Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
op de basisschool was een jongetje overleden. had sochtends koppijn en is smiddags overleden aan hersenvliesontsteking. was ook een beetje paniek in de tent om dat er al 3 kleuters hersenvliesontsteking hadden gehad in een maand, toch was er geen verband tussen die 3 kleuters en het jongentje dat was overleden. 5jaar was hij. we hebben met de hele school een minuut stilte gehouden (of 3 ik weet het niet meer). verder allemaal een tekening oid gemaakt voor de familie.
|
![]() |
||
Citaat:
en hier dikke ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ze hebben wel mooi te laat spijt... ![]() Er was trouwens in de studiezaal een herdenkingsplaats. Je kon wat in een boek schrijven en er stond een foto. Was allemaal vrij indrukwekkend. Verder was er een dienst voor schoolmensen, ben er niet heen geweest. Ik kende hem niet. Er is later nog iemand doodgegaan een jongetje uit de tweede, hersenbloeding. Vriendin van mij had daar wel contact mee (was een vriendje van haar broertje). Het broertje van het dode jongetje heeft een schilderij op een pilaar voor hem gemaakt. Bij de zelfmoord kregen we een brief mee naar huis. Over de hersenbloeding stond een berichtje (in de vorm van een rouwadvertentie) in de 'update' (dat is een briefje dat wij elke maand mee naar huis krijgen met al het nieuws over school). Het laatste kwam volgens mij ook omdat het jongetje in de vakantie overleed.. Vandaar dat er wat minder aandacht aan besteed werd..
Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 22:23. |
![]() |
|
![]() |
Bij ons is vorige week een jongen overleden, die had kanker. En 3jaar geleden is er een meisje overleden aan hersenvliesontsteking. We hebben een speciale tafel en daar staan dan allemaal kaarsjes, bloemen op en een foto, tekeningen etc. Wel erg als zoiets gebeurd.. zo'n rouwsfeer, huilende mensen.. echt verschrikkelijk.
![]()
|
Ik heb afgelopen jaar eindexamen gedaan, dus ik zat eigenlijk al niet meer daar op school.
Het meisje had een auto ongeluk gehad en ze was op slag dood. Zij had ook net eindexamen gedaan en was net aangenomen voor haar nieuwe studie.. Ik vond het heel aangrijpend, ik kende haar wel, maar niet goed. Op school is toen een herdenkingsdienst geweest, de hele aula zat vol. Het was een hele mooie dienst.. En onlangs is er bij mij op school (waar ik dan nu studeer) ook een meisje verongelukt, ze was tweede jaars studente als ik me niet vergis.. Iedereen van school kreeg een brief thuis gestuurd met het bericht en op school hingen er foto's van haar. En ze hebben een herdenkings 'kamertje' ingericht op school, waar je gewoon even kon gaan kijken als je wilde. en we hebben een minuut stilte in acht genomen.
|
![]() |
Een paar maanden geleden is een jongetje uit de brugklas bij ons overreden. Omdat de onderbouw en de bovenbouw in twee apparte gebouwen zitten, wel naast elkaar, moest ik het lezen op het mededelingenbord! Daar waar dus ook de roosterwijzigen op staan! Echt belachelijk! Er stond gewoon iets van; de herdenkingsdienst van die en die...
Ik wist niet eens dat hij dood was. Maar het schijnt wel dat de onderbouw heel goed is opgevangen. |
![]() |
|
IK heb het al twee keer meegemaakt.
Op de basisschool had ik een beste vriendin, ik was 6, en dat meisje was een lilliputter. Op een dag was ze niet meer op school, ze was vermoord door haar moeder in bad, samen met haar zusje. De moeder dacht dat ze niet gelukkig waren, daarna heeft ze zelfmoord gepleegd. Ik weet dat nog heel goed. Nu vijf jaar geleden, ik zat in de tweede is een meisje uit mn klas vermoord. Ze is ontvoerd, vermoord en in een sloot terug gevonden na 6 weken.... Dat was een hele rare tijd, het is gewoon gebeurd overdag.... De school was heel goed, we mochten allemaal een klein schilderijtje maken en daar is één schilderij van gemaakt. Heel mooi! Gelukkig stond eergister in de krant, dat hij eindelijk bekend heeft. Maar de dader heeft al 17 jaar en tbs gelukkkig, maar tis mooi dat ie bekend heeft. Hij had al een stewardess verkracht enzo.... Maar ik hoop het op de universiteit niet meer mee te maken, al hoewel daar overleed ook een meisje tijdens de intro. Maar die kende ik niet... De andere twee meisjes hierboven wel heel goed... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #115 Heksjuh | 495 | 09-12-2007 18:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
oorzaak Marokkanenhaat ? Love & Peace | 368 | 12-02-2005 13:48 | |
Psychologie |
Vind jij de hulpverlening binnen jouw school "volledig"/ goed genoeg? Dreamerfly | 46 | 10-09-2004 16:18 | |
Psychologie |
Alles gaat gvd tegelijk!! Wat moet ik nou doen!?!?!?! Verwijderd | 9 | 09-04-2004 10:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
ineens veel zwaarder..??!! :S Verwijderd | 31 | 09-10-2002 10:47 | |
Algemene schoolzaken |
waarom zou je wel of geen leraar worden zelf??? quaadje | 28 | 22-09-2002 18:24 |