Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2016, 16:47
Verwijderd
Ik dacht net hoe zou het met regenboog zijn en toen kwam ze tien minuten later keihard voorbij geraced
Advertentie
Oud 27-09-2016, 16:51
Verwijderd
Naakt?
Oud 27-09-2016, 16:52
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Oud 27-09-2016, 17:24
Tigerly
Tigerly is offline
Ik heb ook de hele dag aan regenbogen gedacht,maar dat komt omdat Pannekoeketrut jarig is.
Oud 27-09-2016, 17:42
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
wat heeft dat met regenbogen te maken
Oud 27-09-2016, 17:45
Verwijderd
Citaat:
wat heeft dat met regenbogen te maken
That's classified.
Oud 27-09-2016, 17:54
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
ik ben dol op Crissified
Oud 27-09-2016, 18:10
Yne
Yne is offline
Pfoe jij altijd weer met je privileges
Oud 27-09-2016, 18:11
Yne
Yne is offline
Weten jullie hoe het tegenwoordig met de Bijlmer gesteld is? Ik kwam er net achter dat Amsterdam Zuid-Oost zo ongeveer de Bijlmer is en ik heb er in oktober een hospiteeravond. Ik voel me nu echt heel erg provinciaal
Oud 27-09-2016, 18:29
Verwijderd
Bimra is goed te doen.
Oud 27-09-2016, 18:42
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Yay morgen naar de Dandy Warhols
Van harte
Oud 27-09-2016, 18:56
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
MAAR HEY HO!

je hebt die date overleefd en hij vond je nog leuk ook!
Ja, maar dat is natuurlijk omdat ik gewoon enorm heet ben.
Citaat:
HO kan je mij misschien tips geven?
Gewoon lekker jezelf zijn! (Mits je leuk/heet bent)
Oud 27-09-2016, 18:57
Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh ja, gefeli NfS!
Oud 27-09-2016, 18:58
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Gewoon lekker jezelf zijn! (Mits je leuk/heet bent)
Dat is volgens een groot aantal forumers dus geen probleem!
Oud 27-09-2016, 19:01
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Daarstraks wilde ik iets weggooien in een prullenbak buiten, alleen had ik het dikke achterste van een rat even over het hoofd gezien dat de prullenbak uitstak. Toen ik te dichtbij kwam rende hij/zij onder luid protest naar een soortgenootje.
Oud 27-09-2016, 19:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Weten jullie hoe het tegenwoordig met de Bijlmer gesteld is? Ik kwam er net achter dat Amsterdam Zuid-Oost zo ongeveer de Bijlmer is en ik heb er in oktober een hospiteeravond. Ik voel me nu echt heel erg provinciaal
Vrienden van mij wonen bij metrostation kraaiennest en ik vind het daar wel prima. Maar ik ben het oude noorden in Rotterdam gewend
Oud 27-09-2016, 19:54
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Gefeliciteerd!
Citaat:
Van harte
Citaat:
Oh ja, gefeli NfS!
Thanks guys!

Citaat:
2 jaar in de Bijlmer gewoond!

De reputatie die de Bijlmer nog steeds heeft bij de meeste Nederlanders, loopt zo'n 20 jaar achter op de feiten. Alles is vernieuwd en de criminaliteit ligt er tegenwoordig 90% lager dan in de jaren '90.
Oud 27-09-2016, 20:07
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Gefeliciteerd NfS!
Oud 27-09-2016, 20:12
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Gefellicieteert met je verjaardach!
Oud 27-09-2016, 20:24
Yne
Yne is offline
Citaat:
Thanks guys!

2 jaar in de Bijlmer gewoond!

