Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2015, 10:31
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik eet eigenlijk best gezond en vind dat helemaal niet zo'n opgave. Gewoon groenten kopen en koken voor een paar dagen. Laatst was de zuurkool in de bonus en toen heb ik een week zuurkool gegeten op duisent manieren. Dikke prima
Jeetje, ben je niet bang dat je dingen te kort komt met zo'n eenzijdig dieet?
Advertentie
Oud 24-10-2015, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Bijvoorbeeld, agorafobie?
Zeggen dat je niets aan agorafobie kan doen is hetzelfde als zeggen dat je je kapotte auto niet kan repareren. Nee, misschien jij niet alleen, maar het is niet alsof er geen behandelingen voor zijn...
Oud 24-10-2015, 10:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ze zegt niet dat ze er niks aan kan doen, ze zegt alleen dat het niet haar keuze is.
Je kiest er ook niet voor dat je auto kapot gaat.
Oud 24-10-2015, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Ze zegt niet dat ze er niks aan kan doen, ze zegt alleen dat het niet haar keuze is.
Je kiest er ook niet voor dat je auto kapot gaat.
Je kiest er wel voor dat je auto kapot blijft. Als je wit schijt ga je toch ook naar de huisarts?
Oud 24-10-2015, 10:58
Verwijderd
En ik snap echt wel dat hulp zoeken/krijgen allemaal niet makkelijk en heus wel zwaar is, echt. Ik wil het zeker niet bagatelliseren. Ziek blijven is volgens mij in zo'n situatie uiteindelijk wel een keuze.
Oud 24-10-2015, 11:28
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
En ik snap echt wel dat hulp zoeken/krijgen allemaal niet makkelijk en heus wel zwaar is, echt. Ik wil het zeker niet bagatelliseren. Ziek blijven is volgens mij in zo'n situatie uiteindelijk wel een keuze.
Eens. Maar heb altijd wel de indruk dat Trimm er niet zo erg mee zit, zelfs een beetje koketteert met haar eenzaamheid, single en "anders" zijn.
Oud 24-10-2015, 11:55
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik voel me echt alsof het pakjesavond is
De ochtend daarvoor, weet je wel? Er is nog niemand en er zijn nog geen pakjes maar de sfeer is al helemaal klaar, alles wat je eet staat al in het teken van de avond, je trekt je mooiste kleren al aan, alles wordt een soort ritueel, en je bent de hele dag zo gelukkig in de verwachting van wat komen gaat.

Maar dan is het geen pakjesavond maar komt mijn schatje over een paar uurtjes
Je mag straks vast wel een cadeautje uitpakken, alleen zit er geen papier omheen

Citaat:
Jeetje, ben je niet bang dat je dingen te kort komt met zo'n eenzijdig dieet?
Citaat:
op duisent manieren.
Oud 24-10-2015, 12:08
Abby.
Abby. is offline
Ik ken HO ook helemaal niet op die manier. Als in: altijd prima gezelschap geweest met cocktailavondjes en dansavonden in de Tivoli enzo. What happened? Verder ben ik het behoorlijk eens met deadlock.
Oud 24-10-2015, 12:47
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Zeggen dat je niets aan agorafobie kan doen is hetzelfde als zeggen dat je je kapotte auto niet kan repareren. Nee, misschien jij niet alleen, maar het is niet alsof er geen behandelingen voor zijn...
Ik geef gewoon antwoord op je vraag wat een niet-fysieke optie is om bijvoorbeeld niet naar buiten te kunnen Ik zeg helemaal niks over wel of niets aan agorafobie kunnen doen. Of associeer je nu gewoon verder op het onderwerp?
Oud 24-10-2015, 13:06
Verwijderd
Dat laatste natuurlijk.
Oud 24-10-2015, 14:29
ecnelis
ecnelis is offline
Okay! Ik begrijp dat bij jou structureel verkeerd!
Oud 24-10-2015, 14:48
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik voel me echt alsof het pakjesavond is
De ochtend daarvoor, weet je wel? Er is nog niemand en er zijn nog geen pakjes maar de sfeer is al helemaal klaar, alles wat je eet staat al in het teken van de avond, je trekt je mooiste kleren al aan, alles wordt een soort ritueel, en je bent de hele dag zo gelukkig in de verwachting van wat komen gaat.

