Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
En ja kort door de bocht enzo hoor, maar er zijn nou eenmaal verschrikkelijk veel domme, kortzichtige, irritante mensen.
Je kan het beter ter kennisgeving aannemen dan het je aantrekken wat dat soort mensen uitbraken joh.
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Edit: tenzij je een poepfetisj hebt natuurlijk!!111~ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien hebben alleen de borsten van hoogzwangere en pasbevallen vrouwen die functie. Verder zijn het gewoon vetzakjes met tepels net als bij een man. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik weet hoe je hier post en ik weet hoe huilie je doet als iemand zegt dat je niet kut moet doen tegen anderen.Ik vraag me soms serieus af wat de fuck er mis met je is en of je op straat ook random shit zegt tegen mensen en zo ja, waarom je niet vaker een vuist voor je muil hebt gehad. Of geef je alleen maar ongevraagd je mening aan 'veilige' mensen?
|||||
Citaat:
Net zoals je ook mag zeggen dat Wilders een visionair is, vaccines een overheidscomplot zijn, homo's niet moeten mogen trouwen en homeopathie beter werkt tegen kanker dan chemo. Maar dan mogen andere mensen je inderdaad ook 'n mongool vinden. Deze vrouw heeft daarbij niet alleen een domme mening, ze probeert 'm ook op te dringen aan mensen die daar duidelijk niet op zitten te wachten. Als een domme mening poep eten is, dan is dit proberen om andere mensen in te smeren met die poep. En dát mag van mij niet. Haar vrijheid houdt op waar die van mijn vriendin begint. Dus die vriendin mag een kort broekje aan naar de supermarkt, en de zeurvrouw mag ook iets aantrekken wat zij comfortabel vindt. Iedereen moet kunnen doen wat 'ie wil. Op maatschappelijk niveau werkt dat alleen als mensen elkaars keuzes niet aan elkaar opdringen. Ik heb geen problemen met die vrouw. Ik heb problemen met dat de maatschappij ingericht is om haar mening te faciliteren. Citaat:
Ik ben een keer op de fiets ingehaald door een man die me wilde vertellen dat 'ie een randje van mijn ondergoed zag en of ik dat wilde corrigeren. Hij bleef net zo lang naast me fietsen tot ik 't deed. Citaat:
Maar het is dus niet één op een miljoen. Er zijn gewoon veel meer regels verbonden aan hoe vrouwen er mogen uitzien, want anders zijn ze te sexy, niet sexy genoeg, te sletterig, te lelijk, te mannelijk, niet serieus te nemen, heb je daddy issues, ben je een pot die autoritair probeert te doen, snappen ze niet dat ze te oud zijn, te jong, te dik, te dun, weet je gewoon niet hoe je je seksualiteit moet inzetten om dingen te bereiken, ben je incompetent en heb je je omhoog geneukt, etc, etc, etc. En dan mag je blij zijn als je 'straf' is dat een vrouw je aanspreekt in de supermarkt, want soms word je ook gewoon verkracht. En dat is gewoon écht geen hyperbool. Voor mannen zijn er ook regels, daar niet van. Die regels hebben meer te maken met 'normaal doen', niet te veel emoties tonen, veel neuken, succesvol zijn, ongebonden blijven en vooral geen dingen doen die cultureel worden gezien als vrouwelijk. Die regels zie ik ook graag verdwijnen (als maatschappelijke norm, niet als persoonlijke keuze). Maar die regels hebben wat meer 't voordeel dat er moeilijk op te controleren valt. Je loopt niet met je emoties of je saldo op je voorhoofd, maar je lichaam en gezicht zijn altijd te zien. Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-09-2015 om 14:57. |
![]() |
|
Sorry van de TL;DR, hier zijn een paar leuke plaatjes.
|
![]() |
|
Ik vermoed trouwens dat mannen vaker hechtingsstoornissen hebben, omdat hun emotionele behoeftes van kinds af aan worden genegeerd. Omdat 'take it like a man' en 'man up' en inderdaad fucking deal with it ook al ben je vijf. En vervolgens kunnen ze er in hun volwassen leven ook moeilijker hulp voor zoeken, natuurlijk. Geen wonder dat mannen vaker zelfmoord plegen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En het was inderdaad een kaartje van €3 :') |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-09-2015 om 19:18. |
![]() |
|
|