Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2016, 12:13
Elin3
Elin3 is offline
Carn, kan jij bronnen posten bij je quotes? Ik vind t fijn om het in context te lezen.
Oud 24-06-2016, 12:14
bloodyb
bloodyb is offline
Dat maakt de keuze voor jou wel eenvoudig Tetplok!
Oud 24-06-2016, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Carn, kan jij bronnen posten bij je quotes? Ik vind t fijn om het in context te lezen.
Nee dat kan hij niet. Helaas.
Oud 24-06-2016, 12:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
voornamelijk gewoon deze:

http://www.bbc.com/news/live/uk-politics-36570120
http://www.theguardian.com/politics/...rain-in-europe
en natuurlijk:
http://www.reuters.com/theWire
Oud 24-06-2016, 12:26
Verwijderd
Bas hoe is je dag tot nu toe? Valt t mee of valt t tegen?
Oud 24-06-2016, 12:33
Carn
Carn is offline

Citaat:
Cornwall voted 57-43 to leave
wat een goei
Oud 24-06-2016, 12:45
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Oud 24-06-2016, 14:14
Elin3
Elin3 is offline
Oma is hier om te helpen met schoonmaken. Ik kan dr echt niet uitstaan Ze zegt dat ze het ene gaat doen, gaat dan spontaan compleet wat anders doen, waarna ik moet gaan doen wat zij in eerste instantie zou doen. En ik moest mijn rustige muziek "die rotherrie" uitzetten. Het was niet eens een vraag of verzoek En steeds maar mopperen op hare majesteit, alsof het katbeest er wat aan kan doen dat ze sinds haar abortus hormoonproblemen heeft waardoor ze veel haar verliest
Oud 24-06-2016, 14:17
WolterB
WolterB is offline
Afspraak maken met je oma dat ze langs mag komen, maar niets in het huishouden doet. En wanneer ze commentaar heeft op hoe jij het doet misschien maar een keer wat minder de lieve kleindochter uithangen en eerlijk zeggen wat je vindt.
Oud 24-06-2016, 14:21
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Afspraak maken met je oma dat ze langs mag komen, maar niets in het huishouden doet. En wanneer ze commentaar heeft op hoe jij het doet misschien maar een keer wat minder de lieve kleindochter uithangen en eerlijk zeggen wat je vindt.
Ik heb net een beetje tegen oma uitgevallen.
Oud 24-06-2016, 14:28
bloodyb
bloodyb is offline
Daar had ze het dan ook wel naar gemaakt imho.
Oud 24-06-2016, 14:29
bloodyb
bloodyb is offline
Hoe oud is oma eigenlijk?
Oud 24-06-2016, 14:32
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe oud is oma eigenlijk?
Oma is 84. En erg vastgeroest in haar verouderde en reformatorische denkbeelden. Ze denkt zelf dat ze alles beter weet omdat ze oud is. "Ja, ik heb je fleece plaid weggegooid want hij was vies" zonder enig overleg

