Advertentie | |
|
![]() |
|
1. Hoe denk je over homoseksualiteit? Vind je het normaal of heb je er liever niets mee te maken?
Heel normaal. ![]() 2. Hoe vind je het om twee mannen te zien zoenen? Don't care 3. Hoe vind je het om twee vrouwen te zien zoenen? Don't care 4. Als je beste vriend(in) homseksueel zou zijn, hoe zou je het dan vinden om hem/haar met iemand van hetzelfde geslacht te zien zoenen? Zolang hij/zij gelukkig is, ben ik dat ook. 5. Wat vind je van evenementen als "The Gay games"? Ach, moet kunnen. 6. Zou jij, als je ontdekt homoseksueel te zijn, binnen 3 maanden al anderen mensen erover vertellen? Ja.. ![]() ![]() Okeej, bedankt voor het invullen, en als je nog iets kwijt wil (over dit onderwerp) ga je gang ![]()
|
Vragen:
1. Hoe denk je over homoseksualiteit? Vind je het normaal of heb je er liever niets mee te maken? 2. Hoe vind je het om twee mannen te zien zoenen? 3. Hoe vind je het om twee vrouwen te zien zoenen? 4. Als je beste vriend(in) homseksueel zou zijn, hoe zou je het dan vinden om hem/haar met iemand van hetzelfde geslacht te zien zoenen? 5. Wat vind je van evenementen als "The Gay games"? 6. Zou jij, als je ontdekt homoseksueel te zijn, binnen 3 maanden al anderen mensen erover vertellen? Antwoorden: 1. Ik vind het heel normaal. Ik vind dat mensen zelf moeten beslissen of ze met een man/vrouw gaan... 2. Ik vind het niet erg als ze elkaar een kusje geven ofzo.. als ze maar niet de hele tijd klef naast je gaan zitten doen.. dan werkt het op een gegeven moment wel irriterend. 3. Die zoenen wel rustiger en inniger, maar zoals net al. ze moeten niet de helet ijd naast je gaan zitten zoenen. 4. Een goede vriendin van mij is BI en heeft weleens wat met een meisje gehad. Ik vind het niet erg om haar te zien zoenen met een meid. Word zelfs jaloers als het een mooie meid is ![]() 5. Tsja beetje hetzelfde als alle andere games. 6. Ja, Ik ben zelf BI en heb het me ouders na 2 maanden vertelt, nadat ik voor mezelf had ondekt dat het zo was.
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|
1. Ik vind het normaal. Iedereen is hoe hy is, en homosexualiteit moet geaccepteerd worden. Het hoort by je persoonlykheid!
2. Ik persoonlyk zou het eerlyk gezegd raar vinden om twee mannen in het openbaar te zien zoenen. Het is wel erg goed van hun dat ze er zo open mee zyn met hun keuze. 3. Dit vind ik eerder normaal. Kheb het zelf al gedaan, zomaar voor de grap, maar het lykt normaler! 4. Ik zou het echt normaal vinden, ze is myn beste vriendin, dus voor my blyft ze wie ze is, en haar sexuele keuze hoort daar nu eenmaal by! 5. / 6. Ik denk het niet... ik zou er echt mee wachten tot ik er 100% zeker van ben.
|
![]() |
1. Hoe denk je over homoseksualiteit? Vind je het normaal of heb je er liever niets mee te maken?
vind et normaal, ben zelf ook bi 2. Hoe vind je het om twee mannen te zien zoenen? niet erg! best grappig eigenlijk [niet beledigend bedoeld!] 3. Hoe vind je het om twee vrouwen te zien zoenen? geil...na ja...zie dan meer mn eigen situatie voor me... 4. Als je beste vriend(in) homseksueel zou zijn, hoe zou je het dan vinden om hem/haar met iemand van hetzelfde geslacht te zien zoenen? ik zal heel erg blij zijn dat ze d'r voor uit durft te komen, erg leuk dus! 5. Wat vind je van evenementen als "The Gay games"? ben blij dat ze dr zijn 6. Zou jij, als je ontdekt homoseksueel te zijn, binnen 3 maanden al anderen mensen erover vertellen? jah deed dat zelf al na 3 weken ongeveer...[en me vriend wist et natuurlijk meteen!] |
Advertentie |
|
![]() |
|
|