Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Bekijk resultaten poll: Antwoorden:
Ik ben een vleesminnaar. 21 55.26%
Ik ben een vleesminderaar. 11 28.95%
Ik ben een vleesmijder. 6 15.79%
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2016, 21:48
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Die mensen ken ik ook; ik noem ze vagetariërs. Eten wel gehaktballen, gemaakt van kistkalveren, maar geen scharrelkip want die lijkt nog te veel op het originele dier
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2016, 21:53
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Mijn chick eet geen vlees, daardoor heb ik de vegetarische garnalen van de Vegetarische Slager leren kennen. Holy shit wat is dat spul goed.
Al dat spul van de vegetarische slager is zo enorm zout!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2016, 13:54
capibara
capibara is offline
Citaat:
Ik ben nu vijf of zes jaar vegetariër of zo en eigenlijk heb ik geen idee meer hoe vlees smaakt. Als ik een vleesvervanger eet kan ik niet meer zeggen of het op iets van kip lijkt. Heel raar, ik had niet verwacht dat smaken zo snel uit je geheugen kunnen verdwijnen. En tegelijk met dat is het idee van eetbaarheid ook verdwenen, vind vlees er op zijn best er net zo eetbaar uitzien als een tafelpoot en op zijn slechtst zo eetbaar als een drol.
Dat ja. Ik eet al zo'n 14 jaar geen vlees meer en zou echt niet meer weten hoe het smaakt. Meeste vleesvervangers die je in de supermarkt kunt halen vind ik ranzig, een paar uitzonderingen daargelaten. Ik haal dit spul wel vaak, kun je zelf erg lekkere 'burgers' mee maken, gewoon een shitload lekkere groenten en kruiden erdoor mixen.
Oud 27-05-2016, 08:48
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 27-05-2016, 08:50
Verwijderd
En vanavond maak ik weer een lekkere dikke varkenshaas. Rosé gebakken en paddestoelensaus erbij.

Laat je vegaburger je smaken!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2016, 21:49
Verwijderd
Ik heb alleen vandaag vlees gegeten bij het avondeten deze week! Hamblokjes bij de asperges..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 03:42
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik heb alleen vandaag vlees gegeten bij het avondeten deze week! Hamblokjes bij de asperges..
Verkentje
Oud 29-05-2016, 03:48
Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Bbq
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten