maar hoor
Ok
Oud 15-09-2015, 13:44
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ah, 8 minuten op school, nu al surrounded by idiots. Testosteronlevel is erg hoog hier.
Ruilen? Heb het gevoel dat ik de idioot ben hier. Ik ben vandaag weer voor het eerst (Vorige week lukte het me niet om te gaan) en ik voel me ook kneiterongemakkelijk. Iedereen was doodstil voor de les begon. Ik was zo zenuwachtig dat ik vlekken zag en bijna moest kotsen.
De volgende les begint over een half uurtje en ik durf niet. Ik weet niks. Heb de hoofdstukken gelezen die ik moest lezen en ik dacht alleen maar 'WAT?! Wat staat hier?! Wat de fuck heb ik net gelezen?! AAARGH!!11!!'
Oud 15-09-2015, 13:58
df
df is offline
Welke opleiding doe je dan? Iedereen doodstil voor college heb ik nog nooit meegemaakt.
Oud 15-09-2015, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Ja
Citaat:
Verander maar hoor
Citaat:
Ok
dankje
Oud 15-09-2015, 17:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ruilen? Heb het gevoel dat ik de idioot ben hier. Ik ben vandaag weer voor het eerst (Vorige week lukte het me niet om te gaan) en ik voel me ook kneiterongemakkelijk. Iedereen was doodstil voor de les begon. Ik was zo zenuwachtig dat ik vlekken zag en bijna moest kotsen.
De volgende les begint over een half uurtje en ik durf niet. Ik weet niks. Heb de hoofdstukken gelezen die ik moest lezen en ik dacht alleen maar 'WAT?! Wat staat hier?! Wat de fuck heb ik net gelezen?! AAARGH!!11!!'
Aww poepie!
Oud 15-09-2015, 18:06
Holland Oates
Holland Oates is offline
Je bent zelf een poepie!
Oud 15-09-2015, 18:17
Holland Oates
Holland Oates is offline
Vraag:
Hebben jullie (online) abonnementen op dingen of betalen jullie voor premium-varianten?
Zo ja: wat en waarom? En zo nee: Waarom niet? Voor watvoor iets zou je het wel waard vinden om elke maand te betalen?

Pas ben ik weer overgestapt naar spotify premium (had ik eerder al, maar ik gebruikte het toen niet zo veel) en sinds vandaag heb ik een proefabonnementje op scribd (Een soort spotify voor boeken). Het is maar 8,20 per maand en ik heb er al eerder een studieboek gevonden dat me anders 75 euro had gekost, en ze hebben een goede selectie aan stripboeken. Misschien dat dit me weer een beetje aan 't lezen krijgt.

Oh ja, ik heb ook een cineville-pas, maar die gebruik ik eigenlijk maar heel weinig. Hij komt wel goed van pas met 't filmfestival, maar dat is pas eind volgende maand.
Oud 15-09-2015, 18:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb Spotify, omdat ik een jaarabonnement van collega's heb gekregen. Maar het bevalt me wel, ik denk dat ik het wel verleng als 'ie is afgelopen.
Oud 15-09-2015, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Ik heb Spotify, omdat ik een jaarabonnement van collega's heb gekregen. Maar het bevalt me wel, ik denk dat ik het wel verleng als 'ie is afgelopen.
het moet niet gekker worden
Oud 15-09-2015, 18:39
Verwijderd
Hoe ken je da betaluh fan juh uitkering, sloebur?
Oud 15-09-2015, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Vraag:
Hebben jullie (online) abonnementen op dingen of betalen jullie voor premium-varianten?
Ja.

Citaat:
Zo ja: wat en waarom?
Plex alhoewel dat volgens mij niet meer nodig is (en misschien ook wel maar ik moet het maandabo opzeggen en dan gewoon een life time subscription nemen).
Office 365 omdat unlimited OneDrive en daar backup ik alles naartoe.
Oud 15-09-2015, 18:43
Verwijderd
mijn zoon en huisgenoot hebben een pahté pas.
Ik heb rtl xl waar ik voor betaal, maar dat doe ik samen met m'n huisgenoot en haar zus en zwager, dus dat is maar een eurootje per maand.
Ik heb netflix via m'n zusje, zou ik zelf te gierig voor zijn.
Voor muziek heb ik Deezer. M'n huisgenoot heeft dat bij d'r t-mobile abo genomen en ik gebruik haar account.
Oud 15-09-2015, 18:55
ecnelis
ecnelis is offline
Ik heb hier echt net over nagedacht! Ik heb spotify premium sinds een paar uurtjes omdat ik muziek luister tijdens het werken en de verleiding als freelancer is te groot om met spotify op mijn laptop de hele tijd te surfen dus nu kan het op mijn telefoon. Verder heb ik een abbo op een twitchkanaal. Twitch is een website met allemaal livestreams met mensen die gamen en ik heb een abbo op een stream daar. Ik ga mooi niet zeggen welke want het is mijn guilty pleasure.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten