Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2016, 12:15
Verwijderd
Over het algemeen ben ik heel blij dat ik weer lekker vrijgezel ben en alles zelf kan bepalen zonder na te denken over iemand anders. En ik vind het ook wel spannend, want ik ben wel benieuwd naar wat er allemaal op mijn pad komt. Tegelijkertijd denk ik weleens na over hoe het zou zijn om samen te zijn met iemand die mij heel goed aanvoelt en vice versa. Dat is iets wat ik nu wel zou willen in een relatie, maar tegelijkertijd ben ik daar wat pessimistisch in omdat ik denk dat zoiets niet zo evident is. ik zou het wel fijn vinden om iemand om me heen te hebben waar ik mijn hart kan luchten of Savonds gewoon lekker tegenaan kan kruipen. Die inspireert, intrigeert en boeiend is, waar ik mee kan praten over het zijn en verbanden tussen mensen en waarmee ik mijn verwonderingen kan delen en vice-versa. Etc.
Advertentie
Oud 21-11-2016, 23:17
Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou, hij is iig niet te bedonderd om me te supporten in tijden van emosjenele konflikten.
Oud 21-11-2016, 23:24
Macrador
Macrador is offline
Ik begin een beetje te verlangen naar samenwonen
Oud 21-11-2016, 23:45
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik begin een beetje te verlangen naar samenwonen

Mss voor je verjaardag vragen. Dan mag ze geen nee zeggen.
Oud 22-11-2016, 07:47
Verwijderd
Citaat:
. Met 'ik wil een soort FWB maar dan wel echt met een sterk vriendschapselement' weet ik beter waar ik sta.
Ik zou van die woordkeuze wederom heel kriegelig worden, net alsof je iets uitkiest uit een catalogus of zo

Maar goed waarschijnlijk willen we allemaal ongeveer hetzelfde maar komt het net anders tot uiting in gesprekken
Oud 24-11-2016, 11:42
Tigerly
Tigerly is offline
Ik werd toen ik onderweg was naar mijn werk gebeld door een collega, of ik er al bijna was, omdat er een pakketje bezorgd werd waarvoor ik moest tekenen.

Dat pakketje bleek mijn liefje, die even een kus kwam brengen.
Oud 24-11-2016, 11:46
Dekaloog
Dekaloog is offline
Haha, daar zou ik dan weer kriebelig van worden. Grappig dat je dat oké vindt, maar dagelijks chatten niet! Ik heb 't andersom.
Oud 24-11-2016, 11:52
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Haha, daar zou ik dan weer kriebelig van worden. Grappig dat je dat oké vindt, maar dagelijks chatten niet! Ik heb 't andersom.
Nou, ik moest wel even zestien keer slikken!

Maar dat was vooral omdat ik dacht: "Ik heb gvd weer een werkdag van minimal 12 uur voor de boeg en nou ben ik verdomme een kwartiertje later en dan wordt ik al weer gebeld, grrrrrrr!!!!"
Oud 24-11-2016, 11:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn vriendin en ik hebben een hele leuke fuckbuddy. Ze is een enorme hippy. Haar slaapkamer is echt veel fijner dan de onze (en niet gedeeld )
Oud 24-11-2016, 11:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jij zou er kriebelig van worden als iemand je op je werk komt bezoeken voor een kusje?
Kan ik me ook wel voorstellen van jou, eigenlijk.
Ik word niet snel kriebelig van dat soort dingen. Wel als ze door vreemden worden gedaan, trouwens. Gasten die langsfietsen en roepen HEE LEKKER DING LEUK HOOR ECHT LESBISCHE ACTIE OP STRAAT krijgen wel een berg gescheld van mij over zich heen in vier talen. Maar dat zijn geen liefjes van me, lijkt me duidelijk.
Oud 24-11-2016, 12:03
Verwijderd
Ik zou me iig wel erg opgelaten voelen tegenover collega's. Maar als diegene uiteindelijk voor je staat kan je het vast alleen maar schattig vinden
Oud 24-11-2016, 12:26
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik zou me denk ik de tering schrikken.
Oud 24-11-2016, 20:04
zion_temp
zion_temp is offline
Citaat:
Over het algemeen ben ik heel blij dat ik weer lekker vrijgezel ben en alles zelf kan bepalen zonder na te denken over iemand anders. En ik vind het ook wel spannend, want ik ben wel benieuwd naar wat er allemaal op mijn pad komt. Tegelijkertijd denk ik weleens na over hoe het zou zijn om samen te zijn met iemand die mij heel goed aanvoelt en vice versa. Dat is iets wat ik nu wel zou willen in een relatie, maar tegelijkertijd ben ik daar wat pessimistisch in omdat ik denk dat zoiets niet zo evident is. ik zou het wel fijn vinden om iemand om me heen te hebben waar ik mijn hart kan luchten of Savonds gewoon lekker tegenaan kan kruipen. Die inspireert, intrigeert en boeiend is, waar ik mee kan praten over het zijn en verbanden tussen mensen en waarmee ik mijn verwonderingen kan delen en vice-versa. Etc.
Haha, ik zou dit ook geschreven kunnen hebben. :boks:
Oud 24-11-2016, 20:05
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Jij zou er kriebelig van worden als iemand je op je werk komt bezoeken voor een kusje?
Ik word niet snel kriebelig van dat soort dingen. Wel als ze door vreemden worden gedaan, trouwens. Gasten die langsfietsen en roepen HEE LEKKER DING LEUK HOOR ECHT LESBISCHE ACTIE OP STRAAT krijgen wel een berg gescheld van mij over zich heen in vier talen. Maar dat zijn geen liefjes van me, lijkt me duidelijk.
En wat heeft de tweede situatie met de eerste te maken?
Oud 24-11-2016, 20:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Voor sommige mensen is het beide ongewenste intimiteit of indringing in de privésfeer. Voor mij alleen het tweede.
Oud 24-11-2016, 20:09
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Voor sommige mensen is het beide ongewenste intimiteit of indringing in de privésfeer. Voor mij alleen het tweede.
O zo!
Oud 24-11-2016, 20:32
Elin3
Elin3 is offline
Mijn vriendje komt morgen
Oud 24-11-2016, 20:34
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik vind iemand die wat roept op straat dan weer minder eng dan iemand die me komt opzoeken.
Er is een gast op werk die elke keer naar me vraagt terwijl ik echt geen idee heb waarom. De eerste keer dat een collega tegen me zei dat hij in het cafe zat te wachten had ik echt geen idee wie hij was en waarom hij mij kende, maar wrs ben ik ooit 1 keer vriendelijk tegen 'm geweest (want dat is m'n werk) en nu komt íe elke keer naar me toe. "Ja, je zei toch dat je elk weekend werkt, maar afgelopen zaterdag zag ik je niet"...
Oud 24-11-2016, 20:38
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Mijn vriendje komt morgen
Zien jullie elkaar niet zo vaak?