Oma snapte er trouwens helemaal niks van toen ik zei dat ze niet zo alles voor mij moest bepalen, en dat ze me behandelde als een kind van 7 wat niet voor zichzelf kan zorgen. Haalde dr schouders op en vond het onzin.
Oud 24-06-2016, 14:35
Axel11
Axel11 is offline
Manmanman, ik zou nog wat harder uitvallen, lijkt me niet verkeerd ;p
Oud 24-06-2016, 14:40
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Manmanman, ik zou nog wat harder uitvallen, lijkt me niet verkeerd ;p
Oma bedoelt het allemaal hartstikke lief, maar ze snapt gewoon helemaal niks van mijn wereld en mijn prioriteiten en is ook eigen niet bereid zich daarin te verdiepen. Ik ben "maar" een vrouw, dus ik ben niet capabel om dingen te regelen, of repareren en het enige wat ze belangrijk vindt is school. Niet dat ze iets begrijpt van de universiteit (ik heb haar inmiddels een keer of dertig verteld dat je niet kan blijven zitten, maar dat blijft ze zich toch maar afvragen), of snapt dat "school is het belangrijkste!" nogal een lompe uitspraak is op de momenten dat het met mij persoonlijk alles behalve goed ging en ik juist door school nog sneller overbelast raakte.
Oud 24-06-2016, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Bas hoe is je dag tot nu toe? Valt t mee of valt t tegen?
Chaotisch. Mijn koppelingen werken totaal niet mee.
Oud 24-06-2016, 14:44
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Oma bedoelt het allemaal hartstikke lief, maar ze snapt gewoon helemaal niks van mijn wereld en mijn prioriteiten en is ook eigen niet bereid zich daarin te verdiepen. Ik ben "maar" een vrouw, dus ik ben niet capabel om dingen te regelen, of repareren en het enige wat ze belangrijk vindt is school. Niet dat ze iets begrijpt van de universiteit (ik heb haar inmiddels een keer of dertig verteld dat je niet kan blijven zitten, maar dat blijft ze zich toch maar afvragen), of snapt dat "school is het belangrijkste!" nogal een lompe uitspraak is op de momenten dat het met mij persoonlijk alles behalve goed ging en ik juist door school nog sneller overbelast raakte.
Wat me zorgen baart (nou ja, dat is wat overdreven misschien ), is dat je al zolang hetzelfde post, incl. de excuses voor je oma
Oud 24-06-2016, 14:53
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat me zorgen baart (nou ja, dat is wat overdreven misschien ), is dat je al zolang hetzelfde post, incl. de excuses voor je oma
Ik snap wat je bedoelt! Ik heb haar afgelopen weken behoorlijk op afstand weten te houden, en dat is voor mij best wel prettig. Maar oma is enorm eenzaam dus ik wil haar ook niet compleet verwaarlozen. Al is met haar omgaan op mijn voorwaarden ook echt heel lastig
Oud 24-06-2016, 15:02
Yne
Yne is offline
Klinkt als mijn schoonmoeder
Oud 24-06-2016, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Ik snap wat je bedoelt! Ik heb haar afgelopen weken behoorlijk op afstand weten te houden, en dat is voor mij best wel prettig. Maar oma is enorm eenzaam dus ik wil haar ook niet compleet verwaarlozen. Al is met haar omgaan op mijn voorwaarden ook echt heel lastig
Wees daar gewoon eerlijk over; Oma ik neem afstand vanwege je bemoeizucht. Ik trek dat niet. Je kan kiezen; Niet meer bemoeien met leuk en regelmatig contact of wel bemoeien maar dan hou ik je op afstand. Je kan het er niet mee eens zijn maar dan heb je pech gehad, zo voel ik het en zo gaan we het doen.

MOEILIJK ZEG DE LEVEN
Oud 24-06-2016, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Klinkt als mijn schoonmoeder
Jullie hadden toch vooruitgang gemaakt?
Oud 24-06-2016, 15:25
Ieke
Ieke is offline
De kat zat net weer uit mijn waterglas te drinken terwijl hij een hele fancy drinkfontijn heeft.
Oud 24-06-2016, 15:40
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
De kat zat net weer uit mijn waterglas te drinken terwijl hij een hele fancy drinkfontijn heeft.
Misschien heeft de kat wel helemaal geen zin in al dat nieuwerwetse gedonder!
Oud 24-06-2016, 16:00
Yne
Yne is offline
Citaat:
Jullie hadden toch vooruitgang gemaakt?
Ja oke maar alsnog
Oud 24-06-2016, 16:07
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wees daar gewoon eerlijk over; Oma ik neem afstand vanwege je bemoeizucht. Ik trek dat niet. Je kan kiezen; Niet meer bemoeien met leuk en regelmatig contact of wel bemoeien maar dan hou ik je op afstand. Je kan het er niet mee eens zijn maar dan heb je pech gehad, zo voel ik het en zo gaan we het doen.

MOEILIJK ZEG DE LEVEN
Ze was jarenlang min of meer de baas bij ons in huis, zonder dat ze bij ons woonde. Niet bemoeien komt niet echt in haar woordenboek voor... Ze vindt het ook complete onzin als ik vind dat ze zich ergens te veel mee bemoeit.
Oud 24-06-2016, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Ze was jarenlang min of meer de baas bij ons in huis, zonder dat ze bij ons woonde. Niet bemoeien komt niet echt in haar woordenboek voor... Ze vindt het ook complete onzin als ik vind dat ze zich ergens te veel mee bemoeit.
Vandaar ook de laatste regel.
Oud 24-06-2016, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Oma is hier om te helpen met schoonmaken. Ik kan dr echt niet uitstaan Ze zegt dat ze het ene gaat doen, gaat dan spontaan compleet wat anders doen, waarna ik moet gaan doen wat zij in eerste instantie zou doen. En ik moest mijn rustige muziek "die rotherrie" uitzetten. Het was niet eens een vraag of verzoek En steeds maar mopperen op hare majesteit, alsof het katbeest er wat aan kan doen dat ze sinds haar abortus hormoonproblemen heeft waardoor ze veel haar verliest
Manmanman

