Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2015, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Ik zat eerder te denken aan voorbereiding op de winterslaap.
hm zou welkom zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2015, 12:18
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben er heilig van overtuigd dat de winterdepressies en functie hebben. Ze zeggen tegen de persoon met winterdepressie: 'Hé doe even rustig aan, het is winter. Spaar je krachten enzo.'
Oud 12-11-2015, 12:20
Verwijderd
Zo had ik het nog niet bekeken! Maar ik word altijd zo neerslachtig , moe en vind mijn leven dan uitzichtloos enzo Is dat met ongesteldheid ook?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 12:22
Verwijderd
Mijn ouders raadden me aan om naar de dokter te gaan omdat ik zoveel met alles inzit en echt met lood in mijn schoenen naar mijn werk ga de laatste tijd Maar ik heb dan ook weer momenten dat ik heel blij ben, tegenover momenten dat ik wel kan huilen. Ik denk ergens dat ik me gewoon aanstel en niet zo moet zeuren, maar ik kan mijn gevoel niet zo goed sturen
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 12:23
Miekje*
Miekje* is offline
Ik denk het! Als je nou heel veel last heb van je ongesteldheid, probeer dan eens teunisbloemoliecapsules. Dat werkt bij mij en een aantal vriendinnen van me heel goed Haalt vooral mentaal net dat scherpe randje van uitzichtloosheid er vanaf.
Oud 12-11-2015, 12:23
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik ben er heilig van overtuigd dat de winterdepressies en functie hebben. Ze zeggen tegen de persoon met winterdepressie: 'Hé doe even rustig aan, het is winter. Spaar je krachten enzo.'
waarom krachten sparen in de winter nondejus, gewoon volle bak
Oud 12-11-2015, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Ik denk het! Als je nou heel veel last heb van je ongesteldheid, probeer dan eens teunisbloemoliecapsules. Dat werkt bij mij en een aantal vriendinnen van me heel goed Haalt vooral mentaal net dat scherpe randje van uitzichtloosheid er vanaf.
Dat is wel een goed idee, ik ga dat eens noteren! En wanneer neem je dat dan in?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 12:25
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mijn ouders raadden me aan om naar de dokter te gaan omdat ik zoveel met alles inzit en echt met lood in mijn schoenen naar mijn werk ga de laatste tijd Maar ik heb dan ook weer momenten dat ik heel blij ben, tegenover momenten dat ik wel kan huilen. Ik denk ergens dat ik me gewoon aanstel en niet zo moet zeuren, maar ik kan mijn gevoel niet zo goed sturen
Je kunt natuurlijk altijd naar de dokter gaan en eventueel een verwijzing vragen voor een psycholoog ofzo. Het kan je best veel inzichten brengen.
Oud 12-11-2015, 12:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat is wel een goed idee, ik ga dat eens noteren! En wanneer neem je dat dan in?
Je koopt het trouwens gewoon bij de Kruidvat en dat soort winkels! Ik gebruik zelf het Kruidvat huismerk en die is prima.

Dat neem je in op het moment dat je je menstruatie aan voelt komen. Ik krijg dan bijvoorbeeld last van mijn onderrug en voel me knorrig of jankerig. Twee per keer, één maal per dag was geloof ik het advies. En dan door blijven slikken tot je menstruatie over is.
Oud 12-11-2015, 12:27
Verwijderd
hm..
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Je koopt het trouwens gewoon bij de Kruidvat en dat soort winkels! Ik gebruik zelf het Kruidvat huismerk en die is prima.