ot: Ik was de afgelopen paar dagen een labiel wrak, maar toen bedacht ik me net dat ik datemans mss maar weer eens een berichtje moest sturen en toen had hij me net geappt.
Ik hoop dat de emoosjenele en fysieke vervelendheden maandag weer over zijn, want dan ga ik 'm opzoeken in Utka.
Oud 24-11-2016, 20:52
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zien jullie elkaar niet zo vaak?
Hij woont een beetje *kuch* ver weg
Oud 24-11-2016, 20:58
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Mijn vriendin en ik hebben een hele leuke fuckbuddy. Ze is een enorme hippy. Haar slaapkamer is echt veel fijner dan de onze (en niet gedeeld )

Citaat:
Nou, ik moest wel even zestien keer slikken!

Maar dat was vooral omdat ik dacht: "Ik heb gvd weer een werkdag van minimal 12 uur voor de boeg en nou ben ik verdomme een kwartiertje later en dan wordt ik al weer gebeld, grrrrrrr!!!!"
Ha, maar toch was het fijn? Wat je hier beschrijft klinkt wel meer als mijn hypothetische reactie, ja

Citaat:
Ja, ik ben dan helemaal in werk-mindset en onverwachte sociale interacties halen me uit m'n flow. Zeker als er fysieke prikkels bij komen. /autist

Maar tegelijkertijd appen mijn vriend en ik wel doorlopend, maken tekeningen voor elkaar, willen we zoveel mogelijk thuiswerken zodat we elkaar niet hoeven te missen, en schrijft hij elke ochtend een reflectief stukje naar mij over hem/mij/onze relatie. Dus we hebben echt veel meer contact dan Tigerly zou trekken, denk ik. Maar iedereen is verschillend. Grappig dat het type contact zo veel uitmaakt voor kriebeligheid.
Oud 24-11-2016, 21:04
Elin3
Elin3 is offline
Tekeningen voor elkaar maken
Oud 24-11-2016, 21:05
Verwijderd
Wat moet ik me voorstellen bij een reflectief stukje?
Oud 24-11-2016, 22:44
Dekaloog
Dekaloog is offline
Gewoon, zelfreflectie. Beetje analyseren, beetje terugkijken op de vorige dag, stilstaan bij emoties, nadenken over seks, schrijven wat je leuk vindt aan elkaar, etc.
Oud 24-11-2016, 23:02
Yne
Yne is offline
Citaat:
Hij woont een beetje *kuch* ver weg
Waar ken je hem van eigenlijk?
Oud 24-11-2016, 23:08
Verwijderd
Adult Friend Finder natuurlijk.
Oud 25-11-2016, 11:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Gewoon, zelfreflectie. Beetje analyseren, beetje terugkijken op de vorige dag, stilstaan bij emoties, nadenken over seks, schrijven wat je leuk vindt aan elkaar, etc.
Elke dag? Of lees ik scheef?
Oud 25-11-2016, 12:07
Verwijderd
als ik single ben wil ik iemand om te knuffelen en mee te lepelen
als ik een relatie heb wil ik single zijn en alles neuken wat los en vast zit

