Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Woon je zo afgelegen dan? Ik ken echt niemand die nooit in een café of restaurant komt. Of ben je heel jong?
Anyway, de meeste mensen voelen zich in eerste instantie een beetje ongemakkelijk in grote groepen die bestaan uit onbekenden. Tenzij je allemaal super extraverte types bij elkaar zet, maar ik geloof niet dat dat de gemiddelde afspiegeling van het forum is. |
![]() |
|
Ik woon niet afgelegen, maar heb vooral vrienden die ik bij mensen thuis zie (kringen op m'n vereniging, verjaardagen in de vriendengroep, willekeurige avondjes met vrienden). Veel van mijn vrienden die in de buurt wonen hebben niet zoveel te besteden, dus dan is een avondje thuis met eten en drinken uit de voorraadkast van ouders wel prima. Ik woon dan wel op mezelf, maar nodig ook vaak mensen hier uit voor spelletjes/ films/ etc. Ik ben 21 trouwens dus sociale omgeving heeft meer invloed dan mijn leeftijd.
|
![]() |
5 februari meet in Utrecht
Komen (onder voorbehoud) Fizzle Elin3 Spawn again Df Haubenmeise Abby. Zion Uitwaaien Komen misschien Macrador Holland oates Tigerly Maaike.sann Korreltjezout? Deadlock? Ecnelis? Durft niet echt, maar wil er toch bij zijn Bloodyb ... Hierbij heb ik geen idee meer wie er nu in waren voor een bezoekje Spoorwegmuseum eerlijk gezegd ![]() ![]() Anyways, als dat groepje heel klein gaat zijn, sla ik hem ook over en ga ik ook meteen aan het bier ![]() |
![]() |
|
|