Dat neem je in op het moment dat je je menstruatie aan voelt komen. Ik krijg dan bijvoorbeeld last van mijn onderrug en voel me knorrig of jankerig. Twee per keer, één maal per dag was geloof ik het advies. En dan door blijven slikken tot je menstruatie over is.
Die buien heb ik altijd een week op voorhand en tijdens mijn menstruatie zelf heb ik er wat minder last van. Maar het is wel een goed idee, ik ga dat eens uitproberen! Dankjewel!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 12:30
Miekje*
Miekje* is offline
Als je na een aantal sessies psycholoog denkt 'ok, dit is echt niets voor mij' kun je er altijd mee stoppen, hè? Daar is niets ergs aan. Het is verder niet verplicht ofzo.
Oud 12-11-2015, 12:34
Verwijderd
Dat is waar, dat weet ik wel. Ik denk dat het probleem vooral is dat ik niet zo goed weet welke kant ik uit wil. Of eigenlijk weet ik dat wel, maar is dat gewoon feitelijk niet haalbaar. Althans, niet voor het moment. Op mijn huidige job ben ik het allemaal zo enorm beu waardoor ik gefrustreerd raak. Altijd als ik met mijn ouders praat gaat het gesprek erover en van mijn vriendje mag ik er natuurlijk wel met hem over praten, maar hij wordt er ook niet echt vrolijk van. Ik ben aan het solliciteren op dingen die meer in mijn straatje liggen, maar dat is niet zo evident. Ik heb gewoon het gevoel dat ik vast zit, ofzo. Maar misschien is dat ook wel normaal en hoort dat bij het leven in een maatschappij als deze.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 12:36
Abby.
Abby. is offline
Nondeju ik heb me net even getrakteerd op het meest goddelijke broodje ever
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 12:40
Verwijderd
met avocado?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 12:46
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat is waar, dat weet ik wel. Ik denk dat het probleem vooral is dat ik niet zo goed weet welke kant ik uit wil. Of eigenlijk weet ik dat wel, maar is dat gewoon feitelijk niet haalbaar. Althans, niet voor het moment. Op mijn huidige job ben ik het allemaal zo enorm beu waardoor ik gefrustreerd raak. Altijd als ik met mijn ouders praat gaat het gesprek erover en van mijn vriendje mag ik er natuurlijk wel met hem over praten, maar hij wordt er ook niet echt vrolijk van. Ik ben aan het solliciteren op dingen die meer in mijn straatje liggen, maar dat is niet zo evident. Ik heb gewoon het gevoel dat ik vast zit, ofzo. Maar misschien is dat ook wel normaal en hoort dat bij het leven in een maatschappij als deze.
Oh, dat is wel naar Maar misschien is het wel een test om te zien hoe graag je dingen wilt! En dan is het nu even kut, maar uiteindelijk wordt die moeite vast beloond
En een psycholoog kan je ook verschillende opties geven over welke kant je op moet. Je moet ook niet alles in één keer anders willen, maar blij en dankbaar zijn met elke kleine stap die je zet. Dat kan heel moeilijk zijn, weet ik uit ervaring.

Zeg vooral als je mijn geblaat zat bent, want ik weet dat ik best een andere kijk op dit soort dingen kan hebben dan (de meeste) anderen
Oud 12-11-2015, 12:46
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind het zelf echt heel erg fijn om naar de psycholoog te gaan. Juist omdat in mijn omgeving mensen mijn frustraties en huilmomenten een beetje zat zijn of niet echt begrijpen, en de psycholoog me daarin veel meer serieus neemt.
Oud 12-11-2015, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Hahaha

Ik krijg ook weleens van die aparte PM's als ik toevallig een aantal keren op Seksualiteit heb gepost
Oh dan zal het daar wel van komen ja
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Mijn PARTNER zegt dat ik lange vingers heb. En dan zeg ik: "Dat is om beter te kunnen vingeren."

Oké, laat maar dit
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 12:51
Elin3
Elin3 is offline
Ik ben een beetje verliefd op mijn blauwe muur

Spoiler
Oud 12-11-2015, 12:54
Verwijderd
Kamertje bij mijn vader heeft ook een blauwe muur maar dat geeft een creepy gevoel bij mij
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 12:59
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kamertje bij mijn vader heeft ook een blauwe muur maar dat geeft een creepy gevoel bij mij
Waarom?
Oud 12-11-2015, 13:02
Verwijderd
Herinneringen enzo dus ik hou niet van blauwe muren.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 13:02
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zou er een sterrenhemel met wassende maan van maken
Oud 12-11-2015, 13:13
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Herinneringen enzo dus ik hou niet van blauwe muren.
grootste v-lid ooit ben jij
Oud 12-11-2015, 13:16
Verwijderd
Citaat:
What do you mean?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 13:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mooie kleur, Eline
Oud 12-11-2015, 13:22
Elin3
Elin3 is offline
Mijn aannemer vond de kleur ook echt geweldig en wilde misschien thuis ook wel een muur in die kleur
Oud 12-11-2015, 13:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb grasgroen en dat vind ik na zes jaar nog steeds mooi en fijn.
Oud 12-11-2015, 13:32
Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Cris weet Whats up!

