Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik werd toen ik onderweg was naar mijn werk gebeld door een collega, of ik er al bijna was, omdat er een pakketje bezorgd werd waarvoor ik moest tekenen.
Dat pakketje bleek mijn liefje, die even een kus kwam brengen. ![]()
||
Citaat:
Maar dat was vooral omdat ik dacht: "Ik heb gvd weer een werkdag van minimal 12 uur voor de boeg en nou ben ik verdomme een kwartiertje later en dan wordt ik al weer gebeld, grrrrrrr!!!!"
||
Citaat:
Kan ik me ook wel voorstellen van jou, eigenlijk. Ik word niet snel kriebelig van dat soort dingen. Wel als ze door vreemden worden gedaan, trouwens. Gasten die langsfietsen en roepen HEE LEKKER DING LEUK HOOR ECHT LESBISCHE ACTIE OP STRAAT krijgen wel een berg gescheld van mij over zich heen in vier talen. Maar dat zijn geen liefjes van me, lijkt me duidelijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind iemand die wat roept op straat dan weer minder eng dan iemand die me komt opzoeken.
Er is een gast op werk die elke keer naar me vraagt terwijl ik echt geen idee heb waarom. De eerste keer dat een collega tegen me zei dat hij in het cafe zat te wachten had ik echt geen idee wie hij was en waarom hij mij kende, maar wrs ben ik ooit 1 keer vriendelijk tegen 'm geweest (want dat is m'n werk) en nu komt íe elke keer naar me toe. "Ja, je zei toch dat je elk weekend werkt, maar afgelopen zaterdag zag ik je niet"... ![]()
||
Citaat:
ot: Ik was de afgelopen paar dagen een labiel wrak, maar toen bedacht ik me net dat ik datemans mss maar weer eens een berichtje moest sturen en toen had hij me net geappt. Ik hoop dat de emoosjenele en fysieke vervelendheden maandag weer over zijn, want dan ga ik 'm opzoeken in Utka.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maar tegelijkertijd appen mijn vriend en ik wel doorlopend, maken tekeningen voor elkaar, willen we zoveel mogelijk thuiswerken zodat we elkaar niet hoeven te missen, en schrijft hij elke ochtend een reflectief stukje naar mij over hem/mij/onze relatie. Dus we hebben echt veel meer contact dan Tigerly zou trekken, denk ik. Maar iedereen is verschillend. Grappig dat het type contact zo veel uitmaakt voor kriebeligheid. |
![]() |
|
Ik herken het overigens wel. Maar dat heeft voor mij het allermeest te maken met een soort gevoel dat ik het allerliefst onafhankelijk van alles ter wereld zou willen functioneren. Met vrijheid en geen verantwoording af te hoeven leggen. Niet perse met spanning of saaiheid.
||
Citaat:
![]() Anyway, zin in maandag. Eindelijk es een sleepover zonder vroege wekker. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()