Advertentie | |
|
![]() |
|
Zondag 13 januari
Utrecht, 14.00 uur op CS bij trefpunt.[list=1][*] Genesis (Edwin, 19 jaar)[*] Anneee (Anne, 17 jaar)[*] ilon@ (Ilona, 15 jaar)[*] misspretty (Sylvana, 16 jaar)[*] Mabo (Bas, 19 jaar)[*] Internationalist (Vliegh)[*] Doc (Paul)[*] Secreet (Mylène)[*] ratsja (Dennis)[*] Gothic (misschien)[*] ~Black~Angel~ (Marchje, 16 jaar)[*] Woodstock (misschien)[*] dancingirl(mischien) (debby)[*] Angellena (Manon, 17 jaar)[*] Soullar (Tim)[*] Mireille (Mireille, 17 jaar, misschien)[*] bLaCkAnGeL (Cath, 15 jaar, mischien)[*] Bracelance (Joeri, 17 jaar, misschien)[*] OsoNke (Yvonne, 16)[/list=a] Daar is 't lijstje dan ![]()
|
Helaas Helaas Helaas
Ik moet afzeggen. Ik blijk andere verplichtingen, in het buitenland, die eerst op een andere datum (een week eerder) gepland waren, maar een week zijn verschoven, en niet afgezegd kunnen worden. Ik had heeeel graag jullie allemaal gezien op de meeting maar moet helaas verstek laten gaan. Dus maak er een fijne dag van en laat me ff weten hoe t geweest is. Jullie zullen mij zeker zien op een volgende meeting die er hopelijk snel weer gaat komen als dat te plannen valt. Ik wil ook wel wat 1-op-1 meeting met bepaalde mensen, om een aantal van jullie toch te meeten op die manier, en eventueel ook andere mensjes die niet naar de dop-meeting kunnen, maar dat regelt zich vanzelf wel (hoop ik)... Groetjes Bas
|
![]() |
Ik moet jullie teleurstellen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hele dikke kus, Marchje
|
![]() |
gaan er nog meer afzeggen ?????
ik hoop toch van nie want ik heb er net genoeg geld gelukkig voor en het zo jammer zijn als ik daar ben en niemand zie ![]() hihihihi zo nou komen julli wel ![]() xxx sylvana
||
Citaat:
![]()
|
Zondag 13 januari
Utrecht, 14.00 uur op CS bij trefpunt.[list=1][*] Genesis (Edwin, 19 jaar)[*] Anneee (Anne, 17 jaar)[*] misspretty (Sylvana, 16 jaar)[*] Internationalist (Vliegh)[*] Doc (Paul)[*] Secreet (Mylène)[*] ratsja (Dennis)[*] Woodstock (misschien)[*] dancingirl(mischien) (debby)[*] Angellena (Manon, 17 jaar)[*] Soullar (Tim)[*] Mireille (Mireille, 17 jaar, misschien)[*] bLaCkAnGeL (Cath, 15 jaar, mischien)[*] Bracelance (Joeri, 17 jaar, misschien)[*] OsoNke (Yvonne, 16)[/list=a] Hopen dat ie zo klopt!
||
Citaat:
![]() ![]() X
|
Ik kan helaas nog geeen zekerheid geven, maar ik ga mijn uiterste best doen om te komen.Zit een beetje met het geld, mar met een beetje geluk wil mijn vriend wel ff naar Utrecht rijden, maar dan blijft ie er wel bij, is dat een probleem als ik niet aan't geld kan komen?
|
BlackLion zei gister dat ie oowk wel mee wou...En Unex hebbik nog niet gevraagd maar zallik zekerz nog doen...
trouwens...wat komen er veel meiden ![]() Ows, BlackLion (Dave, 20) Unexplained (Pim, 18)<--- misschien dus
||
Citaat:
en ja kan met 40% korting reizen met de OV van edwin groetjes.
Laatst gewijzigd op 09-07-2013 om 18:43. Reden: Naam weggehaald op verzoek |
![]() |
|
![]() |
hai ben ik weer komt er nog iemand uit omggeving brabant ongeveer tilburg
zou fijn zijn als ik met iemadn mee kon reizen allen is zo SAAI ![]() xxx sylvana
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik dan wel kom!!!