Maar dan is het geen pakjesavond maar komt mijn schatje over een paar uurtjes
Dit vind ik een lieve post
Oud 24-10-2015, 15:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kan juist slecht een hele dag binnen zijn
Oud 24-10-2015, 16:40
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik kan juist slecht een hele dag binnen zijn
Ik ook, ik word daar altijd best naar van. Zeker als het lekker weer is en Carn komt teringlaat zijn nest uit en ik ben zo stom om daar dan op te wachten, waardoor ik zoveel moois van de dag gemist heb.. Ik kan er slecht tegen
Oud 24-10-2015, 16:50
df
df is offline
Wat doe je dan als je hele dagen binnen zit eigenlijk? Films kijken? Studeren?
Oud 24-10-2015, 16:51
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
BRUGKLAS-Ik weet dat er al meerdere topics hierover zijn maar elke jongen is anders en elk verhaal ook wel. Ik ben 12 jaar, en hij ook.We hadden het over licht en we moesten door iets kijken en Turqoise is mijn favoriete kleur dus ik riep turqoise. Die jongen deed mij na op een goede/leuke manier. deze jongen zit aan de rechter kant ( als je zit en kijkt) en ik in het midden dus we keken naar elkaar. Note\; ik was toen nog niet op deze jongen.Gesprek begon en we hadden het over holografische reflecties in witte tegel's alleen wij met z'n tweeen dan. Het was een fijn gesprek, niet echt awkward ofso. Ik merkte wel al de hele tijd dat hij naar me keek of misschien lijkt dat. Het weekend ging voorbij ( want het was vrijdag). Elke keer als we elkaar zagen zeiden we 'Turqoise!' en op Dinsdag liep ik naar het 'High class/populair werktafel want we hadden A&T (Art en Technology) Ik was aan het praten met mijn Crush, toen mijn vorige crush opeens aandacht vroeg. NOTE ik kende niemand uit mijn klas tot de kennismakingsdag. Ik en mijn Crush van nu waren aan het praten Turqoise zei ik Turqoise zei hij en de meest populaire jongen die trouwens een goede vriend is van Turqoise zei \: 'We hebben een liefdeskoppel' riep ie door de klas. Hij (Turqoise) zei niks ik zei niks we accepteerde het een beetje soort van. Dag erna keek hij naar mij ik voelde het en kijk ook met mn ooghoeken. Maar ik keek op en direct naar hem en hij keek ook naar mij en hij keek niet weg. Ik schrok en keek meteen weer terug. Donderdag kwam ie zomaar naar mijn tafel hij zei niks ofso gewoon niks. Later hadden we een gesprek en vroeg ik wat is jou favoriete kleur toen zei die Oranje die dag ervoor had ik een Hartje gemaakt met de ene kant Oranje en de andere turqoise maar ik wist nog niet dat dat zijn favo kleur was. Wat kan ik doen\? Is hij op me? Somebody Help!
Er is weer eens iemand van de doelgroep op het scholierenforum!
Oud 24-10-2015, 16:52
Dekaloog
Dekaloog is offline
Die post is een unieke combinatie van heel irritant maar ook heel schattig.
Oud 24-10-2015, 17:19
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik wilde een licht-schertsende opmerking maken over het verband tussen ware liefde en voornamelijk communiceren door een kleur naar elkaar te roepen, maar toen bedacht ik me dat friendjuh en ik ook voor een groot deel communiceren door rare geluiden naar elkaar te maken.
Oud 24-10-2015, 18:20
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik vind het vooral lief dat ze denkt dat 't iets betekent dat ze dat hartje heeft gemaakt.

Verder zit ik regelmatig hele dagen binnen. Maar ook wel regelmatig hele dagen buiten. In beide gevallen ben ik voornamelijk aan het werken, aan het studeren en allerlei zakelijke en niet-zakelijke correspondentie aan het onderhouden met leuke mensen.
Oud 24-10-2015, 18:29
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik wilde een licht-schertsende opmerking maken over het verband tussen ware liefde en voornamelijk communiceren door een kleur naar elkaar te roepen, maar toen bedacht ik me dat friendjuh en ik ook voor een groot deel communiceren door rare geluiden naar elkaar te maken.
Oud 24-10-2015, 18:50
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oud 24-10-2015, 19:10
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben toevallig vandaag de hele dag binnen gebleven . Ik heb mij een aantal keer verplaatst van mijn bed naar mijn stoel en terug. Ik heb naar drie verschillende schermen gekeken. En verder pizza besteld en gegeten. Uiterst nuttig dagje dus. De bedoeling was dat ik huiswerk zou maken. Dat heb ik nu nog steeds niet gedaan.
Oud 24-10-2015, 19:21
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik heb ook de hele dag binnen gezeten vandaag. Ik zou naar 't vriendje maar die is ziek en nu twijfel ik tussen onder m'n kleedje op de bank blijven hangen of een ander plan maken.
Oud 24-10-2015, 19:22
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik had zin in sexytaimz dus ik ben chagrijnig dat ie ziek is
Oud 24-10-2015, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook de hele dag binnen gezeten vandaag. Ik zou naar 't vriendje maar die is ziek en nu twijfel ik tussen onder m'n kleedje op de bank blijven hangen of een ander plan maken.
Met E hangen?
Oud 24-10-2015, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Ik had zin in sexytaimz dus ik ben chagrijnig dat ie ziek is
Dan moet je misschien met Sharif appen om te kijken of die Wat leuks aan het doen is.
Oud 24-10-2015, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Wat doe je dan als je hele dagen binnen zit eigenlijk? Films kijken? Studeren?
Tegen mijn vriend praten, beetje studeren, ziek in bed liggen, eten, internetten, lezen, pokémonnen, borduren, contact met de buitenwereld onderhouden, mijn wenkbrauwen epileren, eten koken, kussengevechten, met mijn moeder bellen, redenen verzinnen om naar buiten te gaan, koekjes bakken, koekjes eten, verliefd in de ogen van mijn vriend staren...

