Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat neem je in op het moment dat je je menstruatie aan voelt komen. Ik krijg dan bijvoorbeeld last van mijn onderrug en voel me knorrig of jankerig. Twee per keer, één maal per dag was geloof ik het advies. En dan door blijven slikken tot je menstruatie over is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is waar, dat weet ik wel. Ik denk dat het probleem vooral is dat ik niet zo goed weet welke kant ik uit wil. Of eigenlijk weet ik dat wel, maar is dat gewoon feitelijk niet haalbaar. Althans, niet voor het moment. Op mijn huidige job ben ik het allemaal zo enorm beu waardoor ik gefrustreerd raak. Altijd als ik met mijn ouders praat gaat het gesprek erover en van mijn vriendje mag ik er natuurlijk wel met hem over praten, maar hij wordt er ook niet echt vrolijk van. Ik ben aan het solliciteren op dingen die meer in mijn straatje liggen, maar dat is niet zo evident. Ik heb gewoon het gevoel dat ik vast zit, ofzo. Maar misschien is dat ook wel normaal en hoort dat bij het leven in een maatschappij als deze.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En een psycholoog kan je ook verschillende opties geven over welke kant je op moet. Je moet ook niet alles in één keer anders willen, maar blij en dankbaar zijn met elke kleine stap die je zet. Dat kan heel moeilijk zijn, weet ik uit ervaring. Zeg vooral als je mijn geblaat zat bent, want ik weet dat ik best een andere kijk op dit soort dingen kan hebben dan (de meeste) anderen ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
altijd leuk mensen met een 'duidelijke mening' over dit soort dingen. is alleen op geen fuck gebaseerd en werkt niet naar een oplossing toe.
maar gelukkig heeft Mark52 zijn hart even kunnen luchten ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat wijf met d'r tv is wel irritant (hoewel ik juist zou zeggen: geef al die gasten een tv op de kamer, hebben ze wat te doen) en dat die knakker staat te roken van z'n 12 euro per week is natuurlijk ook best frappant. Maar ik vind dat filmpje eigenlijk niet heel interessant, maar ik vind vooral jouw mening irritant. Wtf boeit het dat die gasten buiten slapen als protest? Is dat ook al verboden? en vooral, wat boeit het je??
|
|