Ik zou lekker keihard slayer opzettten /rebel
Oud 24-06-2016, 18:29
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Zou jij niet altijd keihard Slayer opzetten?
Oud 24-06-2016, 18:30
Verwijderd
True
Oud 24-06-2016, 18:34
Verwijderd

fascinerend
Oud 24-06-2016, 18:44
Verwijderd
Dat doet zeer aan mijn ogen
Oud 24-06-2016, 19:09
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik ga het niet eens helemaal lezen.
Oud 24-06-2016, 19:15
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
[afbeelding]

fascinerend
Dat verklaart alles.
Oud 24-06-2016, 19:16
bloodyb
bloodyb is offline
En Geert is de nieuwe profeet!
Oud 24-06-2016, 21:00
Macrador
Macrador is offline
Denk dat de poster mentaal gehandicapt is.
Oud 24-06-2016, 21:04
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Maar dat deed ze ook toen je je moeder er nog was?
Oud 24-06-2016, 21:31
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar dat deed ze ook toen je je moeder er nog was?
Ja! Mama en oma waren echt twee handen op één buik sinds mijn opa een jaar of dertig geleden overleed.
Oud 24-06-2016, 21:36
WolterB
WolterB is offline
The Lion King
Oud 24-06-2016, 21:40
bloodyb
bloodyb is offline
Dan vrees ik toch dat het haar moeilijk af te leren is zonder grof te worden of haar te zeggen dat ze wat minder moet komen cq zich overal mee bemoeien.
Oud 24-06-2016, 22:02
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dan vrees ik toch dat het haar moeilijk af te leren is zonder grof te worden of haar te zeggen dat ze wat minder moet komen cq zich overal mee bemoeien.
Zelfs boos worden maakt geen indruk, na zoveel jaar vast patroon. En oudere mensen worden er ook niet flexibeler op
Oud 24-06-2016, 22:11
Verwijderd
ondertussen ben ik aant luisteren naar Defqon.1
Oud 24-06-2016, 22:28
bloodyb
bloodyb is offline
EN HEB JE HET HARD AAN STAAN?
Oud 24-06-2016, 22:29
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Zelfs boos worden maakt geen indruk, na zoveel jaar vast patroon. En oudere mensen worden er ook niet flexibeler op
Hoe reageerde ze toen je vanmiddag tegen haar uitviel?
Oud 24-06-2016, 22:30
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe reageerde ze toen je vanmiddag tegen haar uitviel?
Eerst een beetje verbaasd, ze probeerde me een standje te geven dat ik zo tegen haar uitviel en vond dat ik wat ik zei nergens op sloeg.
Oud 24-06-2016, 22:31
Verwijderd
Citaat:
EN HEB JE HET HARD AAN STAAN?
WAAAAT?!?!?!
Oud 24-06-2016, 22:33
Verwijderd
over een half uur moet Angerfist, maar ik denk dak dan te bed moet... en morgen moet ik ook werken, maar als t goed is kan ik nog net naar Coone luisteren
Oud 24-06-2016, 22:37
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Eerst een beetje verbaasd, ze probeerde me een standje te geven dat ik zo tegen haar uitviel en vond dat ik wat ik zei nergens op sloeg.
*zucht* Eigenwijze oude mensen. Misschien is de meest praktische oplossing om de deur niet open te doen als je hoofd niet naar oma staat.
Oud 24-06-2016, 22:48
Verwijderd
Maar wel als bloodyb en ik voor je deur staan
Oud 24-06-2016, 22:56
bloodyb
bloodyb is offline
Wij zouden toch via de achterdeur gaan?
Oud 24-06-2016, 22:58
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar wel als bloodyb en ik voor je deur staan