Ik ben verder niet zo vaak hele dagen binnen, maar ook niet vaak hele dagen buiten. Na een hele dag buiten val ik meestal ook echt kapot in mijn bed.

Maar wat doe jij dan de hele dag allemaal buiten?
Oud 24-10-2015, 21:04
Verwijderd
Oh en me laten masseren door mijn vriendje.
Oud 24-10-2015, 21:06
Verwijderd
Vijf leden tegelijk online.
Oud 24-10-2015, 21:06
Verwijderd
Tijd voor een goed gesprek, dat is duidelijk.
Oud 24-10-2015, 21:10
Verwijderd
Ik krijg ineens allemaal advertenties voor babyboxen enzo. Een paar weken terug was het nog de ClearBlue-zwangerschapstest, en nu ineens dit.
Verwijderd
Terwijl ik niet zwanger ben, laat ik dat, om eventuele misverstanden te voorkomen, voorop stellen.
Verwijderd
Gelukkig maar.
Oud 24-10-2015, 21:11
Verwijderd
op zich zou een beetje feedback op deze monoloog wel leuk zijn, vijf actieve forumers op dit subforum.
Oud 24-10-2015, 21:12
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik kreeg in het verleden nog weleens advertenties te zien voor producten die ik net gekocht had. Lekker zinvol.
Oud 24-10-2015, 21:13
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
En dan ook echt omdat ik ze net gekocht had.
Oud 24-10-2015, 21:15
Verwijderd
Misschien dachten ze dat je het spaarde. Of - waarschijnlijker - weten ze niet of je het nou ook effectief gekocht had, en dachten ze dat je je misschien alleen maar aan het oriënteren was op grasmaaiers/waterkokers/horloges.
Oud 24-10-2015, 21:16
Verwijderd
Of ze hoopten dat het product je zó beviel dat een advertentie je zou herinneren aan de mogelijkheid om het product in kwestie aan al je vrienden cadeau te doen.
Oud 24-10-2015, 21:19
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh en me laten masseren door mijn vriendje.
Mijn vriendje laat zich juist graag masseren
Oud 24-10-2015, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriendje laat zich juist graag masseren
Ja, mijne ook. Dat doe ik dan ook met liefde. <3 Maar mijn spieren willen nog wel eens flippen, en dan doen ze daarna pijn, dus dan is het super super super pijnlijk fijn als een lekkere man ze even los wil kneden.
Oud 24-10-2015, 21:22
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
op zich zou een beetje feedback op deze monoloog wel leuk zijn, vijf actieve forumers op dit subforum.
Oud 24-10-2015, 21:24
Verwijderd
Ik ben soms gewoon verliefd op Ellen Page.
Oud 24-10-2015, 21:25
Verwijderd
En ik liet laatst mijn vriend Mean Girls zien, en hij vond hem LEUK.
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Even kijken wie dat is.
Verwijderd
Wat voor telefoons hebben jullie?
Oud 24-10-2015, 21:26
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Inmiddels hang ik ook grieperig op de bank :')
Oud 24-10-2015, 21:26
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Gekeken wie dat is.
Oud 24-10-2015, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Even kijken wie dat is.
Ellen Page, ken je haar niet? Ze is een beroemde geschiedkundige! Haar boek Duitsland Per Spoor: Een Inleiding In De Inzet Van Treinen Door Duitsland Door De Eeuwen Heen is een standaardwerk!
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat voor telefoons hebben jullie?
Een rechthoekige.
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik heb een iPhone 6. De tweede inmiddels, de eerste begaf het na 5 minuten :')

Regels voor berichten