@blauwe muur: ik vind m een beetje koud
Oud 12-11-2015, 14:09
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
met avocado?
Niet eens! Het was er eentje verdeeld in vier kwarten. Één kwart met artisjok-tapenade, gegrilde artisjok en aubergine, tomatenkaviaar en peccorino, eentje met pesto, ui, salami en mozzarella uit de oven, eentje met tomatentapenade, serranoham en tomaat en eentje met bospaddenstoelentapenade en taleggio. Halllooooo :liefde:
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 14:14
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
What do you mean?
Oud 12-11-2015, 14:20
Verwijderd
Zelf herp
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 14:56
Verwijderd
Citaat:
betercore schreef op 24-05-2007 @ 12:01 :
Beste V - Lid,

Ik weet dat het 1 van de grootste hobbies van het vrouwelijke geslacht is, topics maken waar je pas wat over te weten komt nadat je door hebt gevraagd over het onderwerp. Ik ben het hier echter niet mee eens, ik pleit voor een 1e post waarin alles duidelijk vermeld is zodat geen enkele persoon secondes verspilt aan het bekijken van een topic waarin de informatie verre van duidelijk is.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

Betercore
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 15:22
Verwijderd
Daarom ben jij ook een v-lid natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 17:21
df
df is offline
nee dat is omdat hij van piemels houdt
Oud 12-11-2015, 17:46
Verwijderd

Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 17:49
Mark52
Mark52 is offline
Dan rotten ze toch op!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 17:50
Mark52
Mark52 is offline
Nee, maar serieus. Buiten gaan slapen, omdat er geen televisie in je kamer staat en je te vaak hetzelfde moet eten
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Dan rotten ze toch op!
waarnaartoe?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 17:52
Verwijderd

Ga dan!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 17:53
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
waarnaartoe?
Kan me niet zoveel schelen. Maar ik word een beetje moe van dit soort klaagfilmpjes. Ze verpesten het ook voor andere vluchtelingen die blij zijn dat ze hier mogen blijven. Hierdoor krijg je weer extra protesten tegen vluchtelingen
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 17:55
df
df is offline
altijd leuk mensen met een 'duidelijke mening' over dit soort dingen. is alleen op geen fuck gebaseerd en werkt niet naar een oplossing toe.

maar gelukkig heeft Mark52 zijn hart even kunnen luchten
Oud 12-11-2015, 17:56
Cootje01
Cootje01 is offline
Ik ben niet tegen vluchtelingen, maar verwachten ze echt 5 sterren hotels dan?
Oud 12-11-2015, 17:57
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
altijd leuk mensen met een 'duidelijke mening' over dit soort dingen. is alleen op geen fuck gebaseerd en werkt niet naar een oplossing toe.

Het is op dit filmpje gebaseerd. Verder had ik geen behoefte om een oplossing aan te dragen. Ik had gewoon zin om even tekeer te gaan
Met citaat reageren
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nee, maar serieus. Buiten gaan slapen, omdat er geen televisie in je kamer staat en je te vaak hetzelfde moet eten
Moeten ze vooral doen als ze dat willen. /care
Met citaat reageren
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:

Wat vind jij van het filmpje?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 17:58
df
df is offline
Citaat:
Ik ben niet tegen vluchtelingen, maar verwachten ze echt 5 sterren hotels dan?
Je weet niet wat die smokkelaars ze hebben verteld/beloofd he.
Oud 12-11-2015, 18:01
df
df is offline
Citaat:
Wat vind jij van het filmpje?
Weet niet, zou het zelf best kut vinden, een kamer zonder slot op de deur en 12 euro zakgeld/leefgeld per week krijgen zonder mogelijkheden om legaal wat bij te verdienen.

Dat wijf met d'r tv is wel irritant (hoewel ik juist zou zeggen: geef al die gasten een tv op de kamer, hebben ze wat te doen) en dat die knakker staat te roken van z'n 12 euro per week is natuurlijk ook best frappant.

Maar ik vind dat filmpje eigenlijk niet heel interessant, maar ik vind vooral jouw mening irritant. Wtf boeit het dat die gasten buiten slapen als protest? Is dat ook al verboden? en vooral, wat boeit het je??
Oud 12-11-2015, 18:02
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ben ik de enige die denkt dat dit filmpje in scène is gezet?
Reageren

Regels voor berichten