Oud 25-11-2016, 12:12
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
als ik single ben wil ik iemand om te knuffelen en mee te lepelen
als ik een relatie heb wil ik single zijn en alles neuken wat los en vast zit

Oud 25-11-2016, 12:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Why not both?
Oud 25-11-2016, 13:15
Tigerly
Tigerly is offline
Ik herken het overigens wel. Maar dat heeft voor mij het allermeest te maken met een soort gevoel dat ik het allerliefst onafhankelijk van alles ter wereld zou willen functioneren. Met vrijheid en geen verantwoording af te hoeven leggen. Niet perse met spanning of saaiheid.
Oud 25-11-2016, 16:16
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Elke dag? Of lees ik scheef?
Jawel, elke dag. Hij wilde zelfreflectie-skills oefenen en vond dit een goed idee. Beetje als elke dag 5-10 minuten in een dagboek schrijven, maar dan naar iemand anders. Ik vind het erg leuk.
Oud 25-11-2016, 17:53
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Why not both?
Jij snapt het
Oud 25-11-2016, 17:57
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Jawel, elke dag. Hij wilde zelfreflectie-skills oefenen en vond dit een goed idee. Beetje als elke dag 5-10 minuten in een dagboek schrijven, maar dan naar iemand anders. Ik vind het erg leuk.
Ik zou na een dag al in herhaling vallen denk ik. Maar ik ben dan ook niet zo goed in reflecteren. En het is ook wel echt iets voor mensen die echt serieus zijn, niet voor whatever the fuck ik aan 't doen ben.

Anyway, zin in maandag. Eindelijk es een sleepover zonder vroege wekker.
Oud 25-11-2016, 18:29
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Schrijf jij ook reflecties terug?
Oud 25-11-2016, 18:31
Verwijderd
Of reflecteer je op de reflecties?
Oud 25-11-2016, 20:07
ecnelis
ecnelis is offline
Ik vind het zo heerlijk als een van ons twee vanwege een deadline een nacht heeft doorgehaald, en dan overdag bij de ander in bed kruipen en wakker worden door de geur van avondeten
Oud 25-11-2016, 20:12
ecnelis
ecnelis is offline
In slaap vallen met de geur van iemands kruin is ook zo enorm fijn
Oud 26-11-2016, 13:58
neardo
neardo is offline
Mijn huis staat op dit moment vol met dozen en ik weet niet zo goed hoe we alles erin gaan krijgen maar goed, SAMENWONEN ALLES KEI LEUK
Oud 26-11-2016, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het zo heerlijk als een van ons twee vanwege een deadline een nacht heeft doorgehaald, en dan overdag bij de ander in bed kruipen en wakker worden door de geur van avondeten
Ik snap dit even niet, jullie slapen allebei overdag? En wie maakt dan dat avondeten?
Oud 26-11-2016, 20:37
Macrador
Macrador is offline
Of hij bedoelt bij de ander în bed als in alleen hun bed of de ander staat gewoon vroeger op.
Want hij zegt een van ons twee de nacht doorhaalt.

Laatst gewijzigd op 26-11-2016 om 21:47.
Oud 26-11-2016, 21:17
Dekaloog
Dekaloog is offline
Hij.

Maar ik interpreteerde het inderdaad ook als 'hun bed, het bed dat van hen is'. Niet dat de ander er per se in ligt.
Oud 26-11-2016, 21:22
Verwijderd
Ik heb morgen weer een date maar ik verwacht er niks van Vooral van mezelf niet, ik ben momenteel helemaal niet zo leuk en sprankelend om mee te daten.
Oud 26-11-2016, 21:51
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb morgen weer een date maar ik verwacht er niks van Vooral van mezelf niet, ik ben momenteel helemaal niet zo leuk en sprankelend om mee te daten.
Misschien haalt een date juist wel weer even leuke dingen in je naar boven
Oud 26-11-2016, 22:12
Verwijderd
Ja ik moet ook gewoon even niet zo zeuren en gewoon gezellig doen
Oud 27-11-2016, 00:17
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja ik moet ook gewoon even niet zo zeuren en gewoon gezellig doen
Je moet helemaal niks! Gewoon zien wat er gebeurt.
Oud 27-11-2016, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik zou dit ook geschreven kunnen hebben. :boks:
daten?
Oud 27-11-2016, 17:52
Holland Oates
Holland Oates is offline
Kristaaa, hou je ons op de hoogte?
Oud 27-11-2016, 18:17
Verwijderd
Citaat: