Advertentie | |
|
![]() |
|
Aan de andere kant is er bijv. in Rotterdam een vrij grote particuliere huursector. Mensen reageren wellicht niet op veel huizen, omdat de gevraagde huurprijzen aan de hoge kant zijn. Maar heel vaak kun je die makkelijk (flink) laten verlagen door de Huurcommissie, een van de mooiste instanties die we hebben in dit land.
Helaas heb ik al tientallen keren mogen ervaren dat dit advies niet ter harte wordt genomen, en heb ik inmiddels ook vaak zoiets van: "niet zo zeuren dan over gebrek aan betaalbare woonruimte, eigen schuld" ![]() |
![]() |
|
Dat het nooit anders is geweest betekent niet dat het goed is inderdaad, wel dat het niet 'de sguld van de fluchtelingen' is.
En je doet net alsof sociale huur de enige optie is.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat betreft lamme overheid heb je wel gelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk vind ik ook dat het beter is dat de overheid zorgt voor fatsoenlijke opvang en huisvesting van vluchtelingen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Edit: Nee ik weet het weer, eerst was het speculatief, later was de directe aanleiding dat transvisie (belangenvereniging voor transgenders) een bericht had geplaatst met de vraag of iemand woonplek had voor een paar transgenders die uit de opvangen werden getreiterd. |
![]() |
|
stop dan met huilen over een studieschuld en ga gewoon op kamers als het zo erg is in dat gat van je
is je kamer mooi vrij voor een asielzoeker ook, wel zo gezellig voor je ouders
|
Verwijderd
|
Waar huil ik over m'n studieschuld? Waar zeg ik dat vluchtelingen beter op straat kunnen bevriezen? Jullie maken allerlei aannames op basis wat ik van m'n woonplaats vind en of dat geschikt is voor vluchtelingen. Doe toch ff normaal, natuurlijk zal ik liever geen vluchtelingen op straat laten slapen. Gelukkig is die situatie nog niet aan de hand in Nederland.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Taizé sextinction | 14 | 24-03-2004 16:09 |