De reputatie die de Bijlmer nog steeds heeft bij de meeste Nederlanders, loopt zo'n 20 jaar achter op de feiten. Alles is vernieuwd en de criminaliteit ligt er tegenwoordig 90% lager dan in de jaren '90.
Ah dankjewel, ik zag een keer zoiets op tv (dat het vernieuwd is en zo), maar merk dat het imago ook hardnekkig slecht blijft. Hopelijk is die kamer een beetje leuk, want het is een vet goedkope kamer
Oud 27-09-2016, 20:44
Verwijderd
Ik ben er in de tijd dat de vernieuwing echt gestalte begon te krijgen, 2006 of 2007 ofzo? nog eens met de brommer verdwaald. Eén grote bouwput. Uiteindelijk heeft een hele stonede neger ons de goede kant op gewezen.
Oud 27-09-2016, 20:52
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Bijlmer klinkt wel kut, maar dat zal vast liggen aan mijn brabobrainwash
Oud 27-09-2016, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Dat is volgens een groot aantal forumers dus geen probleem!
Oud 27-09-2016, 20:58
Yne
Yne is offline
Citaat:
Bijlmer klinkt wel kut, maar dat zal vast liggen aan mijn brabobrainwash
Ik moest laatst weer denken aan de keer dat je per ongeluk in Amsterdam terecht was gekomen
Oud 27-09-2016, 21:00
Verwijderd
Bijna net zo mooi als die keer dat HTID per ongeluk in Duitsland terechtkwam toen hij van een feestje bij Mephisto vandaan kwam, nadat hij eerst bijna een tramcontroleur in z'n gezicht gekotst had en zo onder een boete voor zwartrijden uitgekomen was.
Oud 27-09-2016, 21:01
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Daarstraks wilde ik iets weggooien in een prullenbak buiten, alleen had ik het dikke achterste van een rat even over het hoofd gezien dat de prullenbak uitstak. Toen ik te dichtbij kwam rende hij/zij onder luid protest naar een soortgenootje.
En die prullenbak stond naast je bureau?
Oud 27-09-2016, 21:02
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik moest laatst weer denken aan de keer dat je per ongeluk in Amsterdam terecht was gekomen
dat is toch godsgruwelijk lang geleden
Oud 27-09-2016, 21:08
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Bijna net zo mooi als die keer dat HTID per ongeluk in Duitsland terechtkwam toen hij van een feestje bij Mephisto vandaan kwam, nadat hij eerst bijna een tramcontroleur in z'n gezicht gekotst had en zo onder een boete voor zwartrijden uitgekomen was.
Ik voel dat hier een goed verhaal achter zit.
Oud 27-09-2016, 21:15
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
En die prullenbak stond naast je bureau?
Mijn bureau staat binnen.
Oud 27-09-2016, 21:16
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Waar was hij dan terechtgekomen in Duitsland?
Oud 27-09-2016, 21:18
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Laat het aan jou over om serieus zo'n kutvraag te stellen over een fascinerend verhaal als dit
Oud 27-09-2016, 21:23
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Het maakt nogal een verschil of hij in Bad Bentheim (net over de grens NL-DE) of in Garmisch-Partenkirchen terecht is gekomen.
Oud 27-09-2016, 21:25
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Het maakt nogal een verschil of hij in Bad Bentheim (net over de grens NL-DE) of in Garmisch-Partenkirchen terecht is gekomen.
Ja pfoe, dat is natuurlijk wel het opmerkelijke en belangrijke aspect van dit verhaal
Oud 27-09-2016, 21:30
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Mijn bureau staat binnen.
Oud 27-09-2016, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Ik voel dat hier een goed verhaal achter zit.
Sowieso. Na een vakantie van een week bij Mephisto en al die dagen grote hoeveelheden verdovende middelen consumerend gingen we eindelijk naar huis om een weekend bij te komen en dan maandag daarop weer te gaan werken. Op de terugweg werd hij misselijk in de tram. Toen hij uit wilde stappen om te gaan kotsen, bij halte jaarbeursplein (tram ging toen nog naar de voorkant van het station) stapten er precies controleurs in en die wilden zijn vervoerbewijs zien. Dat had hij niet dus ze wilden hem niet laten uitstappen. Dat vond hij verder prima en hij zei toen de controleur zijn bonnenboekje pakte en begon te schrijven: "Boete is prima, maar dan mag ik ook in de tram kotsen hoop ik?" en die controleur die kijkt hem aan en stapt opzij en roept; Ga, hup. En hoppa hij kan uitstappen, kotst, frisse lucht doet hem ook goed.

Daarna zo half dood op het perron wachten op de trein naar Nijmegen geloof ik. De rest van de meute moest naar het zuiden of naar het oosten en die treinen gaan iets eerder. Die naar het zuiden van hetzelfde perron ook nog eens. Ze hadden gezegd; Niet de trein na de volgende, maar die DAARNA moet je instappen. Maar hij had niet goed opgelet en was in de ICE gestapt en in slaap gevallen. Ik geloof dat hij in Düsseldorf uitgestapt is.
Oud 27-09-2016, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Ja pfoe, dat is natuurlijk wel het opmerkelijke en belangrijke aspect van dit verhaal
<3
Oud 27-09-2016, 21:33
Yne
Yne is offline
Citaat:
Citaat:
Je lijkt wel een karikatuur inmiddels God ik moest hier eigenlijk wel om lachen