Ik heb wel eens zin om iedereen hier te zien. En ook al ben ik hier een tijdje neit geweest, het lijkt me heel tof! Ook wel jammer dat er zoveel nieuwe mensen zijn (no offense...) en dat veel ´oude´ mensen er niet meer zijn!! Maar ik zou zeggen: count me in.... En als ik toch niet kom laat ik het wel weten... kuzzies |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik moet trouwens zeggen dat ik een paar mensen mis op de lijst... misschien wel onmogelijk (dit is vooral van de vroegere dop´mensen´ hoor)
*********, Hannibal, shackles, ASB, Antarctica, Dying Bride, Tampaszta (meis ik weet dat het onmogelijk is ![]() maja,... die zullen dan allemaal wel niet komen. Er zijn in ieder geval een paar mensen die ik gewoon MOET ontmoeten en die weten zelf wel wie ik bedoel... kuzzie van mij Ik moet er trouwens ook even bij vermelden dat ik het ook heel jammer vind (en Ruuth, vat dit please niet op als egoboost ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik kom hier nog steeds hoor de sterretjes man
![]() Maar niet op die meeting denk ik... Kun je niet in hotmail?? Zoniet, check mijn euhmz... stukje testk dan eventjes hier ofsow aub ![]() http://forum.scholieren.com/Forum17/HTML/013638.html [edit] Hmm, alweer te laat ![]() [/edit] [Dit bericht is aangepast door Me and You (31-12-2001).] Laatst gewijzigd op 09-07-2013 om 18:44. Reden: Naam weggehaald op verzoek |
![]() |
|
Zondag 13 januari
Utrecht, 14.00 uur op CS bij trefpunt.
En nou maar hopen dat het lukt met replyen, want deze computer is een beetje vaag! ![]()
Laatst gewijzigd op 09-07-2013 om 18:44. Reden: Naam weggehaald op verzoek |
![]() |
||
Citaat:
we zien wel
|
![]() |
hey mensen
ik moet ook meshien gaan invullen ik moet aan geld komen kut kut kut kut ik krijg pas in feburari gebeurt en daar baal ik als een stekker van ![]() ik kom la sik geld heb zeer zeker ik doe er echt alles voor !!!!!!!!!!! maar als ik er niet ben sorry mensen dan ik heb dus no money ik hoop het wel en ga nu mijn best doen om mijn treinkaartje te betalen hoop hoop hoop xxx sylvana die hier goed van over de zeik is ![]()
||
Citaat:
hoeveel moet je hebben ? en niet zeuren maar gewoon doen..
||
![]() |
Citaat:
en ik hopo dat ik je snel sprek ,want het gaat niet erg goed ![]() xxx sylvana
||
Citaat:
![]() mail me je bankrekening nummer maar + achternaam heb ik nodig en hoeveel euro heb je nodig ?
|
![]() |
Ik zou graag komen. Maar ik kan het niet. Ben echt heel bang. Geen energie. Ulgh.
![]() Lief dat je mijn naam noemt.
Laatst gewijzigd op 09-07-2013 om 18:45. Reden: Naam weggehaald op verzoek |
![]() |
|
Ik ga er ook een misschien achterzetten mensen. Ik zit namelijk een beetje met het vervoer. Ik kan wel lopen bussen en treinen, maar dat kost me ontzettend veel en ik heb mijn geld dan nog niet binnen. Dan zat er nog een kansje in dat Little Ghost ook zou komen en dan zouden we samen komen met de auto maar die moet waarschijnlijk dan werken. Dus als ik geld heb, dan kom ik, anders niet, maar dat merken jullie vanzelf wel denk ik he?
||
Citaat:
ik ken je niet, maar als je daardoor niet komen kan, kan je ook wel wat lenen, als ik het maar binnen een maand of 4 terug krijg. als je echt graag wilt komen dan kan je het lenen hoor. no problemo
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Kom naar een EU-meeting inzake drugslegalisatie! Isa | 1 | 17-02-2003 17:53 | |
Seksualiteit |
Het officiele Sexualiteit-Meeting topic Koen | 137 | 20-09-2002 22:55 | |
Drugs & Alcohol |
D en A meeting Internationalist | 58 | 08-09-2002 18:17 | |
Liefde & Relatie |