Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb daar ook wel eens boogschietles gehad van een jongen met beugel en zichtbare spijkerbroek bij zijn middeleeuwse outfit. Misschien was de spijkerbroek bedoeld als knipoog naar Kruistocht in spijkerbroek, maar ik denk van niet ![]()
|
Mijn twee interessantste littekens zijn 1) een chemische brandwond, opgelopen van een Zippo voordat ik wist dat je ze niet in je broekzak kon bewaren en 2) eentje van een kroontjespen die dwars door mijn tas een snee in mijn been roetsjte. Vervolgens heeft 'ie er een hele dag in geprikt voordat ik 'm bewust opmerkte.
Die van de chemische brandwond is weggetrokken toen ik stopte met roken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar Gradus inderdaad, ik dacht dat hij dus tussendoor ook al een andere vriendin had gehad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De volgende les begint over een half uurtje en ik durf niet. Ik weet niks. Heb de hoofdstukken gelezen die ik moest lezen en ik dacht alleen maar 'WAT?! Wat staat hier?! Wat de fuck heb ik net gelezen?! AAARGH!!11!!' ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Vraag:
Hebben jullie (online) abonnementen op dingen of betalen jullie voor premium-varianten? Zo ja: wat en waarom? En zo nee: Waarom niet? Voor watvoor iets zou je het wel waard vinden om elke maand te betalen? Pas ben ik weer overgestapt naar spotify premium (had ik eerder al, maar ik gebruikte het toen niet zo veel) en sinds vandaag heb ik een proefabonnementje op scribd (Een soort spotify voor boeken). Het is maar 8,20 per maand en ik heb er al eerder een studieboek gevonden dat me anders 75 euro had gekost, en ze hebben een goede selectie aan stripboeken. Misschien dat dit me weer een beetje aan 't lezen krijgt. Oh ja, ik heb ook een cineville-pas, maar die gebruik ik eigenlijk maar heel weinig. Hij komt wel goed van pas met 't filmfestival, maar dat is pas eind volgende maand.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Office 365 omdat unlimited OneDrive en daar backup ik alles naartoe. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn zoon en huisgenoot hebben een pahté pas.
Ik heb rtl xl waar ik voor betaal, maar dat doe ik samen met m'n huisgenoot en haar zus en zwager, dus dat is maar een eurootje per maand. Ik heb netflix via m'n zusje, zou ik zelf te gierig voor zijn. Voor muziek heb ik Deezer. M'n huisgenoot heeft dat bij d'r t-mobile abo genomen en ik gebruik haar account. |
![]() |
|
Ik heb hier echt net over nagedacht! Ik heb spotify premium sinds een paar uurtjes omdat ik muziek luister tijdens het werken en de verleiding als freelancer is te groot om met spotify op mijn laptop de hele tijd te surfen dus nu kan het op mijn telefoon. Verder heb ik een abbo op een twitchkanaal. Twitch is een website met allemaal livestreams met mensen die gamen en ik heb een abbo op een stream daar. Ik ga mooi niet zeggen welke want het is mijn guilty pleasure.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|