Citaat:
dat is toch godsgruwelijk lang geleden
Ja is ook zo. Als mensen denken dat ik altijd een brave drinker ben geweest, moet ik ook soms dingen uit iets van 2014 of zo halen om het tegendeel te bewijzen
De laatste keer dat ik dronken was (vorige week ) was mijn zusje mee en heb ik allemaal jongens aangedrongen dat ze met haar moesten zoenen, en ik heb geen idee waarom ik dat wilde Verder dan dat gaat het tegenwoordig ook niet
Oud 27-09-2016, 21:35
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Maar hij had niet goed opgelet en was in de ICE gestapt en in slaap gevallen. Ik geloof dat hij in Düsseldorf uitgestapt is.
Vreemd genoeg ken ik meerdere mensen die dit laatste is overkomen
Oud 27-09-2016, 21:36
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:

Ja is ook zo. Als mensen denken dat ik altijd een brave drinker ben geweest, moet ik ook soms dingen uit iets van 2014 of zo halen om het tegendeel te bewijzen
De laatste keer dat ik dronken was (vorige week ) was mijn zusje mee en heb ik allemaal jongens aangedrongen dat ze met haar moesten zoenen, en ik heb geen idee waarom ik dat wilde Verder dan dat gaat het tegenwoordig ook niet
Je maakt het wel mee hoor ik heb verder ook niet veel boeiends, ik ben altijd degene die dronken in slaap valt dus heb een aantal piemels in mijn gezicht gehad. Misschien inmiddels wel net zoveel als jij.
Oud 27-09-2016, 21:39
pj eilander
pj eilander is offline
Yne, met welke letter begint de straatnaam? Dat maakt nogal uit in de Bijlmer. Ik heb zelf twee jaar in E-buurt gewoond, was op zich prima. K-buurt zou ik zelf bijvoorbeeld laten (Kraaiennest e.d.).
Oud 27-09-2016, 21:42
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Het is toch nog wel een cruciaal verschil of je een klein stukje in de verkeerde richting (of te ver) reist of dat je er honderden kilometers naast zit.
Oud 27-09-2016, 21:43
Yne
Yne is offline
Citaat:
Yne, met welke letter begint de straatnaam? Dat maakt nogal uit in de Bijlmer. Ik heb zelf twee jaar in E-buurt gewoond, was op zich prima. K-buurt zou ik zelf bijvoorbeeld laten (Kraaiennest e.d.).
Dat weet ik helaas nog niet, er stond alleen 'Amsterdam Zuid-West', en dat het dichtbij Ziggodome, Arena, en Diemen campus is. Waar ik nu vooral mee zit, is dat het zo'n eind van het centrum en de universiteit zit. In Groningen heb je met iets van 10 kilometer de hele stad wel doorkruist, en dat vind ik al ver fietsen
Oud 27-09-2016, 21:44
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Het is toch nog wel een cruciaal verschil of je een klein stukje in de verkeerde richting (of te ver) reist of dat je er honderden kilometers naast zit.
Jij bent echt gewoon de wandelende "you must be fun at parties" cliché
Yne
Yne is offline
Citaat:
Ja dat snap ik ook wel, maar het gaat over Duitsland en je bent weer present.
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Dat weet ik helaas nog niet, er stond alleen 'Amsterdam Zuid-West', en dat het dichtbij Ziggodome, Arena, en Diemen campus is. Waar ik nu vooral mee zit, is dat het zo'n eind van het centrum en de universiteit zit. In Groningen heb je met iets van 10 kilometer de hele stad wel doorkruist, en dat vind ik al ver fietsen
Godverdomme dan ben ik twee dorpen verder
Oud 27-09-2016, 21:45
Verwijderd
...
Oud 27-09-2016, 21:45
Yne
Yne is offline
Citaat:
Haha echt he, Amsterdam is zo'n knoeperd van een stad. Stiekem kan mijn Friese 058-hart dat niet aan
Oud 27-09-2016, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Jos is afgelopen weekend naar zijn ouders geweest en die zei precies hetzelfde. Niet dat Enschede nu zo'n wereldstad is, maar in een half uur fietsen heb je daar drie dorpen gehad.
Oud 27-09-2016, 22:41
Yne
Yne is offline
Citaat:
Jos is afgelopen weekend naar zijn ouders geweest en die zei precies hetzelfde. Niet dat Enschede nu zo'n wereldstad is, maar in een half uur fietsen heb je daar drie dorpen gehad.
Is Enschede eigenlijk een beetje leuk?
Oud 27-09-2016, 22:47
Verwijderd
Explosief leuk altijd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten